• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #501704  autor: sendo1990
 05 wrz 2011, 14:49
Witam
Tak jak w temacie jestem ciekawy, czy istnieje możliwość zerwania umowy z T-Mobile bez żadnych konsekwencji. Od razu informuje, że zdaje sobie sprawę z tego, że umowę podpisywałem z Polską Telefonią Cyfrową, więc zmiana nazwy sieci z ERA na T-Mobile nie daje mi możliwości zerwania umowy. Jednakże dziś dostałem pismo, w którym jestem informowany i tu cytuje: "nastąpiła zmiana firmy Operatora z "POLSKA TELEFONIA CYFROWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" na "POLSKA TELEFONIA CYFROWA SPÓŁKA AKCYJNA"", oraz "zmienił się numer Operatora w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego z ********** na **********". Zastanawiam się, czy na podstawie tych zmian mam prawo do zerwania umowy bez konsekwencji. Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Pozdrawiam

 #501705  autor: gaskabalbinka
 05 wrz 2011, 14:52
zerwij umowę, sprzedaj telefon, który dostałeś za "zetę" i z tego zapłać karę umowną.

wszyscy będą zadowoleni :)


oczywiście, że nie

 #501756  autor: vh
 05 wrz 2011, 17:48
Jest inny sposób na zerwanie umowy bez ponoszenia konsekwencji.

T-Mobile bez opamiętania wysyła spam esemesowy. Nie patrzą, czy wyraziłeś na to zgodę, czy nie. Nie wiem, czy byłeś w takiej sytuacji. Ja byłem, ale w Tak Taku (na karcie rejestracyjnej nie wyraziłem zgody na przetwarzanie danych do celów marketingowych, ale T nie przeszkadzało to w wysyłaniu do mnie esemesowych reklam). Niemiej gdybym miał abonament, to zerwałbym umowę z tytułu niedotrzymania jej warunków. Oczywiście liczyłbym się z tym, że PTC straszyłaby mnie sądem, wcześniej może byłby windykator (który w świetle prawa może tyle samo co ja). Jednak dysponowałbym mocnym materiałem dowodowym – przez dziewięć lat bycia w Tak Taku trochę napisałem mejli do BOA (podziękowałem za współpracę po "wygraj sto mercedesów").

Trzy nieskuteczne reklamacje na wysyłany nielegalnie spam (w PTC masz gwarantowane, że będą one nieskuteczne, choć zawsze ładnie przepraszają i zapewniają, że to się więcej nie powtórzy), to moim zdaniem dostateczny powód do zerwania umowy z winy operatora.

T10s, OT-311, 1650, X501, P780, GT-C3322, E560, 3S, 4X, G7 Power, X7b

 #501772  autor: Karolek81
 05 wrz 2011, 19:14
@sendo1990 z tego co wiem nie ma takiej możliwości. Nie znam też nikogo, kto w oparciu o wysyłanie sms-ów zerwał umowę, choć oczywiście można walczyć o nie wysyłanie takiego spamu. Poza tym oni muszą się jakoś zabezpieczać, aby nie ponosić strat tzn. klient dzięki podpisaniu umowy zyskuje smarfona za np. około 1000 zł, a potem zrywa umowę. Umowy są tak konstruowane by takie straty wykluczać, co w pewnym sensie jest zrozumiałe.

 #501777  autor: vh
 05 wrz 2011, 19:22
Karolek81 pisze:Nie znam też nikogo, kto w oparciu o wysyłanie sms-ów zerwał umowę
A ja nie znam nikogo, kto z jakiegokolwiek powodu zerwał umowę. I co z tego?

I nie "wysyłanie esemesów" (pracujesz w PTC?), tylko spamowanie. Na to są paragrafy.

T10s, OT-311, 1650, X501, P780, GT-C3322, E560, 3S, 4X, G7 Power, X7b

 #501785  autor: Karolek81
 05 wrz 2011, 20:35
W ptc? A gdzie tam.