• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 71 z 241
  • 1
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 241

 #501650  autor: play4you2
 05 wrz 2011, 10:29
Dodatkowo chciałam was poinformować, że doładowania z 30 % bonusem dotyczą tylko i wyłącznie numerów w Ofercie Play Fresh :D

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #501725  autor: mPablo
 05 wrz 2011, 15:50
Play 24 pisze:w odpowiedzi pragnę poinformować, że zgłoszenie dotyczące kodu doładowującego można rozpatrzeć tylko na podstawie reklamacji. Niedziałająca zdrapkę/voucher należy dostarczyć do dowolnego Punktu Sprzedaży lub przesłać pismo reklamacyjne, wraz z oryginałem zdrapki, na adres korespondencyjny:
P4 Sp. z o.o.
Skrytka pocztowa 41
02-671 Warszawa
Ale biurokracja w POS! Nie wystarczy podać imienia, nazwiska, PESELu, numeru telefonu i hasła abonenckiego - trzeba mieć przy sobie dowód osobisty. Procedury w Play są masakryczne...
Ostatnio zmieniony 03 paź 2011, 11:33 przez mPablo, łącznie zmieniany 1 raz.

 #501727  autor: play4you2
 05 wrz 2011, 15:57
mPablo pisze:nr 34504123
Wystarczy, że zrobisz skan vochera i dołączysz go do zgłoszenia :D

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #501729  autor: uwazny
 05 wrz 2011, 16:05
p4y2 proszę o odpowiedzi na trzy konkretne pytania. Na wszystkie trzy bez wyjątku.

1.To w końcu która odpowiedź jest prawdziwa? Skan czy jednak oryginał?

2.Jeśli jednak wystarczy tylko ksero to czy znaczy, że BOK kłamie i wprowadza klientów w błąd?
3.Czy robi to świadomie, czy przez brak kwalifikacji?
mPablo pisze:Play 24 napisał/a:
w odpowiedzi pragnę poinformować, że zgłoszenie dotyczące kodu doładowującego można rozpatrzeć tylko na podstawie reklamacji. Niedziałająca zdrapkę/voucher należy dostarczyć do dowolnego Punktu Sprzedaży lub przesłać pismo reklamacyjne, wraz z oryginałem zdrapki,
play4you2 pisze:Wystarczy, że zrobisz skan vochera i dołączysz go do zgłoszenia

 #501731  autor: play4you2
 05 wrz 2011, 16:11
edit: Sorry chodzi o skan, ale musi go potwierdzic za zgodność z oryginałem sprzedawca w POSIE.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #501733  autor: uwazny
 05 wrz 2011, 16:16
play4you2 pisze:edit: Sorry chodzi o skan, ale musi go potwierdzic za zgodność z oryginałem sprzedawca w POSIE.
czyli doprecyzujmy. Zgłoszenie niedziałającej karty zdrapki przez internet (play24) wymaga konieczności udania się z oryginałem tejże do salonu, zrobienia ksera, podpisania przez pracownika Play, wrócenia do domu i zrobienia zgłoszenia?;)

SKładałem taką reklamację i pracownik salonu Play najpierw nie chciał jej przyjąć twierdząc, iż z paragonem należy się udać tam, gdzie się kupiło kartę. W następnym salonie udało się złożyć reklamację. W odpowiedzi wykazało się BOK, które stwierdziło iż karta została wykorzystana dla mojego numeru tetefonu przed datą jej zakupu. Paradoks? Nie. Obsługa w Play
Ostatnio zmieniony 05 wrz 2011, 16:19 przez uwazny, łącznie zmieniany 1 raz.

 #501734  autor: play4you2
 05 wrz 2011, 16:17
uwazny pisze:czyli doprecyzujmy
Zgłoszenie może od razu zrobić sprzedawca w Salonie :D

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #501735  autor: Prezesek
 05 wrz 2011, 16:21
Witam
Proszę o ponaglenie sprawy: 34134081. Druga reklamacja odnośnie tej samej promocji.. żadnych zmian, poprawy, system nie przyznaje bonusu. Jak dobrze pamiętam rok temu było to samo ;p

Pozdrawiam i z góry dziękuję :)

 #501736  autor: uwazny
 05 wrz 2011, 16:21
play4you2 pisze:
uwazny pisze:czyli doprecyzujmy
Zgłoszenie może od razu zrobić sprzedawca w Salonie :D
a jeśli w salonie to miałem przypadki jak w wyedytowanym poście wyżej:)

 #501737  autor: play4you2
 05 wrz 2011, 16:23
Prezesek pisze:Proszę o ponaglenie sprawy: 34134081
Ponagliłam zgłoszenie :D

[ Dodano: 2011-09-05, 16:26 ]
uwazny pisze: jeśli w salonie to miałem przypadki jak w wyedytowanym poście wyżej:)
Sprzedawca ma obowiązek przyjąć od Ciebie zgłoszenie.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #502039  autor: Pajuch
 06 wrz 2011, 18:34
jeszcze jedna uwaga co do bilingów i całej platformy tej rzekomo działającej ;)


Obrazek

jak widać na screenie z założenia nie powinno nic działać a dziala ;) dzięki Ci o wielki play co dzień mnie zaskakujesz czasami darmowymi doladowaniami a dzis darmowym internetem

prawie 1,5GB :o tej karty używam tylko do nocnego ssania hehe wiec dopiero sie zorientowałem ze dziś free Obrazek

 #502103  autor: mawi79
 07 wrz 2011, 09:21
play4you2 co słychać z moimi reklamacjami?

pierwsza z 22.08.2011 - 34176327
druga z 25.08.2011 - 34301759

Pozdrawiam!

 #502105  autor: play4you2
 07 wrz 2011, 09:58
mawi79 pisze:play4you2 co słychać z moimi reklamacjami?
Cały czas są w trakcie realizacji

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #502115  autor: ksz_sz
 07 wrz 2011, 10:56
Play4you2 spojrzysz na zgłoszenie nr. 34723747 dotyczy słyszenia się w słuchawce jak dzwoni ktoś ze stacjonarki natomiast sprawdzałem na innym numerze pre-paid i problemu nie ma tam.
Pozdrawiam

 #502117  autor: play4you2
 07 wrz 2011, 11:00
ksz_sz pisze:Play4you2 spojrzysz na zgłoszenie nr. 34723747
Dodałam ponaglenie zgłoszenia

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #502267  autor: qper
 07 wrz 2011, 23:04
play4you2 dzięki za pomoc przy odzzyskiwaniu mojego bonusu 30 zł ;)
Kod: Zaznacz cały
Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie z 4 września 2011 roku, złożone za pośrednictwem portalu Play24, dotyczące braku bonusu przy doładowaniu konta za pośrednictwem portalu www.e-doladowaniaplay.pl.
Informuję, że dokonaliśmy weryfikacji zgłoszonych nieprawidłowości, która wykazała, iż z powodu błędu systemowego przyznanie pakietu bonusowego nie doszło do skutku. Serdecznie przepraszam za wszelkie niedogodności wynikające z powyższej sytuacji. W związku z powyższym 7 września 2011 roku, doładowaliśmy Pana konto kwotą 30,00 zł, którą może Pan wykorzystać na połączenia głosowe oraz wiadomości SMS/MMS. Środki będą dostępne po godzinie 0:00 8 września 2011 roku.
Mam nadzieję, że nasza dalsza współpraca będzie przebiegała pomyślnie.
Szkoda, że nie dostałem żadnej rekompensaty... ;(

[ Dodano: 2011-09-07, 23:11 ]
Obrazek

[ Dodano: 2011-09-07, 23:24 ]
Jeszcze mała sugestia do poczty głosowej na email

To chyba jedyne miejsce gdzie jeszcze posługujecie się starym logo i starymi adresami playmobile

Obrazek

 #502309  autor: lunatik
 08 wrz 2011, 07:26
Ok. Po kilku rozmowach z konsultantem w salonie, na infolini i przez Play24 okazało się że mogę zamienić "playOnline10GB dla abonentów" na "Play Online 69", a i to dopiero za drugim razem po wskazaniu właściwego punktu w regulaminie ("Migracja na ofertę Play Online II" pkt. 9C), wcześniej konsultanci mówili że system nie pozwala mi na taką zmianę.

I cootrzymałem:
Szanowny Panie,

pragnę podziękować za zgłoszenie, które otrzymałam 6 września 2011 roku za pośrednictwem strony internetowej dotyczące zmiany abonamentu.

Uprzejmie informuję, że zmiana abonamentu na opcję Play Online 69 jest możliwa zgodnie z cytowanym przez Pana regulaminem oferty. Przepraszam za nieprawdziwe informacje udzielane do tej pory. W ramach oferty migracyjnej otrzymuje Pan warunki zgodne z Cennikiem Oferty (69zł abonamentu, 12GB limitu transmisji danych oraz maksymalną prędkość transmisji zwiększoną do 2Mbit/s). Dodatkowo będzie aktywna usługa „Pakiet Społecznościowy”. W ofertę nie jest wliczona usługa „Nocny Transfer”. Będzie ją Pan mógł aktywować, ale za dodatkową opłatą. Szczegóły znajdzie Pan pod linkami:
http://www.play.pl/resources/pdf/Regula ... ine_II.pdf
http://www.play.pl/resources/pdf/Cennik ... -07-11.pdf
O co chodzi z tą dodatkową opłatą za aktywację nocnego transferu?
W ofercie czy też we wskazanych regulaminach nic takiego nie znalazłem.
Przy okazji ile kosztuje zmiana taryfy?

 #502315  autor: McCm
 08 wrz 2011, 08:39
Uważaj przy zmianie, bo prawdopodobnie stracisz wszystkie zniżki na abo, które przysługują innym. Ja miałem podobnie, też chciałem zmienić stary PlayOnline na nowy i oczywiście po wielu problemach zaproponowano mi zmianę, ale bez żniżek wynikających z abonamentu.

Nocny transfer kosztuje 10zł w tej taryfie, ale jest obniżony do 0zł w promocji. Także nie wiadomo czy ta promocja będzie Ciebie obowiązywać.

 #502330  autor: play4you2
 08 wrz 2011, 10:48
qper pisze:play4you2 dzięki za pomoc przy odzzyskiwaniu mojego bonusu 30 zł
Cieszę się, że mogłam pomóc :D

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #502331  autor: Blank
 08 wrz 2011, 10:50
Nie, ta promocja nie będzie go obowiązywać.

Jeżeli zależy ci na Nocnym Transferze, to z posiadanego przez ciebie abonamentu możesz przejść na ofertę Play Online 49, gdzie za abonament zapłacisz 49 złotych, a za Nocny Transfer 10 złotych. W sumie wyjdzie 59 złotych, czyli 14 żłotych więcej niż obecnie. Prędkość pobierania danych w ofercie wynosi 2 Mbps, a limit to 7 GB/mc.
Przechodząc do Play Online 69, zapłacisz 69 złotych miesięcznie i 10 złotych za Nocny Transfer, czyli w sumie 79 złotych (34 złotych więcej niż obecnie). Prędkość pobierania danych wynosi 2 Mbps, a limit to 12 GB.
Trzecią możliwością jest przejście do Play Online 99, gdzie abonament wyniesie 99 złotych, a usługę Nocny transfer będziesz mieć wliczoną w koszty (limit 16 GB, prędkość 4 Mbps, NT za 0 zł).

Pamiętaj, że podjęta przez ciebie decyzja będzie ostateczna. Nie będziesz mógł powrócić do starej taryfy. Utracisz wszystkie zniżki i bonusy, jakie posiadasz w obecnej ofercie (np. dodatkowy transfer, zniżka na abonament). Nowa oferta będzie obowiązywać do końca Okresu Zastrzeżonego starej umowy, oraz po przekształceniu w Umowę na czas nieokreślony (jeżeli nie zrezygnujesz lub nie przedłużysz umowy na nowych warunkach).

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament
  • Strona 71 z 241
  • 1
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 241
  • 1
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 241