• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 70 z 241
  • 1
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 241

 #501453  autor: qper
 04 wrz 2011, 09:55
Pajuch pisze:No ale nie wiem, co mamy robić, skoro działa prawidłowo. Wszystko rozlicza się zgodnie z założeniami. Twoje wątpliwości mogą budzić inne kwestie. Często jest tak (co jest normalne), że rezerwowane są jakieś środki, w określonej ilości (zależy od wykupionego Pakietu lub rozliczenia z Cennika). Jak przestajesz korzystać, środki te są zwalniane (ich pozostała część), ale może być tak, że przestajesz korzystać z internetu, ale za powiedzmy pół minuty znowu się łączysz i jest tak, że te zarezerwowane środki jeszcze się nie uwolniły a już jest następna sesja i następna rezerwacja a tamta zwalnia się w trakcie twojego korzystania (nie wiem, czy to jest zrozumiałe), no ale to prawidłowe działanie. Oczywiście dane też są odpowierdnio "zaokrąglane", w zależności, ile ich pobrałeś. Oczywiście mam nadzieję, że wiesz, że dane z Pakietu nie są rozliczane co 1 kB, tylko w określonej ilości (opisuje to dany Regulamin lub Cennik). Tak więc, jeżeli pobrałeś np. 89 kB a rozlicza się co 100, wówczas z konta pobrane zostanie 100 kB itd.

Reasumując, platforma działa prawidłowo, a jeżeli uważasz że są nieprawidłowości, zrób po prostu zgłoszenie. Nie upieram się, że na 1000% zawsze jest ok, być może, podkreślam, być może, znajdzie się jakaś 1 czy 2 sesje, gdzie mogło "coś" nie tak się zaokrąglić lub rozliczyć, ale to baaaaardzo rzadkie przypadki. Jak wspomniałem, zawsze możesz zrobić zgłoszenie i zweryfikować dane rozliczenie.

Też miałem ten problem, więc chyba nie jest taki rzadki. Zawsze winne są "niedogodności systemowe"


Swoją drogą ostatnio dostaliśmy fakturę korygującą z pismem, że wyniku błędu systemowego, źle naliczali połączenia roamingowe więc o czy tu mówić...

Sypie się to wszystko i tyle. Czekam aż MTR spadną do normalnych stawek i wtedy się zastanowię czy nie zmienić sieci. Na chwile obecną mam zbyt dużo znajomych w Play, aby się zdecydować na takie odważny krok jak przenosiny.

 #501455  autor: patrix-83
 04 wrz 2011, 10:12
qper pisze:
Pajuch pisze:No ale nie wiem, co mamy robić, skoro działa prawidłowo. Wszystko rozlicza się zgodnie z założeniami. Twoje wątpliwości mogą budzić inne kwestie. Często jest tak (co jest normalne), że rezerwowane są jakieś środki, w określonej ilości (zależy od wykupionego Pakietu lub rozliczenia z Cennika). Jak przestajesz korzystać, środki te są zwalniane (ich pozostała część), ale może być tak, że przestajesz korzystać z internetu, ale za powiedzmy pół minuty znowu się łączysz i jest tak, że te zarezerwowane środki jeszcze się nie uwolniły a już jest następna sesja i następna rezerwacja a tamta zwalnia się w trakcie twojego korzystania (nie wiem, czy to jest zrozumiałe), no ale to prawidłowe działanie. Oczywiście dane też są odpowierdnio "zaokrąglane", w zależności, ile ich pobrałeś. Oczywiście mam nadzieję, że wiesz, że dane z Pakietu nie są rozliczane co 1 kB, tylko w określonej ilości (opisuje to dany Regulamin lub Cennik). Tak więc, jeżeli pobrałeś np. 89 kB a rozlicza się co 100, wówczas z konta pobrane zostanie 100 kB itd.

Reasumując, platforma działa prawidłowo, a jeżeli uważasz że są nieprawidłowości, zrób po prostu zgłoszenie. Nie upieram się, że na 1000% zawsze jest ok, być może, podkreślam, być może, znajdzie się jakaś 1 czy 2 sesje, gdzie mogło "coś" nie tak się zaokrąglić lub rozliczyć, ale to baaaaardzo rzadkie przypadki. Jak wspomniałem, zawsze możesz zrobić zgłoszenie i zweryfikować dane rozliczenie.

Też miałem ten problem, więc chyba nie jest taki rzadki. Zawsze winne są "niedogodności systemowe"


Swoją drogą ostatnio dostaliśmy fakturę korygującą z pismem, że wyniku błędu systemowego, źle naliczali połączenia roamingowe więc o czy tu mówić...

Sypie się to wszystko i tyle. Czekam aż MTR spadną do normalnych stawek i wtedy się zastanowię czy nie zmienić sieci. Na chwile obecną mam zbyt dużo znajomych w Play, aby się zdecydować na takie odważny krok jak przenosiny.

qper

Mam prośbę do Ciebie-prześlij mi na pw treść wszystkich Twoich zgłoszeń do Play dotyczących braku komunikatów sieciowych po wyłączeniu notki sms bo chce ich zalać zgłoszeniami w tej sprawie a nie chcę mi się samemu wymyślać treści zgłoszeń :D

Z góry Ci dzięki za to :D

 #501488  autor: junoumi834
 04 wrz 2011, 12:53
Hehe, no wiadomo, korzystam, po prostu nie chciałbym rano wejść na neta i zobaczyć, że nie zostało mi nic na koncie :D

 #501501  autor: playonline
 04 wrz 2011, 14:31
Chyba wiecej spraw sie posypalo... Dzis dostalem 2 smsy (kopia sms na email), ktore powinny przyjsc jakies 5 dni temu.. Ciekawe czy na telefon tez z takim opoznieniem by dotarly.. Sprawdzilbym gdyby w ogole dochodzily do mnie jakiekolwiek smsy na telefon... :)

 #501502  autor: Quetzal
 04 wrz 2011, 14:36
qper pisze: Doladowalem dzisiaj 2 numery Fresh po 100 zł za pomocą strony gdzie dają 30% wiecej.

Po godzinie jeden numer dostał darmowe 30 zł, a drugi nie.
Nigdy nie miałem tego problemu a sporo czasu juz upłynęło.
(...)
play4you zgłoś może problem, że coś takiego się dzieje z tą stroną. Wiele osób będzie się czuć po prostu oszukane.
Tak myślę, ze coś nie tak to jest, ale nie z ta stroną tylko z polityką Play. Za bardzo to wszystko komplikują.
Zamiast zrobić jedną stronę firmową z bonusem za doładowanie to oni mają stronę firmową, aplikację na FB z innymi warunkami, i od niedawna jeszcze dodatkową aplikację z tymi bonusami 30%.
Analogicznie komplikują tez inne usługi - np. nowe i stare "Zbieraj minuty".

Może informatycy sami się w tym wszystkim gubią?
Może przydałaby się po prostu poważne uproszczenia?

Ps. bardzo ładne zmiany wprowadziliście w Usługach i Bilingach na Play24.

 #501510  autor: qper
 04 wrz 2011, 15:00
Patryk83żółwik pisze:Mam prośbę do Ciebie-prześlij mi na pw treść wszystkich Twoich zgłoszeń do Play dotyczących braku komunikatów sieciowych po wyłączeniu notki sms bo chce ich zalać zgłoszeniami w tej sprawie a nie chcę mi się samemu wymyślać treści zgłoszeń
Przesłane, pozmieniasz trochę pod siebie i będzie ok :).

play4you - taka sugestia do Programu doładowań - po otrzymaniu bonusu 20 zł na końcu komunikatu jest jakiś dziwny znaczek. Dodam jeszcze, że wczoraj nie przyszły te wszystkie smsy informujące o bonusach, które zawsze tak nagminnie przychodziły. Nie wiem czy to zmieniliście czy po prostu coś nawaliło.

Obrazek
Quetzal pisze:Tak myślę, ze coś nie tak to jest, ale nie z ta stroną tylko z polityką Play.
Ostatnio polityka faktycznie się zasupła. Obsługa nadal pomimo nowego dyrektora i tego okresu, który już minął niewiele się zmieniła.
Quetzal pisze:Zamiast zrobić jedną stronę firmową z bonusem za doładowanie to oni mają stronę firmową, aplikację na FB z innymi warunkami, i od niedawna jeszcze dodatkową aplikację z tymi bonusami 30%.
Zgadzam się z Tobą, jednak zauważ, że te strony mają uderzyć do konkretnej grupy ludzi.

Facebook - do tych co są młodzi, nie ładują dużo i bez Facebooka świata nie widzą... Ja używam do przedłużania bonusowych zł :)

Bonus 30% - dla wypromowania strony pod kontem doładowań z pozycji smartfonu / tabletu. Żeby nauczyć ludzi, że łatwiej to zrobić w telefonie niż iść do kiosku.
Quetzal pisze:Analogicznie komplikują tez inne usługi - np. nowe i stare "Zbieraj minuty".


Zgadza się, ale komplikacje dotyczyły wyłącznie Fresha. Klienci w Mixie i abonamencie skorzystali na tym - jestem w stanie to zrozumieć.

Fakt jest tylko jeden - Fresh jest atrakcyjny ale myślę, że z czasem jego atrakcyjność zmaleje, bo inni operatorzy nie śpią i zaczynają odpowiadać na ofertę. Wystarczy fakt wprowadzenia darmowych rozmów wew. sieci i roczną ważność konta i T-mobile i Orange nałapie klientów. To tylko takie moje luźne przemyślenie ;)

 #501525  autor: Quetzal
 04 wrz 2011, 15:26
qper pisze: Zgadzam się z Tobą, jednak zauważ, że te strony mają uderzyć do konkretnej grupy ludzi.

Facebook - do tych co są młodzi, nie ładują dużo i bez Facebooka świata nie widzą... Ja używam do przedłużania bonusowych zł :)
Być może taki był zamiar, ale niekoniecznie efekt.
Młody nie jestem (studia już dawno skończyłem), do FB odnoszę się z wielką nieufnością i nigdy w życiu nie miałem tam konta, ani nie chciałem go mieć.
Konto (puste) na FB założyłem tylko i wyłącznie po to, aby załapać się na bonus od 5 zł.
(obecnie posiadam tel 2g, z internetu korzystam tylko przez Operę Mini, więc 10 zł doładowania miesięcznie przy profilowanych taryfach wystarczy mi aż za dosyć.)
Jakby na ich stronie formowej był bonus od 5 (lub 10 zł) to w życiu bym nie zakładał konta na FB.

 #501527  autor: qper
 04 wrz 2011, 15:39
Quetzal pisze:
qper pisze: Zgadzam się z Tobą, jednak zauważ, że te strony mają uderzyć do konkretnej grupy ludzi.

Facebook - do tych co są młodzi, nie ładują dużo i bez Facebooka świata nie widzą... Ja używam do przedłużania bonusowych zł :)
Być może taki był zamiar, ale niekoniecznie efekt.
Młody nie jestem (studia już dawno skończyłem), do FB odnoszę się z wielką nieufnością i nigdy w życiu nie miałem tam konta, ani nie chciałem go mieć.
Konto (puste) na FB założyłem tylko i wyłącznie po to, aby załapać się na bonus od 5 zł.
(obecnie posiadam tel 2g, z internetu korzystam tylko przez Operę Mini, więc 10 zł doładowania miesięcznie przy profilowanych taryfach wystarczy mi aż za dosyć.)
Jakby na ich stronie formowej był bonus od 5 (lub 10 zł) to w życiu bym nie zakładał konta na FB.
No wlasnie ja podobnie jak Ty nie jestem już mlody, na telefon średnio wydaje 40 zl i korzystam intensywnie z darmowych polaczen i Internetu.

Widzisz to co oni robia to mysla o calosci a nie o takich osobach jak my. Niektorzy się nie znaja i doladuja gdziekolwiek bo jest im to obojetnie. Inni kalkuluja jak my co swiadczy pozytywnie o nas ;)

 #501535  autor: patrix-83
 04 wrz 2011, 16:03
qper pisze:
Patryk83żółwik pisze:Mam prośbę do Ciebie-prześlij mi na pw treść wszystkich Twoich zgłoszeń do Play dotyczących braku komunikatów sieciowych po wyłączeniu notki sms bo chce ich zalać zgłoszeniami w tej sprawie a nie chcę mi się samemu wymyślać treści zgłoszeń
Przesłane, pozmieniasz trochę pod siebie i będzie ok :)

Dzięki serdeczne za te zgłoszenia qper i za pomoc :D
Pozmieniam trochę i ich zaleje zgłoszeniami na play24 bo praktycznie na żadnym numerze na którym wyłączałem notkę sms nie działają komunikaty lektora a numerów mam conajmniej 4 więc BOK PLAY do roboty :twisted:

 #501552  autor: agaak
 04 wrz 2011, 17:43
wyłącz pocztę i notkę, oraz ustaw ręcznie
*67*790998725#
*61*790998725#
*62*790998725#

wtedy są komunikaty lektora, czasem PLAY należy pomóc w ich małym bałaganie :)

 #501553  autor: junoumi834
 04 wrz 2011, 17:54
A takie małe pytanko mam jeszcze, słyszał ktoś o taryfie play online 180 godzin? Próbowałem znaleźć coś w necie ale nigdzie o tym nie ma :)

 #501554  autor: agaak
 04 wrz 2011, 17:56
jaki jest kod na przekierowanie połączenia przychodzącego po 5-10 sekundach w PLAY?

 #501600  autor: qper
 04 wrz 2011, 22:23
agaak pisze:jaki jest kod na przekierowanie połączenia przychodzącego po 5-10 sekundach w PLAY?
Chyba nie ma takiej opcji. Jest po 30 sekundach jako standard poczta lub dowolny numer

 #501604  autor: playonline
 04 wrz 2011, 22:44
qper pisze:Chyba nie ma takiej opcji. Jest po 30 sekundach jako standard poczta lub dowolny numer
W niektorych telefonach (starych) jest taka opcja do zmiany czasu ale to rzadkosc a nieobecnosc w obecnych modelach.

 #501612  autor: potargany
 04 wrz 2011, 23:33
O ile sie nie myle mozna to nawet kodem USSD ustawic

W przypadku nieodebrania, rozmowy automatycznie przekierowywane są na inny numer po xx sekundach. Jeżeli chcesz zmienić czas przełączania rozmów wybierz * * 61 * numer telefonu włącznie z numerem kierunkowym, na który chcesz przekierować rozmowy * * żądana liczba sekund (5, 10, 15, 20, 25 lub 30) # klawisz połączenia.

Pieniądze to nie wszystko ...

 #501616  autor: Pajuch
 05 wrz 2011, 00:32
playonline pisze:W niektorych telefonach (starych) jest taka opcja do zmiany czasu ale to rzadkosc a nieobecnosc w obecnych modelach.
Bo i po co wszystkie kody mozna wpisać z każdego telefonu bez problemu ;) zależne jest to od sieci czy obsłuży owy kod USSD bo wysyła sie parametr i i włączenie danej uslugi czyli dla przykladu po 20sek i tak mozna zastosowac do kazdego innego przekierowania

**62*+48nrjaki chcemy**20# czy jeszcze to dziala i czy dziala w jakiejs sieci to nie wiem bo zapewne nikt tego nie uzywa wiec moze zlikwidowali hehe standard to 30sek i wystarcza niemal kazdemu

hmm... bawiłem sie z 10lat temu tymi kodami w orange i dzialalo, skok byl co 5 sek czyli 5/10/15/20/25/30

edytowano: sprawdziłem w orange nadal to dziala

 #501621  autor: junoumi834
 05 wrz 2011, 01:14
Marens pisze:
junoumi834 pisze:A takie małe pytanko mam jeszcze, słyszał ktoś o taryfie play online 180 godzin? Próbowałem znaleźć coś w necie ale nigdzie o tym nie ma :)
http://www.play.pl/pl/promocja/play-int ... index.html

Dzięki za link ale pod nim nie znajduję tego czego szukałem :)

 #501648  autor: play4you2
 05 wrz 2011, 10:25
qper pisze:Tak myślałem - potrzebna reklamacja 34613273
Zgłoszenie zostało ponaglone i przesłane do weryfikacji :D

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #501649  autor: patrix-83
 05 wrz 2011, 10:28
agaak pisze:wyłącz pocztę i notkę, oraz ustaw ręcznie
*67*790998725#
*61*790998725#
*62*790998725#

wtedy są komunikaty lektora, czasem PLAY należy pomóc w ich małym bałaganie :)


agaak

Dokładnie zrobiłem tak jak mi poradziłaś i faktycznie udało się przywrócić stare komunikaty lektora :D
Mimo wszystko zaleję BOK Play zgłoszeniami których wzory dostałem od qpera dotyczącymi powyższego problemu ponieważ nie może tak być żeby użytkownik musiał sam to ustawiać-to ma następować z automatu.
  • Strona 70 z 241
  • 1
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 241
  • 1
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 241