• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #501459  autor: baranek21
 04 wrz 2011, 11:08
Witam.
Żonie kończy się umowa 28 października, tzn. 9. listopada (koniec okresu rozliczeniowego). Niestety na przedłużenie nie może dostać już tak dobrej oferty jak wcześniej w orange abonament, tylko w zwierzakach, a tego nie chce, bo korzysta z usług, które w zwierzakach nie schodzą z kwoty abonamentu, tylko się dodają. Goły orange abonament to niestety drożyzna, jeśli chodzi o połączenia. Czy jest możliwość migracji do oferty pre-paid orange po zakończeniu umowy? Bardziej opłacalna sprawa w jej przypadku po kalkulacji. Telefonu nie potrzebuje, bo ma swój jeszcze w dobrym stanie. Obecnie żona posiada drugi numer w simplusie tylko i wyłącznie na odbieranie, aby tesciowie mogli darmowo dzwonić do niej i to stanowi jakies 70% połączeń.

Będę wdzięczny za informacje.

Pozdrawiam
Rafał

 #501474  autor: elkanguro
 04 wrz 2011, 12:11
Oczywiście, że można. Sam tak robiłem. Żona składa pismo, że prosi o rozwiązanie umowy z końcem okresu na jaki została zawarta i jednocześnie z przeniesieniem numeru do oferty na kartę.

Virgin Mobile
--------------------------------------------
LTE Cyfrowy Polsat + HaloNet
--------------------------------------------
NaszaSiec.net 15 Mbps + HaloNet

 #501481  autor: kamil1221
 04 wrz 2011, 12:26
Jest to dyspozycja zmiany taryfy z abo na kartę, po zakończonej umowie.

Musi abonent wybrać się do dowolnego salonu i poprosić o taką rzecz.

 #501484  autor: baranek21
 04 wrz 2011, 12:36
Bardzo dziękuję.
Wystarczy wybrać się do salonu? Nie trzeba pisać pisma do centrali?

 #501532  autor: OrangeDlaFirm
 04 wrz 2011, 15:58
Jak napisał kolega wyżej, wystarczy dowolny salon.

Obsługa Klienta Biznesowego. W razie jakichkolwiek pytań zapraszam na PW.