• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 69 z 241
  • 1
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 241

 #500871  autor: qper
 02 wrz 2011, 00:12
Co nie działa w play24...

Obrazek

Obrazek

Obrazek

[ Dodano: 2011-09-02, 00:20 ]
play4you2 pisze:Bardzo sie cieszę, że Ci się podoba
Podoba mi się akceptacja rekompensaty :)

natomiast merytorycznie nadal coś jest nie tak w odpowiedzi.

Reklamowałem fakt, że usługa nieograniczone połączenia do Play za 10 zł powinna być aktywna 30 dni. Po 30 dniach powinna się zdezaktywować i 31 dnia powinna być możliwość ponownej aktywacji na kolejne 30 dni.

W przypadku reklamowanego numeru pomimo upływu 30 dni usługa wygasła ale w play24 i w kodach ekspresowych 31 usługa nadal widniała jako włączona i nie można było jej włączyć ponownie. Po prostu się nie zdezaktywowała systemowo. Oczywiście połączenia były już taryfikowane cennikowo - 0,29 gr/min.. W tym miesiącu sytuacja była identyczna czego już nie zgłaszałem z wiadomych względów.

Mam głęboką nadzieję, że sytuacja z obsługą a w szczególności tą techniczną kiedyś się zmieni. Obecnie jest to naprawdę niski poziom.

Pozdrawiam i dzięki za pomoc w przyspieszeniu zgłoszenia ;)

 #500893  autor: playonline
 02 wrz 2011, 08:53
Play4You2 - czy moglabys sprawdzic jak sprawa obecnie wyglada / ponaglic / przekazac do kogos odpowiedniego (kompetentnego)?

34552081 - "odwolanie"
34309511 - kopie efv na maila

Swoja droga czy nie mysleliscie aby zmienic konsultantow ("dzial", ze tak ujme) na "kogos" innego? To jest porazka co wyprawiaja...

 #500946  autor: play4you2
 02 wrz 2011, 12:04
qper pisze:Co nie działa w play24...
Dziękuję za twoje uwagi, przekazałam je do odpowiedniego Działu :D

[ Dodano: 2011-09-02, 12:21 ]
playonline pisze:34309511
Jest juz w trakcie realizacji
playonline pisze:34552081
Zgłoszenie zostało ponaglone

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #500973  autor: Marens
 02 wrz 2011, 14:19
Przedłużyłem telefonicznie w dniu 24.08.11 umowę, do dnia dzisiejszego nie otrzymałem aneksu pocztą ani nie weszły nowe warunki. Jako, że dziś jest 9 dzień wysłałem pocztą odstąpienie od aneksu poleconym piorytetem za potwierdzeniem odbioru oraz faxem odstąpienie od aneksu z adnotacją, że oprócz faxu zostało nadane również pocztą.

Teraz pytanie jest, czy problem rozwiązany, czy spodziewać się jakiś przepychanek?
Podczas przedłużania umowy konsultant twierdził że pismo musi do nich wpłynąć do 10dnia czyli do jutra i nie liczy się data stempla pocztowego. Dzwoniąc do BOK konsultant twierdzi, że wystarczy, że będzie się zgadzała data stempla pocztowego, wg. mnie też. Nawet jak nie to jeśli jakaś data, wypada w dzień wolny od pracy (tu mamy sobotę, niedzielę) to automatycznie przechodzi na pierwszy dzień pracujący. Tak to przynajmniej działa w urzędach i taka jest moja interpretacja jeśli niby miałoby wpłynąć do jutra a nie zostać wysłane do jutra.

Dlaczego odstąpienie nie może zostać wysłane faxem?

 #500976  autor: play4you2
 02 wrz 2011, 14:43
playonline pisze:34309511 - kopie efv na maila
Zgłoszenie zostało zamknięte

[ Dodano: 2011-09-02, 14:44 ]
Marens pisze:Przedłużyłem telefonicznie w dniu 24.08.11
Aneks był z telefonem czy bez?

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #500977  autor: Marens
 02 wrz 2011, 14:53
play4you2 pisze:Aneks był z telefonem czy bez?
Bez telefonu, numer zgłoszenia 34564424 (fax)
Tak aby rozeznać się w mojej sytuacji.
Ostatnio zmieniony 02 wrz 2011, 14:56 przez Marens, łącznie zmieniany 1 raz.

 #500980  autor: playonline
 02 wrz 2011, 14:54
play4you2 pisze:Zgłoszenie zostało zamknięte
Dziekuje Tobie i kobiecie zamykajacej zgloszenie. :)

PS Troszke sie napracowala. ;)

 #500988  autor: play4you2
 02 wrz 2011, 15:16
Marens pisze:play4you2 napisał/a:
Aneks był z telefonem czy bez?

Bez telefonu, numer zgłoszenia 34564424 (fax)
W związku z powyższym chciałam Cię poinformować, że Aneks do Umowy nigdy do Ciebie nie dotrze, ponieważ Przedłużenie Umowy zostało zawarte przez telefon, a wysyłane jest tylko potwierdzenie zmiany warunków.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #500991  autor: Marens
 02 wrz 2011, 15:24
play4you2 pisze:W związku z powyższym chciałam Cię poinformować, że Aneks do Umowy nigdy do Ciebie nie dotrze
Tylko że chodziło mi o jakąkolwiek informację na piśmie z warunkami umowy na które się zgodziłem, czyli de fakto
play4you2 pisze:potwierdzenie zmiany warunków
Wracając do tematu odstąpienia od przedłużenia umowy, czy jeśli nowe warunki jeszcze nie weszły w życie a dziś jest 9 dzień i wysłałem odpowiednie oświadczenie to nie będzie problemu z wycofaniem aneksu? Czyli chodzi o datę nadania (stempla pocztowego).

 #500995  autor: play4you2
 02 wrz 2011, 15:33
Marens pisze:Wracając do tematu odstąpienia
Wysłałeś odstąpienie faxem, nie powinno być problemu

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #501000  autor: Marens
 02 wrz 2011, 15:43
play4you2 pisze:Wysłałeś odstąpienie faxem, nie powinno być problemu
Wysłałem faxem i pocztą.
Pocztą wysłałem dla pewności, bo to jest tradycyjna metoda.
Faxem wysłałem aby było zarejestrowane przed 10dniem, czyli dla prędkości.

Dzięki za pomoc, rezygnując z tego aneksu nie mam zamiaru kończyć współpracy z PLAY tylko albo przejdę na Fresha albo przedłużę umowę w salonie, jak nadarzy się okazja np. HTC Play Days... back :-D Po prostu nie lubię robić czegoś w ciemno.

Gdyby pojawiły się jakieś problemy odezwę się.
Ostatnio często nie udzielam się w wątku Tu znajdziesz pomoc - Play cz. II, bo muszę stwierdzić, że generalnie poprawia się jakość obsługi przez *500.

 #501071  autor: Mila89
 02 wrz 2011, 19:48
play4you zgloszenie nr 34176431 odnosnie braku mozliwosci rowmow za granica... wyslalem identyczne zgloszenie do dzialu technicznego(nr34228277) ale o dziwo zostalo ono zamkniete pytam sie DLACZEGO??? chyba ludzie w tym dziale sa bardziej kompetentni udzielic mi odpowiedzi niz ludzie z dzialu Obsługa Klienta (pytania, opinie, sugestie) przez ktory to dzial moje zgloszenie jest obecnie obslugiwane

jezeli w przeciegu 2 tyg nie otrzymam satysfakcjonujacej odpowiedzi przeniose nr na czas mojej podrozy zagranicznej do Holandi(28-30 wrzesnia)
jak jechalem do Łotwy po przekroczeniu granicy z Litwa stracilem zasieg(poczatek lipca) jak jechalem do Bułgari musialem zostawic telefon z tego powodu w Kraju(koniec lipca) pod koniec wrzesnia jade do Holandi a na poczatku Listopada do Angli tak wiec jak widac troche tego jest niech sie zajmie tym jakis SPECJALISTA podejdzcie do tego powaznie tym bardziej ze chodzi o wasze pieniadze ktore mi dacie jak 2 krotnie bede do was wracal... naprawde nie mam tego zamiaru robic tym bardziej ze jestem z wami praktycznie od poczatku(na dlugo przed era freshow ofert all inclusive itd) ale jesli problem nie zostanie zalatwiony pojde do sieci ktora umozliwi mi dzwonienie za granice

14 lipca wyłaczyłem AdBlocka-


Nokia 33310--> Mitsubishi Trium :P --> Nokia 3310--> SE K300i-->SE K700i-->Samsung L760-->LG KU990--> Nokia e72--> Samsung Galaxy SII--> Sony Z3c--> Xperia XZ--> LG G6

 #501091  autor: playonline
 02 wrz 2011, 20:57
Mila89 pisze:play4you zgloszenie nr 34176431 odnosnie braku mozliwosci rowmow za granica...
Spoko... :D Od kilku miesiecy siedze za granica i nie moge wykonywac / obierac polaczen i wysylac / odbierac smsow na jednym numerze. Play twierdzi, ze wszystko jest ok itd... Ciekawe bo ten numer byl abonamentowcem jak wyjezdzalem i mial takie problemy i po przejsciu na karte tez mam te problemy ale tylko z tym numerem... :D Co ciekawe mam tutaj inny numer na karte Play i abonament i wszystko dziala idealnie... :) Wszystkie telefony mam w jednym miejscu. Sprawdzalem z roznymi operatorami, telefonami itp, telefon sie loguje, ale nic poza tym. Gdy bylem w Polsce (wjechalem do Polski) problem ustapil...
Oby u ciebie eksperci naprawili ten problem... :)

 #501118  autor: Mila89
 02 wrz 2011, 22:19
playonline pisze: Oby u ciebie eksperci naprawili ten problem... :)
http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php ... &start=600 przed ostatni post... puki co wyglada to mizernie

14 lipca wyłaczyłem AdBlocka-


Nokia 33310--> Mitsubishi Trium :P --> Nokia 3310--> SE K300i-->SE K700i-->Samsung L760-->LG KU990--> Nokia e72--> Samsung Galaxy SII--> Sony Z3c--> Xperia XZ--> LG G6

 #501130  autor: agaak
 02 wrz 2011, 22:45
Czy PLAY blokuje SKYPE Wideo połączenie??? Zwykłe głosowe działa, wideo kończy się zawieszeniem Skype.. Dzieje się to tylko na karcie PLAY, Orange działa...
Kolejny GNIOT, wróć, HIT 88G?

 #501143  autor: playonline
 02 wrz 2011, 23:48
Mila89 pisze:przed ostatni post... puki co wyglada to mizernie
Wyglada, wyglada...
Mila89 pisze:puki co
"póki co".. ;)

[ Dodano: 2011-09-03, 00:01 ]
Tak przy okazji.. Jak mam to rozczytac?

Obrazek

 #501328  autor: play4you2
 03 wrz 2011, 17:13
Mila89 pisze:34228277
W związku z utworzeniem dwóch zgłoszeń o tej samej tematyce jedno z nich zostało zamknięte, aby sprawa była wyjaśniana w jednym głównym 34176431. Ponagliłam sprawę :D

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #501344  autor: junoumi834
 03 wrz 2011, 18:16
Witam!

To mój pierwszy post tutaj dlatego proszę o wyrozumiałość :) Otóż mam takie problem, kilka dni temu kupilem starter play wraz z modemem za 129 pln. Dowiedziałem się, że po zmianie taryfy mogę aktywować sobie Nocny Transfer. Zrobiłem tak jak kazała mi uprzejma Pani w salonie. Musiałem zmienić taryfę kodem #163#, zrobiłem tak jak mi kazała, i co się stało? Otóż na moim koncie zaszły zmiany, których nie rozumiem. Stan mojego konta jest od kilku dni bez zmian, pakiet złotówek jest wyzerowany a na koncie pozostaje ciągle ta sama liczba mb, i nie sa to mb z bonusem tylko goły stan konta przeliczony wg cennika play. Od czasu aktywowania tego, można powiedzieć, że chodzę po necie bezpłatnie :| Nie żeby mi to przeszkadzało ale nie wiem w ogóle co jest grane. Gdy wchodzę w historie połączeń na swoim koncie to za każdym razem, jest podawany czas przez jaki byłem połączony a w rubryce koszt widnieje "połączenie bezpłatne" :D wcześniej przed zmianą taryfy widoczna była ilość pobranych mb i normalny koszt. Orientuję się ktokolwiek o co może chodzić :D?

Obrazek


Obrazek

 #501387  autor: qper
 03 wrz 2011, 21:03
Powiedzcie jak to jest...

Doladowalem dzisiaj 2 numery Fresh po 100 zł za pomocą strony gdzie dają 30% wiecej.

Po godzinie jeden numer dostał darmowe 30 zł, a drugi nie.
Nigdy nie miałem tego problemu a sporo czasu juz upłynęło.

Wkurzajce ze znowu trzeba bedzie przez miesiąc czasu udowadniać pisząc reklamacje...
Jeszcze maja kilka godzin ale juz widzę ze bez reklamacji sie nie obejdzie...


update
Tak myślałem - potrzebna reklamacja 34613273

play4you zgłoś może problem, że coś takiego się dzieje z tą stroną. Wiele osób będzie się czuć po prostu oszukane.
Ostatnio zmieniony 04 wrz 2011, 09:50 przez qper, łącznie zmieniany 2 razy.

 #501441  autor: Pajuch
 04 wrz 2011, 05:02
junoumi834 pisze:Otóż mam takie problem
TY? Nie... play ma i hmm... Ciesz sie
junoumi834 pisze: na moim koncie zaszły zmiany, których nie rozumiem
Na moim tez często zachodzą takowe oraz inne i najdziwniejsze(czasami nic nie ma modernizacja :smt007 ) zmiany i nauczyłem się je ignorować po wypowiedzi naszego mistrza play4you2
Pajuch napisał/a:
Kiedy zamierzacie platformę bilingowa zrobić jak trzeba?


play4you2
Wysłany: 2011-05-28, 13:21 http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... start=4500

No ale nie wiem, co mamy robić, skoro działa prawidłowo. Wszystko rozlicza się zgodnie z założeniami. Twoje wątpliwości mogą budzić inne kwestie. Często jest tak (co jest normalne), że rezerwowane są jakieś środki, w określonej ilości (zależy od wykupionego Pakietu lub rozliczenia z Cennika). Jak przestajesz korzystać, środki te są zwalniane (ich pozostała część), ale może być tak, że przestajesz korzystać z internetu, ale za powiedzmy pół minuty znowu się łączysz i jest tak, że te zarezerwowane środki jeszcze się nie uwolniły a już jest następna sesja i następna rezerwacja a tamta zwalnia się w trakcie twojego korzystania (nie wiem, czy to jest zrozumiałe), no ale to prawidłowe działanie. Oczywiście dane też są odpowierdnio "zaokrąglane", w zależności, ile ich pobrałeś. Oczywiście mam nadzieję, że wiesz, że dane z Pakietu nie są rozliczane co 1 kB, tylko w określonej ilości (opisuje to dany Regulamin lub Cennik). Tak więc, jeżeli pobrałeś np. 89 kB a rozlicza się co 100, wówczas z konta pobrane zostanie 100 kB itd.

Reasumując, platforma działa prawidłowo, a jeżeli uważasz że są nieprawidłowości, zrób po prostu zgłoszenie. Nie upieram się, że na 1000% zawsze jest ok, być może, podkreślam, być może, znajdzie się jakaś 1 czy 2 sesje, gdzie mogło "coś" nie tak się zaokrąglić lub rozliczyć, ale to baaaaardzo rzadkie przypadki. Jak wspomniałem, zawsze możesz zrobić zgłoszenie i zweryfikować dane rozliczenie.
Wiec bez obaw ciśnij cytrynkę a jak by przypadkiem Ciebie wycisnęli to zawsze można pisać na p24 i pobawic sie w głuchy telefon

Ale jak mówi przysłowie - jak dają to bierz, jak nie dają to bierz i uciekaj ;)
:-D
  • Strona 69 z 241
  • 1
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 241
  • 1
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 241