• Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #500353  autor: aquick
 30 sie 2011, 23:24
Mam tylko nadzieję, że skoro Play tak myli połączenia, to dzwoniąc pewnego, pięknego razu, oczekując miłego, kobiecego głosu :wink: , nie usłyszę po drugiej stronie w słuchawce słów: "kancelaria prezydenta RP , słucham" :) . Już wolę na czas tej awarii płacić te 10Kc/min w roaming'u.

Obrazek

 #500358  autor: playonline
 30 sie 2011, 23:42
aquick pisze:Mam tylko nadzieję, że skoro Play tak myli połączenia, to dzwoniąc pewnego, pięknego razu, oczekując miłego, kobiecego głosu :wink: , nie usłyszę po drugiej stronie w słuchawce słów: "kancelaria prezydenta RP , słucham" :) . Już wolę na czas tej awarii płacić te 10Kc/min w roaming'u.
Kancelaria moze by odebrala, "ktos" inny szukalby w wiki jak odebrac telefon.. ;)

 #500361  autor: aquick
 30 sie 2011, 23:56
No, w każdym bądź razie "pochwale się", co tam "karmelek" mądrego odpisał na swoją obronę, o ile odpisze 8). Mam nadzieję, że nie będzie to tylko odp. w stylu: "co my za to możemy".

PS. Swoją drogą, ciekawe ile wiary ma problemy z tymi połączeniami ;-)

Obrazek

 #500375  autor: playonline
 31 sie 2011, 00:40
aquick pisze:No, w każdym bądź razie "pochwale się", co tam "karmelek" mądrego odpisał na swoją obronę, o ile odpisze 8). Mam nadzieję, że nie będzie to tylko odp. w stylu: "co my za to możemy".

PS. Swoją drogą, ciekawe ile wiary ma problemy z tymi połączeniami ;-)
Hehe, zapewne troche wiary ma z tym problem... ;) np ja naleze do takiej wiary jak jestem w Pl w konkretnie jednej lokalizacji.. :) tutaj tylko z 1 nr nie moge pisac, otrzymywac smsow, dzwonic... no ale wg Play wszystko jest ok.. :) na szczescie na drugim prepaidzie wszystko smiga. :) pozdro

 #500376  autor: Kamil_K
 31 sie 2011, 00:46
Obrazek

 #501025  autor: phone
 02 wrz 2011, 17:56
Otrzymałem oto odpowiedz:
Szanowny Panie,

Dziękuje za zgłoszenie dotyczące połączeń, które wpłynęło do nas za pomocą strony internetowej dnia 30 sierpnia 2011 roku.

Uprzejmie informuję, że dokładna analiza Pana połączeń i SMS-ów z dnia 29-08-2011r. nie wykazała nieprawidłowości Jeżeli problem będzie się powtarzał proszę u uzupełnienie poniższych danych podając jak najświeższe przykłady:
• Nr abonenta odbierającego:
• Nr abonenta dzwoniącego:
• Czy problem dotyczy połączeń od jednej osoby czy od różnych osób?
• Częstotliwość problemu (rzadko / często / wszystkie połączenia)?
• Miasto, w którym wystąpił problem:
• Ulica, przy której wystąpił problem:
• Czy był zasięg u abonenta odbierającego (ile kresek, zasięg 2G czy 3G)?
• Czy w innych lokalizacjach problem też występuje (jeśli tak, to gdzie)?
• Model telefonu:
• Jakie komunikaty słychać w słuchawce (u osoby inicjującej połączenie)?
• Czy po przełożeniu karty SIM do innego aparatu problem występuje (tak / nie / brak próby) ?
• Od kiedy do kiedy występował problem (dni w formacie dd-mm-rrrr):
• Dokładny czas wystąpienia połączenia w historii (data + gg:mm:ss):
• KRÓTKI OPIS PROBLEMU:


W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty
elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową
www.24.play.pl.

Z poważaniem
................................
konsultant back office ds. obsługi klienta

[ Dodano: 2011-09-02, 17:58 ]
Dziwne bo gościu z obsługi klienta jak dzwoniłem tego samego dnia powiedział że faktycznie maja "małe" problemy z siecią.

 #501032  autor: muchakk
 02 wrz 2011, 18:32
phone nie rób zgłoszeń tylko reklamację bo są one traktowane inaczej niż zgłoszenie i troszkę "lepiej" się do nich podchodzi.

 #501148  autor: phone
 03 wrz 2011, 01:26
W jaki sposób jest najlepiej złożyc reklamacje?

 #501154  autor: McCm
 03 wrz 2011, 08:30
• Czy był zasięg u abonenta odbierającego (ile kresek, zasięg 2G czy 3G)?
Napisz, że byłeś w zasięgu 4G :D

 #501180  autor: muchakk
 03 wrz 2011, 10:30
phone dowolny. Możesz telefonicznie, przez PLAY24 czy też listownie. Jak będziesz robił zgłoszenie to na samym początku zaznacz dużymi literami "REKLAMACJA"

 #504277  autor: aquick
 19 wrz 2011, 22:23
Zapomniałem napisać tutaj o mojej odp., mam nadzieję, że jak teraz napiszę, to się nikt nie obrazi :wink:

Według "głębokiej analizy" jakiej dokonał Play na moim numerze wszystko było w porządku, chociaż dobrze wiem, że nie było :wink: . Sugerowali mi także ustawienie zasięgu Play "na sztywno", chociaż wyraźnie im napisałem, że nie mają w mojej miejscowości nadajnika. Jednym zdaniem: Co ty chłopie od nas chcesz...? :?

Obrazek

 #505664  autor: auvi
 28 wrz 2011, 13:24
Miałem tak w połowie sierpnia przez jakiś tydzień. Klienci nie mogli się do mnie dobić, podobno sygnał mieli taki, jakbym odrzucał rozmowę. Fatalna sprawa przy pracy z klientem.