Co nie działa w play24...
[ Dodano: 2011-09-02, 00:20 ]
play4you2 pisze:Bardzo sie cieszę, że Ci się podoba
Podoba mi się akceptacja rekompensaty
natomiast merytorycznie nadal coś jest nie tak w odpowiedzi.
Reklamowałem fakt, że usługa nieograniczone połączenia do Play za 10 zł powinna być aktywna 30 dni. Po 30 dniach powinna się zdezaktywować i 31 dnia powinna być możliwość ponownej aktywacji na kolejne 30 dni.
W przypadku reklamowanego numeru pomimo upływu 30 dni usługa wygasła ale w play24 i w kodach ekspresowych 31 usługa nadal widniała jako włączona i nie można było jej włączyć ponownie. Po prostu się nie zdezaktywowała systemowo. Oczywiście połączenia były już taryfikowane cennikowo - 0,29 gr/min.. W tym miesiącu sytuacja była identyczna czego już nie zgłaszałem z wiadomych względów.
Mam głęboką nadzieję, że sytuacja z obsługą a w szczególności tą techniczną kiedyś się zmieni. Obecnie jest to naprawdę niski poziom.
Pozdrawiam i dzięki za pomoc w przyspieszeniu zgłoszenia
