• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #471474  autor: phenix40
 19 kwie 2011, 11:51
rogmaniek pisze: A to dziwne- jesteś pewien?
Tak mi napisały dwie panie konsultantki na chacie w orange, gdy zapytałem o taką możliwość...

Nie uważasz, że regulaminy promocji powinny być dostępne już na poziomie składania zamówienia - co za problem podlinkować kilka plików pdf do wglądu zainteresowanego?

Dobrze wiedzą, ze nikomu później nie będzie się chciało tracić czas i pieniądze na odsyłanie dokumentów. Żerują na tym i takie jest moje zdanie... Idziesz do sklepu, bierzesz do koszyka produkty a przy kasie okazuje się, że musisz razem z nimi zabrać jeszcze coś - przy czym nikt Cię o tym wcześniej nie uprzedził - ewentualnie możesz wszystko zostawić. Czy taka sytuacja jest w porządku? Czas też jest w cenie...
sosen pisze: Jeśli 10 dni to zbyt mało aby poskładać trochę literek to pozostaje mi tylko i wyłącznie współczuć.

Ja dokładnie czytam wszystko zanim podpiszę - ale ile osób tego nie robi? Najwięcej czasu poświęca się na czytanie informacji przed złożeniem zamówienia i wszystkie informacje powinny już na tym etapie być dostępne a nie przemycone na kolejnym etapie... Naprawdę uważasz, ze takie postępowanie jest w porządku, wg mnie jest co najmniej niemoralne i pozbawione szacunku względem klientów!!! Jeśli podobna sytuacja występuje u innych operatorów to świadczy to tylko o tym jak niski poziom oni reprezentują... Takie jest moje zdanie na ten temat.

 #471482  autor: rogmaniek
 19 kwie 2011, 12:27
phenix40 pisze:Nie uważasz, że regulaminy promocji powinny być dostępne już na poziomie składania zamówienia - co za problem podlinkować kilka plików pdf do wglądu zainteresowanego?
Nie wiem, jak jest w "prestyyyżżżowejjj" sieci, ale w przypadku P4 większość Regulaminów jest na stronie, wystarczy tylko poszukać. I, jak napisał sosen, skoro jest to, tzw. sprzedaż na odległość, to zawsze masz te 10 dni na odesłanie wszystkiego. W przypadku nowej aktywacji nie możesz zacząć korzystać z usług, bo to jest wyrażenie zgody i zaakceptowanie takiej Oferty Promocyjnej :-D
phenix40 pisze:Dobrze wiedzą, ze nikomu później nie będzie się chciało tracić czas i pieniądze na odsyłanie dokumentów. Żerują na tym i takie jest moje zdanie... Idziesz do sklepu, bierzesz do koszyka produkty a przy kasie okazuje się, że musisz razem z nimi zabrać jeszcze coś - przy czym nikt Cię o tym wcześniej nie uprzedził - ewentualnie możesz wszystko zostawić. Czy taka sytuacja jest w porządku? Czas też jest w cenie...
Napiszę szczerze, że moim zdaniem to głupie tłumaczenie. Po to są Regulaminy, Cenniki, itp., które nie tylko Kurier przywozi, aby się z wszystkim zapoznać. A Ty porównujesz sprzedaż na odległość z ofertą operatora telefonii komórkowej, do kasy w jakimś sklepie...
phenix40 pisze:Ja dokładnie czytam wszystko zanim podpiszę - ale ile osób tego nie robi?
I brawa, po prostu. A, że inni nie czytają, to ich kwestia. W końcu jesteśmy ludźmi dorosłymi, a za błędy czasami trzeba "zapłacić" i to nie raz dosłownie :P Piszę także o sobie, dlatego staram się teraz, prawie wszystkie regulaminy, itp. czytać. Mając też pewne doświadczenia z Klientami, z mojej pracy i czytając na forach, "widzę" czym może się kończyć składanie podpisów na Umowie, nie zapoznając się wcześniej z jej warunkami, itp. A jak czegoś nie doczytam, to mam świadomość, że jakby co, to mogę mieć pretensję tylko do siebie.

POZdrawiam.

O2 - We're better, connected!
O2 - See what you can do!
O2 - Together is better!

 #471488  autor: phenix40
 19 kwie 2011, 12:48
rogmaniek pisze:Po to są Regulaminy, Cenniki, itp., które nie tylko Kurier przywozi, aby się z wszystkim zapoznać. A Ty porównujesz sprzedaż na odległość z ofertą operatora telefonii komórkowej, do kasy w jakimś sklepie...
Właśnie po to są cenniki i regulaminy by każdy mógł się z nimi zapoznać przed złożeniem zamówienia. Nie powinny być one ukrywane a eksponowane... Nie widzę błędu w mojej analogii do zwykłego sklepu z kasą... W obu przypadkach mamy do czynienia ogólnie z tym samym mechanizmem... Często robię zakupy w sieci i nie spotkałem się nigdzie z podobnym zachowaniem...

Problemów z orange ciąg dalszy - widzę, że nie tylko z simlockami sobie nie radzą ale również udostępnienie faktury na orange online stanowi dla nich problem...: "nie udało się pobrać dokumentu"

 #471489  autor: rogmaniek
 19 kwie 2011, 12:59
phenix40 pisze:Właśnie po to są cenniki i regulaminy by każdy mógł się z nimi zapoznać przed złożeniem zamówienia. Nie powinny być one ukrywane a eksponowane...
Zazwyczaj na stronach operatorów, np. na dole, pod opisem usługi, pakietu, itp., są podane, tzw. dokumenty. Może w prestiżowej sieci mają inaczej. Ale ostatni raz zaglądałem, aby poczytać o ofercie Orange Free na Kartę. I- o dziwo :wink: - znalazłem zakładę z regulaminami.


POZdrawiam.

O2 - We're better, connected!
O2 - See what you can do!
O2 - Together is better!

 #471493  autor: phenix40
 19 kwie 2011, 13:21
Może w tej chwili coś się pozmieniało... Chodziło mi o usługę "zatrzymaj czas", która była dorzucana gratis na 3 miesiące jeszcze jakiś miesiąc temu? W tym momencie jej nie widzę w gratisach... Więc z tego zarzutu mogę się wycofać... Resztę w każdym razie podtrzymuję :)... A przede wszystkim tytułowy simlock którego nie potrafią ściągnąć... A często dają informację, że potrafią to zrobić w przypadku każdego telefonu, który posiadają w swojej ofercie...

 #471623  autor: sosen
 19 kwie 2011, 23:11
Nikt nigdzie nie podaje że dla każdego telefonu. Simlock jest ściągany jeżeli są możliwości techniczne. Nikt nigdy nie zapewnia że z każdego telefonu.

 #471652  autor: phenix40
 20 kwie 2011, 08:43
sosen pisze:Nikt nigdzie nie podaje że dla każdego telefonu. Simlock jest ściągany jeżeli są możliwości techniczne. Nikt nigdy nie zapewnia że z każdego telefonu.
Opierałem się na wypowiedzi z forumorange.net - w jednym z wątków pada stwierdzenie, że dotyczy to wszystkich telefonów sprzedawanych w orange... Co do możliwości technicznych - teoretycznie orange posiada je, żeby zdjąć simlocka z c5-00 ale praktycznie w tym momencie ich nie posiadają bo program generujący kody padł... Szkoda, że program do zakładania simlocków im nie padł byłby w końcu święty spokój!!!

http://www.orange.pl/kid,4000377186,id, ... hread.html

Ciekawe czy faktycznie dadzą radę do końca tygodnia...

 #475218  autor: StalinX3
 10 maja 2011, 22:07
Witam,

Niestety, kopnął mnie zaszczyt bycia, w "wspaniałej" sieci Orange (8 lat nie narzekałem) i posiadania Noki E-52 z simlockiem, którego Salon przy ulicy Kaziemierza Wielkiego we Wrocławiu nie potrafi ściągnąć. Już ponad miesiąc czekam na kod do zdjęcia blokady, który miał być wysłany na e-maila iiii ... go nie ma. Rozmawiałem z jedną z tych panienek, które tam pracują i ponoć, nie ma możliwości odzyskania tych 77 zł które płaci się za zdjęcie blokady, a ja powinienem grzecznie i cierpliwie czekać. Jest jakaś sensowna możliwość wyjścia z tego hmmm pata ? mam wrażenie, że ktoś robi mnie w konia. Z góry Dzięki za jakieś pomysły.

Pozdrawiam M.

 #500547  autor: evolucja
 31 sie 2011, 21:35
Podbijam temat. Nic się w tej sprawie nie zmieniło? Dalej 77zł za zdjęcie simlocka? Lepiej do komisu w takim razie...
Nawet po zakończeniu umowy nie zdejmują za darmo?

 #500590  autor: elkanguro
 01 wrz 2011, 08:59
Wydaje mi się, że dalej rżną na 77zł.

Virgin Mobile
--------------------------------------------
LTE Cyfrowy Polsat + HaloNet
--------------------------------------------
NaszaSiec.net 15 Mbps + HaloNet

 #500592  autor: pakierhakierxd
 01 wrz 2011, 09:08
Ostatnio tyle płaciłem za zdjęcie sima aby mieć gwarancję na telefon :P,dostałem wpis w karcie gw.

Pozdrawiam :)

 #500601  autor: alkonauta
 01 wrz 2011, 09:38
simlock simlockiem, ale mnie osobiscie najbardziej wkurza bradowany soft... nie mowiac juz o wymalowanym logo orange na obudowach sprzedawanych telefonow. prestiz?

 #500738  autor: Vieslav
 01 wrz 2011, 17:56
Może to i dziwne, ale mój Galaxy Ace z Orange nie ma simlocka ani nie jest brandowany.

 #500739  autor: Wolf
 01 wrz 2011, 17:58
alkonauta pisze:simlock simlockiem, ale mnie osobiscie najbardziej wkurza bradowany soft...
Też mnie to irytuje, niestety :/

GSM:
Orange, Plus, T-Mobile, Heyah, Lycamobile DE, mBankmobile, Play, Sferia, UPC.
GSM (tylko dane pakietowe):
iPlus, Aero2
VoIP:
HaloNet, easyCALL

 #500780  autor: evolucja
 01 wrz 2011, 20:13
Z tego co wiem na najnowszych telefonach(smartfonach) po prostu nie ma czegoś takiego jak simlocki. Zdarzają się więc one jeszcze pewnie na tych normalnych Nokiach, Samsungach czy Ericcsonach.

Dobrze, że w komisie ściągają za 10zł..

 #500783  autor: michalus
 01 wrz 2011, 20:24
Oczywiście,że są simlocki na najnowszych smartfonach.Inną kwestią jest czy operator je zakłada.Zdjęcie simlocka z telefonu z Androidem w sieci Orange to na pewno nie 10 pln a minimum 77.

 #500891  autor: Vieslav
 02 wrz 2011, 08:48
To dlaczego nie mam simlocka w swoim Ace? Wzięty z abonamentem w Orange.

 #500903  autor: pakierhakierxd
 02 wrz 2011, 09:28
Po prostu czasem nie ma ale to nie zawsze :),tylko plus,play,t-mobile nie zakładają wcale :P

Pozdrawiam :)