• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 67 z 241
  • 1
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 241

 #500191  autor: playonline
 30 sie 2011, 13:23
djkynek pisze:play4you2 zrobiłem to świadomie. Z reszta ten Pan juz nie pracuje od maja w P4. Niech mnie pozwie do sadu.
A nas - skarzacych sie na Play - na Telepolis jest garstka... ;)
Dzis jakis koment przeczytalem o Play..., ze W4 zaczyna sie robic... Niestety to prawda...

 #500218  autor: qper
 30 sie 2011, 16:01
Play4You


Proszę Cię o zapoznanie się ze zgłoszeniem 34442107 bo to co mnie spotkało jest karygodne.

Jak można przyjąć reklamację dotyczącą numery Y i rozpatrzyć ją pod kontem zupełnie innego numery X i jeszcze uznać za bezzasadną? dodatkowo robić to w 29 dni?

Nie mam pojęcia ale obsługa to kompletna porażka.

PS. pozdrowienia dla totalnie bezkompetentnego konsultanta Gniewomira...

 #500266  autor: playonline
 30 sie 2011, 18:45
Obrazek

Padlem... :D

Na Telepolis moglaby byc recenzja tej akcji i sprzetu... :)

 #500338  autor: playonline
 30 sie 2011, 22:14
kuwejt pisze:Prawdzie? gdzie to?? :lol:
Na DP znalazlem.. :) Recenzja telefonu w promocji Wojewodzkiej... ;) Tak podsumowano telefon, o przepraszam smartphone jaki zostal zapodany... :) Usmialem sie :) bo od jakiegos czasu mam wrazenie, ze Telepolis jest zbyt "blisko" Play... :/

A i Wroclaw to... ;)

 #500339  autor: McCm
 30 sie 2011, 22:15
Taa, dobra ściema. A na ekranie jeszcze wyświetla się smutna buźka Obrazek

@playonline - marna prowokacja, że chce Ci się w coś takiego bawic i grzebać w śmieciach...

edit: a nie, zdjęcie jest z dobrychprogramów. No cóż, widać po tym poziom redaktora tekstu, pewnie jest bogaty, ma wszystko czego chce, bo człowiek szanujący pieniądze nie będzie robił takich numerów, nawet na żarty.

 #500342  autor: playonline
 30 sie 2011, 22:31
McCm pisze:marna prowokacja
Nie zamierzam nikogo prowokowac... :) Nie mam w tym celu. :)
McCm pisze:zdjęcie jest z dobrychprogramów
Napisalem przeciez DP.. (z obawy co by wpisu nie wykasowali ;) ).
McCm pisze:widać po tym poziom redaktora tekstu
Redaktorem ciezko nazwac ale moim zdaniem dobrze pokazal jak wyglada ta cala promocja. Tzn pomysl trafiony (tutaj 6+ dla Play za to) ale wykonanie slabe (kiepski telefon i do tego jeszcze Wojewodzki)... Zamiast w niego pompowac kase to na rozbudowe sieci by rzucili lub szkolenia dla pracownikow no ewentualnie nowych expertow by zatrudnili (z prawdziwego zdarzenia). :)

[ Dodano: 2011-08-30, 22:35 ]
McCm pisze:Taa, dobra ściema.
PS Ja z promocji skorzystac nie moge.

 #500387  autor: patrix-83
 31 sie 2011, 07:49
PlayForYou2


Mam prośbę-przyśpiesz rozwiązanie zgłoszenia nr 33941982 z dnia 16.08.2011 które dotyczy braku e-faktury za miesiąc sierpień 2011 bo dziś kończy się miesiąc a zgłoszenie nadal nie rozwiązanie i e-faktury ani widu ani słychu.

 #500395  autor: forum_tg
 31 sie 2011, 09:34
czy wysyłając smsy / mmsy z bramki internetowej Play'a (po zalogowaniu) to opłaty są takie same jak w Polsce jeżeli będe wysyłał z dowolnego innego miejsca na ziemi?? oczywiście opłaty zgodne z taryfą i pakietami.

Czy w jakiś sposób weryfikują po IP gdzie się łączymy z bramką i odpowiednio naliczają opłaty.

Ponadto jaką sieć byście polecili w Turcji??

 #500397  autor: playonline
 31 sie 2011, 09:56
tomektg pisze:czy wysyłając smsy / mmsy z bramki internetowej Play'a (po zalogowaniu) to opłaty są takie same jak w Polsce jeżeli będe wysyłał z dowolnego innego miejsca na ziemi?? oczywiście opłaty zgodne z taryfą i pakietami.
Sa identyczne. W dodatku jak masz aktywny jakis pakiet sms/mms to schodzi najpierw z tego pakietu.

Masz 2 opcje:
- www.bramka.playmobile.pl
- www.tele.play.pl

To pierwsze jest bezplatne (usluga nie smsy/mmsy) a to drugie jest platne (usluga i tylko smsy bez mmsow zgodnie z cennikiem). Jednakze przy TelePlay masz mozliwosc prowadzenia (wykonywania i odbierania) polaczen glosowych i dostajesz raporty doreczen smsow.

Dodatkowo jak wyslesz smsa/mmsa z tego pierwszego to ani w historii polaczen ani na papierowym rachunku szczegolowym nie zobaczysz tych wiadomosci (tzn zobaczysz, ze cos bylo ale nie do kogo) a przy tym drugim zobaczysz wszystko.

[ Dodano: 2011-08-31, 09:59 ]
PS Szkoda tylko, ze pracownicy Play (pewnie nie wszyscy) nie wiedza, ze sa dwie takie bramki i ze w ogole sie czyms roznia... :/

 #500402  autor: potargany
 31 sie 2011, 10:38
Drogi PLAYu
Czy dział REKLAMACJI ma " urlop "
12.07.2011 - 32804157 -nadal rozpatrywane

Pieniądze to nie wszystko ...

 #500409  autor: play4you2
 31 sie 2011, 10:57
qper pisze:Proszę Cię o zapoznanie się ze zgłoszeniem 34442107
Sprawę juz przekazałam do realizacji :D

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #500410  autor: djkynek
 31 sie 2011, 10:59
zeby było ciekawiej sms wysłany z bramki bramka.play.pl kosztuje mnie 15 gr. /czyli tyle samo ile z komórki/ natomiast mms z bramki 10 gr. a z komórki 15 - dziwne, ale prawdziwe

 #500422  autor: playonline
 31 sie 2011, 11:19
djkynek pisze:zeby było ciekawiej sms wysłany z bramki bramka.play.pl kosztuje mnie 15 gr. /czyli tyle samo ile z komórki/ natomiast mms z bramki 10 gr. a z komórki 15 - dziwne, ale prawdziwe
Cena smsa:
- TelePlay - standardowa cena
- bramka Play - 10gr do wszystkich sieci w Polsce. :)

 #500432  autor: play4you2
 31 sie 2011, 11:55
Patryk83żółwik pisze:Mam prośbę-przyśpiesz rozwiązanie zgłoszenia nr 33941982
Dodałam ponaglenie do zgłoszenia :D
potargany pisze:Czy dział REKLAMACJI ma " urlop "
Nie są na urlopie, sprawdziłam twoje zgłoszenie jest nadal procesowane, dodałam kolejne ponaglenie sprawy.

[ Dodano: 2011-08-31, 11:57 ]
qper pisze:Proszę Cię o zapoznanie się ze zgłoszeniem 34442107
Sprawa została juz rozwiązana :D

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #500447  autor: ksz_sz
 31 sie 2011, 13:15
Play4you2 dzięki za pomoc w rozwiązaniu zgłoszenia 34146520 w końcu ktoś kompetentny się tym zajął i sprawa została załatwiona pomyślnie.
Pozdrawiam

 #500449  autor: forum_tg
 31 sie 2011, 13:26
playonline pisze: Masz 2 opcje:
- www.bramka.playmobile.pl
- www.tele.play.pl

To pierwsze jest bezplatne (usluga nie smsy/mmsy) a to drugie jest platne (usluga i tylko smsy bez mmsow zgodnie z cennikiem). Jednakze przy TelePlay masz mozliwosc prowadzenia (wykonywania i odbierania) polaczen glosowych i dostajesz raporty doreczen smsow.
dziękuje za informację.

wiem o tym ze wysyłajac z www.bramka.playmobile.pl nie bedę miał pełnej informacji, ale ważne ze jest w normalnej cenie.
Może kiedyś ktoś w Play "pójdzie po rozum do głowy" i coś z tym zrobi.

 #500455  autor: qper
 31 sie 2011, 14:19
play4you2 pisze:Sprawa została juz rozwiązana
Wszystko fajnie tylko zgłoszenie zniknęło z PLAY24 i nie mogę zobaczyć jak zostało rozpatrzone.

Co mam zrobić?

Chodzi o zgłoszenie 34442107

 #500487  autor: Quetzal
 31 sie 2011, 16:26
A ja tylko nadmienię, ze bilingi znowu nie działają.

Wczoraj w ogóle nie istniały żadne połączenia z sierpnia (co ciekawe lipcowe można było wyświetlić). Dziś bilingi się pojawiły, ale dla odmiany nie są aktualizowane...

 #500505  autor: Mary
 31 sie 2011, 17:53
nie wiem, czy u Was też tak jest, ale na jakimś forum ktoś o tym pisał. Najpierw play nie odpowiedział na moją reklamację w ciągu 30 dni, potem napisał na play24( co się nie liczy jako pismo), że na tej reklamacji nie jest mój podpis (sic!), a teraz ponieważ kończy mi się umowa napisali, że zlikwidują mi tą za dużą płatności tylko w przypadku jeśli zmienię na wyższą taryfę (to jakiś szantaż) inaczej płatności nie zostaną anulowane (co moim zdaniem nie jest rozpatrzeniem reklamacji). ja jutro dzwonię do UKE, żeby mi powiedzieli co w tej sprawie zrobią. Ostatnio czytałam, że do UKE spływa najwięcej skarg właśnie na play. Co byście zrobili?
  • Strona 67 z 241
  • 1
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 241
  • 1
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 241