• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 66 z 241
  • 1
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 241

 #499955  autor: play4you2
 29 sie 2011, 15:25
ARRON88 pisze:gdy próbuję się do kogoś dodzwonić to słyszę 3 pikania
W sytuacji kiedy klient ma ustawione przekierowanie na numer notki SMS wówczas osoba dzwoniąca w przypadku braku połączenia z danym numerem nie otrzyma komunikatu słownego tylko piknięcie. Sprawa jest już zgłoszona do dostawcy :D
Ricki1980 pisze:Chciałem zgłosić problem techniczny
Możesz skontaktować sie z BOK lub wysłać maila na [email protected].
Gypsy pisze:Opiszę szybko mój problem
Zgodnie z regulaminem zwrot w ramach 10cio dniówki przysługuje tylko osobom indywidualnym. Jeśli chcesz spróbować odesłać umowę odeślij wszystko zgodnie z instrukcja i opisz sprawę.

djkynek pisze:Nr sprawy dla ponoc zagladajacych tu ludzi z P4 to 33256024
Twoje zgłoszenie zostało zamknięte 26 sierpnia 2011 roku. Znalazły się tam przeprosimy za długi czas oczekiwania na rozwiązanie sprawy :D .

Publius pisze:Wybaczcie jeśli to głupie pytanie,
Wszystko jest w Regulaminie na play.pl

http://www.play.pl/resources/pdf/Regula ... 7-2011.pdf
Karlos20 pisze:Poproszę Play4You2 o interwencję
Twoje zgłoszenie zostało dziś rozwiązane :D
empret pisze:Play4you2 Po 3 tygodniach zamknięto mi zgłoszenie 33654688


Ok ,rozumiem, zrób ponowne zgłoszenie, ze pomimo zmian nadal nie jest ok. Podeślij mi numer, a ja przekażę zgłoszenie do realizacji :D

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #499965  autor: McCm
 29 sie 2011, 15:43
play4you2 pisze:W sytuacji kiedy klient ma ustawione przekierowanie na numer notki SMS wówczas osoba dzwoniąca w przypadku braku połączenia z danym numerem nie otrzyma komunikatu słownego tylko piknięcie. Sprawa jest już zgłoszona do dostawcy
Już minął rok jak macie z problem z Notką SMS i przekierowaniami, i nadal nie jest to naprawione. W dziale technicznym to chyba małpy siedzą i rzucają się bananami.

 #499975  autor: muchakk
 29 sie 2011, 16:06
McCm od kilku miesięcy mam wrażenie, że działu technicznego w ogóle nie ma i w PLAY'u czekają, aż się wszystko samo naprawi...

 #499982  autor: playonline
 29 sie 2011, 16:21
@ P4 - czy wy sobie jaja robicie?

Reklamacja ZASADNA z zalozenia, w dodatku PRZEKROCZONY CZAS NA ODPOWIEDZ, no i jeszcze jakis konsultant bzdury pisze... TelePlay nie jest JUZ funkcja testowa... :) Warto wspomniec, ze w mojej reklamacji NIE pisalem o TelePlay a o bramka.playmobile.pl a to 2 rozne rzeczy... :) Swoja droga jezeli sie nie zgadzacie na zaproponowana rekompensate to wypadaloby zaproponowac cos innego a nie pomijac odpowiedz??? :) Oczywiscie mam na mysli rekompesate pod postacia pieniedzy a nie smsow / minut ktorych za granica nie wykrozystam... :) Widac, ze dzial reklamacji w Play na psy schodzi...

 #499984  autor: MK_
 29 sie 2011, 16:26
McCm od kilku miesięcy mam wrażenie, że działu technicznego w ogóle nie ma i w PLAY'u czekają, aż się wszystko samo naprawi...
Problemy z systemem to jeszcze nic w porównaniu do rzeczy jakie obecnie dzieją się z infrastrukturą.

Lubię to! 50zł na 5 miesięcy - 113min&200MB na miesiąc

 #499985  autor: muchakk
 29 sie 2011, 16:43
MK_ u mnie w mieście z usług PLAY nie da się praktycznie normalnie korzystać. Sieć 2G leży od kilku miesięcy, z 3G też jest różnie, a PLUS jest masakrycznie przez to zapchany. W play'u jednak twierdzą, że wszystko jest ok i mają mnie gdzieś. Mam płacić i siedzieć cicho...
 #499988  autor: Mary
 29 sie 2011, 16:59
djkynek pisze:To chyba strategia wpajana konsultantom na szkoleniach - jesli klient w reklamacji ma racje nalezy odpowiedz na play 24 przedłużac w nieskonczonosc. Dostałem juz fakture korygującą - oczywiscie w kopercie nie było nic wiecej - zadnego pocałuj mnie w d., czy niewyobrażalne sorry. Nr sprawy dla ponoc zagladajacych tu ludzi z P4 to 33256024. Jeszcze 22 miesiące kary i przeniose sie nawet do ojca R.

Reklamacja wysłana pocztą skutkuje odpowiedzia:

cyt. ""W odpowiedzi z przykrością informuję, że w trosce o bezpieczeństwo danych osobowych naszych Klientów, nasza firma kieruje się szczegółowymi zasadami weryfikacji.
Opisana przez Panią sprawa nie może zostać dokładnie zweryfikowana z powodu nieuwierzytelnienia autora pisma jako osoby upoważnionej do kontaktów z Obsługą Klienta, pozyskiwania informacji na temat usług posiadanych w naszej sieci i składania oświadczeń woli związanych z nimi. Złożony na dokumencie podpis nie jest zgodny z podpisem znajdującym się na Umowie o świadczenie Usług Telekomunikacyjnych. Bardzo mi przykro.""

Na play24 Was oleją.

Polecam ten cytat kazdemu potencjalnemu klientowi playa do zastanowienia, jak moze byc wydymany przez play'a, gdy cos sie nie bedzie zgadzac.
Mam identyczną sytuację-jak tak można odpisać? wiem, że list napisałam ja-mam dowód nadania, ja podpisałam tą reklamację, a oni, że bez rozpatrzenia bo to nie mój podpis, a czyj? I co teraz mam zrobić?

 #499993  autor: McCm
 29 sie 2011, 17:32
Bo teraz w Play liczy się wyłącznie "pozytywny" PR - facebookowe i blogowe zabawy, i wydanie masy kasy na reklamę z wiadomym osobnikiem. Liczba abonentów rośnie, stacje "nie rosną", sieć jest coraz bardziej zapchana, o gsm to już nawet nie mówię. Ale co tam, są smyczki i startery dla komentujących na fb, to karawana jedzie dalej ;)

Ale przyznam się, że sam mam smycz fresha z salonu, szkoda że sam fresh jest tak mało promowany, teraz tylko All Inclusive. Kiedyś miało się poczucie innowacyjności, teraz coraz bardziej W4.

 #499994  autor: playonline
 29 sie 2011, 17:41
Mary pisze:Mam identyczną sytuację-jak tak można odpisać? wiem, że list napisałam ja-mam dowód nadania, ja podpisałam tą reklamację, a oni, że bez rozpatrzenia bo to nie mój podpis, a czyj? I co teraz mam zrobić?
Jezeli reklamacje sklada osoba, ktora nie jest upowazniona (nie podpisywala umowy lub nie ma pisemnego upowaznienia) to zgadzam sie z Play w tym momencie, ze nie jest ona rozpatrywana.
muchakk pisze:MK_ u mnie w mieście z usług PLAY nie da się praktycznie normalnie korzystać. Sieć 2G leży od kilku miesięcy, z 3G też jest różnie, a PLUS jest masakrycznie przez to zapchany. W play'u jednak twierdzą, że wszystko jest ok i mają mnie gdzieś. Mam płacić i siedzieć cicho...
Olewactwo... :/ Ja juz mam tylko Freshe i juz zastanawiam sie nad olaniem Play gdyz te odpowiedzi z dzialu (pseudo)reklamacji to zalosne juz sa... Widac, ze cos sie zmienia w Play... Na gorsze... Niestety nikt (z Play) racji nie przyzna (bo jakby to wygladalo a wiec jak to zostalo ujete - karawana jedzie dalej)... :)

 #499997  autor: Mary
 29 sie 2011, 17:46
playonline pisze:
Mary pisze:Mam identyczną sytuację-jak tak można odpisać? wiem, że list napisałam ja-mam dowód nadania, ja podpisałam tą reklamację, a oni, że bez rozpatrzenia bo to nie mój podpis, a czyj? I co teraz mam zrobić?
Jezeli reklamacje sklada osoba, ktora nie jest upowazniona (nie podpisywala umowy lub nie ma pisemnego upowaznienia) to zgadzam sie z Play w tym momencie, ze nie jest ona rozpatrywana.
muchakk pisze:MK_ u mnie w mieście z usług PLAY nie da się praktycznie normalnie korzystać. Sieć 2G leży od kilku miesięcy, z 3G też jest różnie, a PLUS jest masakrycznie przez to zapchany. W play'u jednak twierdzą, że wszystko jest ok i mają mnie gdzieś. Mam płacić i siedzieć cicho...
Olewactwo... :/ Ja juz mam tylko Freshe i juz zastanawiam sie nad olaniem Play gdyz te odpowiedzi z dzialu (pseudo)reklamacji to zalosne juz sa... Widac, ze cos sie zmienia w Play... Na gorsze... Niestety nikt (z Play) racji nie przyzna (bo jakby to wygladalo a wiec jak to zostalo ujete - karawana jedzie dalej)... :)
Jeżeli by tak było to ok-ale to ja podpisałam i umowę w 2009 i reklamację (na wszystko mam dowody) i jest to jak najbardziej mój podpis. Więc mam teraz udowadniać, że nie jestem wielbłądem? to jest tylko odkładanie odpisania na reklamację na później

 #500001  autor: playonline
 29 sie 2011, 17:54
Mary pisze:Jeżeli by tak było to ok-ale to ja podpisałam i umowę w 2009 i reklamację (na wszystko mam dowody) i jest to jak najbardziej mój podpis. Więc mam teraz udowadniać, że nie jestem wielbłądem? to jest tylko odkładanie odpisania na reklamację na później
A no to co innego. :) Az tak sie roznia? :)

 #500003  autor: Mary
 29 sie 2011, 17:57
nie, nie różnią się. tak twierdzi play-i jak widzę na tym forum nie jestem pierwszą, której tak odpisali.

 #500015  autor: mkowalski
 29 sie 2011, 19:05
Mary pisze:nie, nie różnią się. tak twierdzi play-i jak widzę na tym forum nie jestem pierwszą, której tak odpisali.
A ja zapytam inaczej. Odpowiedź o złym podpisie przysłali listem poleconym? Jeśli nie, to lepiej dla Ciebie. Po 30. dniach od złożenia reklamacji wystarczy im wysłać wezwanie do zwrotu pieniędzy (bo prawdopodobnie o to chodziło Ci w reklamacji) - reklamacja nierozpatrzona w 30 dni z mocy prawa staje się uznana w całości.

Ty masz dowód nadania listu, oni prawdopodobnie nie (do mnie zawsze odpowiedzi przysyłają zwykłym listem, więc u Ciebie pewnie też tak jest). Pamiętaj że jeśli będą unikali wypłaty roszczenia, zawsze jest Urząd Komunikacji Elektronicznej - tam bardzo chętnie przyjmują skargi na operatorów i rozwiązują spory z nimi.

 #500129  autor: play4you2
 30 sie 2011, 09:48
empret pisze:Kontynuacja zamkniętej sprawy to: 34399408
Już ponagliłam sprawę :D
playonline pisze:@ P4 - czy wy sobie jaja robicie?
Jeśli nie zgadzasz się z rozwiązaniem zgłoszenia reklamacyjnego możesz w ciągu 30 dni złożyć odwołanie.
Mary pisze:I co teraz mam zrobić?
Jeśli wysłałaś pismo bez danych niezbędnych do weryfikacji, nie zostanie ono rozpatrzone. Aby pismo zostało poddane weryfikacji, należy podać hasło abonenckie lub dane osobowe takie jak: pesel , seria i numer dowodu oraz adres zameldowania i oczywiście imię i nazwisko właściciela usługi. Wówczas nie będzie sytuacji, gdzie zgłoszenie pozostanie bez rozpatrzenia. Co do wiarygodności podpisu nie mogę tego sprawdzić :D

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #500132  autor: playonline
 30 sie 2011, 10:09
play4you2 pisze:Jeśli nie zgadzasz się z rozwiązaniem zgłoszenia reklamacyjnego możesz w ciągu 30 dni złożyć odwołanie.
Moze wy macie czas na zabawe w kotka i myszke (widac, ze macie sporo czasu na to), ja nie... Jak juz sprawa jest rozpatrywana to powinna byc dokladnie. Ok, rozumiem brak odpowiedniej liczby konsultantow itp... ale bez przesady aby osoba totalnie nieogarnieta rozpatrywala zgloszenia klientow... :/ Jakbys zajrzala do zgloszenia to zauwazylabys, ze to jest juz chyba 4 zgloszenie dotyczace jednej sprawy bo ktos czegos nie doczytal lub pominal fakt albo odpowiedzial totalnie z 4 liter na zupelnie nie moja sprawe... W dodatku reklamacja zasadna ale i tak nie uwzgledniacie waszego lenistwa, waszej winy i waszych bledow (ktore do tej pory maja miejsce).

 #500144  autor: play4you2
 30 sie 2011, 10:58
playonline pisze:Jakbys zajrzala do zgloszenia
Jeśli podajecie numery zgłoszeń to zawsze do nich zaglądam, niemniej jednak nie rozwiązuje ich, dlatego jeśli nie zgadzasz się z rozwiązaniem odpisuje Ci co możesz zrobić w takiej sytuacji. Jak zrobisz odwołanie to podeślij mi numer zgłoszenia, wówczas przekaże do je do realizacji.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
 #500154  autor: djkynek
 30 sie 2011, 11:44
play4you2 nie ma takiej opcji, ze P4 przyjmuje odpowiedzialnosc za swoich pracowników ? i za ich obietnice przesyłane słuzbowymi e-mailami ? Przeciez łatwo znalezc kopie e-maili wysyłanych wiosna ze sluzbowej skrzynki robert{{wyedytowano}}.[email protected]. Czekam na pozytywne zakonczenie sprawy 34190503 - dlatego gorąca prośba do Ciebie o skierowanie tej sprawy do kogoś, kto rzetelnie, sprawnie i rzeczowo przeanalizuje to zgłoszenie, sprawdzi maile, o ktorych w nich pisze i zakonczy wreszcie pozytywnie dla mnie te sprawe. Nie dosc, ze sprawa reklamacyjna w toku, a tu dzownia do mnie z BOK, ze za tydzien zablokują połaczenia wychodzace, bo faktura jest czesciowo niezapłacona. Masakra.
Ostatnio zmieniony 30 sie 2011, 12:41 przez djkynek, łącznie zmieniany 1 raz.

 #500167  autor: pakierhakierxd
 30 sie 2011, 12:00
Ja bym nie pisał adresów mailowych ani imion i nazwisk konsultantów

Pozdrawiam :)

 #500171  autor: play4you2
 30 sie 2011, 12:12
djkynek pisze:play4you2 nie ma takiej opcji, ze P4 przyjmuje odpowiedzialnosc za swoich pracowników
Zwracam uwagę, że podając Imię i Nazwisko pracownika na forum naruszasz ustawę o Ochronie danych osobowych. Proszę, abyś tak nie robił. Zapoznałam się ze zgłoszeniem i przekazałam do realizacji bardzo kompetentnej osobie.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #500179  autor: djkynek
 30 sie 2011, 12:38
play4you2 zrobiłem to świadomie. Z reszta ten Pan juz nie pracuje od maja w P4. Niech mnie pozwie do sadu.
  • Strona 66 z 241
  • 1
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 241
  • 1
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 241