ARRON88 pisze:gdy próbuję się do kogoś dodzwonić to słyszę 3 pikania
W sytuacji kiedy klient ma ustawione przekierowanie na numer notki SMS wówczas osoba dzwoniąca w przypadku braku połączenia z danym numerem nie otrzyma komunikatu słownego tylko piknięcie. Sprawa jest już zgłoszona do dostawcy
Ricki1980 pisze:Chciałem zgłosić problem techniczny
Możesz skontaktować sie z BOK lub wysłać maila na
[email protected].
Gypsy pisze:Opiszę szybko mój problem
Zgodnie z regulaminem zwrot w ramach 10cio dniówki przysługuje tylko osobom indywidualnym. Jeśli chcesz spróbować odesłać umowę odeślij wszystko zgodnie z instrukcja i opisz sprawę.
djkynek pisze:Nr sprawy dla ponoc zagladajacych tu ludzi z P4 to 33256024
Twoje zgłoszenie zostało zamknięte 26 sierpnia 2011 roku. Znalazły się tam przeprosimy za długi czas oczekiwania na rozwiązanie sprawy

.
Publius pisze:Wybaczcie jeśli to głupie pytanie,
Wszystko jest w Regulaminie na play.pl
http://www.play.pl/resources/pdf/Regula ... 7-2011.pdf
Karlos20 pisze:Poproszę Play4You2 o interwencję
Twoje zgłoszenie zostało dziś rozwiązane
empret pisze:Play4you2 Po 3 tygodniach zamknięto mi zgłoszenie 33654688
Ok ,rozumiem, zrób ponowne zgłoszenie, ze pomimo zmian nadal nie jest ok. Podeślij mi numer, a ja przekażę zgłoszenie do realizacji

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.