Mnie Era nie miala nic do zaproponowania. Polozyli laske na moja firme. Wiec w ubieglym roku zabralem 15 kart do Play, w tym kolejne 15 przenioslem (od wczoraj). Za to chyba po zlosci wylaczyli mi te 15 kart w ostatnim dniu cyklu rozliczeniowego. Mam go do 16 kazdego miesiaca wlacznie. Jak zadzwonilem z zapytaniem do BOK czemu dzien wczesniej to konsultant mi odpowiedzial, ze w ich wewnetrznym regulaminie maja zapis, iz w ostatnim dniu umowy nie musza swiadczyc uslug przez caly ten dzien (czyli do polnocy). Oczywiscie poszla skarga do UKE, przeciez to kpina.
Play nie posiada BOK - tak w skrocie.
Odwieczny problem z zalatwieniem czegokolwiek.
Nawet zmiana adresu nabywcy na fakturze nie moze byc zalatwiona u mnie od 2 miesiecy. Konsultant mowi, ze zmienione, info na zglosznie w necie tez, ze zmienione a faktura przychodzi na stare dane. Kosmos.
Piotr
--------------------------------------------------------
rybne rarytasy
www.sumowisko.pl