Uwielbiam gdy Play przypisuje sobie zaslugi...
W dniu 24.08.2011r. stworzylem zgloszenie:
"Witam,
prosze dodac moj numer telefonu 790xxxxxx do konta Play24 gdzie jest numer 697xxxxxx poniewaz znajduje sie poza granicami Polski i nie dochodza (a takze nie wychodza) smsy na/z numeru 790xxxxxx. Druga sprawa jest taka, ze mam aktywna opcje kopia sms na maila ale maile z haslami jednorazowymi nie dochodza na skrzynke mailowa..."
No i odpowiedz z dnia 27.08.2011r.:
"W odpowiedzi uprzejmie informuję, że zgodnie z Pańską dyspozycją podany numer został dodany do konta na Play24.
Nadmieniam, iż przy korzystaniu z usługi kopia SMS na e-mail nie są dostarczane hasła jednorazowe na adres e-mail."
Wszystko ladnie i pieknie tylko, ze nic tutaj (w tej odpowiedzi) nie jest zgodne z prawda...
A wiec tak, w dniu 25.08.2011r. udalo mi sie dodac ten numer do Play24 samemu... (wtedy kiedy Play24 szalal i nie szlo nic zrobic).
A hasla jednorazowe? Tylko dla numeru 790 nie przychodzily... dla 697 tak.

Pozniej (25.08.2011) gdy kopia sms zostala na 790 (ponownie) wlaczona zaczely przychodzic kopie z smsami (w tym hasla) na maila.

Po migracji na Fresha zostala odlaczona.
Pozdrawiam zatem Pania SN i zycze szybszej nauki...
