Witam. Opiszę szybko mój problem. Na stronie Play wpisałem swój nr telefonu, aby konsultant się ze mną połączył w sprawie przeniesienia nr do Play z T-Mobile. Na drugi dzień konsultant zadzwonił i podał ofertę, którą zaakceptowałem. Dziś przybył kurier, odebrałem wszystko po czym się okazało, że zamiast przeniesienia numeru dostałem nowy nr... I teraz konsultant telefoniczny poradził odesłanie wszystkiego z odstąpieniem umowy. W warunkach jest napisane, że takie odstąpienie nie przysługuje osobom prowadzącym działalność, a ja właśnie tak zarejestrowałem swój nr. Mimo to konsultant powiedział, że powinno to zostać przyjęte, bo to ma być tylko zmiana usługi. I teraz pytanie do speców - czy trzeba rzeczywiście wszystko odsyłać, a jeśli tak to pisać reklamację czy odstąpienie od umowy?Bo ja chce mieć swój nr z T-Mobile w abonamencie PLAY, nic więcej. Z góry dziękuję za wszelką pomoc...