• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 63 z 241
  • 1
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 241

 #498698  autor: mkowalski
 23 sie 2011, 20:55
playonline pisze:chcialbym takowe zgloszenie zrobic na moim numerze 790 ALE problem w tym, ze po migracji z post do prepaid nie mam tego numeru w Play24
Zgłoszenie możesz wysłać też emailem/faksem/listem. Konto na Play24 nie jest do tego konieczne.

 #498764  autor: playonline
 23 sie 2011, 23:46
mkowalski pisze:Zgłoszenie możesz wysłać też emailem/faksem/listem. Konto na Play24 nie jest do tego konieczne.
Dzieki za "podpowiedz"... Tyle, ze mam tam mase innych zgloszen i odpowiedzi i chcialbym miec do nich dostep. Tak wiec jezeli skladam jakas reklamacje (odnosnie rachunku szczegolowego) to chcialbym aby byla ona na wlasciwym koncie... Troszke wyobrazni zycze. ;) Tak wiec hmm potrzebuje ten numer na Play24... ;)

 #498790  autor: play4you2
 24 sie 2011, 08:51
sql pisze:Play4You proszę przekaż: 34097155
Ponagliłam sprawę :D
psychofanplay pisze:kolejne zgloszenie 34205533
Zgłoszenie jest jeszcze nie rozwiązane, dodałam ponaglenie.
psychofanplay pisze:33541802
Zapoznałam się z treścią rozwiązania tego zgłoszenia i treść jest inna niż ty cytujesz

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #498793  autor: playonline
 24 sie 2011, 09:04
Play4You2 - 1 minutka na odpowiedz? ;)

 #498794  autor: play4you2
 24 sie 2011, 09:13
playonline pisze:zgloszenie o dodanie numeru 790
Ze względu bezpieczeństwa, nawet w przypadku administracyjnego dołączenia numeru do konta Play24 klient musi podać treść smsa, który przychodzi na jego numer.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #498798  autor: Mila89
 24 sie 2011, 09:42
play4you czy moglbys zalatwic zeby moim problemem ktory szczegolowo opisalem tutaj http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php ... &start=600 (przed ostatni post) zajal sie jakis Specjalista? (ktos bardzo kompetentny) jak widzisz do tej pory trafilem na mocno nie kompetentne osoby sprawa jest bardzo pilna bo za kilka tygodni jade za granice i musze miec pewnosc ze bede mogl rozmawiac za granica
nr zgloszenia 34228277

pzdr

14 lipca wyłaczyłem AdBlocka-


Nokia 33310--> Mitsubishi Trium :P --> Nokia 3310--> SE K300i-->SE K700i-->Samsung L760-->LG KU990--> Nokia e72--> Samsung Galaxy SII--> Sony Z3c--> Xperia XZ--> LG G6

 #498805  autor: playonline
 24 sie 2011, 10:14
play4you2 pisze:Ze względu bezpieczeństwa, nawet w przypadku administracyjnego dołączenia numeru do konta Play24 klient musi podać treść smsa, który przychodzi na jego numer.
Wiem, wiec sprawcie aby takie smsy do mnie docieraly i abym ja mogl je wysylac... ;)

Poza tym mam aktywna usluge kopia sms na email wiec tutaj problemu nie ma chociaz nie kazdy sms jest kopiowany na mail.
play4you2 pisze:klient musi podać treść smsa, który przychodzi na jego numer.
Polemizowalbym... ;)

 #498816  autor: play4you2
 24 sie 2011, 10:41
Mila89 pisze:nr zgloszenia 34228277
Zapoznałam się z twoim zgłoszeniem. Sprawdziłam i faktycznie w zasięgu niektórych operatorów na Litwie i Łotwie nie ma możliwości wykonywania połączeń w przypadku numeru na kartę. Przykład Litwa Operator UAB Tele 2, Łotwa Operator Tele2. Ponadto w terminie, który podałeś w zgłoszeniu widać dużo aktynowości wykonywanych w Polsce. Sprawdź czy podałeś prawidłowy termin.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #498819  autor: mkowalski
 24 sie 2011, 10:52
playonline pisze:Tak wiec jezeli skladam jakas reklamacje (odnosnie rachunku szczegolowego) to chcialbym aby byla ona na wlasciwym koncie... Troszke wyobrazni zycze. ;) Tak wiec hmm potrzebuje ten numer na Play24... ;)
No właśnie próbuję Ci wyjaśnić, że nie potrzebujesz go na Play24. Zakładam, że chodzi o reklamację dot. braku danych na rachunku szczegółowym. Wyślij ją mailem/faksem/listem, a zostanie dodana do Play24. Gdy już uzyskasz do niego dostęp, będą tam Twoje reklamacje wysłane wszystkimi kanałami.

 #498822  autor: playonline
 24 sie 2011, 11:02
mkowalski pisze:No właśnie próbuję Ci wyjaśnić, że nie potrzebujesz go na Play24. Zakładam, że chodzi o reklamację dot. braku danych na rachunku szczegółowym. Wyślij ją mailem/faksem/listem, a zostanie dodana do Play24. Gdy już uzyskasz do niego dostęp, będą tam Twoje reklamacje wysłane wszystkimi kanałami.
Wiem jak dziala Play24... ;) Tylko, ze jak wysle to np mailem to w wyniku np zdarzen losowych (np format c i brak wykonanej kopii bezpieczenstwa) strace info co ja tam wyslalem.. Na Play24 bedzie wszystko widoczne. Lubie wiedziec co sie dzieje. Tak wiec poczekam, az dodadza mi ten numer do Play24.. ;) PS Nie chodzi tylko o rachunek szczegolowy ale i o kilka innych spraw.. :/ Niestety...

[ Dodano: 2011-08-24, 11:04 ]
Kod: Zaznacz cały
Przepraszamy
Dane które próbujesz wyświetlić są chwilowo niedostępne
Spróbuj zalogować się za kilka minut   Informacja o wystąpieniu błędu została zarejestrowana.  Kod błędu: 6027761
No to teraz zabawa w logowanie na Play24 mnie czeka... ;)

PS Ciekawe jest to, ze na filmiku pokazalem Playowcom jak w pewnym okresie czasu wygladalo logowanie sie do Play24 i bramki sms (pomimo wylogowania i komunikatu, ze zostalem wylogowany nadal moglem korzystac z uslug operatora) dostalem info zwrotne, ze wszystko jest ok... :D

 #498827  autor: Mila89
 24 sie 2011, 11:10
play4you2 pisze:
Mila89 pisze:nr zgloszenia 34228277
Zapoznałam się z twoim zgłoszeniem. Sprawdziłam i faktycznie w zasięgu niektórych operatorów na Litwie i Łotwie nie ma możliwości wykonywania połączeń w przypadku numeru na kartę. Przykład Litwa Operator UAB Tele 2, Łotwa Operator Tele2. Ponadto w terminie, który podałeś w zgłoszeniu widać dużo aktynowości wykonywanych w Polsce. Sprawdź czy podałeś prawidłowy termin.
sorry mialo byc 13-14 lipca chodzi o to ze gdyby niektorzy operatorzy nie gwarantowali gdzie niegdzie zasiegu na litwie i łotwie to spoko ale ja nie mialem zasiegu W OGÓLE na Litwie bylem min w Kownie na Łotwie w Rydze pozatym poruszalem sie glownymi drogami nie ma mozliwosci zebym w zadnym z tych miejsc nie mial zasiegu bo ktos tam czegos nie swiadczy... jak jeden operator nie ma zasiegu to jest jeszcze 2 wg likna ktory podaliscie. Miejsca w ktorych byłem nie sa lasy tylko glowne punkty

ps jak mozesz popraw w zgloszeniu na 13-14 lipca

14 lipca wyłaczyłem AdBlocka-


Nokia 33310--> Mitsubishi Trium :P --> Nokia 3310--> SE K300i-->SE K700i-->Samsung L760-->LG KU990--> Nokia e72--> Samsung Galaxy SII--> Sony Z3c--> Xperia XZ--> LG G6

 #498829  autor: playonline
 24 sie 2011, 11:18
Udalo sie zalogowac jednak kopia sms na maila nie dziala dla tego numeru telefonu. Chyba funkcja ta zostala wylaczona w zwiazku z migracja. :/

 #498846  autor: play4you2
 24 sie 2011, 12:19
Mila89 pisze:ps jak mozesz popraw w zgloszeniu na 13-14 lipca
Jasne, dodałam sprostowanie :D

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #498861  autor: MK_
 24 sie 2011, 13:54
Szybkie pytanie: SMSy z pakietu 600 SMS się skończyły, pakiet ważny do 28. Są jakieś sposoby aktywacji następnego oprócz zmiany profilu i aktywowania następnego pakietu?

Lubię to! 50zł na 5 miesięcy - 113min&200MB na miesiąc
 #498862  autor: psychofanplay
 24 sie 2011, 13:54
oczywiście, że zapoznałaś się z inną treścią "zamknięcia" zgłoszenie 33541802 ponieważ na play24 widnieje, że pracownik slaonu skontaktuję się w ciągu paru dni czego oczywiście po raz kolejny nie zrobił...

Cytowałem odpowiedź listowną na to zgłoszenie która doszła po tamtym "zamknieciu"

p.s jak można zamknac NIEROZWIAZANY problem ?

Piszecie cacy cacy 7 dni i bedzie minelo i [ciach] jak zwykle jest.

Mam do rzecznika napisać i opisać jak żenująca obsługa z BOK po raz kolejny mnie spotkała, że sprzedajecie telefony bez dowodu zakupu oszukując US i klientów.

Może jakaś gazeta sie zainteresuje ?

a może mogę zerwać umowę ponieważ nie wydaliscie mi fundamentalnego dokumentu i odmawiacie bagatelizując moje kolejne prośby .

Syf kiła i mogiła cały play.

piszę list do UOKIK

a to ze sms nie dochodzi a wy piszecie, ze wszystko cacy to paranoja.,

Czytalem o waszych żałosnych zagrYwkach na forach ale nie mialem ŻADNYCH PROBLEMOW PRZED WPROWADZENIEM ALLINCLUSIVE a teraz ciagle cos nie tak.

może szambiarnie otworzycie bo sie w bok już przelewa wszystko...

żenada żenada żenada,

że muszę tutaj pisać i PROSIĆ żeby łaskawie JEDNA kumata osoba playfor pomogła.


łaskawa taśmowo przychyl się do moich żali o łaskawa taśmowa tyś mą radością i mądroscia,
Ostatnio zmieniony 25 sie 2011, 01:20 przez psychofanplay, łącznie zmieniany 1 raz.

kocham play bezgraniczną patologiczną miłością bez wzajemności...

 #498884  autor: play4you2
 24 sie 2011, 14:53
psychofanplay pisze:jak można zamknac NIEROZWIAZANY problem ?
Dostałam informację że Salon dziś się z Tobą skontaktuje w celu wyjaśnienia sprawy. Proszę potwierdź kiedy sprzedawca do Ciebie zadzwoni i wyjaśni sprawę :D.
psychofanplay pisze:gówno jak zwykle jest
Zwracam szczególna uwagę na formę twojej wypowiedzi, nie jest miło odpisywać na twoje posty, brzydkie słowa są zbędne :(

[ Dodano: 2011-08-24, 15:30 ]
MK_ pisze:SMSy z pakietu 600 SMS
Zgodnie z Regulaminem Pakiet 600 SMS” dla Oferty Play Fresh pkt 10. Jednocześnie można mieć aktywny tylko jeden pakiet. A punkt 12. mówi, że "Okres ważności pakietu wynosi 30 dni od dnia ich przyznania". Więc nie da rady aktywować wcześniej kolejnego pakietu.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #498977  autor: Robaas
 24 sie 2011, 22:24
play4you2 możesz złożyć wniosek na jakimś zebraniu o wprowadzenie odpowiedniego zapytania do bazy danych które będzie wyciągało reklamacje które zbliżają się do terminu 30 dni od złożenia?
 #499013  autor: psychofanplay
 24 sie 2011, 23:50
Dzwonił kierownik jakieś 2h po moim wpisie i porozmawiał jak człowiek, wyjaśnił, że macie [ciach] itd. Obśmialiśmy BOK itd. Ogólnie na chwilę obecną jestem usatysfakcjonowany co nie zmienia faktu, że nadal czekam na fakturkę i niech bozia zdrowie da żeby HaTeCe nie padło do tej chwili.

co do [ciach] w jakim pracujesz. Nie moja wina, że taka firma jest i nic nie potrafią tam naprawić tylko [ciach]najprostsze sprawy i utrudnić. Zresztą [ciach] towarzyszy nam codziennie a jeżeli ktoś go nie widuje niech uda się do gastrologa.

poza tym czy to moja wina, że muszę sie dopraszać tak jak reszta o normalność? Bo gdyby nie Ty to bysmy mieli [ciach]dzieki play.

proponuje sprzedac cały BOK i kasę wydać na WOŚP....chociaż woodstock bedzie fajny za rok a poziom obslugi w play dalej oblany mułem.

Teraz przypomina mi sie wpis pana G z ego do góry olimp który obwieścil transfer roku i "poprawę" bok.

Cytując klasyka

[ciach]
Ostatnio zmieniony 25 sie 2011, 01:22 przez psychofanplay, łącznie zmieniany 1 raz.

kocham play bezgraniczną patologiczną miłością bez wzajemności...

 #499014  autor: mkowalski
 24 sie 2011, 23:50
Robaas pisze:play4you2 możesz złożyć wniosek na jakimś zebraniu o wprowadzenie odpowiedniego zapytania do bazy danych które będzie wyciągało reklamacje które zbliżają się do terminu 30 dni od złożenia?
Dla klienta korzystniejszy jest brak takiego zapytania ;)
Jeśli w ciągu 30. dni operator nie odpowie na reklamację, z mocy prawa jest ona uznana (i uznawane są wszystkie roszczenia klienta). Jeśli będzie takie zapytanie, zawsze jest szansa że ostatniego dnia odrzucą reklamację.

 #499021  autor: Robaas
 25 sie 2011, 00:21
mkowalski pisze: Dla klienta korzystniejszy jest brak takiego zapytania ;)
Jeśli w ciągu 30. dni operator nie odpowie na reklamację, z mocy prawa jest ona uznana (i uznawane są wszystkie roszczenia klienta). Jeśli będzie takie zapytanie, zawsze jest szansa że ostatniego dnia odrzucą reklamację.
w sumie racja... to myślisz że już mam pisać do UKE jak nie odpowiedzieli od 10.07.2011 czy poczekać być może ktoś odrzuci i będzie grubszy materiał na nich? może w reklamach się pochwalą: "sieć z największy odsetkiem przeterminowanych reklamacji według badań UKE":)
  • Strona 63 z 241
  • 1
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 241
  • 1
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 241