ywis pisze:To tak naprawdę ta kwestia jest dla mnie dziwna, bo jeśli przystałeś na warunki jakie Ci zaproponowano, to tak naprawdę zmiana taryfy, tj. 24h maksymalny czas. Przeważnie zmieniona taryfa wchodzi tego samego dnia o godzinie 00.00, a w przeciągu 30 minut otrzymujesz sms z potwierdzeniem złożenia dyspozycji odnośnie wprowadzonych zmian na Twoje konto.
No to jest bardzo dziwne. Mój tata podpisywał we wtorek aneks przez internet to dzisiaj dostał sms, że jego taryfa została zmieniona i zacznie obowiązywać od jutra. Czyli po 3 dniach. Ja czekam 7 i cisza....
ywis pisze:W sumie jeśli masz NE60 z upustami/rabatami, to chyba Twój abo. jest w granicach 30 paru złotych brutto, więc faktycznie zmiana taryfy na R40 jest dopuszczalna, bo defakto abonament brutto będzie ciut wyższy.
Dokładnie to płace 50,41 zł brutto.
ywis pisze:To co ja bym zrobił, to po prostu zalogo
wał się na i-BOA i sprawdził jak to tam wygląda i jaką taryfę widzisz.
Robiłem to już nie raz w tym tygodniu. Na głównej jest NE60. Jak wejdę w zakładkę Moja taryfa, również jest NE60.
ywis pisze:Sądzę, że po prostu nie rozmawiałeś z CC wewnętrznym, tylko pewnie jakieś CC zewnętrzne do Ciebie zadzwoniło.
Byłbym wdzięczny gdybyś mógł mi to sformuowanie bardziej wytłumaczyć, bo nie czaje:D
Dzwonił numer 602900000 bodajże:D
Jak w i-BOA nic nie widzisz, to ew. 602 900 i tam dopytaj konkretnie.
Pewnie pozostaje już tylko ta opcja

Ale dzięki wielkie za pomoc

Można byłoby jeszcze napisać maila do BOA, ale kurcze nie wiadomo po jakim czasie odpiszą. Raz mi odpisali po tygodniu, a raz na drugi dzień więc chyba nie warto eksperymentować. I tu właśnie jest coś nie tak: dlaczego do cholery za połączenie do BOA trzeba płacić.

Moim zdaniem powinno być to darmowe. Nie dość, że im płacę co miesiąc nie małą kwotę, bo u mnie w domu jest kilka abo to jeszcze gdy mam problem to strach zadzwonić bo zdzierają kasę na ludzkim problemie

Chociaż niechby się to w darmowe minuty wliczało.
