• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 102 z 217
  • 1
  • 100
  • 101
  • 102
  • 103
  • 104
  • 217

 #496844  autor: ScandaL
 16 sie 2011, 12:17
Aż musiałem się zalogować i odpisać. 20 letnia kobieta obeznana w takich sprawach :) szok.

150 punktów to bardzo mało. Sami powinni Ci to zaproponować. Polecałbym zadzwonić na infolinię i od razu poprosić o przełączenie do Serwisu Utrzymania Klienta. Rozmowa nie jest wiążąca. Jeżeli konsultant nie będzie chciał pójść Ci na rękę to zakończ rozmowę, zadzwoń później albo dopiero napisz maila.

Z tego co mi wiadomo, umowa wynegocjowana przez SUK widnieje na twoim koncie i w każdym salonie firmowym może być zrealizowana. Nie powinno być żadnych problemów.

:)

 #496934  autor: thonka
 16 sie 2011, 16:23
ScandaL pisze: Z tego co mi wiadomo, umowa wynegocjowana przez SUK widnieje na twoim koncie i w każdym salonie firmowym może być zrealizowana. Nie powinno być żadnych problemów.
blad :) konsultant moze nie zapisac oferty na konto i jest klops.
z reszta ja sie mu nie dziwie - on negocjuje, dlaczego ktos inny ma zgarnac za niego prowizje? lub na odwrot - dlaczego w salonie ktos ma robic za free na kogos, kto negocjowal umowe? to mimo wszystko jest 30 minut roboty...

druga sprawa - jezeli konsultant ma dorzucic jakies punkty to prawie napewno bedzie chcial, by umowe przedluzyc "tu i teraz" czyli przez telefon.
mailowo malo komu udalo sie dostac dodatkowe punkty.
SACZI pisze: I tutaj uwaga do kolegi thonka - przydałaby się aktualizacja pierwszej strony wątku, bo na stronie T zmiany, choćby usuniecie z nazw abonamentów słów "Rodzina".
to ze na stronie nie uzywaja tego zwrotu, nie znaczy, ze taryfy sie tak nie nazywaja.
zobacz cennik.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #496942  autor: pakierhakierxd
 16 sie 2011, 16:29
Ja kiedyś byłem w dawnej erze i brakowało mi trochę punktów do nagrody ok. 100 dodali mi po napisaniu maila bez problemu ciekawe jak teraz jest ;) podobał mi się ten program w dawnej erze:D

Pozdrawiam :)

 #497030  autor: Marens
 16 sie 2011, 21:44
d_arek pisze:Rozmawiałem dziś z konsultantem i zaproponował mi R20 - 100 minut za 19zł.
Masz u mnie piwo. Udało mi się wynegocjować to samo.
Po przebrandowaniu Ery na T-Mobile jest z tym tragedia.

Była sobie taryfa Nowa Era 20 30min/15,12 zł na 18miesięcy.
Od rebrandingu próbowałem wynegocjować coś więcej niż oferta standaryzowana (czyt 60+20min lub 80min za 19zł). Salon firmowy, I-BOA, 602900 - 0 i 2. Nic, albo Pan bierze albo nie koniec i kropka.

Mniej więcej od połowy Czerwca średnio dwa razy w miesiącu się z nimi kontaktowałem.
Powiem tak, klikanie na "chce przedłużyć umowę w I-BOA nie ma sensu tak samo jak dzwonienie na 602900 i wybieranie 0 oraz chce przedłużyć umowę". Rozmawiamy z normalnymi konsultantami a nie z działem SUK. Można osiwieć niż coś wynegocjować a nie przełączymy bo w zasadzie rozmawia Pan z działem który się tym zajmuje.

Na początku Sierpnia powiedziałem sobie tak, albo na moich warunkach albo won.
Poleciało wypowiedzenie umowy do prepaid, próba kontaktu i zero reakcji. Dostanie Pan to co oferowaliśmy do tej pory (można ładnie wyklikać sobie w I-BOA).

Dziś po kontakcie zwrotnym z T-Mobile (po wyklikaniu chęci kontaktu przez I-BOA), "Zerrooo" (tak jak w reklamie Szymona i znanego banku) reakcji i postępów w negocjacjach mimo sensownych argumentów. Poirytowany napisałem e-maila co o tym wszystkim sądzę. Długi był, w skrócie (dwie nowe aktywacje na koncie abonenckim, w zasadzie prepaid ciekawszy, oferta PLAY 1zł/60min 19zł/120min, umowa wypowiedziana a abonament jest wygodniejszy).

Nie minęło 6 godzin i dzwoni Pani z propozycją którą od nich oczekiwałem.
100min/19zł/18mies + Sieć Rodzinna 5zł + 500SMS 5zł
Wyślemy kuriera, jako że nie lubię załatwiać czegokolwiek za ich pośrednictwem to zagrałem va bank, że jutro wyślą paczkę a ja jadę w czwartek i mogę się minąć z kurierem a zależy mi na tym aneksie. Dobrze, to zrobię wyjątek i zapiszę Panu na koncie.
Jako, że umowa była wypowiedziana to nie mogła zdjąć wypowiedzenia, bo mogę się rozmyślić i będzie miała problemy. Wiec abym przekazał konsultantowi aby zadzwonił na wsparcie sprzedaży i tam mu odfajkują i będzie można podpisać aneks.

Jako, że nie zdążyłem dziś podjechać do salonu firmowego, to wieczorkiem podjechałem z 40min przed zamknięciem do "Sklepu T-Mobile" (tak to się na mapce nazywa). Trafiłem na gościa, "a ja jutro idę na urlop i mam Was w du***". Mimo mojej sugestii nie zadzwonił, choć pewnie ten dział nieczynny był o tej porze ale mógł powiedzieć lub spróbować zadzwonić. Oferta jest zapisana, ale jakiś tam znacznik jest i odklikał wypowiedzenie umowy a coś tam mu się nie odświeżyło abym przyszedł jutro.

Jutro idę do salonu firmowego, bo tam przynajmniej wiedzą co robią.
Jeju ale się rozpisałem, ale myślę, że dla 20min nie warto się tak pałować.

 #497053  autor: d_arek
 16 sie 2011, 22:45
Marens pisze:
d_arek pisze:Rozmawiałem dziś z konsultantem i zaproponował mi R20 - 100 minut za 19zł.
Masz u mnie piwo. Udało mi się wynegocjować to samo.
Po przebrandowaniu Ery na T-Mobile jest z tym tragedia.

Była sobie taryfa Nowa Era 20 30min/15,12 zł na 18miesięcy.
Od rebrandingu próbowałem wynegocjować coś więcej niż oferta standaryzowana (czyt 60+20min lub 80min za 19zł). Salon firmowy, I-BOA, 602900 - 0 i 2. Nic, albo Pan bierze albo nie koniec i kropka.
.
cieszę się ,że Ci sie udało wynegocjować to samo.Trzymam za słowo z tym piwem:)

Też odniosłem wrażenie jak by teraz kiedy nastało T jakoś tak oporniej te negocjacje się odbywają albo się bierze to co oferują albo dowidzenia.

W moim przypadku było podobnie i też za pierwszym razem po mailu do nich zaproponowali 80minut za 19zł i dodali taką fomułkę na końcu maila: "Możliwe, że te warunki ulęgną zmianie w przyszłości. "

W następnym mailu powołałem się na tą formułkę i oddzwonił później pan konsultant i zaproponował 100min za 19zł.

Szkoda tylko,że już tych umów na 12 miesięcy nie ma bo jednak 18 miesięcy bez telefonu to wg mnie troche długo.

 #497061  autor: puma1991
 16 sie 2011, 23:01
dzięki Scandal ;) niestety nie posluchalam - zaczelam od e-maila ale jesli nie dostane punktow (brakuje mi juz 80 -reszte dostalam za ostatni rachunek) to wtedy zdecyduje sie na telefon i przedluzenie umowy telefonicznie choc chcialam tego uniknac to wlasciwie oferte mam juz upatrzona, mam jednak pytanie poniewaz sprawdzalam ja w opcji przedluzenia umowy przez internet a mianowicie taryfa rodzina 40 za 49 zl i ok 200 minut czy to standardowa oferta przy przedluzeniu umowy czy jest ona dostepna tylko przez internet? pytam poniewaz jezeli jest dostepna tylko przy przedluzeniu umowy przez internet to bede musiala jednak obejsc sie bez realnej rozmowy z namacalnym konsultantem w salonie na czym jednak mi zalezy :)

 #497109  autor: thonka
 17 sie 2011, 03:27
puma1991 pisze:a mianowicie taryfa rodzina 40 za 49 zl i ok 200 minut czy to standardowa oferta przy przedluzeniu umowy czy jest ona dostepna tylko przez internet?
standard. dokladnie to 49zl za 240 minut.
w promocji internetowej tansze sa tylko telefony, oferta raczej sie nie zmienia.

przez telefon mozesz dostac znizke do 45zl i byc moze dorzuca punkty.

mozna wiedziec, po co chcesz isc do salonu?

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #497128  autor: puma1991
 17 sie 2011, 08:44
to moze troche naiwne ale wlasnie ze wzgledu na brak doswiadczenia troche obawiam sie takiego zalatwiania "w ciemno" poniewaz pierwszy raz bede przedluzala umowe ;) choc po rozmowie tutaj zaczelam sklaniac sie ku zalatwieniu tego przez telefon, wiec mam nadzieje zmienie to prymitywne podejscie ;) tak dokladnie o tej ofercie mowilam w internecie jest rowniez htc wildfire s za 199 zl przy tym abonamencie i dlatego wlasnie jestem ciekawa jak ta oferta wyglada w salonie, czy tak samo czy jednak gorzej...

edit: chlopcy jednak udalo mi sie zalatwic punkty bez dzwonienia, i to w jakim tempie, napisalam ok 23 wczoraj a dzis o 7 otrzymalam odpowiedz: "Witam
Dziękuję za korespondencję.
Jednocześnie mając na względzie Pani zadowolenie ze świadczonych przez nas usług w dniu dzisiejszym dodałam do Pani konta 120 pkt. Tym samym Pani aktualne saldo punktowe wynosi 4500 pkt.
Mam nadzieję, iż powyższa decyzja okaże się dla Pani satysfakcjonująca." swietnie! :) dziekuje Wam za pomoc w tej kwestii ;)

 #497276  autor: tomek_mk3
 17 sie 2011, 14:33
witam
i tak oto w zeszłym tygodniu pojawiła się mi opcja przedłużenia umowy z telefonem - oczywiście pełen standard jak na stronie - ale wystarczył jeden mail, w którym napisałem że jestem z nimi od lat, że mam na siebie dwa abonamenty i że biorąc rodzina 69 biore jeszcze sieć rodzinną i pakiet sms wiec to duzo wychodzi - czy mi obniżą abo do 59 bo wiem że taka mozliwośc jest :) na drugi dzień odpowiedź z SUK, że jak najbardziej i proszą o kontakt, po czym rozmowa z miłym konsultanten, który nawet sam z siebie zaproponował, że doda mi 420 pkt żebym miał 100 zł zniżki na telefon :) więc jak widać wszystko da się załatwić :)

powodzenia w targowaniu :)

 #497287  autor: kuwejt
 17 sie 2011, 15:00
Eksperci z T chyba coś majstrowali przy stronie z przedłużeniami bo teraz zamiast standardowego wcześniej przeglądu wszystkich taryf (z regulaminami pod spodem) oraz osobną zakładką dla telefonów jest teraz jakiś badziew z 3 promowanymi telefonami w 3ch różnych taryfach. (Chyba że ja nie umiem znaleźć)
Sami zobaczcie:
http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/ ... en_telefon

Audyt UX, www i SM
Szukasz pomysłu na prezent?
Satysfakcja użytkownika na FB
 #497319  autor: wojtas000
 17 sie 2011, 17:41
Witam wszystkich,
nie wiedziałem że na temat przedłużenia umowy można znaleźć aż tak obszerne forum.

mam ogromną prośbę czy możecie Ci powiedzieć jak mam zabrać się za negocjacje cenowe,
we wrześniu będę mógł przedłużać umowę w sieci T Mobile oczywiście dodam że mam 3 nr. w sieci i ważne są to taryfy biznesowe.

dzwonią do mnie konsultanci bo mam już oferty bez telefonu na dwa numery przygotowane, jednak ja chcę wymienić telefon. nie ukrywam że chciał bym już jakiegoś smartfona najlepiej HTC lub coś innego co polecicie, ale nie o tym tutaj, więc jak byście mogli napisać jak z konsultantem to załatwic zniżkę lub z kim poprosić o połączenie w celu negocjacji, no chyba że macie inne sposoby????


Bardzo was proszę o POMOC


Pozdrowienia dla wszystkich którzy tu trafią

 #497360  autor: thonka
 17 sie 2011, 20:15
kuwejt, malo tego ;)
ja wczoraj przegladajac ten twor mialem strone t-mobile, ale wszystkie linki byly do strony bsp.era.pl :D

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #497523  autor: Lukaszek78
 18 sie 2011, 15:05
Witam milo. Niedlugo bede sie zabierac za negocjowanie umowy i mam pytanie.. Czym sie roznia oferty "Zawsze w kontakcie" i "Zawsze w kontakcie na raty"? Z tego co na pierwszy rzut oka zauwazylem to w tej drugiej sa nizsze ceny tel..

 #497556  autor: darus161
 18 sie 2011, 17:04
Może ktoś mi teraz pokazać gdzie można znaleźć cennik telefonów dla przedłużających ?

 #497588  autor: thonka
 18 sie 2011, 20:43
Lukaszek78, wlasnie, ze tam nie ma cennika dla przedluzajacych ;)

jest w zakladce "regulaminy" i nikt w TM chyba nie potrafi uzasadnic dlaczego ;)

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #497715  autor: Lukaszek78
 19 sie 2011, 12:01
Witam..oto propozycja dla mnie jaka dostalem na przedluzenie umowy.
Szanowny Panie,
Dziękuję za nadesłaną korespondencje.

W odpowiedzi na Pana korespondencję, informuję, że biorąc pod uwagę Pana staż w naszej Sieci i wysokość płaconych faktur mogę zaproponować niestandardowy upust do abonamentu na cały okres trwania umowy. Zgodnie z pana prośbą proponuję taryfę Rodzina 80 w promocyjnej cenie 85zł z VAT oraz paczkę 500 sms-ów czyli łączną opłata stała to 90zł z VAT. Jeśli chodzi o pytanie dotyczące możliwości zakupu telefonu to różnica między tymi dwiema opcjami polega na tym, że w ofercie "Zawsze w kontakcie na raty" ma Pan możliwość rozłożenia ceny telefonu na raty, które będą doliczane do Abonamentu. Pragnę też poinformować, że na Pana koncie dostępne jest 5181 punktów wykorzystując 4500 tych punktów może Pan obniżyć sobie cenę telefonu o 150zł.
Mam nadzięje że warunki,które Panu zaproponowałam zachęcą Pana do pozostania w gronie naszych Abonentów.
Z wyrazami szacunku
Anna Ponczek
Kierownik Zespołu ds. Utrzymania Klienta
Chyba lepszej sie nie dostanie..

 #497764  autor: SACZI
 19 sie 2011, 18:15
Lukaszek78 pisze:Witam..oto propozycja dla mnie jaka dostalem na przedluzenie umowy.
Szanowny Panie,
Dziękuję za nadesłaną korespondencje.

W odpowiedzi na Pana korespondencję, informuję, że biorąc pod uwagę Pana staż w naszej Sieci i wysokość płaconych faktur mogę zaproponować niestandardowy upust do abonamentu na cały okres trwania umowy.

...

Z wyrazami szacunku
Anna Ponczek
Kierownik Zespołu ds. Utrzymania Klienta
ble ble ble, nic więcej nie dała, niż może ;)
http://www.goldenline.pl/anna-ponczek

 #497768  autor: Lukaszek78
 19 sie 2011, 18:22
SACZI pisze:
Lukaszek78 pisze:Witam..oto propozycja dla mnie jaka dostalem na przedluzenie umowy.
Szanowny Panie,
Dziękuję za nadesłaną korespondencje.

W odpowiedzi na Pana korespondencję, informuję, że biorąc pod uwagę Pana staż w naszej Sieci i wysokość płaconych faktur mogę zaproponować niestandardowy upust do abonamentu na cały okres trwania umowy.

...

Z wyrazami szacunku
Anna Ponczek
Kierownik Zespołu ds. Utrzymania Klienta
ble ble ble, nic więcej nie dała, niż może ;)
http://www.goldenline.pl/anna-ponczek
Tak myslisz? przeciez taryfa rodzina 80 kosztuje 99 zl a 85 zl to maksymalna znizka jaka mozna ugrac ( przynajmniej tak jest na 1 stronie tego tematu) R80-85 zl zamiast 99 zl
Czy przy tej taryfie mozna ugrac cos wiecej niz te 85 zl?

 #497779  autor: SACZI
 19 sie 2011, 19:20
Lukaszek78 pisze:...
Czy przy tej taryfie mozna ugrac cos wiecej niz te 85 zl?
Nawinęła Ci makaron na uszka, a Ty łyknąłeś haczyk jak rybka w jeziorze :wink:
Pewnie, że więcej "ugrać" nie można co nie znaczy, że oferta jest zła.
To sa standardowe zniżki SUK, które wiszą na pierwszej stronie tego wątku.
Dzięki nim oferta TM jest w miarę ciekawa.
  • Strona 102 z 217
  • 1
  • 100
  • 101
  • 102
  • 103
  • 104
  • 217
  • 1
  • 100
  • 101
  • 102
  • 103
  • 104
  • 217