• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 61 z 241
  • 1
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 241

 #497402  autor: playonline
 17 sie 2011, 23:00
qper pisze:Problem w tym że nie działa to dobrze, a mianowicie
To u mnie dziala dobrze. :)
qper pisze:U mnie roaming jest normalnie rozdzielony na połaczenia odebrane / nawiązane - koszt prawidłowo w dymkach
A to niestety nie... Tutaj Ty masz farta... ;)

[ Dodano: 2011-08-17, 23:05 ]
Szybkie pytanie do Play4You damskiej wersji.. Czy TelePlay jest jeszcze wersja BETA?!

Zrobilem zgloszenie 33893831

"Witam,

mam zaktywowana usluge TelePlay i kilka dni temu dostalem smsa o tresci: "ze zostala ona przedluzona do 15ego wrzesnia". Dlaczego wiec dzis chcac sie zalogowac widze taki obrazek?

http://sendfile.pl/91682/view/teleplay_error.png

Domagam sie natychmiastowego przywrocenia dzialania uslugi.

Pozdrawiam."

No i nie spodziewalem sie madrej odpowiedzi... W zasadzie zadnej odpowiedzi nie dostalem bo tego odpowiedzia nazwac nie mozna...

"Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie dotyczące TelePlay, które wpłynęło za pośrednictwem strony internetowej 13 sierpnia 2011 roku.

W odpowiedzi uprzejmie informuję, iż uwagi na temat działania usługi należy wysłać na adres: [email protected]

Ufam, iż dalsza współpraca będzie owocna oraz będzie stanowić źródło wzajemnej satysfakcji.

W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty
elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową
www.24.play.pl.

Z poważaniem
M. O.
konsultant back office ds. obsługi klienta"

Tam to ja moglem zglaszac problemy za czasow BETY a nie teraz jak juz jest to wersja finalna...

[ Dodano: 2011-08-17, 23:07 ]
A i kolejna rzecz... Brak mozliwosc wysylania i odbierania smsow w roamingu... Bedac w Rumunii, Wegrzech, czy Slowacji nie moglem wysylac/odbierac smsow... Znalazlem sie na terenie Polski i co?! Moge wysylac i odbierac smsy! :D Gratuluje wam profesjonalizmu... ;) No nic, wykoncze abonament i jeden numer znika. :)

 #497406  autor: uwazny
 17 sie 2011, 23:10
play4you2 pisze:
potargany pisze:jak realizowana ?
Tak jak napisałam, są wyjaśniane kwestie zawarte w twojej reklamacji.
Nie ma co analizować. Po 30 dniach reklamacja jest w myśl prawa uznawana za zasadną.

 #497419  autor: maker3
 17 sie 2011, 23:49
potargany pisze:[email protected]
Dzięki, zobaczymy kiedy odpiszą.
Na razie zdążyli już dopisać mój mail do listy mailingowej i przysłać SPAM z jakąś ofertą.

 #497431  autor: MK_
 18 sie 2011, 00:45
Niedawno włączyli mi przeniesiony numer w Play z Plusa (od jakichś 30 minut działa) i czy to normalne że SMSy z mBanku mi nie dochodzą :P ?

Lubię to! 50zł na 5 miesięcy - 113min&200MB na miesiąc

 #497437  autor: ChuckyCiechanow
 18 sie 2011, 01:56
MK_ pisze:Niedawno włączyli mi przeniesiony numer w Play z Plusa (od jakichś 30 minut działa) i czy to normalne że SMSy z mBanku mi nie dochodzą :P ?
Raczej nie, bo mi smsy bezproblemowo przychodzą na przeniesiony numer z Plusa do Play

 #497439  autor: playonline
 18 sie 2011, 03:28
Play4You2 - chcialbym powrocic do pewnej dyskusji... :)

"dyskusja"

Chodzi o rachunek szczegolowy. Wtedy napisales (as?), ze na rachunku szczegolowym WSZYSTKIE informacje sa podane. Mialem przeczucie, ze w przypadku smsow wysylanych z bramki sms nie bedzie widocznego numeru telefonu na rachunku szczegolowym. Tylko z tego powodu go zamowilem. I co sie okazalo? 1:0 dla mojego przeczucia vs wiedzy Playowcow... ;)

Przypomnijmy moze pewien tekst:

Obrazek

No a teraz rzuc okiem na rachunki szczegolowe jakie dostalem... :)

Obrazek
Obrazek

Czy zatem dalej bedziesz przekonywac, ze wszystko jest ok, dobrze, idealnie itp itd? ;)

Czy zatem moge domagac sie od Play zwrotu tych 5zl za rachunek szczegolowy ktorego nie dostalem? Bo tego "czegos" rachunkiem szczegolowym nazwac nie moge... :)

Odnies sie prosze do kazdego mojego zapytania i odpowiedz mi zatem na pytanie, dlaczego w Play24 nie widze numerow telefonow pod jakie wysylalem smsy z bramki Play i dlaczego ich nie ma na czyms co wy nazywacie rachunkiem szczegolowym? :D

[ Dodano: 2011-08-18, 11:53 ]
Nie wierze - dziala TelePlay! :) Po wielu dniach nieobecnosci... ;)

 #497516  autor: play4you2
 18 sie 2011, 14:36
playonline pisze:rachunek szczegolowy
Jeśli masz taki przypadek prześlij to do nas, wówczas to zweryfikujemy i rozpatrzymy zgłoszenie :D .
playonline pisze:dziala TelePlay!
Bardzo się cieszę.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #497538  autor: MK_
 18 sie 2011, 16:05
ChuckyCiechanow pisze:
MK_ pisze:Niedawno włączyli mi przeniesiony numer w Play z Plusa (od jakichś 30 minut działa) i czy to normalne że SMSy z mBanku mi nie dochodzą :P ?
Raczej nie, bo mi smsy bezproblemowo przychodzą na przeniesiony numer z Plusa do Play
Sytuacja wróciła do normy, chyba jeszcze po prostu nie załapało wtedy do końca to przeniesienie, bo nawet 1 w nocy nie było.

Lubię to! 50zł na 5 miesięcy - 113min&200MB na miesiąc

 #497544  autor: Quetzal
 18 sie 2011, 16:22
MK_ pisze: Sytuacja wróciła do normy, chyba jeszcze po prostu nie załapało wtedy do końca to przeniesienie, bo nawet 1 w nocy nie było.
O 1. to numer może jeszcze być w pełni sprawny u starego operatora a problemy z połączeniami/smsami mogą być i o 4.
Jakikolwiek powody do niepokoju są dopiero jeśli następnego dnia numer szwankuje.

 #497599  autor: kyloza
 18 sie 2011, 21:13
play4you2 pisze:kyloza napisał/a:
nr 33801284


Sprawa została załatwiona.
dziekuję bardzo

 #497606  autor: MK_
 18 sie 2011, 21:22
Jakikolwiek powody do niepokoju są dopiero jeśli następnego dnia numer szwankuje.
Jako, że czytałem czasami o problemach po przenosinach, to dzisiaj wszystko sprawdziłem - połączenia z innych sieci, SMSy, SMSy automatyczne, roaming krajowy - wszystko działa jak w zegarku. I wreszcie mogę korzystać z UMTSu z prawdziwego zdarzenia, a nie nędznego dodatku do 2G ze stacjami co 2km :P

Lubię to! 50zł na 5 miesięcy - 113min&200MB na miesiąc

 #497613  autor: playonline
 18 sie 2011, 21:56
play4you2 pisze:Jeśli masz taki przypadek prześlij to do nas, wówczas to zweryfikujemy i rozpatrzymy zgłoszenie :D .
Przesle ale poczekam do 20ego co by owe zgloszenie bylo zarejestrowane juz na Freshu a nie na abonamencie. ;) (niestety ale zgloszen widziec nie bede w innym przypadku).

 #497624  autor: qper
 18 sie 2011, 22:21
playonline pisze:
play4you2 pisze:Jeśli masz taki przypadek prześlij to do nas, wówczas to zweryfikujemy i rozpatrzymy zgłoszenie :D .
Przesle ale poczekam do 20ego co by owe zgloszenie bylo zarejestrowane juz na Freshu a nie na abonamencie. ;) (niestety ale zgloszen widziec nie bede w innym przypadku).
po przejściu z abonamentu na kartę zgłoszenia jako jedyne rzeczy zostają, nawet przy cesji numeru

[ Dodano: 2011-08-18, 22:24 ]
playonline pisze:Czy zatem moge domagac sie od Play zwrotu tych 5zl za rachunek szczegolowy ktorego nie dostalem? Bo tego "czegos" rachunkiem szczegolowym nazwac nie moge...
Jabym się upomniał o zwrot :) to było do przewidzenia, że tak będzie.

Platforma nie jest idealna... zamiast przyjąć sugestie i popracować nad tym to wszyscy walą głupa i udają, że wszystko gra. Nawet gdyby była potrzeba udowodnienia czegokolwiek np w sądzie to niestety z takim rachunkiem można sobie darować.

 #497628  autor: playonline
 18 sie 2011, 22:40
qper pisze:po przejściu z abonamentu na kartę zgłoszenia jako jedyne rzeczy zostają, nawet przy cesji numeru
Gdyby zostaly to cieszylbym sie.. :) Co by jednak nie bylo zrobilem kopie wszystkich zgloszen. ;)
qper pisze:Jabym się upomniał o zwrot :) to było do przewidzenia, że tak będzie.
Na wszelki wypadek poczekam do 20ego. :) PS Sprawdzilem przed chwila jak to wyglada u mnie z tymi polaczeniami przychodzacymi w roamingu i... kwot za owe polaczenia nadal nie ma... :/ Zrobilem kopie (filmik) calego okresu rozliczeniowego i poczekam do 20ego aby zgloszenie zrobic.

[ Dodano: 2011-08-18, 22:42 ]
qper pisze:Platforma nie jest idealna... zamiast przyjąć sugestie i popracować nad tym to wszyscy walą głupa i udają, że wszystko gra. Nawet gdyby była potrzeba udowodnienia czegokolwiek np w sądzie to niestety z takim rachunkiem można sobie darować.
Platforma nie musi byc idealna... Chodzi o to aby w koncu ktos wzial sie do roboty... i poprawil pare rzeczy w systemie skoro jak byk widac, ze blad za bledem leci... No nic, mozna tez (tak jak to perfekcyjnie ujales) udawac, ze wszystko jest ok. :)

A i u mnie przynajmniej rachunek pseudo-szczegolowy przyszedl na czas. :)

[ Dodano: 2011-08-18, 22:47 ]
@ qper - czasami przechodzi mnie mysl, ze powinni nam placic za wytykanie im bledow... ;)

 #497686  autor: steja
 19 sie 2011, 10:29
Witam,

nie wiem czy właściwe miejsce do zadawania tego typu pytań, ale jak nie spróbuję, to się nie dowiem :)

Jak długo trwa przeniesienie numeru z Simplusa na abonament Play? Co jest wymagane w przypadku zatrudnienia na umowę o pracę? Kiedy odbieram nowy telefon?

Serdecznie pozdrawiam!

 #497739  autor: kerim36
 19 sie 2011, 14:28
steja pisze:Jak długo trwa przeniesienie numeru z Simplusa na abonament Play?
ok 24h
steja pisze: Co jest wymagane w przypadku zatrudnienia na umowę o pracę?
przy mnp tylko dowod osobisty
steja pisze:Kiedy odbieram nowy telefon?
po podpisaniu umowy przejscia

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #497747  autor: agaak
 19 sie 2011, 16:21
mam nowy starter - Nowy play na kartę 9
jak WYŁĄCZYĆ pocztę głosową? ##002# nie działa, a play24 nie ma opcji....

 #497750  autor: Quetzal
 19 sie 2011, 16:31
agaak pisze:mam nowy starter - Nowy play na kartę 9
jak WYŁĄCZYĆ pocztę głosową? ##002# nie działa, a play24 nie ma opcji....
Obecnie ##002# wyłącza pocztę ale jednocześnie włącza Notkę.
Jeżeli chcesz się definitywnie pozbyć i poczty i notki to wg mnie najskuteczniejszą metodą są trzy kody:
*67*790998725#
*61*790998725#
*62*790998725#

 #497757  autor: MK_
 19 sie 2011, 17:50
Dziś nie działa mi *111#. Sprawdzone na dwóch numerach. Zgłoszenie 33781880 dotyczące ciągłych problemów z USSD "ponaglone" wisi już 10 dni.

Lubię to! 50zł na 5 miesięcy - 113min&200MB na miesiąc

 #497761  autor: tomek0701
 19 sie 2011, 18:01
Droga Play4You2, czy mogłabyś mi udzielić prostej odpowiedzi bo BOK nie potrafi mi jej udzilić od 4 miesięcy!!!: "kiedy Wasi radiowcy PONOWNIE planują uruchomić nodeB we Wrocławiu, Przbyszewskeigo 112 jego CID 3088(1,2,3)".

Jak Wy to sobie wyobrażacie? klient kupuje usługę (playonline) działa 2 miesiące i wyłączacie sobie nadajnik?

Historia korespondencji z Play wygląda następująco:
1) na początku maja znika sygnał z w/w nodeB
2) piszę do Twojego poprzednika PM który potwierdza po kontakcie z radiowcami że muszą przebudować radiolinię
3) pisze do BOK o rekompensatę i udzielenie informacji kiedy włączą tego nodeB
4) BOK odpisuje: do końca maja, i przyznaje rekompensate 50% na 2 okresy rozliczeniowe
5) akceptuję rekompensatę
6) mija maj, czerwiec, piszę zgłoszenie 6 lipca :kiedy włączycie nadajnik CID 3088(1,2,3)
7) 19 sierpnia !!!!! dostaję odpowiedz: że moje zgłoszenie jest niezasadne bo zasięg w mojej lokalizacji jest (zapewne konsultant sprawdzi to na "super dokładnej mapie" Play.

może ktoś zechce sobie poczytać i posmiać się to proszę oto korespondencja z BOK play:
Model urządzenia: Huawei E182E

Lokalizacja: Wrocław Przybyszewskiego

Data lub okres występowania problemu: 03.05.11- nadal trwa...

Kod lub opis błędu: Nie działa nadajnik 3G i 2G

Szczegółowy opis sprawy: Szanowni Państwo od 3 maja odkąd wróciłem z urlopu nie działa Wasz nodeB(nadajnik 3G) w lokalizacji Wrocław, Przybyszewskiego 112 jego CID 30882. Dodam że nie działa również 2G z tej lokalizacji? czym to jest spowodowane i kiedy go ponownie włączycie? Jak mam korzystać z PlayOnline? Proszę tę informację przekazać do radiowców i zapytać kiedy uruchomią go ponownie.
Szanowny Panie,



dziękuję za zgłoszenie dotyczące zasięgu, które otrzymałam 9 maja 2011 roku za pośrednictwem strony internetowej.



Miło mi poinformować, że uznałam Pana reklamację za zasadną.



Z przyczyn technicznych zasięg w Pana lokalizacji (Wrocław) w maju 2011 roku nie działa poprawnie ze względu prowadzone prace modernizacyjne. Serdecznie przepraszam za zaistniałą sytuację. Do 28 kwietnia 2011 roku połączenia były realizowane poprawnie. W Pana lokalizacji jest dobry zasięg Play Online. W historii połączeń widać regularne sesje internetowe.



W ramach rekompensaty za niepoprawnie działający zasięg pragnę zaproponować rabat 50% na abonamencie na 2 okresy rozliczeniowe. Jeśli zgadza się Pan z taką formą rozwiązania sprawy proszę o kontakt powołując się na numer tego zgłoszenia, tj. 30626497.



Mam nadzieję, iż przedstawione wyjaśnienia w pełni wyczerpują poruszane przez Pana kwestie. Ze swej strony zapewniam, że dołożę wszelkich starań, aby nasza współpraca przebiegała owocnie i stanowiła źródło wzajemnej satysfakcji, zaś Pan cieszył się zarówno profesjonalną obsługą, jak i usługami świadczonymi na najwyższym możliwym poziomie.



W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową www.24.playmobile.pl, gdzie można również na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia, zobaczyć odpowiedź, uzyskać informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług.
Zachęcam do oceny udzielonej odpowiedzi, której można dokonać poprzez wysłanie darmowego SMSa (w sieci PLAY) na numer: 8009 i wpisanie w treści odpowiedniej cyfry oznaczającej: 6- doskonale, 5- bardzo dobrze, 4- dobrze, 3- przeciętnie, 2- słabo, 9- trudno powiedzieć.
6 lipca piszę kolejne zapytanie (bo w końcu maj już minął...) :
Model urządzenia: Huawei E182E

Lokalizacja: Wrocław, Przybyszewskiego

Data lub okres występowania problemu: 01.05.2011 - trwa nadal

Kod lub opis błędu: NIE DZIAŁA NADAL NADAJNIK CID3088(123) LAC32

Szczegółowy opis sprawy: Proszę o informację kiedy zostanie ponownie włączony nadajnik znajdujący się we Wrocławiu w lokalizacji Przybyszewskiego 112. Wg informacji otrzymanych od Państwa w zgłoszeniu nr 30626497 miał być ponownie włączony do końca maja!!!! Żądam naprawy usterki i rekompensaty za świadczoną od maja usługę "Play oFFline" (bo ciężko to nazwać oNline... ).
Komentarz: Witamy,
informujemy, iż niniejsze pismo zostanie wysłane na adres korespondencyjny:



Warszawa, 15 sierpnia 2011 roku

Nr zgłoszenia: 32576602



Szanowny Panie,

dziękujemy za odwołanie od rozpatrzenia reklamacji numer 30626497 zarejestrowane 6 lipca 2011 roku za pośrednictwem portalu Play24. Sprawa dotyczy awarii nadajnika sieci Play.
Informujemy, że dokonaliśmy powtórnej analizy Pana sprawy.
Przypominamy, że reklamacja numer 30626497 została uznana za zasadną, a jako rekompensatę za zaistniały brak możliwości korzystania z Usług Play w podanej lokalizacji zaproponowaliśmy Panu dodatkowy upust na Abonament w wysokości 50% przez dwa Okresy Rozliczeniowe. Rabat został przez Pana zaakceptowany 17 maja 2011 roku.
Zawiadamiamy także, że analiza wykonana przez dział techniczny sieci Play nie potwierdza, że awaria nadajnika we Wrocławiu obejmującego swoim zasięgiem ulicę Przybyszewskiego, występuje w dalszym ciągu. Na dzień 28 lipca 2011 roku Usługi świadczone były prawidłowo.
W nawiązaniu do powyższym wyjaśnień, w związku z akceptacją rekompensaty oraz prawidłowym funkcjonowaniem stacji nadawczej, odwołanie zostało uznane za niezasadne.
W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszamy do kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową www.24.playmobile.pl, gdzie można również na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia, zobaczyć odpowiedź, uzyskać informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług.
Zachęcamy do oceny udzielonej odpowiedzi, której można dokonać poprzez wysłanie darmowego SMSa (w sieci PLAY) na numer: 8009 i wpisanie w treści odpowiedniej cyfry oznaczającej: 6- doskonale, 5- bardzo dobrze, 4- dobrze, 3- przeciętnie, 2- słabo, 9- trudno powiedzieć.


Z poważaniem,

xxxxxxxxxxxxxxx
Lider zespołu ds. obsługi klienta
jeżeli "lider" udziela tak "fachowej" informacji to ja się zastanawiam jakie kwalifikacje mają np. Wasi inżynierowie "radiowcy"....
  • Strona 61 z 241
  • 1
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 241
  • 1
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 241