Droga Play4You2, czy mogłabyś mi udzielić prostej odpowiedzi bo BOK nie potrafi mi jej udzilić od 4 miesięcy!!!: "kiedy Wasi radiowcy PONOWNIE planują uruchomić nodeB we Wrocławiu, Przbyszewskeigo 112 jego CID 3088(1,2,3)".
Jak Wy to sobie wyobrażacie? klient kupuje usługę (playonline) działa 2 miesiące i wyłączacie sobie nadajnik?
Historia korespondencji z Play wygląda następująco:
1) na początku maja znika sygnał z w/w nodeB
2) piszę do Twojego poprzednika PM który potwierdza po kontakcie z radiowcami że muszą przebudować radiolinię
3) pisze do BOK o rekompensatę i udzielenie informacji kiedy włączą tego nodeB
4) BOK odpisuje: do końca maja, i przyznaje rekompensate 50% na 2 okresy rozliczeniowe
5) akceptuję rekompensatę
6) mija maj, czerwiec, piszę zgłoszenie 6 lipca :kiedy włączycie nadajnik CID 3088(1,2,3)
7) 19 sierpnia !!!!! dostaję odpowiedz: że moje zgłoszenie jest niezasadne bo zasięg w mojej lokalizacji jest (zapewne konsultant sprawdzi to na "super dokładnej mapie" Play.
może ktoś zechce sobie poczytać i posmiać się to proszę oto korespondencja z BOK play:
Model urządzenia: Huawei E182E
Lokalizacja: Wrocław Przybyszewskiego
Data lub okres występowania problemu: 03.05.11- nadal trwa...
Kod lub opis błędu: Nie działa nadajnik 3G i 2G
Szczegółowy opis sprawy: Szanowni Państwo od 3 maja odkąd wróciłem z urlopu nie działa Wasz nodeB(nadajnik 3G) w lokalizacji Wrocław, Przybyszewskiego 112 jego CID 30882. Dodam że nie działa również 2G z tej lokalizacji? czym to jest spowodowane i kiedy go ponownie włączycie? Jak mam korzystać z PlayOnline? Proszę tę informację przekazać do radiowców i zapytać kiedy uruchomią go ponownie.
Szanowny Panie,
dziękuję za zgłoszenie dotyczące zasięgu, które otrzymałam 9 maja 2011 roku za pośrednictwem strony internetowej.
Miło mi poinformować, że uznałam Pana reklamację za zasadną.
Z przyczyn technicznych zasięg w Pana lokalizacji (Wrocław) w maju 2011 roku nie działa poprawnie ze względu prowadzone prace modernizacyjne. Serdecznie przepraszam za zaistniałą sytuację. Do 28 kwietnia 2011 roku połączenia były realizowane poprawnie. W Pana lokalizacji jest dobry zasięg Play Online. W historii połączeń widać regularne sesje internetowe.
W ramach rekompensaty za niepoprawnie działający zasięg pragnę zaproponować rabat 50% na abonamencie na 2 okresy rozliczeniowe. Jeśli zgadza się Pan z taką formą rozwiązania sprawy proszę o kontakt powołując się na numer tego zgłoszenia, tj. 30626497.
Mam nadzieję, iż przedstawione wyjaśnienia w pełni wyczerpują poruszane przez Pana kwestie. Ze swej strony zapewniam, że dołożę wszelkich starań, aby nasza współpraca przebiegała owocnie i stanowiła źródło wzajemnej satysfakcji, zaś Pan cieszył się zarówno profesjonalną obsługą, jak i usługami świadczonymi na najwyższym możliwym poziomie.
W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem:
[email protected] lub poprzez stronę internetową
www.24.playmobile.pl, gdzie można również na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia, zobaczyć odpowiedź, uzyskać informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług.
Zachęcam do oceny udzielonej odpowiedzi, której można dokonać poprzez wysłanie darmowego SMSa (w sieci PLAY) na numer: 8009 i wpisanie w treści odpowiedniej cyfry oznaczającej: 6- doskonale, 5- bardzo dobrze, 4- dobrze, 3- przeciętnie, 2- słabo, 9- trudno powiedzieć.
6 lipca piszę kolejne zapytanie (bo w końcu maj już minął...) :
Model urządzenia: Huawei E182E
Lokalizacja: Wrocław, Przybyszewskiego
Data lub okres występowania problemu: 01.05.2011 - trwa nadal
Kod lub opis błędu: NIE DZIAŁA NADAL NADAJNIK CID3088(123) LAC32
Szczegółowy opis sprawy: Proszę o informację kiedy zostanie ponownie włączony nadajnik znajdujący się we Wrocławiu w lokalizacji Przybyszewskiego 112. Wg informacji otrzymanych od Państwa w zgłoszeniu nr 30626497 miał być ponownie włączony do końca maja!!!! Żądam naprawy usterki i rekompensaty za świadczoną od maja usługę "Play oFFline" (bo ciężko to nazwać oNline... ).
Komentarz: Witamy,
informujemy, iż niniejsze pismo zostanie wysłane na adres korespondencyjny:
Warszawa, 15 sierpnia 2011 roku
Nr zgłoszenia: 32576602
Szanowny Panie,
dziękujemy za odwołanie od rozpatrzenia reklamacji numer 30626497 zarejestrowane 6 lipca 2011 roku za pośrednictwem portalu Play24. Sprawa dotyczy awarii nadajnika sieci Play.
Informujemy, że dokonaliśmy powtórnej analizy Pana sprawy.
Przypominamy, że reklamacja numer 30626497 została uznana za zasadną, a jako rekompensatę za zaistniały brak możliwości korzystania z Usług Play w podanej lokalizacji zaproponowaliśmy Panu dodatkowy upust na Abonament w wysokości 50% przez dwa Okresy Rozliczeniowe. Rabat został przez Pana zaakceptowany 17 maja 2011 roku.
Zawiadamiamy także, że analiza wykonana przez dział techniczny sieci Play nie potwierdza, że awaria nadajnika we Wrocławiu obejmującego swoim zasięgiem ulicę Przybyszewskiego, występuje w dalszym ciągu. Na dzień 28 lipca 2011 roku Usługi świadczone były prawidłowo.
W nawiązaniu do powyższym wyjaśnień, w związku z akceptacją rekompensaty oraz prawidłowym funkcjonowaniem stacji nadawczej, odwołanie zostało uznane za niezasadne.
W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszamy do kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem:
[email protected] lub poprzez stronę internetową
www.24.playmobile.pl, gdzie można również na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia, zobaczyć odpowiedź, uzyskać informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług.
Zachęcamy do oceny udzielonej odpowiedzi, której można dokonać poprzez wysłanie darmowego SMSa (w sieci PLAY) na numer: 8009 i wpisanie w treści odpowiedniej cyfry oznaczającej: 6- doskonale, 5- bardzo dobrze, 4- dobrze, 3- przeciętnie, 2- słabo, 9- trudno powiedzieć.
Z poważaniem,
xxxxxxxxxxxxxxx
Lider zespołu ds. obsługi klienta
jeżeli "lider" udziela tak "fachowej" informacji to ja się zastanawiam jakie kwalifikacje mają np. Wasi inżynierowie "radiowcy"....