• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 60 z 241
  • 1
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 241

 #497154  autor: kerim36
 17 sie 2011, 09:42
malag201 pisze:Play w końcu uznał, że faktycznie zostałem wprowadzony w błąd i proponuje mi jako rekompensatę 4 pakiety po 50minut
witaj w play
malag201 pisze:W związku z takim podejściem do sprawy chcę rozwiązać umowę z winy operatora. Co waszym zdaniem powinienem zrobić teraz? Iść do rzecznika konsumenta, czy może od razu do sądu?
pozostaje Ci UKE oraz ewentualnie sad

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #497162  autor: malag201
 17 sie 2011, 09:52
UKE a nie rzecznik konsumenta?

 #497164  autor: kerim36
 17 sie 2011, 09:55
malag201 pisze:UKE a nie rzecznik konsumenta?
z wlasnego doswiadczenia gwarantuje, ze UKE sie sprawa zajmie, a rzecznik bedzie udawal, ze cos zrobil w tej sprawie

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #497169  autor: malag201
 17 sie 2011, 10:13
Dobra, a wniosek o mediację należy wysłać pocztą, czy można mailem?

 #497171  autor: trus1991
 17 sie 2011, 10:20
P4you proszę Cię o pilną pomoc !!

Numer zgłoszenia 33984124

Kto tu kogo robi w balona ?!

Nokia 3310 -----> Siemens MC60----> Motorola L7 -----> SE K550i -----> SE C902 ------> HTC Desire Z

 #497196  autor: malag201
 17 sie 2011, 11:36
Wysłałem jednak prośbę o mediację mailem. Dzwoniłem do nich czy można tak zrobić.

W skardze bym się nie zmieścił, musiałem załączyć 5 zgłoszeń do maila:)

 #497200  autor: kerim36
 17 sie 2011, 11:45
malag201,

powodzenia

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #497220  autor: potargany
 17 sie 2011, 12:30
Informuję, że zapoznałam się dokładnie z Pana historią i potwierdzam , że podpisując umowę numer UM01/xxxxxxxx/xxxxxxxx 7września 2010roku zdecydował się Pan na ofertę Wyjątkowy Stan darmowy Long Play 69 II w której nie wyraził Pan zgody na przetwarzanie danych transmisyjnych dla celów marketingu usług telekomunikacyjnych. Dane te będą przetwarzane w okresie obowiązywania umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych”. Jednakże w naszym systemie mamy mozliwość kontaktowania się z Panem telefoniczne bo taka zgoda w naszym systemie jest widoczna. Bardzo przepraszam za zaistniałe niedogodności .Majac na uwadze Pana dyspozycje 17 sierpnia 2011roku "Zgoda na komunikacje marketingowa prze telefon "zostanie dezaktywowana .Zwiazku z zaistniałą sytuacją Pana reklamacje uznałam za zasadną. Poprzez system szkoleń podnosimy kwalifikację naszych pracowników. Zapewniam, że codziennie dbamy o to, aby był Pan zadowolony z jakości świadczenia naszych usług.








Mając na uwadze naszą dalszą współpracę proponuję 40 minut na trzy pełne okresy rozliczeniowe. Jestem jednak przekonana, że powyższe wyjaśnienie spotka się z Pana uznaniem, a nasza dalsza współpraca będzie układała się pomyślnie.


Da się ugrać coś innego ??


Pisałem już na ten temat - zgody nie wyraziłem ,a dzwonili i proponowali ABO nowy

Podpisując umowę nie było opcji ( "Zgoda na komunikacje marketingowa prze telefon " )

Pieniądze to nie wszystko ...

 #497221  autor: qper
 17 sie 2011, 12:35
potargany pisze:Da się ugrać coś innego ??
Myślę że już otrzymałeś coś co rekompensuje ten telefon.
Możesz oczywiście się odwołać itp ale nie wiem czego mógłbyś oczekiwać.

[ Dodano: 2011-08-17, 12:38 ]
mkowalski pisze:Na forum były już głosy, że zgłoszenia Play24 w tej sprawie są ignorowane.
Dokładnie, i wtedy play4you pisał, że tak juz musi być i koniec.

Sam uważam to za głupotę, że bonusy z doładowań prawidłowo są dodawane i data złotówek otrzymanych w procesie MNP nie zmienia się, a w przypadku Fanty coś nawala.

Pozostaje liczyć, że to naprawią choć sam nie używam tej promocji ;)

 #497223  autor: kwistas
 17 sie 2011, 12:40
Posiadam starą kartę Play (2007) , jest nieaktywna, bo gdzieś z pol roku temu numer został przeniesiony do innej sieci, teraz chce wrócić z tym numerem do Play, czy da się aktywować tą stara kartę? Dodam że posiadam wszystko, razem z opakowaniem starej karty.
 #497224  autor: tomek1804
 17 sie 2011, 12:40
W mojej sprawie mógłby ktoś z Play się wypowiedzieć?

Kilka postów wyżej opisałem ci i jak...

 #497226  autor: maker3
 17 sie 2011, 12:44
BOK Playa ma jakiś normalny email czy jedyną możliwością kontaktu jest konto na ich stronie?

 #497228  autor: potargany
 17 sie 2011, 12:47

Pieniądze to nie wszystko ...

 #497230  autor: kerim36
 17 sie 2011, 12:47
kwistas pisze:Posiadam starą kartę Play (2007) , jest nieaktywna, bo gdzieś z pol roku temu numer został przeniesiony do innej sieci, teraz chce wrócić z tym numerem do Play, czy da się aktywować tą stara kartę? Dodam że posiadam wszystko, razem z opakowaniem starej karty.
nieaktywna nie zostanie juz reaktywowana

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #497302  autor: mkowalski
 17 sie 2011, 16:05
qper pisze:Dokładnie, i wtedy play4you pisał, że tak juz musi być i koniec.

Sam uważam to za głupotę, że bonusy z doładowań prawidłowo są dodawane i data złotówek otrzymanych w procesie MNP nie zmienia się, a w przypadku Fanty coś nawala.

Pozostaje liczyć, że to naprawią choć sam nie używam tej promocji
Nie ma, że musi. Regulamin to regulamin i tyle. Wyraźnie mam napisane, że środki za MNP są ważne 90 dni.
potargany pisze:Pisałem już na ten temat - zgody nie wyraziłem ,a dzwonili i proponowali ABO nowy

Podpisując umowę nie było opcji ( "Zgoda na komunikacje marketingowa prze telefon " )
Stała zagrywka Playa - z doświadczenia w tej samej sprawie polecam UKE. Na piśmie masz "nie wyrażam zgody na komunikację marketingową" i nic więcej. Oznacza to tyle, że nie wyrażasz zgody na kontakt w żaden sposób. Play interpretuje to na swój sposób, ale jak przychodzi do tłumaczenia się przed Urzędem, to już nagle racja jest po naszej stronie.

 #497310  autor: play4you2
 17 sie 2011, 16:46
Arletta pisze: falowanie słyszalności rozmówcy
Zrób zgłoszenie wypełniając formatkę techniczną, wówczas zostanie to zweryfikowane.
psychofanplay pisze:zgłoszenia playforu jego numer to 33541802
Sprawa została załatwiona :D
muchakk pisze:Dzięki za świetne kubeczki


Proszę :D
kyloza pisze:nr 33801284
Sprawa została załatwiona.
adam45648 pisze:Potrzebuję informacji na temat oddawania telefonu na gwarancje w sklepie internetowym
Telefon na gwarancji możesz złożyć w Salonie lub serwisie. wystarczy podbita karta gwarancyjna oraz telefon.
mkowalski pisze:terminu płatności faktury na 17 sierpnia
Jeśli twój okres rozliczeniowy to 1szy dzień każdego miesiąca, to już 4tego dnia możesz zadzwonić na infolinię, bądź sprawdzić krótkim kodem wartość faktury. Taka sama sytuacja jest w przypadku papierowych faktur. My wysyłamy fakturę pocztą i nie mamy wpływu na czas jest dostarczenia.
tomek1804 pisze:Sparawa nadal nie rozwiązana
Wyślij pismo tak jak Ci powiedziała konsultantka i zrób jako REKLAMACJA :D
potargany pisze:zerkniesz na 32804157


Z tego co widzę sprawa jest cały czas realizowana, ponagliłam sprawę.
mkowalski pisze:problem z akcją promocyjną Fanty
Ponagliłam sprawę :D
trus1991 pisze:Numer zgłoszenia 33984124


Ponagliłam zgłoszenie :D
kwistas pisze:Posiadam starą kartę Play (2007)
Nie przywracamy numerów na starych kartach.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #497311  autor: potargany
 17 sie 2011, 16:48
play4you2

jak realizowana ? jak to byla REKLAMACJA ?? 30 dni mineło 12 sierpnia ??

Pieniądze to nie wszystko ...

 #497355  autor: play4you2
 17 sie 2011, 20:07
potargany pisze:jak realizowana ?
Tak jak napisałam, są wyjaśniane kwestie zawarte w twojej reklamacji.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #497357  autor: potargany
 17 sie 2011, 20:12
2 poprzednie uznane za zasadną , mam nadzieje że owa też taka będzie
Pzdr

Pieniądze to nie wszystko ...
  • Strona 60 z 241
  • 1
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 241
  • 1
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 241