• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 59 z 241
  • 1
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 241

 #496528  autor: KC-KARLOS
 14 sie 2011, 12:48
playonline, Dzięki za info :)
Spróbowałem uruchomić TelePlay i dostałem taki komunikat z numeru 6000:
Wlaczono TelePlay. Uruchamiasz usluge pierwszy raz? 14 dni masz gratis! Usluga odnawialna co miesiac za 3,69zlzVAT. Wylaczenie: STOP pod numer 18353 (1TELE). Dzwon z komputera jak z telefonu! www.tele.play.pl

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #496529  autor: playonline
 14 sie 2011, 12:51
Karlos20 pisze:playonline, Dzięki za info :)
Ciesze sie, ze chociaz wy mozecie zaktywowac.. :) No ja niestety nie moge tam sie zalogowac bo Play paradoxalnymi wiadomosciami sypie... Jak w przypadku kilku uslug na moich kontach... :/

 #496532  autor: KC-KARLOS
 14 sie 2011, 13:00
playonline pisze:Ciesze sie, ze chociaz wy mozecie zaktywowac.. No ja niestety nie moge tam sie zalogowac bo Play paradoxalnymi wiadomosciami sypie... Jak w przypadku kilku uslug na moich kontach... :/
A u mnie wszystko działa jak należy :)
Ja tą usługe już u siebie deaktywuje (tylko testowałem). :)

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #496540  autor: playonline
 14 sie 2011, 13:28
Karlos20 pisze:A u mnie wszystko działa jak należy :)
Coz moge powiedziec? Lucky guy! ;)
Karlos20 pisze:Ja tą usługe już u siebie deaktywuje (tylko testowałem). :)
A mnie sie przydaje gdyz w Polszy nie siedze..

 #496541  autor: MK_
 14 sie 2011, 13:35
Jak zwykle wszystko jest zagmatwane tak, że bardziej się nie da. Czy w tej sieci nic nie może być zrobione dobrze i logicznie?

Mnie pokazuje że nie aktywowałem albo wygasł dostęp. Na Play24 pokazuje uwaga WŁĄCZONO. Dodatkowo dostałem SMSa że u mnie usługa jest bezpłatna do 15 września. Więc jak wyśle ponownie SMSa to usługa mi się aktywuje bezpłatnie do 15 września? Czy znowu będą jakieś przepychanki z Playem bo mi naliczą opłatę albo od razu, albo po 14 dniach?

Lubię to! 50zł na 5 miesięcy - 113min&200MB na miesiąc

 #496576  autor: playonline
 14 sie 2011, 17:17
MK_ pisze:Mnie pokazuje że nie aktywowałem albo wygasł dostęp. Na Play24 pokazuje uwaga WŁĄCZONO. Dodatkowo dostałem SMSa że u mnie usługa jest bezpłatna do 15 września. Więc jak wyśle ponownie SMSa to usługa mi się aktywuje bezpłatnie do 15 września? Czy znowu będą jakieś przepychanki z Playem bo mi naliczą opłatę albo od razu, albo po 14 dniach?
Mam to samo... :) Zrobilem zgloszenie i poczekam... :)

 #496659  autor: qper
 15 sie 2011, 10:51
playonline pisze:
Karlos20 pisze:playonline, Dzięki za info :)
Ciesze sie, ze chociaz wy mozecie zaktywowac.. :) No ja niestety nie moge tam sie zalogowac bo Play paradoxalnymi wiadomosciami sypie... Jak w przypadku kilku uslug na moich kontach... :/
mam to samo...

Niby włączone i jako tester mam jeszcze gratis ale i tak nie działa.

 #496674  autor: forum_tg
 15 sie 2011, 11:45
co to się stało, że po zalogowaniu się do Play24, w zakładce "moje konto" nie ma nigdzie linku do bramki sms?

 #496734  autor: qper
 15 sie 2011, 16:17
tomektg pisze:co to się stało, że po zalogowaniu się do Play24, w zakładce "moje konto" nie ma nigdzie linku do bramki sms?
Dobre pytanie, ogólnie powinni bardziej ujednolicić nagłówki stron.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

[ Dodano: 2011-08-15, 16:23 ]
Marens pisze:Sugeruję aktualizację strony z doładowaniami dotyczącymi Play Online na kartę
dokładnie, bardzo dobra sugestia.

Ja dodam jeszcze, że przydałaby się jeszcze aktualizacja linków na stronie doladowania.play.pl w sekcji "Pytania i odpowiedzi" - wszystkie linki odwołują się do playmobile.pl a to już chyba było poprawiane na play.pl


Dodatkowo jak już ogólnie mówimy o sugestiach...

Podoba mi się usługa w sieci Orange, a mianowicie jeżeli dzwonimy do abonenta, który aktualnie prowadzi rozmowę to po jej zakończeniu otrzymujemy komunikat sieciowy, że numer z którym proóbowaliśmy się połaczyć zakończył rozmowę i możemy do niego zadzwonić.

Podoba mi się coś takiego. PLAY4YOU może warto podsunąć do osób związanch z rozwojem usług :)

 #496756  autor: playonline
 15 sie 2011, 19:31
TelePlay jak nie dzialalo tak nadal nie dziala... Wakacje pelna para widac... :/

 #496760  autor: MK_
 15 sie 2011, 20:00
Jak ktoś będzie miał jakieś informacje o tym TelePlayu to niech pisze. Ja nie będę nic wysyłał, przynajmniej póki będę miał złotówki na koncie głównym. Jeszcze mnie skasują za coś, co powinienem mieć za darmo przez miesiąc jeszcze.

Lubię to! 50zł na 5 miesięcy - 113min&200MB na miesiąc

 #496765  autor: playonline
 15 sie 2011, 20:19
Sprawdzam kilka razy kazdego dnia wiec dam znac... Na szczescie jutro wracam do Polski na kilka dni wiec mam okazje w koncu ten abonament wykonczyc... :/ Bo tutaj ani zadzwonic nie moge ani nawet smsa nie da rady wyslac. Na drugim abonamencie problemu nie ma... Na prepaidzie wszystko dziala takze idealnie.

No nic, jeszcze 4 dni abonamentu... ;)

 #496776  autor: qper
 15 sie 2011, 21:37
playonline pisze:TelePlay jak nie dzialalo tak nadal nie dziala... Wakacje pelna para widac... :/
Potwierdzam, u mnie też na kilku numerach już sprawdzałem.

Nie pomaga wyłączanie i ponowna aktywacja... kicha
 #496780  autor: tomek1804
 15 sie 2011, 21:59
Przypomnę może moją sprawę...
Witam. Chciałem opisać mój problem.

Zacznę od tego, że mam firmę (właściwie moja mama ale ja się wszystkim zajmuję) i posiadałem zarejestrowany na firmę numer w Play Fresh, w końcu dorwała go jakaś konsultantka (nazwisko mi znane) i namawiała na przejście na abonament, namawiała, namawiała aż namówiła... Dogadaliśmy się, że biorę dwie aktywacje (abo 75), w tym jedna z telefonem drugą bez, zależało mi na tym i to był mój warunek aby ten numer z PF był przeniesiony na ten abo firmowy. Konsultantka powiedziała, że oczywiście nie ma problemu i tak będzie zrobione (pierwsze oszustwo bo już teraz wiem, że tak nie można robić), drugie oszustwo polegało na tym, że chciałem telefon SGS II, tez powiedziała mi, że nie ma problemu. Przyjechał kurier mnie w domu nie było, mama odebrała, zapłaciła... Okazało się, że nie dośc że przyszły karty z zupełnie nowymi numerami (nie z tym co miał być przeniesiony z PF) to jeszcze na dokładkę telefon też przyszedł SGS I, a nie SGS II... Kiedy szybko zadzwoniłem na Biuro Obsługi miła Pani z rozbrajajaca szczerością mi powiedziała, że przeciez w Play nie ma jeszcze SGS II (to była jakoś połowa maja) więc jak mogłem go zamówić???
I tak własnie pięknie konsultantka mnie oszukała...

Telefon wraz z karta odesłałem zaraz na następny dzień, minęło już bo ja wiem cos koło 2 miesięcy i oczywiscie nie dostałem żadnej odpowiedzi, żadnego zwrotu pieniędzy ale otrzymałem oczywiscie fakturę za te dwie aktywacje! W tak zwanym między czasie zgłosiłem dodatkowo skargę przez konsultanta BOK i... Nadal oczywiście zero żadnej odpowiedzi ze strony Play...

I tak już sprawa ciągnie sie 2 miesiące i ani aktywacji, ani telefonu, ani żadnej jakiejkolwiek odpowiedzi ze strony P4

Czy jedyne co mogę zrobic to wciąż czekać i płacić Fvat za cos czego nie mam...?

Pozdrawiam Tomek.
Sparawa nadal nie rozwiązana... Skarga pierwsza została zamknięta 20 lipca stwierdzeniem:

Informujemy, że posiadamy zbyt małą ilość informacji niezbędnych do odsłuchu rozmowy. Prosimy o uzupełnienie zgłoszenia o następujące dane:
- MSISDN z którego dzwonił Klient
- Data rozmowy
- Imię i nazwisko konsultanta, o ile to możliwe
- kierunek rozmowy (wychodząca/przychodząca)
Informacja, czy rozmowa była przekierowana do innego konsultanta.

Więc 03 sierpnia zadzwoniłem uzupełnić brakujące dane do konsultanta infolinii, który powiedział, że teraz to już wszystko w porządku żebym się nie martwił, dziś dostałem odpowiedź o zamknięciu mojej sprawy, gdyż... UWAGA:

Informujemy, że posiadamy zbyt małą ilość informacji niezbędnych do odsłuchu rozmowy. Prosimy o uzupełnienie zgłoszenia o następujące dane:
- MSISDN z którego dzwonił Klient
- Data rozmowy
- Imię i nazwisko konsultanta, o ile to możliwe
- kierunek rozmowy (wychodząca/przychodząca)
Informacja, czy rozmowa była przekierowana do innego konsultanta.


To już jest skandal, faktury przychodza dalej za dwie aktywacje, z których jedną wraz z telefonem odesłałem dobre 2 miesiąc temu, zwrotu za telefon nie dostałem, faktury mam płacić bo wyłączą mi telefon....


Załamka.

Edycja: Zadzwoniłem na szybko na Infolinie i Pani grzecznie mi powiedziała, iż rzeczywiście podczas drugiej skargi podałem te wszystkie dane, których brakowało w pierwszej skardze i kompletnie nie rozumie dlaczego ta skarga została zamknięta w ten sposób skoro wszystkie dane podałem???? Powiedziała, że kompletnie w takim razie nie ma sensu składac trzeciej skargi skoro i tak tą drugą zamknięto choć była kompletna, argumentem iż nie była kompletna....

Zapytałem o jakąs radę, poradziła mi, ze jedyne wyjście to napisac pismo na adres:
P4 sp. z o.o.
skr. pocztowa 41
02-671 Warszawa

Ale nie wiedziała jak zatytuowac takie pismo...

Ja już tez kompletnie nic nie wiem!

W razie jakby co druga skarga miała nr: 33538126

 #496834  autor: potargany
 16 sie 2011, 11:26
play4you2

zerkniesz na 32804157 - reklamacja złożona 12 lipca - do dziś wisi jako rozpatrywane

Pieniądze to nie wszystko ...

 #496941  autor: playonline
 16 sie 2011, 16:28
Witam,

zauwazylem wlasnie kosmetyczna zmiane w Play24. W historii polaczen smsy (wysylane jako long sms) sa juz traktowane jako jedna pozycja na liscie z adnotacja, ze byly to np 3 sztuki. :) I to sie chwali (mniej stron do wertowania.. ;) ).

Co mi sie nie podoba to to, ze wysylam smsy do innych sieci a i tak w opisie jest, ze sms byl wyslany z bramki na numer Play. :/

I druga rzecz to polaczenia przychodzace i roaming... Niestety nie widac ile pobralo oplaty za odebrane polaczenie w roamingu... Tak wiec nie ma mozliwosci weryfikacji ile wydalismy srodkow na roaming... Czy da sie to poprawic?

 #497085  autor: qper
 16 sie 2011, 23:57
playonline pisze:zauwazylem wlasnie kosmetyczna zmiane w Play24. W historii polaczen smsy (wysylane jako long sms) sa juz traktowane jako jedna pozycja na liscie z adnotacja, ze byly to np 3 sztuki. I to sie chwali (mniej stron do wertowania.. ).
Ale jesteś spostrzegawczy :)

Faktycznie sprawdziłem to i jest tak jak piszesz.
Problem w tym że nie działa to dobrze, a mianowicie

SMS wysłany z 3 części do T-Mobile w panelu pokazany jest jako jeden - koszt 0,27 zł

SMS wysłany z 3 części z Play do Play (darmowe SMSy) również pokazany jako jeden - koszt 3 szt.

SMS wysłany z 3 części z Play do Play (płatny normalnie) pokazany jako osobne 3 wiadomości po 0,09 zł



obecnie chyba coś grzebią bo chciałem zrobić screene i wszystko co dotyczy smsów tych zsumowanych zniknęło z play24.

Obrazek

[ Dodano: 2011-08-17, 00:11 ]
I druga rzecz to polaczenia przychodzace i roaming... Niestety nie widac ile pobralo oplaty za odebrane polaczenie w roamingu... Tak wiec nie ma mozliwosci weryfikacji ile wydalismy srodkow na roaming... Czy da sie to poprawic?
U mnie roaming jest normalnie rozdzielony na połaczenia odebrane / nawiązane - koszt prawidłowo w dymkach

Obrazek

 #497142  autor: mkowalski
 17 sie 2011, 09:27
play4you2 - jest problem z akcją promocyjną Fanty. Ich doładowania 2 zł skracają ważność środków otrzymanych za proces MNP. Zrobiłem w tej sprawie zgłoszenie - 33981991. Możesz to przesłać bezpośrednio do jednego z "lepszych" konsultantów? Na forum były już głosy, że zgłoszenia Play24 w tej sprawie są ignorowane.

 #497150  autor: malag201
 17 sie 2011, 09:38
Miałem wcześniej abonament za 59zł - Longplay oraz internet za 45zł. Jako, że kończył mi się sam internet postanowiłem wypowiedzieć umowę. Zadzwoniła do mnie miła Pani, żeby spróbować odwieść mnie od tej decyzji, jednak byłem nieugięty :) mimo wszystko namówiła mnie na zwiększenie mojego abonamentu(ten za 59zł) o 1GB internetu. Wg tej Pani kosztowałoby mnie to 75zł/mies, więc po tygodniu zadzwoniłem na infolinię i poprosiłem o aktywowanie tego abonamentu. Jakież było moje zdziwienie, gdy się okazało, że Play naliczył mi 85zł na rachunku. Później się dowiedziałem, że przy zmianie abonamentu nie należy mi się 10zł upustu. Po kilku zgłoszeniach reklamacyjnych Play w końcu uznał, że faktycznie zostałem wprowadzony w błąd i proponuje mi jako rekompensatę 4 pakiety po 50minut albo powrót do poprzedniej taryfy(fakt, że zapłaciłem już 2 rachunki 85zł i kolejny w drodze chyba dla obsługi klienta nie ma znaczenia). Wydaje mi się to śmieszne, ponieważ zawarłem słowną umowę na podstawie informacji otrzymanych od miłej Pani. Chciałem jeszcze negocjować, ale Play stwierdził, że wykorzystałem drogę postępowania reklamacyjnego...
W związku z takim podejściem do sprawy chcę rozwiązać umowę z winy operatora. Co waszym zdaniem powinienem zrobić teraz? Iść do rzecznika konsumenta, czy może od razu do sądu?

I wiem, że 10zł to nie dużo, ale fakt oszukania jest faktem.
  • Strona 59 z 241
  • 1
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 241
  • 1
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 241