• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 57 z 241
  • 1
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 241

 #495916  autor: Arletta
 11 sie 2011, 16:50
Po kilku rozmowach z różnymi rozmówcami zauważyłam, że słyszę ich jakby odchodzili od telefonu, takie jakby falowanie słyszalności rozmówcy. W ciągu kilku minut rozmowy zdarza się to płynnie co jakieś pół minuty.
Kiedyś dzwoniąc z Heyah do Play słyszałam to samo, a teraz mając Play ja mam ten problem ze swoimi rozmówcami...
Czy to normalne?
Jeśli to ma znaczenie - tel. używam w centrum Wawy, na 2G.
 #495945  autor: psychofanplay
 11 sie 2011, 18:17
Potwierdziło sie JEŻELI MASZ JAKIKOLWIEK PROBLEM W PLAY NIE DA SIĘ GO ROZWIĄZAĆ

mineło ponad 7 dni od "przyśpieszenia" zgłoszenia playforu jego numer to 33541802

Jadę do warszafki na dniach i osobiście stawię się na taśmowej i powiem do słuchu co myśle o taśmowcach.

Wasz bok to idioci. Ile moge czekać na zasraną fakturę ? Telefon i umowę potraficie sprzedać. Sprzedawca perfidnie dopiero po podpisaniu umowy i dopełnieniu wszelkich formalnosci poinformował, że fakturą będzie następnego dnia ( z ktorego zrobił sie miesiac).

Mam iśc na policję, że mnie oszukaliście? Wejść z panem policjantem do salonu i zrobić obciach całemu play, że sprzedawca to paser ponieważ sprzedaję telefony bez dowodów zakupu ?

W T-mobile czy innej sieci po pierwsze nigdy by nie zrobiono jakiejklwiek promocji jeżeli ma sie bład w systemie i nie można wystawiac faktur baaaa sprzedawcy by nie wkręcali takihc kitów jak w p4.

Teraz co następuje po weekendzie dnia 15 sierpnia loguje sie do play24 gdzie widzę termin dostarczenia listownego faktury na podany adres w umowie.

Jeżeli nie, skrobię pismo do UOKIK, do telepolis itp i zrobię awanturę jak to OSZUSCI sprzedaja cos bez potwierdzenia zakupu.

Jak można sprzedawać towar bez dowodu zakupu? Jak można organizować promocję na dane modele wiedząc, że nie można wystawiać na nie dowodów zakupu przez błąd w sytemie.

P.S nie podpisałbym umowy gdyby było wiadomo, że takie jaja będa ale oczywiscie wytresowany przez was sprzedawca wiedział, że dopiero po podpisaniu papierów oraz regulaminu oplaceniu telefonu itp poinformuje o tym.

niedorobiona sieć

kocham play bezgraniczną patologiczną miłością bez wzajemności...

 #495947  autor: muchakk
 11 sie 2011, 18:28
Dzięki za świetne kubeczki które dzisiaj od was dostałem! :-)

 #495950  autor: mkowalski
 11 sie 2011, 18:36
Jeżeli nie, skrobię pismo do UOKIK, do telepolis itp i zrobię awanturę jak to OSZUSCI sprzedaja cos bez potwierdzenia zakupu.

Jak można sprzedawać towar bez dowodu zakupu? Jak można organizować promocję na dane modele wiedząc, że nie można wystawiać na nie dowodów zakupu przez błąd w sytemie.
Jeśli już chcesz do kogoś pisać w sprawie sprzedaży towaru bez dowodu zakupu, to jedynie Urząd Skarbowy, Urząd Kontroli Skarbowej lub Izba Skarbowa ;)

 #495957  autor: psychofanplay
 11 sie 2011, 19:26
mkowalski pisze:
Jeżeli nie, skrobię pismo do UOKIK, do telepolis itp i zrobię awanturę jak to OSZUSCI sprzedaja cos bez potwierdzenia zakupu.

Jak można sprzedawać towar bez dowodu zakupu? Jak można organizować promocję na dane modele wiedząc, że nie można wystawiać na nie dowodów zakupu przez błąd w sytemie.
Jeśli już chcesz do kogoś pisać w sprawie sprzedaży towaru bez dowodu zakupu, to jedynie Urząd Skarbowy, Urząd Kontroli Skarbowej lub Izba Skarbowa ;)
Wpadłem na to dopiero po napisaniu poprzedniego :D

Biorąc pod uwagę, że i tak muszę stawić sie w US będzie to dla mnie nieukrywaną przyjemnoscia podpieprzenie taśmowców.

P.S tak "szanujecie" klientów ?

Zobaczymy ile numerów z rodziny w których niedługo dobiega końca umowa przedłuże....


Yyyyyy ZERO ? :lol:

Wyląduja na fresh za 10zł na miesiac zamiast po 60-80zł Abo ale najwyraźniej tak wolicie taśmowcy wy moi mistrzowie marketingu i intelektu :lol:

kocham play bezgraniczną patologiczną miłością bez wzajemności...

 #495983  autor: kyloza
 11 sie 2011, 21:10
Witam
Oto podaje numery zgłoszeń to :32553969 zgłoszenie z dnia 05/07/2011 oraz następne zgłoszenie identyczne jak wspomniałem wcześniej nr 33801284 z dnia 10/08/2011, dziękuje wam za słowa wsparcia natomiast naprawdę ręce opadają, ponadto gdy dzwoni się na *500 nie spotkałem się jeszcze aby ktoś mi pomógł z załatwieniem mojego problemu dodatkowo jeszcze, na koniec śmieszny sms czy jesteś zadowolony z pomocy konsultanta, kończysz rozmowę z osobą która ma cię szeroko gdzieś , dodatkowo jeszcze te pytanie, może przesadzam, gdyż też mam znajomych co pracują na słuchawce i nie raz mi opowiadali jak ludzie dzwonią, gdy nie potrafią wysłać smsa, i ludzie pracujący tam mają już serdecznie dosyć, ale to do niczego nie prowadzi. Jeżeli olewanie klienta zaczyna się na etapie najniższym , to już wyżej wolę nie myśleć. Nie mam pretensji do ludzi pracujących w play, gdyż to tacy sami ludzie jak my, pracują, zarabiają , mają swoje rodziny. Natomiast przydałoby się choć trochę więcej chęci. Szkoda mi gościa który pracuje właśnie punkcie , w którym podpisywałem aneks, gdyż to nie jego winna tak naprawdę błędy popełniamy wszyscy, jak już wspomniałem wcześniej. Chłopina tak się przejął iż naprawdę mówił iz chce oddać z własnej kasy, czy to jest normalne w tak potężnej firmie..
Jeszcze raz wam wszystkim dziękuje słowa otuchy, mam nadzieje iż w końcu uda mi się rozwiązać mój problem.
PS
Najbardziej chyba martwi mnie ( a firma play powinna poddać to analizie) iż takich osób mających problem z załatwieniem sprawy jest ogromna ilość, przypadek?niech każdy sam zastanowi sie i sobie odpowie.

 #495985  autor: Pajuch
 11 sie 2011, 21:12
psychofanplay pisze:Wasz bok to idioci. Ile moge czekać na zasraną fakturę ? Telefon i umowę potraficie sprzedać. Sprzedawca perfidnie dopiero po podpisaniu umowy i dopełnieniu wszelkich formalnosci poinformował, że fakturą będzie następnego dnia ( z ktorego zrobił sie miesiac).

:shock: :shock: :shock: Mniejsza o play i taboretow z boku...

Ja tylko nie rozumiem jak można cos wziasc bez dowodu zakupu...


to jak byś poszedł do salonu fso wziął kupil syrenke z prl-u i je rozwalił a salon ze ukradles i co ? placisz podwojnie i idziesz do pierdla

 #495999  autor: psychofanplay
 11 sie 2011, 22:56
Pajuch pisze:
psychofanplay pisze:Wasz bok to idioci. Ile moge czekać na zasraną fakturę ? Telefon i umowę potraficie sprzedać. Sprzedawca perfidnie dopiero po podpisaniu umowy i dopełnieniu wszelkich formalnosci poinformował, że fakturą będzie następnego dnia ( z ktorego zrobił sie miesiac).

:shock: :shock: :shock: Mniejsza o play i taboretow z boku...

Ja tylko nie rozumiem jak można cos wziasc bez dowodu zakupu...


to jak byś poszedł do salonu fso wziął kupil syrenke z prl-u i je rozwalił a salon ze ukradles i co ? placisz podwojnie i idziesz do pierdla
Biorac pod uwage fakt, że umowa podpisana regulamin zakceptowany powinienem według Ciebie strzelić focha i zostawić telefon na ladzie wyjść i wysłać zgloszenie do idiotów z bok play odnośnie rezygnacji z umowy ktora podpisalem 30 minut temu?

Zostałbym z rachunkami bez telefonu :lol:

kocham play bezgraniczną patologiczną miłością bez wzajemności...

 #496044  autor: ppp1ppp
 12 sie 2011, 10:46
play24 wariuje

 #496059  autor: KC-KARLOS
 12 sie 2011, 12:13
ppp1ppp pisze:play24 wariuje
U mnie działa poprawnie - ale wczoraj i w poprzednich dniach były problemy...

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #496062  autor: ppp1ppp
 12 sie 2011, 12:18
Karlos20 pisze:
ppp1ppp pisze:play24 wariuje
U mnie działa poprawnie - ale wczoraj i w poprzednich dniach były problemy...
Wywala błędy po kliknięciu w zakładkę faktury

 #496064  autor: KC-KARLOS
 12 sie 2011, 12:21
ppp1ppp pisze:Wywala błędy po kliknięciu w zakładkę faktury
To klienci abonamentowi mają problemy... Dzięki za mały edit :)
U mnie na koncie z numerami Fresh, MIXtura i Play Online na Kartę jest wszystko okej.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #496072  autor: ppp1ppp
 12 sie 2011, 12:51
ciekawe czy inni klienci abo też mają taki problem :?:

 #496073  autor: mkowalski
 12 sie 2011, 13:02
ppp1ppp pisze:Wywala błędy po kliknięciu w zakładkę faktury
ppp1ppp pisze:ciekawe czy inni klienci abo też mają taki problem
Tak, potwierdzam - nie da się zobaczyć wystawionych faktur.

 #496090  autor: Blank
 12 sie 2011, 14:25
także potwierdzam, że nie można zobaczyć nawet listy faktur.
Wyrzuca błąd po wejściu w zakładke faktury.

Ps. Dzisiaj mamy 12.08, a termin płatności mojej faktury play online to 17.08.
Tymczasem faktury (papierowej) ani widu ani słychu :)

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament

 #496116  autor: adam45648
 12 sie 2011, 15:59
Potrzebuję informacji na temat oddawania telefonu na gwarancje w sklepie internetowym. Czy oprócz telefonu i karty gwarancyjnej potrzeba coś więcej wysłać? Paczkę trzeba jakoś opisać? I czy zwracają pieniądze za wysyłkę?

 #496118  autor: Pajuch
 12 sie 2011, 16:08
Droga forumowiczko P4fourYoy2

Śpieszę donieść, że serwis "ala" zarządzanie w play "PLAY24" lezy i kwiczy
Kod: Zaznacz cały
HTTP Status 500 -

type Exception report

message

description The server encountered an internal error () that prevented it from fulfilling this request.

exception

java.lang.NullPointerException
	org.apache.struts.tiles.TilesRequestProcessor.processForwardConfig(TilesRequestProcessor.java:321)
	org.apache.struts.action.RequestProcessor.process(RequestProcessor.java:229)
	org.apache.struts.action.ActionServlet.process(ActionServlet.java:1858)
	org.apache.struts.action.ActionServlet.doPost(ActionServlet.java:459)
	javax.servlet.http.HttpServlet.service(HttpServlet.java:717)
	javax.servlet.http.HttpServlet.service(HttpServlet.java:810)
	com.p4.idp.www.filters.LocaleFilter.doFilter(LocaleFilter.java:76)
	com.p4.idp.www.filters.CharacterEncodingFilter.doFilter(CharacterEncodingFilter.java:40)
	com.p4.idp.www.filters.CacheOffFilter.doFilter(CacheOffFilter.java:38)
	com.p4.idp.www.filters.SecurityFilter.doFilter(SecurityFilter.java:162)
	org.jboss.web.tomcat.filters.ReplyHeaderFilter.doFilter(ReplyHeaderFilter.java:96)
note The full stack trace of the root cause is available in the Apache Tomcat/5.5.20 logs.

i forma graficzna dla taboretów "pracownikow play"

Obrazek
Ostatnio zmieniony 12 sie 2011, 16:19 przez Pajuch, łącznie zmieniany 2 razy.

 #496119  autor: MK_
 12 sie 2011, 16:08
Oddaj bezpośrednio do serwisu, oddając do nich tylko przedłużasz i komplikujesz procedurę...

Lubię to! 50zł na 5 miesięcy - 113min&200MB na miesiąc

 #496120  autor: potargany
 12 sie 2011, 16:08
Mam szybkie pytanie

Jesli skladalem reklamacje 12 lipca / a dzis 12 sierpien - i nie mam nadal odpowiedzi - to jutro 13 stego bedzie ona uznana za zasadna ?? Czy to 30 dni roboczych ?

Pieniądze to nie wszystko ...

 #496122  autor: muchakk
 12 sie 2011, 16:17
JUtro zostanie uznana za zasadną :)
  • Strona 57 z 241
  • 1
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 241
  • 1
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 241