• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 56 z 241
  • 1
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 241

 #495638  autor: Arletta
 10 sie 2011, 16:06
ppp1ppp pisze:
Arletta pisze:Dodatkowo - osoba, z którą podpisywałam umowę zobligowała się do włączenia mi tej usługi, a tu nima...
???
czyli jednak tego nie zrobiła, zawsze pozostaje reklamacja
Usługa została zgłoszona przez pracownika, system nawet mi wysłał sms z info potwierdzającym (w lipcu) tylko teraz się okazuje, że system nie aktywował jej... resztę w wątku niezadowolonych. Ech, kiepskie początki :(

 #495640  autor: mkowalski
 10 sie 2011, 16:11
cra89 pisze:Tylko ze kiedy wchodzi sie w klink do tego regulaminu otwiera sie regulamin "Wyjatkowy stan darmowy LP MNP" z dnia 18 czerwca 2010 czyli taki sam jaki dostalem z podpisywana umowa. A wg Play obowiazuje mnie regulamin Stan Darmowy LP MNP z dnia 26 marca 2010. Tak jak wspomnialem umowa podpisywana byla we wrzesniu przedstawiana byla oferta wg regulaminu Wyjatkowy Stan Darmowy LP MNP i takowy regulamin otrzymalem wraz z podpisana umowa. Umowa podpisana we wrzesniu 2010.
Uściślijmy, na UMOWIE masz ofertę promocyjną "Stan Darmowy LongPlay MNP", czy „Wyjątkowy Stan Darmowy w LongPlay MNP”? Obowiązuje Cię zawsze oferta, której nazwa jest na podpisanej umowie. Z datą regulaminu jest sprawa prosta - zawsze działa ostatnia istniejąca przed podpisaniem umowy wersja.

 #495642  autor: mm1981
 10 sie 2011, 16:12
witam.mam takie pytanie...mam abonament w play,to juz jest drugi,w styczniu rozwiazalam abonament poprzedni(skonczyla mi sie umowa)dzis przyszedl rachunek za poprzedni miesiac 160.zl.zadzwonilam do obsl.klienta z pyt.co tak duzo...a ona na to ze ja mam dalej tamten nr.aktywny,a pisemnie dostarczylam im widomosc o rozwiazaniu umowy,ze w styczniu mi wyłączyli a w kwietniu wlaczyli ponownie,bez mojej wiedzy i zgody...nie odpisywalam nic, zadnego aneksu,ani nic,karty juz tez nie posiadam...pani z infolini przekazala sprawe do rozpatrzenia...i co teraz?jak mam teraz to rozwiazac,czego sie spodziewać?

 #495643  autor: cra89
 10 sie 2011, 16:15
Jest STAN DARMOWY LONGPLAY MNP, a z nim zalaczony i spiety z umowa regulamin Wyjatkowy stan darmowy. I teraz pytanie jak wiec wyglada ten regulamin Stan Darmowy LongPlay MNP skoro ten ze strony kieruje do regulaminu Wyjatkowy Stan Darmowy LP MNP?

 #495644  autor: mkowalski
 10 sie 2011, 16:19
cra89 pisze:I teraz pytanie jak wiec wyglada ten regulamin Stan Darmowy LongPlay MNP skoro ten ze strony kieruje do regulaminu Wyjatkowy Stan Darmowy LP MNP?
Najszybciej będzie zrobić zgłoszenie przez Play24 z prośbą o przesłanie regulaminu promocji "Stan Darmowy LongPlay MNP" z dnia 18 czerwca 2010 r.

Napisz po prostu że link na stronie internetowej nie działa, więc prosisz o przesłanie poprawnego.

Jednak z tego co widzę czytając regulaminy, w tej konkretnej sprawie chyba jednak Play ma rację. Różnica między promocją "zwykłą" a "wyjątkową" jest właśnie w rabacie na abonamenty - w pierwszej z nich przez 6 miesięcy jest obniżona o połowę opłata, a w drugim po trzech miesiącach jest obniżona na stałe o 10 zł.

Z tego co piszesz na umowie masz "zwykłą" promocję i tak zostałeś rozliczony, a walczysz o rozliczanie według zasad "wyjątkowych". Jak dla mnie jednak nie masz racji, ale może ktoś inny wypowie się w tej kwestii.

 #495647  autor: cra89
 10 sie 2011, 16:29
Teraz tylko jeszcze jedna kwestia ze taka oferta we wrzesniu nie byla dostepna i byla zastapiona ta Wyjatkowa.

 #495650  autor: mkowalski
 10 sie 2011, 16:31
cra89 pisze:Teraz tylko jeszcze jedna kwestia ze taka oferta nie byla dostepna i byla zastapiona ta Wyjatkowa.
Nie, obie oferty były dostępne równolegle, co nawet widać po datach regulaminów - obie oferty zostały zaktualizowane 18 czerwca 2010 r.

 #495653  autor: cra89
 10 sie 2011, 16:33
mkowalski pisze:Nie, obie oferty były dostępne równolegle, co nawet widać po datach regulaminów - obie oferty zostały zaktualizowane 18 czerwca 2010 r.
Jezeli tak to dlaczego Play odpowiada ze obowiazuje mnie regulamin z dnia 26 marca 2010 kiedy umowa podpisana byla we wrzesniu?? :roll: :roll:

 #495654  autor: ppp1ppp
 10 sie 2011, 16:36
Napisz nam dokładnie nazwę oferty promocyjnej z umowy. Powinny być dwie pozycje
- oferta podstawowa
- oferta promocyjna
to rozwieje wszelkie wątpliwości

 #495659  autor: mkowalski
 10 sie 2011, 16:42
cra89 pisze:
mkowalski pisze:Nie, obie oferty były dostępne równolegle, co nawet widać po datach regulaminów - obie oferty zostały zaktualizowane 18 czerwca 2010 r.
Jezeli tak to dlaczego Play odpowiada ze obowiazuje mnie regulamin z dnia 26 marca 2010 kiedy umowa podpisana byla we wrzesniu??
A jaki ma to związek z dostępnością/niedostępnością oferty? Żaden.

Dlaczego tak odpowiadają? Nie wiem. Podajesz tylko wybiórcze fragmenty ich odpowiedzi, więc nic nie można z tego wywnioskować.

Z informacji które teraz podałeś (czyli umowa podpisana we wrześniu 2010) wynika jednoznacznie, że obowiązuje Cię regulamin z czerwca 2010. Być może są jakieś inne okoliczności, o których nie napisałeś.

Poza tym w regulaminie z czerwca 2010 nie wprowadzono żadnych znaczących nowości, więc nawet jeśli obowiązywałby Cię ten z marca 2010, to Twoje żądania (czyli obniżka abonamentu o 10 zł) nie są zgodne z promocją "SD LongPlay MNP".

 #495666  autor: cra89
 10 sie 2011, 16:49
Otrzymalem odpowiedz ze do umowy podpisanej we wrzesniu Stan Darmowy LongPlay MNP obowiazuje mnie regulamin obowiazujacy od marca wiec cos i na podstawie tego moje roszczenia sa bezpodstawne. Umowa byla podpisywa we wrzesniu ale zaczynala obwiazywac od 1 stycznia 2011 roku. Kwestia taka zalezalo juz na nowym tel.


edit:
Czyli z powodu niedopatrzenia badz celowego bledu osoby sprzedajacej nie mam prawa do zadnych reklamacji :]

 #495667  autor: mkowalski
 10 sie 2011, 16:51
cra89 pisze:Otrzymalem odpowiedz ze do umowy podpisanej we wrzesniu Stan Darmowy LongPlay MNP obowiazuje mnie regulamin obowiazujacy od marca wiec cos i na podstawie tego moje roszczenia sa bezpodstawne.
No i na tę chwilę odpowiedź jest poprawna. Korzystasz z oferty "Stan Darmowy LongPlay MNP", więc otrzymałeś należne bonusy - przez pół roku abonament obniżony o połowę.

Tak jak wyżej kolega napisał, podaj nam dokładne dane z umowy:
- oferta podstawowa
- oferta promocyjna

 #495671  autor: cra89
 10 sie 2011, 16:54
LongPlay 69
Stan Darmowy LongPlay MNP

przestawiana byla mi tylko oferta zgodna oferta "Wyjatkowego" Stanu Darmowego.

Czyli tak jak napisalem z powodu niedopatrzenia badz celowego bledu sprzedawcy nie mam prawa do reklamacji.

 #495678  autor: Marens
 10 sie 2011, 17:12
play4you2 pisze:W przypadku Aneksów bez telefonu, formalności są załatwiane na podstawie rozmowy telefonicznej, a do klienta jest wysyłane listowne potwierdzenie.
Czy ta sama procedura dotyczy również przedłużenia usługi Play Online bez modemu?

Nareszcie dobre wiadomości odnośnie komunikatu lektora po wyłączeniu telefonu w przypadku nieaktywnej notki oraz poczty głosowej.
Kod: Zaznacz cały
Niestety, w przypadku, gdy znajdzie się Pan poza zasięgiem, osoba dzwoniąca nie usłyszy żadnego komunikatu, tylko krótki sygnał i nastąpi rozłączenie. Planowany czas zdjęcia usterki powinien nastąpić z dniem 15 sierpnia. 
Tylko 15 sierpnia to święto, więc ciekawa data.

 #495731  autor: ppp1ppp
 10 sie 2011, 20:08
cra89 pisze:LongPlay 69
Czyli tak jak napisalem z powodu niedopatrzenia badz celowego bledu sprzedawcy nie mam prawa do reklamacji.
skutki nieczytania regulaminu, niestety

 #495746  autor: potargany
 10 sie 2011, 21:29
hey play4you2
Dostałem odpowiedź na zgłoszenie nr 32804576 - reklamacja zasadna
Ale częściowo się z nią zgadzam ( zasięgu w miejscu mojej pracy nadal nie ma )
Czy technicy mogą prześledzić się logowanie mojego tela do BTS ( można zrobić test od dnia do dnia ... )

Pieniądze to nie wszystko ...

 #495749  autor: kyloza
 10 sie 2011, 21:34
Witam
Chciałbym przedstawić mój problem jaki napotkałem w Play.
W dniu 06.06.2011 podpisałem aneks do kończącej się umowy( 27.07.2011 r.) Pracownik punktu zaoferował mi ofertę Long Play II 69 w promocji Replay Stan Darmowy II 69(24). Byłem świcie przekonany przez pracownika iż wybrał mi właśnie taki abonament i będę płacił abonament 59 zł co miesiąc gdyż przedłużając umowę w play zostaje mi taka oferta zaoferowana. Mniej więcej po miesiącu czasu przyszedł rachunek ku mojemu zdziwieniu z taryfą o 10 zł droższą. Więc w dniu 05/07/2011 pojechałem do punktu w celu dokonania zgłoszenia /reklamacji, w punkcie pracowniki przyznał się w pełni do błędu, w związku powyższym sam napisał to w zgłoszeniu iż przez pomyłkę wziął wpisał nie właściwą ofertę tj. Long Play II Replay stan darmowy Limitowana D(24), która to jest oferta dla klientów którzy w trakcie trwania umowy dokonują zmiany ( czyli jak zostało więcej niż 3 miesiące do końca umowy). W zgłoszeniu przyznał się bezapelacyjnie iż to jego wina i poprosił o zmianę opcji.Play odrzuciło jego zgłoszenie z powodu braku dokumentacji oraz iż zgłoszenie nie jest zasadne - tyle było tylko w odrzuceniu, żadnych powodów na poparcie swojego stanowiska. Pracownik punktu w dniu 10/08/2011 wystawił ponowne zgłoszenie z identyczną prośbą.Teraz będziemy czekać( poinformował mnie iż jeżeli znów w ten sposób zostanie rozpatrzone zgłoszenie, wtedy sprawę zgłosi do przełożonego na oddziały w lublinie.
Pracownik nawet między naszymi spotkaniami jest już nawet gotów pokryć ową różnice z własnych pieniędzy. Natomiast mi nie o to chodzi o te głupie 10zł x24 miesięcy , chodzi mi o zasady, każdy ma prawo pomylić się, sztuką jest przyznać się do błędu i go naprawić szybko i sprawnie - natomiast tego w BRAKUJĘ w play.
1. Dziwne jest postępowanie play w sytuacji gdy ich własny pracownik sam zgłasza błąd popełniony podczas procesu podpisywania aneksu - powinno pójść automatyczne anulowanie
2. Brak jakiejkolwiek informacji od Play jak sprawa zostanie rozstrzygnięta ( chyba głupie przeczekiwanie a nóż może zapomni abonent o wszystkim)
3. Czy to naprawdę aż tak trudno anulować jest aneks , przyznać się do błędu i go naprawić
Sprawa się ślimaczy niesamowicie, nerwy powoli mi już puszczają
A tak byłem do tej pory zadowolony z usług sieci play, powoli ulega to zmianie a co za tym idzie to już każdy sam sobie odpowie.
Pozdrawiam
Krzysiek, przepraszam za tak długi post.

 #495798  autor: play4you2
 11 sie 2011, 08:39
mm1981 pisze:i co teraz?jak mam teraz to rozwiazac,czego sie spodziewać?
Podaj numer zgłoszenia zobaczę co da sie z tym zrobić :D

[ Dodano: 2011-08-11, 08:42 ]
quote="Marens"]Czy ta sama procedura dotyczy również przedłużenia usługi Play Online bez modemu? [/quote]

Tak
potargany pisze:odpowiedź na zgłoszenie nr 32804576
Zrób odwołanie od zgłoszenia reklamacyjnego i opisz to dokładnie wówczas zostanie to zweryfikowane

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #495829  autor: Golarz Filip
 11 sie 2011, 11:11
kyloza pisze:Witam
Chciałbym przedstawić mój problem jaki napotkałem w Play.
Jeżeli faktycznie pierwsza reklamacja została odrzucona,to ja się pytam,czy ktoś w ogóle to czyta?
Pracownik sam przyznaje się do popełnionego błędu, jednocześnie reprezentuje firmę która niejako odrzucając reklamację,wypiera się owego błędu.
Dla mnie kpina i na miejscu i Klienta i pracownika pomyślał o zmianie sieci/pracodawcy.
Tak jak 3/4 rzeczy tu opisywanych, faktycznie może podnieść ciśnienie, tak ten konkretny przypadek bardzo mi zadziwił,sam się cały czas zastanawiam,co ja zrobiłbym na Twoim miejscu...

 #495909  autor: cra89
 11 sie 2011, 16:29
ppp1ppp pisze:
cra89 pisze:LongPlay 69
Czyli tak jak napisalem z powodu niedopatrzenia badz celowego bledu sprzedawcy nie mam prawa do reklamacji.
skutki nieczytania regulaminu, niestety
Otrzymalem regulamin, spojazalem czy zgadza sie w nim to o czym mowila sprzedjaca Pani, zgadzalo sie to bylo podpisane i tyle.
Nie jest normalnym ze mowi sie przez pol godziny o jednej oferce,wrecza sie regulamin tej oferty a do podpisania daje sie cos innego.

Nic skonczy sie umowa zegnamy Playa za jakosc obslugi, wole placic troche wiecej ale nie miec takich probemow i byc oszukiwanym przez Play zreszta nie pierwszy juz raz :evil: :evil:
  • Strona 56 z 241
  • 1
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 241
  • 1
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 241