• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 55 z 241
  • 1
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 241

 #495584  autor: Blank
 10 sie 2011, 14:38
Uprzejmie informuję, że Pana sprawa została przekazana w celu wykonania ekspertyzy zaistniałej sytuacji. Dział techniczny stwierdził, że weryfikacja jakości sygnału w Pana lokalizacji wykazała, że nadajniki do których loguje się Pana modem, działają prawidłowo. W sygnalizacji nie widać żadnych nieprawidłowości. Dodatkowo informuję, że na usłudze nie występują żadne blokady, które mogły by wpłynąć na niedogodności opisane w Pana reklamacji. (...)
Zaznaczam, że nie ma informacji dotyczącej wysyłania danych. Niezależnie od usługi Play Online czy Play Fresh informuję, że działają one na tej samej infrastrukturze. Wyjaśniam, że w Pana sytuacji prędkość wysyłania danych wynosi do 384 kb/s. Przykro mi, ale prawo nie określa zasad dotyczących wysyłania danych. Przykro mi, ale Pana reklamacja została uznana za niezasadną.
Dzisiaj otrzymałem taką odpowiedź (zgłoszenie nr 32924729), po uzyskaniu której skontaktowałem się ponownie telefonicznie z Urzędem Kontroli Elektronicznej. W nawiązaniu do odpowiedzi pracownika - Informacje przekazane przez pracownika P4 są niezgodne z prawdą i mają na celu wprowadzenie w błąd abonenta. Operator nie można ograniczać korzystania z usług telekomunikacyjnych bez pisemnego poinformowania o tym użytkownika w stosownych regulaminach. W tej sytuacji mam wysłać kolejne zgłoszenie do UKE, tym razem opisujące w/w odpowiedź konsultanta.

Play chce się ze mną bawić? To będzie...

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament

 #495585  autor: wlkp
 10 sie 2011, 14:40
No bo przed chwilą ruszyło dopiero,poprzednio odświeżanie ani czekanie 30 minut nic nie dawało .

 #495586  autor: Pijo
 10 sie 2011, 14:41
Arletta pisze:W zakładce połączeń widzę, że za dzisiejszą rozmowę do play (19:50) mam kwotę do zapłaty 5,95zł. Jak to w końcu działa, jest za darmo czy nie jest?
Powinno być bezpłatne w ramach usługi Nielimitowych minut.
Arletta pisze:W zakładce połączeń widzę, że za dzisiejszą rozmowę do play (19:50) mam kwotę do zapłaty 5,95zł.
O której godzinie było wykonywane to połączenie?

 #495588  autor: ppp1ppp
 10 sie 2011, 14:45
faktur wciąż nie ma - 10dni - chyba lekka przesada

 #495591  autor: play4you2
 10 sie 2011, 14:50
MK_ pisze:Anyway, numer zgłoszenia 33781880
Dodałam ponaglenie do zgłoszenia
divhashmorex pisze:Dzisiaj otrzymałem taką odpowiedź (zgłoszenie nr 32924729),
Zapoznałam sie z treścią rozwiązania zgłoszenia. Czy zastosowałeś się do wskazówek przedstawionych w piśmie?

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #495592  autor: Arletta
 10 sie 2011, 14:52
Pijo pisze:O której godzinie było wykonywane to połączenie?
09.08.2011 16:11:56 48791xxxxxx Poł. głosowe do PLAY 02:24 min.---- 0,72zł
10.08.2011 11:35:45 48531xxxxxx Poł. głosowe do PLAY 19:50 min.---- 5,95zł

Wg informacji w moim abo (25zł) powinnam mieć tę opcję aktywną za opłatą 5zł (netto), a w usługach na play24 widzę opcję włączenia tego tylko za 12,30zł.

Dodatkowo - osoba, z którą podpisywałam umowę zobligowała się do włączenia mi tej usługi, a tu nima...
???

Mam nadzieję, że to tylko moja niewiedza, bo na prawdę pokładam w Play wielkie nadzieje na miłą współpracę :|

 #495598  autor: Blank
 10 sie 2011, 14:57
oczywiście że tak, ale pragnę zwrócić uwagę, że konsultant przyznał, że prędkość wysyłania danych jest ograniczona do 384 kbps, a nie jest to zaznaczone w regulaminie bo prawo nie mówi o wysyłaniu danych.
I tu błąd. Bo operator telekomunikacyjny jest obowiązany do rzetelnego informowania o warunkach świadczenia usługi.

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament

 #495599  autor: Pijo
 10 sie 2011, 14:57
Wg informacji w moim abo (25zł) powinnam mieć tę opcję aktywną za opłatą 5zł (netto), a w usługach na play24 widzę opcję włączenia tego tylko za 12,30zł.

A jednak nie masz jej włączonej - no teraz wiesz dlaczego Ci tyle policzyło.

Co do reszty - zrób screena z zakładki Usługi w Play24 i wrzuć na forum. Zobaczymy jakie usługi masz dostępne w abo.

 #495601  autor: ppp1ppp
 10 sie 2011, 15:03
Arletta pisze:Dodatkowo - osoba, z którą podpisywałam umowę zobligowała się do włączenia mi tej usługi, a tu nima...
???
czyli jednak tego nie zrobiła, zawsze pozostaje reklamacja

 #495603  autor: Arletta
 10 sie 2011, 15:06
Dzięki, idę do salonu wyjaśnić sprawę, bo mnie coś trafi... Przepraszam, ale w takiej niekompetencji nie znajduję miejsca na wyjaśnienia. W tej sytuacji pozostaje mi wyjaśnić sprawę bezpośrednio z przyjmującym moją umowę ...
Dzięki za pomoc kolejny raz, człowiek uczy się z każdym dniem.

 #495607  autor: play4you2
 10 sie 2011, 15:14
divhashmorex pisze:że prędkość wysyłania danych jest ograniczona do 384 kbps,
Ok, w związku z tym, że było to zgłoszenie reklamacyjne masz możliwość złożenia odwołania.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #495609  autor: cra89
 10 sie 2011, 15:18
Moje pytanie tyczy sie tego jak wyglada kwestia prawna i obslugi klienta w kwesti nastepujacej:
Opis moze bedzie troche dlugi ale uwazam ze potrzebny.
Umowa zostala podpisana we wrzesniu 2010 roku, numer przenoszony z Ery.
W umowie zostala wpisana oferta Stan darmowe Long Play MNP Long Play 69.
Do podisywanej umowy otrzymalem regulamin z ofera Wyjatkowy stan darmowy Long Play MNP i taka tez oferta byla mi przedstawina. Teraz Play sie kluci ze obowiazuje mnie regulamin promocji z marca 2010 roku a nie ten z czerwca. Klikajac na stronie Play w archiwalny regulamin promocji Stan darmowy Long Play z dnia 18 czerwca 2010 wyskakuje regulamin oferty Wyjatkowy stan darmowy. Cala kwestia rozchodzi sie o to ze zamiast przez 3 miesiace 50% abo i potem znizka 10zl to otrzymalem 50% przez 6mcy a potem normalna kwota abonamentu co jest duzo mniej korzystne. Na razie otrzymalem jedno pismo nie uznajece mojej reklamacji.
I teraz pytanie ktory tak naprawde regulamin mnie obowiazuje. Taka jak byla dostepna ofert w regulaminie z marca nawet nei zostala mi przedstawiona.

Nie mam zamiaru sprawy pozostawic tak bo nie bede sobie w ch** lecieli z klientem.
Generalnie sprawa w przyszlym tyg trafia do UOKiK.

 #495620  autor: play4you2
 10 sie 2011, 15:35
cra89 pisze:Moje pytanie tyczy sie tego jak wyglada kwestia prawna i obslugi klienta
Skoro było to zgłoszenie reklamacyjne to złóż odwołanie zamieszczając powyższe pytania, wówczas zostanie to rozpatrzone. Na podstawie przedstawionych danych nie mogę tego sprawdzić, natomiast każdego Abonenta obowiązuje ta Oferta, która została wpisana na Umowie.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #495621  autor: mkowalski
 10 sie 2011, 15:39
cra89 pisze:Umowa zostala podpisana we wrzesniu 2010 roku
cra89 pisze:Do podisywanej umowy otrzymalem regulamin z ofera Wyjatkowy stan darmowy Long Play MNP i taka tez oferta byla mi przedstawina. Teraz Play sie kluci ze obowiazuje mnie regulamin promocji z marca 2010 roku a nie ten z czerwca. Klikajac na stronie Play w archiwalny regulamin promocji Stan darmowy Long Play z dnia 18 czerwca 2010 wyskakuje regulamin oferty Wyjatkowy stan darmowy.
Obowiązuje Cię ostatni istniejący przed podpisaniem umowy regulamin, czyli w opisanej sytuacji ten z czerwca 2010.

Jeśli reklamacja nie została uznana, rozwiązanie jest proste - UKE. Od razu odradzam Ci zabawę w odwołania od reklamacji. Sprawa w UKE będzie załatwiona w ciągu miesiąca-dwóch od mailowego zgłoszenia.

Z doświadczenia wiem, że konsultanci bardzo pokornieją po piśmie od UKE. Nie mogę zrozumieć dlaczego, skoro wcześniej są święcie przekonani o swojej racji. I nie mówię tu o pojedynczej sytuacji, bo taka może się zdarzyć każdemu.

 #495622  autor: cra89
 10 sie 2011, 15:41
To dlaczego do umowy dostaje inny regulamin?? I wg strony i nazwy podpisanej umowy obowiazuje Wyjatkowy stan darmowy?? Prosze sie odniesc do tej kwestii.
Regulamin Stan Darmowy Long Play MNP.
http://www.play.pl/pl/obsluga-klienta/d ... index.html
Wg daty obowiazuje ten z 18 czerwca tylko ze po wejsciu w regulamin otwiera sie regulamin Wyjatkowy Stan Darmowy Long Play taki sam jaki zostal dolaczony do umowy.

 #495624  autor: mkowalski
 10 sie 2011, 15:45
cra89 pisze:To dlaczego do umowy dostaje inny regulamin?? I wg strony i nazwy podpisanej umowy obowiazuje Wyjatkowy stan darmowy??
Na stronie internetowej wywieszony jest regulamin promocji „Wyjątkowy Stan Darmowy w LongPlay” (http://www.play.pl/resources/pdf/Regula ... 6_2010.pdf) z datą 18 czerwca 2010 r. i to właśnie on Cię obowiązuje. Ewidentnie jest tam napisane o rabacie 10 zł po pierwszych trzech miesiącach umowy.

W związku z tym jak najszybciej zgłoś sprawę do UKE z żądaniem korekty dotychczasowo wystawionych faktur.

Osobną kwestią jest to, że na stronie internetowej nie ma żadnego regulaminu do promocji „Wyjątkowy Stan Darmowy w LongPlay” ani „Wyjątkowy Stan Darmowy w LongPlay MNP” datowanego na marzec 2010.

 #495628  autor: cra89
 10 sie 2011, 15:49
Tylko wg Play sprawa tyczy sie slowka "wyjatkowy" poniewaz w umowie jest tylko Stan Darmowy LP MNP a umowa podpisywana byla we wrzesniu 2010 roku i oferta ktora przedstawiano odpowiadala tej ze slowkiem "wyjatkowy". Ale tak jak mowie regulamin ktory otrzymalem z umowa to wyjatkowy stan darmowy obowiazujacy od 18 czerwca 2010.

Na stronie z archiwalnymi regulaminami link do oferty Stan Darmowy LP MNP z 18 czerwca kieruje do regulaminu oferty ktory mi przedstawiono czyli Wyjatkowy Stan Darmowy LP MNP.

 #495632  autor: mkowalski
 10 sie 2011, 15:57
cra89 pisze:Tylko wg Play sprawa tyczy sie slowka "wyjatkowy" poniewaz w umowie jest tylko Stan Darmowy LP MNP
W takim razie to zmienia postać rzeczy. Obowiązuje Cię więc regulamin promocji "Stan Darmowy LongPlay MNP" z datą 18 czerwca 2010.

To, że link na stronie Playa kieruje do oferty „Wyjątkowy Stan Darmowy w LongPlay MNP” nie oznacza, że obowiązuje Cię oferta "wyjątkowa". Czy masz gdzieś na komputerze zapisany regulamin TWOJEJ promocji tak, żeby można było jednoznacznie się z nim zapoznać?
cra89 pisze:oferta ktora przedstawiano odpowiadala tej ze slowkiem "wyjatkowy"
To o niczym nie świadczy. Liczy się nazwa oferty, którą masz na umowie. Konsultant może Ci nawet swoją żonę obiecać, ale dopóki nie masz tego na piśmie, obietnica nie istnieje.

 #495634  autor: agaak
 10 sie 2011, 16:03
dziś ZNOWU zasięg PLAY udaje iż jest....
przełączyłam telefon na automat na 2G kilka dni temu, jestem w zasięgu 2G play w Krotoszynie, próbując się dodzwonić gdziekolwiek, telefon wybiera numer i wybiera... w nieskończoność.... połączenia do mnie zastawiane były prawidłowo.
sytuacja taka była również na innych telefonach innych użytkowników w 2G - sprawdziłam na karcie przed-płaconej/abo/firma - 3szt. łącznie.
po wymuszeniu roamingu PLUS wszystko działa... w 3G play również.
Później byłam w Ostrowie i Kaliszu sytuacja się nie powtórzyła, choć kolejny raz 2G w Krotoszynie udaje iż działa.
To jakiś standard iż na 2G PLAY mam mieć przygody? Albo co ileś minut wyrywkowo dzwonić do siebie "czy działa"? Na 3G PLAY z tego samego nadajnika sytuacje NIE występuje. Ciekawa ta sieć.

 #495637  autor: cra89
 10 sie 2011, 16:06
mkowalski pisze:W takim razie to zmienia postać rzeczy. Obowiązuje Cię więc regulamin promocji "Stan Darmowy LongPlay MNP" z datą 18 czerwca 2010.
Tylko ze kiedy wchodzi sie w link do tego regulaminu Stan Darmowy LP MNP z dnia 18 czerwca 2010 otwiera sie regulamin "Wyjatkowy stan darmowy LP MNP" z dnia 18 czerwca 2010 czyli taki sam jaki dostalem z podpisywana umowa. A wg Play obowiazuje mnie regulamin Stan Darmowy LP MNP z dnia 26 marca 2010. Tak jak wspomnialem umowa podpisywana byla we wrzesniu przedstawiana byla oferta wg regulaminu Wyjatkowy Stan Darmowy LP MNP i takowy regulamin otrzymalem wraz z podpisana umowa. Umowa podpisana we wrzesniu 2010.
Ostatnio zmieniony 10 sie 2011, 16:07 przez cra89, łącznie zmieniany 1 raz.
  • Strona 55 z 241
  • 1
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 241
  • 1
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 241