• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #495091  autor: elkanguro
 08 sie 2011, 10:58
Dzięki, nigdy jakoś tego nie zauważyłem a jestem już u nich od dwóch lat.

Virgin Mobile
--------------------------------------------
LTE Cyfrowy Polsat + HaloNet
--------------------------------------------
NaszaSiec.net 15 Mbps + HaloNet

 #495247  autor: gory-szalenstwa
 08 sie 2011, 22:42
Vieslav pisze:
kowcio pisze:
Z własnego podwórka to tylko dodam, że nie chcą mi ACRa włączyć :P ,
wysłałam Ci PW w sprawie ACR jeżeli nadal nie chcą go włączyć :lol:

 #495673  autor: Vieslav
 10 sie 2011, 16:58
Maniiiek, nie koloruj tak neostrady. Ja mam BSA (Orange Freedom) 6mb/s na parametrach strasznych (margines 1,5 tłumienie 55) i synchronizacja jest taka, na ile aktualnie pozwalają warunki, udaje mi się osiągać ponad 7000. Gdyby komuś założyli neostrade na takiej linii to automat przyciąłby synchro zapewne w okolice 4000 aby margines pozostał na poziomie 10dB. W tym momencie neostrady na słabych liniach nie ma co brać. Niby lepsza obsługa, ale z tą obsługą mamy styczność codziennie, żeby resetowali port na DSLAMie w celu przywrócenia pełnego synchro.
BSA wychodzi o niebo lepiej, nie ma durnego automatu przycinającego synchronizacje i na interleaved pingi mam w okolicach 30ms, podczas, gdy sąsiad na neostradzie 1mb/s ma pingi w okolicach 100ms (również tryb interleaved).

 #495760  autor: Mordrag
 10 sie 2011, 22:07
Vieslav, Orange Freedom to jest to samo co Neostrada tylko, że sprzedawana pod inną marką. Jeszcze nie słyszałem o tym, że ucinają prędkość dla poprawy parametrów. Prędzej przełączają DSL PATCH z FAST na INTERLEAVED w ostateczności proponują przejście na niższą prędkość
Vieslav pisze:BSA wychodzi o niebo lepiej
... Szczególnie w Netii :mrgreen:

 #495765  autor: Maniek99
 10 sie 2011, 22:15
@Mordrag
Orange Freedom jest traktowane jak BSA, czyli niema tam "automatu".
Zmianę opcji na niższą proponują dopiero, kiedy klient jest za bardzo upierdliwy.
Też bym nie brał Neo, szczególnie jak ktoś chce maksować linię.
Ostatnio zmieniony 10 sie 2011, 22:19 przez Maniek99, łącznie zmieniany 1 raz.

 #495766  autor: Mordrag
 10 sie 2011, 22:18
Maniek99, o jaki dokładnie automat chodzi ? Vieslav, twierdzi, że dzierżawione łącza są lepsze od własnego łącza firmy sprzedającą internet.

Otrzymanie 2 ostrzeżeń na koncie od osoby, która nie potrafi scalić wątków pochlebia mi, gdyż osoba o tak ograniczonych możliwościach intelektualnych poświęciła swój czas, by nauczyć się dać warna na konto :D

 #495768  autor: Maniek99
 10 sie 2011, 22:22
Chodzi o system (DLM), który przy zbyt dużej ilości błędów reguluję głębokość przeplotu, a jeżeli to nie pomaga, po kilku/kilkunastu dniach potrafi dość znacznie obniżyć synchronizację.

Na neostrada.info można zobaczyć jego "funkcjonalność" w całej okazałości.

TP chciała to wcisnąć operatorom BSA, ale na szczęście nie wyrazili chęci :)
Niestety prawdopodobnie w VDSL będzie to już w standardzie, ale tam są znacznie krótsze linie, więc może nie będzie tak źle.

 #495773  autor: Maniiiek
 10 sie 2011, 22:40
Vieslav pisze:Maniiiek, nie koloruj tak neostrady. Ja mam BSA (Orange Freedom) 6mb/s na parametrach strasznych (margines 1,5 tłumienie 55) i synchronizacja jest taka, na ile aktualnie pozwalają warunki, udaje mi się osiągać ponad 7000. Gdyby komuś założyli neostrade na takiej linii to automat przyciąłby synchro zapewne w okolice 4000 aby margines pozostał na poziomie 10dB. W tym momencie neostrady na słabych liniach nie ma co brać. Niby lepsza obsługa, ale z tą obsługą mamy styczność codziennie, żeby resetowali port na DSLAMie w celu przywrócenia pełnego synchro.
BSA wychodzi o niebo lepiej, nie ma durnego automatu przycinającego synchronizacje i na interleaved pingi mam w okolicach 30ms, podczas, gdy sąsiad na neostradzie 1mb/s ma pingi w okolicach 100ms (również tryb interleaved).
Pokaż w którym miejscu koloruję neostradę? O cytat proszę. Bo o ile oczy i pamięć mnie nie mylą odradzam netię i argumentuje to osobistymi doświadczeniami.

 #495781  autor: Kamil_K
 10 sie 2011, 23:43
Ja również odradzam Netię.

@Vieslav - technologia BRA (Bit Rate Adaptative), którą opisujesz, działa nie tylko na Neostradzie, ale również w przypadku BSA Netii.

Ponadto, Netia ma fatalną obsługę klienta i nie jest firmą o solidnej jakości świadczenia usług, często trapią ją wielkoobszarowe awarie, a klient nie jest szczególnie szanowany. Miałem niestety okazję poznać tę firmę od środka, więc wiem, co mówię.
Maniiiek pisze:kowcio, przyjmuje wyrazy współczucia. Dń tego na tydzień przed terminem zapłaty faktury potrafią coś z łączem zrobić. Prędkość nie spada ale żeby stronę załapało to kilkakrotnie trzeba odświeżyć. Do tego raz faktury nie zapłaciłem w terminie. Po dwóch dniach co godzinę był telefon. Nie, nie z przypomnieniem o konieczności zapłaty ale straszenie windykacją.
Jest to "usługa" o nazwie Messenger, włączająca się automatycznie po upływie terminu płatności. Teoretycznie ma za zadanie wyświetlać co kilka odsłon stron komunikat o zaległościach, w praktyce często uniemożliwia korzystanie z Internetu, a komunikatu nikt nie widzi. Można przywrócić normalne działanie usługi logując się do Netii Online, gdzie w sekcji "Komunikaty" należy przeczytać informację o zaległościach i zaznaczyć, że potwierdza się jej przeczytanie i zobowiązuje się uregulować należność - za kilka sekund łącze wróci do normalnego działania.

 #495783  autor: Maniek99
 11 sie 2011, 00:17
@Kamil_K
Tu nie chodzi o BRA, ten działa wszędzie i pilnuje tylko minimalnego poziomu marginesu szumu, podczas łapaniu synchro. W Neo dodatkowo jest jeszcze DLM.