• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #494328  autor: rogmaniek
 04 sie 2011, 23:14
Baseciq pisze: Pani w boku twierdziła że może usunąć konto ale nie będę mógł się na ten e-mail ponownie zarejestrować.
Z tego, co wiem, konto na PLAY24, nie powinno być całkowicie usunięte. Powinno to konto pozostać na danym adresie e-mail. Także można spróbować ponownego dodania tego samego numeru telefonu. Oczywiście, jako login, należy wtedy wpisać adres e-mail, a nie numer telefonu :smt047
Baseciq pisze:A, no i pochwalę sprawność działania play24 - działa dużo szybciej niż orange on-line i ma bardziej, moim zdaniem, czytelniejszy układ. Ale o gustach się podobno nie tego.
Zgadzam się z Tobą. Nie znalazłem tej opcji, ale czyżby jedno konto w Orange On-line, to tylko maksymalnie jeden numer telefonu? Jeśli tak, to choćby pod tym względem PLAY24 wypada lepiej. Dlatego mam dwa konta w Orange On-line. Jedno dla numeru voice, a drugie do data :smt009 A na PLAY24 mam jedno konto dla Fresha i dla PLAY Online na Kartę :smt047

O2 - We're better, connected!
O2 - See what you can do!
O2 - Together is better!

 #494365  autor: Baseciq
 05 sie 2011, 06:24
rogmaniek pisze:Zgadzam się z Tobą. Nie znalazłem tej opcji, ale czyżby jedno konto w Orange On-line, to tylko maksymalnie jeden numer telefonu? Jeśli tak, to choćby pod tym względem PLAY24 wypada lepiej. Dlatego mam dwa konta w Orange On-line. Jedno dla numeru voice, a drugie do data :smt009 A na PLAY24 mam jedno konto dla Fresha i dla PLAY Online na Kartę :smt047
Co do zasady tak to wygląda, że jeden numer to jedno konto w Orange On-line. Z tym że, jeżeli masz dobrze powpisywane umowy do systemu, to w teorii z jednego numeru w On-line można się przełączyć na inne dopisane do tego samego konta abonenta. Z tym że, działa to różnie. Czasem przełącza z powrotem na numer logowania, czasem działa okej.

Logowanie na e-mail do którego przypisane są numery jest bardzo wygodne. Nie wiem jak P24 wygląda na tle Ery, tfu, przepraszam, T-Mobile, i Plusa, ale w porównaniu do Orange jest naprawdę dużo lepiej.

 #494626  autor: rogmaniek
 05 sie 2011, 22:33
Baseciq pisze:Co do zasady tak to wygląda, że jeden numer to jedno konto w Orange On-line. Z tym że, jeżeli masz dobrze powpisywane umowy do systemu, to w teorii z jednego numeru w On-line można się przełączyć na inne dopisane do tego samego konta abonenta. Z tym że, działa to różnie.
Tylko, gdzie jest ta opcja na Orange On-line? Może odpowiednia zakładka pojawia się w przypadku, który Opisałeś wyżej?

O2 - We're better, connected!
O2 - See what you can do!
O2 - Together is better!

 #494819  autor: Baseciq
 06 sie 2011, 23:36
rogmaniek pisze:
Baseciq pisze:Co do zasady tak to wygląda, że jeden numer to jedno konto w Orange On-line. Z tym że, jeżeli masz dobrze powpisywane umowy do systemu, to w teorii z jednego numeru w On-line można się przełączyć na inne dopisane do tego samego konta abonenta. Z tym że, działa to różnie.
Tylko, gdzie jest ta opcja na Orange On-line? Może odpowiednia zakładka pojawia się w przypadku, który Opisałeś wyżej?
Nie mogę się już niestety zalogować (a co mnie wkurza, bo chciałem billingi pobrać za ostatni miesiąc), ale była gdzieś w jednym z pierwszych menu opcja "Twoje numery". To była lista numerów na tym koncie abonenckim i tam był skrót "przełącz". Niestety ze służbowego nie mogę się dostać do Orange On-line ze zrozumiałych względów ;)

 #494947  autor: elajka
 07 sie 2011, 16:23
Co do tematu, ostatnio coraz bardziej się zastanawiam nad przejściem do Play :P W sumie w Orange nie jest mi źle, ale pora na jakieś zmiany. Tylko ciekawe ile mi będa numer przenosić, bo teoria z praktyką za wiele wspólnego przeważnie nie ma :lol:

http://www.aptekakamagra.pl

 #494970  autor: pakierhakierxd
 07 sie 2011, 19:18
1 góra 2 dni :P,u mnie było to 2 :P

Pozdrawiam :)

 #494973  autor: KC-KARLOS
 07 sie 2011, 19:23
pakierhakierxd pisze:1 góra 2 dni ,u mnie było to 2
U mnie tak samo, przechodząc z Heyah do PLAY (abonament za 1 zł w promocji) :)

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #494975  autor: forum_tg
 07 sie 2011, 19:29
ja przeniosłem już parę numerów i jeśli masz poprawnie zarejestrowany numer telefonu w Orange (poprawne dane zgodne z dowodem os.) i zgłosisz się w play od poniedziałku do czwartku, to spokojnie zrobią to w 24h, a jak w piątek lub weekend, to często w poniedizałek.

 #495016  autor: qper
 07 sie 2011, 22:07
Ja ostatnio przenosilem numer z Orange.
Wniosek złożyłem w niedziele koło 16:00 a juz po północy numer był w Play.

Zdziwiłem sie bardzo ;)