Nie wiecie co praktycznie można zrobić, jeśli nasza kochana &tp usilnie nie chce mi przysłać drukarki, którą dodawali do umowy o Neostradę?
1. Proszę czekać 21 dni od wypełnienia formularza w Internecie, na pewno przyjdzie.
2. Minęło 21 dni? To ja przyjmę od pana reklamację i na pewno będzie, proszę się nie martwić.
3. Reklamacja? Już od dawna jest uznana. Drukarkę wysłaliśmy do pana ponownie.
4. Drukarka nie doszła? Ojej...
No właśnie co teraz? Oni twierdzą, że to ja na złość im nie odbieram drukarki, do mnie nikt nie próbował jej dostarczyć.
Składać kolejną reklamację? Może jest jakaś procedura, żeby odebrać tą drukarkę w salonie sprzedaży albo wysłać ją Pocztą Polską. Aha, nikt nie potrafi mi powiedzieć z usług jakiej firmy kurierskiej korzysta &tp.
