• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 53 z 241
  • 1
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 241

 #494693  autor: McCm
 06 sie 2011, 09:57
Karlos20 pisze:A to ciekawe, a w PO na abonament też tak rozłącza co 2 GB? To jest ewidentne złamanie przez samego Play'a regulaminu usługi..
W Play Online Abonament też rozłącza nocne pobieranie co 2080000kb czyli 2.08 gb.

Obrazek

W play przecież nie ma czegoś takiego jak łamanie przez nich regulaminu. To najwyżej user nie robi tak jak by play chciał :smt005

 #494721  autor: KC-KARLOS
 06 sie 2011, 11:57
McCm pisze:W Play Online Abonament też rozłącza nocne pobieranie co 2080000kb czyli 2.08 gb.
Może próbują się bronić przed nadużyciami i obciążeniem sieci. Z kolei darmowe wewnątrzsieciówki też są automatycznie przerywane, więc dla mnie to nie jest wielkie halo... Jeśli to jest uzależnione ze względów technicznych, to okej - mi to nie przeszkadza. :mrgreen:

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #494773  autor: playonline
 06 sie 2011, 15:43
play4you2 pisze:Nie mam żadnych informacji na ten temat, postaram się czegoś dowiedzieć :D
Nie wiem czy to twoja zasluga czy jak czesc rzeczy samo sie w Play naprawilo ale juz jest ok. ;)

 #494774  autor: play4you2
 06 sie 2011, 15:52
playonline pisze:ale juz jest ok.
Bardzo sie cieszę, że juz wszystko działa :D

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #494788  autor: playonline
 06 sie 2011, 18:12
play4you2 pisze:Bardzo sie cieszę, że juz wszystko działa :D
Ja tez sie ciesze.. ;)

Cieszmy sie wiec jeszcze bardziej i w koncu dajcie mi mozliwosc wysylania i odbierania smsow na moim numerze abonamentowym? :) Poki co nie mam takiej mozliwosci.... :/ Od prawie 2 miesiecy... :/

 #494789  autor: ppp1ppp
 06 sie 2011, 18:16
Pijo pisze:W moim przypadku martwi mnie to, że plan został zmieniony natychmiast, a nie z początkiem nowego okresu rozliczeniowego. Nie wiem czy to jest robione celowo, aby nie móc skorzystać z 10 dniowego terminu odstąpienia . Na razie czekam na papiery od Play - mam nadzieje, że przyjdą w ciągu 10 dni, bo inaczej poleci odstąpienie od umowy , bo nie zamierzam wierzyć na słowo w obiecane przez konsultanta warunki przedłuzenia .
Ułatwieniem było by wysłanie informacji zarówno mailem jak i tradycyjnie pocztą.
play4you2 pisze:Od daty rozmowy w trakcie której wyrażono zgodę na przedłużenie Umowy. W przypadku Aneksu bez telefonu wysyłane jest tylko powiadomienie.
Co zawiera takie powiadomienie?

 #494805  autor: qper
 06 sie 2011, 21:14
Nie wiem co jest grane ale szwankuje wam system poczty głosowej.

Jak się dzwoni do różnych abonentów i zostawia wiadomość to:

1) albo się uda pozostawić pełne nagranie
2) albo po 6 lub nawet więcej sekundach lektor mówi, że wiadomość została anulowana i się rozłącza
3) albo po kilku sekundach pomimo tego, że wciąż np nagrywam wiadomość lektor mówi, że wiadomość została wysłana i się rozłącza.

Sytuacja na kilku numerach zauważona dzisiaj.

Trochę to dziwne...

 #494812  autor: patrix-83
 06 sie 2011, 22:59
PlayForYou2


Pomóż mi w zgłszeniu nr 33664192 ponieważ minął 6 dzień nowego okresu rozliczeniowego a ja nie mam żadnej informacji o wystawionej fakturze,wogóle kompletnie nic,jest to pierwsza taka sytuacja z moim numerem telefonu.

Przedtem było już info o fakturze 3 dnia nowego miesiąca ponieważ okres rozliczeniowy mam od 1 do ostatniego dnia miesiąca a teraz w sierpniu cisza.

Czyżby ludzie odpowiadający za rozliczenia finansowe na linii Play --> klient znów coś zawalili???

 #494816  autor: mkowalski
 06 sie 2011, 23:32
Patryk83żółwik pisze:minął 6 dzień nowego okresu rozliczeniowego a ja nie mam żadnej informacji o wystawionej fakturze
Spokojnie, takie rzeczy zdarzają się nagminnie. Faktura potrafi pojawić się nawet dopiero 10. dnia miesiąca (przy okresie rozliczeniowym od pierwszego do ostatniego dnia).

 #494830  autor: MK_
 07 sie 2011, 00:19
Mam pytanie, raczej oczywiste, ale warto się spytać. Jadę w dłuższą trasę i chyba się po prostu przełączę na zasięg Polkomtela bo nie chce żeby mi telefon skakał po stacjach i operatorach jak oszalały. Na mapie zasięgu GSM jest niby w całym kraju ale to z roamingiem. Jak zaznaczę na mapie zasięg Play Domowy to wyświetla się zasięg macierzystego E-GSMu Playa?

Lubię to! 50zł na 5 miesięcy - 113min&200MB na miesiąc

 #494837  autor: kerim36
 07 sie 2011, 08:02
MK_ pisze:Jak zaznaczę na mapie zasięg Play Domowy to wyświetla się zasięg macierzystego E-GSMu Playa?
tak

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #494890  autor: mcl1981
 07 sie 2011, 13:38
Play4you czy mógłbyś zainteresować kogoś tą sprawą bo mi już powoli puszczają nerwy....

http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=52856

 #494948  autor: Baseciq
 07 sie 2011, 16:27
mcl1981 pisze:Play4you czy mógłbyś zainteresować kogoś tą sprawą bo mi już powoli puszczają nerwy....

http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=52856
Wina leży po stronie dostawcy telefonii stacjonarnej i do nich pretensje zgłaszaj.

Jeżeli po 3 cyfrach Cię zrzuca, oznacza to, że po prostu operator stacjonarny nie dodał kolejnego prefiksu i nie ustawił dla niego odpowiedniego routingu. Jak będziesz dobijał się z tym do P4, to zanim tam ktoś to przetworzy, pójdzie do odpowiedniego działu, zanim oni się skontaktują z analogicznym działem u operatora stacjonarnego, miną długie dni. Wiem to z własnego doświadczenia ;)

 #494956  autor: mcl1981
 07 sie 2011, 17:26
Z całym szacunkiem, ale ja płacę abonament i mam prawo wymagać podstawowego minimum czyli sprawnie działającego telefonu. W związku z tym nie mam zamiaru kontaktować się z lokalnym operatorem. Według mnie to wina leży tylko i wyłącznie po stronie play bo sprzedaje wybrakowany produkt !
W Erze jakoś takich problemów nie było chociaż byłem u nich 10 lat.

 #495007  autor: patrix-83
 07 sie 2011, 21:31
mkowalski pisze:
Patryk83żółwik pisze:minął 6 dzień nowego okresu rozliczeniowego a ja nie mam żadnej informacji o wystawionej fakturze
Spokojnie, takie rzeczy zdarzają się nagminnie. Faktura potrafi pojawić się nawet dopiero 10. dnia miesiąca (przy okresie rozliczeniowym od pierwszego do ostatniego dnia).

mkowalski

Ja nie wiem czy my się dobrze zrozumieliśmy ponieważ mi chodziło o to że dziś mamy 7 dzień nowego okresu rozliczeniowego a ja nie mam żadnej e-faktury wystawionej w play24, kompletnie nic. Poprzednio było to tak że zawsze e-faktura była wystawiona 3 dnia nowego okresu rozliczeniowego a oglądnąć i pobrać ją można było dopiero 9 lub 10 dnia nowego okresu rozliczeniowego i było ok. Teraz w sierpniu sytuacja wygląda tak że nic wogóle nie ma zarówno w play24 jak i sprawdzając kodem *125# po użyciu którego przychodzi informacja "BRAK FAKTUR, TWOJE FAKTURY SĄ SPŁACONE" a mamy 7 dzień nowego okresu rozliczeniowego.


To w takim razie gdzie jest e-faktura za sierpień?

PlayForYou2 pomożesz mi? Numer zgłoszenia w tej sprawie to 33664192.

 #495018  autor: mkowalski
 07 sie 2011, 22:13
Patryk83żółwik pisze:Ja nie wiem czy my się dobrze zrozumieliśmy ponieważ mi chodziło o to że dziś mamy 7 dzień nowego okresu rozliczeniowego a ja nie mam żadnej e-faktury wystawionej w play24, kompletnie nic.
No tak, dobrze się rozumiemy ;)
Mam identyczny okres rozliczeniowy i to, że e-faktury mam na Play24 dopiero między 10., a 15. dniem miesiąca to normalna sytuacja.

 #495060  autor: play4you2
 08 sie 2011, 08:38
ppp1ppp pisze:Co zawiera takie powiadomienie?
Informację, że dania XX.xX.XX w trakcie rozmowy wyrażono zgodę na nowe warunki w ramach Aneksu.
qper pisze:system poczty głosowej
Zrób zgłoszenie, wówczas zostanie to zweryfikowane.

Patryk83żółwik pisze:zgłszeniu nr 33664192
Ponagliłam zgłoszenie

[ Dodano: 2011-08-08, 08:40 ]
mcl1981 pisze:Play4you czy mógłbyś zainteresować kogoś tą sprawą
Zrób zgłoszenie przekażę sprawę do odpowiedniego działu :D

[ Dodano: 2011-08-08, 08:42 ]
empret pisze:zgłoszenia 33654688
Zgłoszenie zostało ponaglone

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #495065  autor: Arletta
 08 sie 2011, 09:06
No to widzę, że nie jestem sama w czekaniu na e-fakturę :| A księgowa czeka na dokument za lipiec (pierwszy abo)... Niefajnie się to zaczyna, jeśli PLAY obiecuje do 3 dnia miesiąca wystawić fakturę, a ma takie poważne opóźnienia.
Uwzględniam otrzymaną odpowiedź na moje poprzednie pytanie, że informacja o jej wystawieniu przychodzi nieco później, ale obecna sytuacja, to trochę później niż nieco :|

Edit
Mam jeszcze pytanko - dlaczego 30km od Wawy sam z siebie włączył mi się roaming? Rozumiem, że ta usługa dotyczy tylko rozmów poza granicami kraju, ja jednak nie wykonywałam żadnego połączenia, a pojawiła się ikona roamingu... Dodam, że usługę roamingu mam wyłączoną. O co chodzi? :)
Ostatnio zmieniony 08 sie 2011, 10:16 przez Arletta, łącznie zmieniany 2 razy.

 #495078  autor: play4you2
 08 sie 2011, 10:11
empret pisze:podeślij sprawę zgłoszenia 33654688 do konsultanta Piotra F
Bardzo chętnie był podesłała, ale wymieniony konsultant nie pracuje juz w naszym Dziale :D

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
  • Strona 53 z 241
  • 1
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 241
  • 1
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 241