• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 30 z 40
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 40

 #457453  autor: ubuntulnx
 03 lut 2011, 13:46
rain86 pisze:Cóż staraj się dalej a pewnie się uda. Good luck
Nie, ja już podziękuję, zostaję w Propozycji :wink:

Obrazek

 #457457  autor: kamil1221
 03 lut 2011, 13:53
ywis pisze:Raczej w większości przypadków tak jest, a to dlatego, że taki, który pracował na słuchawce, no cóż, nie oszukujmy się, ale ma sporą wiedzę od tych, co pracują w salonie... stąd ta niechęć do takich pracowników.


Tu się nie zgodzę.
Przez słuchawki konsultanci sprzedają tylko i wyłącznie oferty Orange. W salonach prócz produktów Orange sprzedaje się TP (od Neostrady po łącza POST i TV).

 #457463  autor: Jaca
 03 lut 2011, 14:15
Bądź co bądź łatwo jest narzekać na obsługę, ale kiedy się stanie po 2 stronie barykady wygląda to już zupełnie inaczej (czasami jest tak, że ma się już wszystkiego dość dla przykładu: salon w największym w mieście centrum handlowym, sobota, jeden pracownik, ma w cholerę rzeczy do zrobienia, o godz. 10 postanawia ugryść choć kawałek bułki by wytrzymać do tej 21 (tak bywają zmiany po 12 h) - jednak nic z tego, trakcie dnia podpisał kilka umów, parę przedłużeń, przyjął kilka reklamacji itd. takim kosztem, że swoją kanapkę ugryzł po godz 20 bo wcześniej nie miał jak - tłumacząc się jeszcze na prawo i lewo, że jest sam i starając się zapanować nad tłokiem w salonie oraz by nikt nie wyniósł czegoś "przypadkiem" - przykład z życia wzięty jakby co :D ).
I nie dotyczy to tylko orange, ale pozostalych sieci rowniez, sprawdzone organoleptycznie. Ale wedlug niektorych osob (sprawdzone wsrod znajomych) to jest to cieplutka posadka gdzie mija spokojnie czas grajac w pasjansa na kompie.

 #457691  autor: ywis
 04 lut 2011, 08:17
kamil1221 pisze:Przez słuchawki konsultanci sprzedają tylko i wyłącznie oferty Orange. W salonach prócz produktów Orange sprzedaje się TP (od Neostrady po łącza POST i TV).
Widocznie w Orange tak jest, że na słuchawce sprzedają wyłączenie oferty Orange i rozwiązania mobilne, natomiast u innych operatorów sprzedaje się wszystko co operator oferuje, także może tak jak wspomniałeś Orange jest wyjątkiem..., ale w dalszym ciągu pozostanę przy swoim... chętniej zatrudnia się nowego pracownika, a nie takiego, który naprawdę posiada w danej dziedzinie spore doświadczenie.
Jaca pisze:Ale wedlug niektorych osob (sprawdzone wsrod znajomych) to jest to cieplutka posadka gdzie mija spokojnie czas grajac w pasjansa na kompie.
To dość ciekawe co piszesz, szkoda że u mnie w pracy nie ma takich możliwości...

 #457751  autor: ubuntulnx
 04 lut 2011, 12:59
ywis pisze:To dość ciekawe co piszesz, szkoda że u mnie w pracy nie ma takich możliwości...
Chyba go nie zrozumiałeś, nie napisał, że ta praca taka jest, tylko że krąży takie przekonanie.
ywis pisze:Widocznie w Orange tak jest, że na słuchawce sprzedają wyłączenie oferty Orange i rozwiązania mobilne
Tak, osobne działy dzwonią osobne oferty PTK, to że jest grupa TP, nie znaczy że konsultanci Orange znają ofertę TP.

Obrazek

 #457879  autor: honey999
 04 lut 2011, 22:52
kamil1221 pisze:Z własnego salonu wiem, że jak przeprowadzaliśmy rekrutacje chcieliśmy osobę świeżą, nie skażoną złymi nawykami z Orange czy też innej sieci. Osobę bez doświadczenia łatwiej się obrabia i dostosowuje do wymogów pracodawcy (bo nie zna innej alternatywy).
ciekawa jestem czy ty tez jestes skazony zlymi nawykami pracownikow salonow.
i dzwonisz na *100 i udajesz klientow ?

 #458657  autor: Kamil_K
 08 lut 2011, 21:58
honey999 pisze:ciekawa jestem czy ty tez jestes skazony zlymi nawykami pracownikow salonow.
i dzwonisz na *100 i udajesz klientow ?
Czy Orąż nie ma działu wsparcia? :) W Plusie jest (była?) specjalna infolinia pomocy dla pracowników.

 #458676  autor: kamil1221
 08 lut 2011, 23:47
Oczywiście że jest. Tyle, że są daw działy od TP i od Orange.
Więc tak na dobrą sprawę, tylko konsultanci w salonach muszą znać całą gamę GTP.

 #458744  autor: potargany
 09 lut 2011, 14:32
dla ORANGE i TP - jest SS o ile sie nie mylę

Pieniądze to nie wszystko ...

 #458804  autor: user_delete11
 09 lut 2011, 19:03
Mam pytanie następujące.
Czy wam też nie działają opcje: Wypełnij formularz, Wyślij CV.
Chodzi o Play i stronę http://p4.playmobile.pl/pl/kariera/ofer ... index.html
Drugie pytanie mam do tych, którzy składali aplikację do Play.
Czy dostaje się automatyczną informację zwrotną.
Gdyby ktoś coś wiedział, niech da znać.

 #458810  autor: kuwejt
 09 lut 2011, 19:25
Działają. Są to zwykłe pola typu mailto z deklaracją subject (automatycznym wpisaniem tematu).
Co do 2 pytania to w związku z powyższym zależy od odsoby która odbiera takiego maila, może odpisać jak się jej zechce ale nie musi.

Audyt UX, www i SM
Szukasz pomysłu na prezent?
Satysfakcja użytkownika na FB

 #458812  autor: user_delete11
 09 lut 2011, 19:33
U mnie te kliknięcie na te pola nic nie daje.
Mogę tylko ręcznie skopiować adres.
Tak czy inaczej, dzięki za odpowiedź.

 #461215  autor: osti27
 22 lut 2011, 13:48
Witam zostałem zaproszony na rozmowe w spraiw pracy w salonie play jako konsultant.Facet ktory do mnie dzwonil mowil zebym przygotowal i teraz nie wiem do konca wyzszosc oferty play nad konkurencja czy odwrotnie.Pracowalem juz jako konsultant w erze.podpowie ktos o co moga jeszcze pytac na rozmowie i o czym mowic przy tej wyzszosci play nad konkurencja.Pomocy.Pozdrawiam.

 #461736  autor: Underek
 24 lut 2011, 21:46
Co do pracy w/dla Orange to w CCIG przyjmują prawie każdego. Praca jest znośna i awansować można po kilku miesiącach pracy na słuchawce.
Tak swoją drogą to do salonu przychodzą ludzie z konkretną sprawą typu podpisanie umowy, reklamacja itp... I co do znajomości oferty Orange i TP zawsze można coś usłyszeć od kolegi obok i o ludzi do których się dzwoni a liczby, okresy wchodzą do głowy po 3-4 dniach pracy.

 #490198  autor: dechomenon
 18 lip 2011, 18:05
orientuje się ktoś ile można wyciągnać jako kierownik salonu firmowego w T-Mobile ?

jeśli ktoś ma wiedzę, proszę o info na pw

 #494409  autor: gaskabalbinka
 05 sie 2011, 11:02
Od ponad pół roku siędzę w T u dealera.
Wcześniej siedziałem rok w telemarketingu i od samego początku chciałem się dostać do salonu.

Praca jak marzenie. :D Powoli czuję jak wrastam w to miejsce, poznaję specyfikę klienteli, wiem co potrzebują.
Po takim czasie mam już swoich "stałych" klientów, którzy przychodzą konkretnie do mnie, bo wiedzą, że zawsze im pomogę i doradzę. To jest fajne.
No i coraz więcej ludzi rozpoznaje mnie po pracy, na zakupach, rzuci "dzień dobry". To też jest fajne. :)

Zamierzam tam zostać najdłużej jak się da.

 #494676  autor: neoptb
 06 sie 2011, 00:17
gaskabalbinka pisze:Zamierzam tam zostać najdłużej jak się da.
za 1300 zł? :lol:

żyj i pozwól żyć.
P.S. Pomogłem? To kup mi piwo :)

 #494704  autor: gaskabalbinka
 06 sie 2011, 11:08
współczuję jeżeli tyle dostajesz

 #494705  autor: neoptb
 06 sie 2011, 11:13
gaskabalbinka, ja nie tylko ludzie w salonach T tyle mają podstawy... + prowizja od planów.

żyj i pozwól żyć.
P.S. Pomogłem? To kup mi piwo :)

 #494708  autor: gaskabalbinka
 06 sie 2011, 11:16
kto potrafi sprzedawać nie dostaje 1300 ;]
  • Strona 30 z 40
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 40
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 40