• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 51 z 241
  • 1
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 241

 #494339  autor: rogmaniek
 04 sie 2011, 23:32
Karlos20 pisze:To już należy do Ciebie, jak tą usługę wykorzystasz
Oczywiście.
Karlos20 pisze: Możesz nawet wstać o 7-mej rano wstać i włączyć neta, i tak do 9 rano nic z konta nie pójdzie
Też racja. Nawet czasami korzystałbym w nocy, wracając późno z pracy.
psychofanplay pisze:wlaczyl mi zbieraj minuty nie wiem dlaczego jako usluge abonamentową....
A nie Masz takiego zapisu w Regulaminie danej Oferty Promocyjnej, na którą Podpisywałeś umowę. Z tego, co wiem, w nowych promocjach z taryfą Firma, usługa o nazwie Nowe Zbieraj minuty w Firmie, włączana jest bezpłatnie na dwa pełne cykle rozliczeniowe (w tym oczywiście pierwszy niepełny cykl). A potem jest już płatna 2zł netto miesięcznie, jak jej nie wyłączymy w trakcie trwania drugiego cyklu rozliczeniowego.

[ Dodano: 2011-08-04, 23:48 ]
aster pisze:Rozumiem, że dzień przed utratą transferu na koncie jest możliwość zakupienia kolejnego, takiego samego pakietu (jeśli wcześniej to trzeba kupić inny pakiet by przedłużyć ważność).
Już było wspomniane, w tym temacie, że raczej teraz nie ma takiej opcji.

O2 - We're better, connected!
O2 - See what you can do!
O2 - Together is better!

 #494345  autor: mkowalski
 04 sie 2011, 23:49
aster pisze:Jak to jest z kontem bonusowym dzięki ofercie "30zł za 10zł"? Czy należy go przedłużyć pakietem "10zł za 5zł" czy na dzień przed wygaśnięciem będzie opcja kupienia identycznego pakietu "30zł za 10zł"?
Jakiś czas temu można było ostatniego dnia aktywować ponownie ten sam pakiet (analogicznie było dla pakietów internetowych). Teraz już to zlikwidowali - konto promocyjne trzeba przedłużać na zmianę różnymi pakietami.

 #494354  autor: Robaas
 05 sie 2011, 00:02
W kwestii informacyjnej: jakiś czas temu pojawiały się informacje o problemach ze zmianą etykiety. Dzisiaj znalazłem stary starter z początków istnienia sieci -wysyłany z onetu w ramach akcji promocyjnej (chyba nazywało się to play karta i miało pakiet 30zł). Numer z początków play 790 565xxx zmiana etykiety poszła bez problemu.

Swoją drogą o czymś powinienem wiedzieć jadąc z freshem do tunezji? coś włączyć/wyłączyć? poczty głosowej nie mam, notki też brak, tylko to zwykłe przekierowanie z informacją, że ktoś dzwonił jak byłem zajęty albo niedostępny.

 #494358  autor: mkowalski
 05 sie 2011, 00:23
Robaas pisze:Swoją drogą o czymś powinienem wiedzieć jadąc z freshem do tunezji? coś włączyć/wyłączyć? poczty głosowej nie mam, notki też brak, tylko to zwykłe przekierowanie z informacją, że ktoś dzwonił jak byłem zajęty albo niedostępny.
Chyba nic więcej, o wszystkim już napisałeś. Przypilnuj tylko, żeby telefon nie łączył się automatycznie z internetem.

 #494372  autor: play4you2
 05 sie 2011, 09:08
Arletta pisze:Brak faktur dotyczących Twojego konta". Kiedy mogę spodziewać się faktur?
efaktury w przypadku Twojego Okresu Rozliczeniowego jest wystawiana 3 dnia każdego miesiąca, niemniej jednak powiadomienie o wystawieniu i udostępnieniu e-Faktury jest wysyłane na adres e-mail w terminie do 5 dni od jej udostępnienia.
Arletta pisze:abo mam od końca lipca,
Na podstawie przedstawionych danych nie mogę tego zweryfikować, jeśli coś według Ciebie jest nieprawidłowo naliczone, zrób zgłoszenie wówczas zostanie to zweryfikowane
psychofanplay pisze:limitem kredytowym ustalonym przez p4
psychofanplay pisze:sprawa numer 2
psychofanplay pisze:wlaczony stan darmowy
Zrób zgłoszenie zostanie to zweryfikowane
psychofanplay pisze:rozmowę o limicie kredytowym
Tak jak juz wcześniej pisałam nie zmniejszamy limitu kredytowego :D

[ Dodano: 2011-08-05, 09:13 ]
DanielR pisze:płeć w profilu.
Spoko, jak mnie nie zamęczycie pytaniami w wolnej chwili zmienię :lol:

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #494375  autor: KC-KARLOS
 05 sie 2011, 09:22
Pajuch pisze:PONK teraz rozłącza po jakimś 1,9GB w nocy za to w dzień można wyssać ile się chce i będzie trzymać sesje
To ciekawe, u mnie nic nie rozłączało - tylko w przypadku Nocnego Transferu, gdy na koncie miałem już 0.00 PLN i 0 MB (po godzinie 9.)

[ Dodano: 2011-08-05, 09:27 ]
aster pisze:Rozumiem, że dzień przed utratą transferu na koncie jest możliwość zakupienia kolejnego, takiego samego pakietu (jeśli wcześniej to trzeba kupić inny pakiet by przedłużyć ważność).
Aktualnie nie ma już takiej możliwości.
aster pisze:Jak to jest z kontem bonusowym dzięki ofercie "30zł za 10zł"? Czy należy go przedłużyć pakietem "10zł za 5zł" czy na dzień przed wygaśnięciem będzie opcja kupienia identycznego pakietu "30zł za 10zł"?
Jeśli masz pakiet "30 za 10", włącz pakiet "10 za 5" najlepiej 2-3 dni wcześniej przed końcem ważności Pakietu Złotówek - i tak na zmianę co miesiąc - 30 za 10 oraz 10 za 5. Możesz też polecać Play znajomym, a wtedy możesz dostać 15 lub nawet 30 zł na rozmowy, SMSy i MMSy, ważne aż 60 dni, które też przedłuża środki z pakietów kwotowych.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #494385  autor: qper
 05 sie 2011, 10:16
Karlos20 pisze:Jeśli masz pakiet "30 za 10", włącz pakiet "10 za 5" najlepiej 2-3 dni wcześniej przed końcem ważności Pakietu Złotówek - i tak na zmianę co miesiąc - 30 za 10 oraz 10 za 5
Uzupełnię jeszcze kolegę ;)

Możesz również doładować konto przez Facebook za 5 zł i dostaniesz 0,50 zł gratis które przedłuża konto złotówek o 30 dni.

 #494389  autor: Arletta
 05 sie 2011, 10:27
play4you2, dzięki, o to mi chodziło!

 #494401  autor: KC-KARLOS
 05 sie 2011, 10:45
qper pisze:Uzupełnię jeszcze kolegę

Możesz również doładować konto przez Facebook za 5 zł i dostaniesz 0,50 zł gratis które przedłuża konto złotówek o 30 dni.
Dzięki qper za uzupełnienie :)
Jedno jest pewne: jest mnóstwo sposobów, żeby Pakiet Złotówek promocyjnych był przedłużany.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #494412  autor: Golarz Filip
 05 sie 2011, 11:10
No to pierwszy raz proszę o pomoc Panią P4Y; dotyczy zamówienia w e-shopie,złożonego w dniu 11.07.2011, nr zamówienia PS34751930495995, do dziś paczka nie dotarła.Można liczyć na pomoc,czy zbroić się w cierpliwość?
Dodam,że w dniu 18.07.20111 dostałem maila od Pana Konrada B., który napisał cyt.:

"Zamówienie zostało pozytywnie zweryfikowane i przekazane do realizacji w magazynie. Wysyłka nastąpi w terminie do 3 dni roboczych, jej potwierdzenie otrzyma Pan drogą mailową wraz z danymi kontaktowymi do Firmy DPD oraz nr listu przewozowego. Na tej podstawie może Pan/i umówić konkretny termin przyjazdu kuriera"

Będę wdzięczny

 #494422  autor: Jankes_
 05 sie 2011, 11:31
Przedwczoraj w salonie Play przedłużyłem umowę zmieniając taryfę z One Play 45 na All Inclusive MAX 45. Pan w salonie powiedział mi, że postanowienia aneksu wejdą w życie w ciągu 10 dni i zostanę o tym powiadomiony SMSem z sieci. SMSa jak na razie nie dostałem ale z ciekawości zajrzałem na swoje konto na Play24 i okazało się, że moja taryfa to LongPlay 29 i że mam już dostępny pakiet internetowy. Czy to oznacza, że mogę już przełożyć kartę SIM do nowego smartfona i używać internetu bez obaw o koszty czy też muszę jednak poczekać na SMSowe potwierdzenie z sieci?
 #494426  autor: psychofanplay
 05 sie 2011, 11:42
Muszę specjalnie robić zgłoszenie żeby sie dowiedzieć czy w każdej taryfie ze stanem darmowym na cały okres trwania umowy w play 24 jest wlaczony w play 24 stan darmowy jako usluga abonamentowa za 10zł ?

Pytam krótko to normalna sytuacja czy znowu coś nie tak jest ?

Ciekawe co by sie stalo gdybym wylaczyl to dla jaj i dzwonil do play....

obecnie saldo pokazuje normalnie bez naliczania tych 10zł do kwoty poza abo ale do faktury jeszcze wiele sie moze zmienic w play nie znasz dnia ani godziny keidy cos sie zje... :evil:


Jeszcze wrocimy do dyskusji o limit kredytowy w najmniej spodziewanym momencie :smt008

kocham play bezgraniczną patologiczną miłością bez wzajemności...
 #494437  autor: qper
 05 sie 2011, 12:17
psychofanplay pisze:Muszę specjalnie robić zgłoszenie żeby sie dowiedzieć czy w każdej taryfie ze stanem darmowym na cały okres trwania umowy w play 24 jest wlaczony w play 24 stan darmowy jako usluga abonamentowa za 10zł ?

Pytam krótko to normalna sytuacja czy znowu coś nie tak jest ?

Ciekawe co by sie stalo gdybym wylaczyl to dla jaj i dzwonil do play....

obecnie saldo pokazuje normalnie bez naliczania tych 10zł do kwoty poza abo ale do faktury jeszcze wiele sie moze zmienic w play nie znasz dnia ani godziny keidy cos sie zje... :evil:


Jeszcze wrocimy do dyskusji o limit kredytowy w najmniej spodziewanym momencie :smt008
Usługa na twoim koncie jest aktywna i faktycznie kosztuje tyle ile piszesz.
Natomiast masz abonament w promocji więc ten koszt nie jest doliczany.

Według mnie - lepiej nic tam nie klikaj ;)

 #494516  autor: play4you2
 05 sie 2011, 14:44
wojciech pisze:Kopia sms na e-mail" miałaby być rozszerzona także o mmsy --- prawda to?
jeśli masz link informujący o takim fakcie, poproszę podeślij, ja nie odnalazłam takiej informacji

Golarz Filip pisze:nr zamówienia PS34751930495995
Zrób zgłoszenie, wówczas zweryfikujemy sprawę :D
Jankes_ pisze:zmieniając taryfę z One Play 45 na All Inclusive MAX 45
Na podstawie tego opisu nie mogę tego sprawdzić zrób zgłoszenie, sprawdzimy to :D

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #494522  autor: aster
 05 sie 2011, 15:06
Karlos20 pisze:Jeśli masz pakiet "30 za 10", włącz pakiet "10 za 5" najlepiej 2-3 dni wcześniej przed końcem ważności Pakietu Złotówek - i tak na zmianę co miesiąc - 30 za 10 oraz 10 za 5.
Super, tak też będę robił. Jak się włącza ten pakiet 10 za 5? Online nie widziałem tego w P24, natomiast jak używam kodu "*111*81*1#" to jakiś błąd wyskakuje?

 #494524  autor: KC-KARLOS
 05 sie 2011, 15:08
aster pisze:Super, tak też będę robił. Jak się włącza ten pakiet 10 za 5? Online nie widziałem tego w P24, natomiast jak używam kodu "*111*81*1#" to jakiś błąd wyskakuje?
Nie powinien żaden błąd wyskakiwać.
Jeśli kod za pierwszym razem nie wejdzie, próbuj dalej, aż dostaniesz komunikat: "Pakiet zostanie wlaczony w ciagu 24 h".
Każdy pakiet kwotowy można aktywować raz co 30 dni.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #494526  autor: mkowalski
 05 sie 2011, 15:15
play4you2, możesz zajrzeć do zgłoszenia 33540342?

W faksie napisałem o rozwiązaniu umowy z dniem 30 listopada 2011, a w odpowiedzi dostałem "zostanie rozwiązana z dniem 30 listopada 2011 roku z zachowaniem okresu wypowiedzenia". Kiedy więc numer przestanie być aktywny? 30 listopada, czy 30 grudnia?

 #494529  autor: user_delete19
 05 sie 2011, 15:24
play4you2 pisze:
wojciech pisze:Kopia sms na e-mail" miałaby być rozszerzona także o mmsy --- prawda to?
jeśli masz link informujący o takim fakcie, poproszę podeślij, ja nie odnalazłam takiej informacji
No właśnie nie mam :( Niby miałoby to być wspomniane na blogu rzecznika jakieś 2-3 miesiące temu, ale niestety nie mogłem znaleźć takiej informacji... dlatego też zapytuję czy tak miałoby być ;)

 #494530  autor: bert24
 05 sie 2011, 15:27
Witam!
Zwracam się do pani play4you2 w nieco dla mnie niemiłej kwestii. Jakiś miesiąc temu przeszedłem z sieci Orange ( karta ) do Play ( abonament ) i po oczekiwaniu na przeniesienie numeru znalazłem się w sieci. I tu zaczęły się problemy. Otóż okazało się, że numer mam faktycznie w Playu, ale stan środków na koncie i wszelkich pakietów do dzisiaj pozostał w kwocie 0,00 zł. Wszelkie moje połączenia i smsy są naliczane poza abonamentem. Staram się dzwonić jak najmniej tj. tyle ile muszę. Internet zablokowałem, by nie nailczano mi połączeń poza abonamentem. W efekcie nie mogę korzystać z tego na co podpisałem umowę. Zgłaszałem już sprawę w punkcie, w którym podpisałem umowę, wysłane też stamtąd zostały reklamacje, ja ze swojej strony złożyłem zgłoszenia przez stronę play.pl z mojego konta. Otrzymałem w efekcie zaskakującą mnie odpowiedz na zgłoszenie nr. 33151636 z dnia 22.07.2011. Zadziwia mnie fakt, że ja dalej mam na koncie 0,00 zł a wszystko dalej idzie poza abonamentem. Wczoraj zostały złożone ponownie dwa zgłoszenia telefonicznie przez BOK, podaję ich numery: 33588320 i 33588859 ( oba dnia 04.08.2011 ). Nie wiem czy coś to pomoże, ale już nie wiem co myśleć o tej mojej zmianie sieci. Pozdrawiam Andrzej.

 #494534  autor: play4you2
 05 sie 2011, 15:35
mkowalski pisze:możesz zajrzeć do zgłoszenia 33540342
Umowa zostanie rozwiązana 30 listopada 2011 roku :D

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
  • Strona 51 z 241
  • 1
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 241
  • 1
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 241