• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #494305  autor: PatryK[93]
 04 sie 2011, 21:21
Witam. W najbliższym czasie planuję kupno internetu i mam pytanie do was, posiadaczy jak i obeznanych w temacie. Którą ofertę bardziej polecacie? Netię, czy może Neostradę?

Czy te 20 Mbs w Neo to faktycznie, czy tylko taki pic, i naprawdę będę miał może 5,6 przy "dobrych wiatrach".

Która z firm na dzień dzisiejszy jest lepsza? Miałem kilka lat temu Neostradę, to co jakiś czas albo nie było neta, albo się rozłączało i nie mogło się połączyć itd. - generalnie dużo problemów. Czy po tych kilku latach, nastąpiła jakaś zmiana w świadczeniu usług? Jest lepsza jakość? Która z firm tę jakość ma lepszą?

Tak szczerze, co bardziej polecacie? Neo wydaje się korzystne, patrząc, że za niecałe 70 zł mogę dostać 20 Mbs (tylko czy aby prawdziwe 20 Mbs..).

Dodam, że z internetu korzystałbym w domu przez wi-fi.

 #494307  autor: Maniek99
 04 sie 2011, 21:29
Pełną dwudziestkę mało kto wyciąga, a zależy to głównie od długości i jakości linii.
Może się też trafić przeciążona centrala.

Weź Neo 20Mb na próbę i sprawdź, to najpewniejszy sposób.

 #494317  autor: Vieslav
 04 sie 2011, 22:07
Maniek99 pisze: Weź Neo 20Mb na próbę i sprawdź, to najpewniejszy sposób.
Jeśli można wziąć na próbę to warto skorzystać, chyba, że znasz długość linii ewentualnie pamiętasz parametry z modemu. Jeśli masz blisko do centrali to tylko Netia - po prostu taniej wyjdzie. Jeśli natomiast linia kiepska to po co przepłacać...
BTW odległość od centrali i maksymalną prędkość podadzą ci na infolinii/salonie TP.

 #494341  autor: bed
 04 sie 2011, 23:43
Oni mogą podać jedynie teoretyczną odległość od centrali :) bo często zdarzały się kwiatki, że ktoś miał pół kilometra a im pokazywało 3,5 albo ktoś miał te 3,5 i pokazywało 500 metrów... Jeśli jakiś sąsiad ma Neo albo cokolwiek innego na kablach TP to poproś go o sprawdzenie parametrów linii.

 #494357  autor: Vieslav
 05 sie 2011, 00:20
Dlatego z tej teorii coś poskładamy. ;-)

 #494421  autor: Arturos
 05 sie 2011, 11:18
A masz stacjonarny czy na łączu technicznym chcesz mieć ?

Pozdrawiam Arturos

 #494424  autor: noak
 05 sie 2011, 11:38
ja bym w Netie się nie ładował obecna promocja to pic na wodę podłączą ci np 2mb powiedzą że więcej nie wyciągniesz i nic na to nie poradzisz, jeśli masz kable TP to brałbym neostrade najpierw zadzwoń na BL i dowiedz się na co możesz liczyć ja mam 20mb z TP przy ściąganiu wyciągam 2,3mb/s zawsze o każdej porze dnia i nocy nic nie rozłącza nie mam na co narzekać z Netia różnie bywa często oszukują a w promocji no limits to już na maxa mogą oszukiwać :smt011

 #494613  autor: Vieslav
 05 sie 2011, 21:02
noak pisze:obecna promocja to pic na wodę podłączą ci np 2mb powiedzą że więcej nie wyciągniesz i nic na to nie poradzisz
Przesadzasz. Zobacz sobie statystyki - 2mb/s to tylko ułamek klientów Netii.

 #494619  autor: Maniek99
 05 sie 2011, 21:24
Netia ma niedługo wprowadzić oficjalny cennik dla słabych linii, lub chętnych na niższe opcje (pewnie do 2Mb). Ale nie spodziewałbym się jakichś większych różnic w cenie, pewnie max z 10zł mniej niż za nolimit.

Poza tym TP też ma zamiar wprowadzić odpowiednik nolimit, również w ofercie hurtowej.
Czyli pozostali operatorzy BSA też będą musieli się dostosować.

 #494622  autor: kowcio
 05 sie 2011, 21:48
Ja Netię mogę polecić wyłącznie osobie, która lubi się bawić, grzebać, dzwonić do BOK i czekać 40 minut za odebraniem przez konsultanta. Dla mnie to kpina, tyle. Nawet za pół ceny bym ich Internetu nie chciał. A najbardziej współczuję tym, co mają telefon podłączany przez modem/router. To jest największy syf, jaki widziałem.

 #494633  autor: elkanguro
 05 sie 2011, 22:47
Hmm, nigdy nie miałem problemu z połączeniem z BOK. Nie przypominam sobie abym kiedykolwiek czekał nawet kilka minut na połączenie. A sam internet działa bezproblemowo. Także cóż, ja mam inne doświadczenia i mogę polecić. A korzystam z ich usług zarówno w domu na BSA jak i w firmie pierw BSA a obecnie ich własna infrastruktura.

Virgin Mobile
--------------------------------------------
LTE Cyfrowy Polsat + HaloNet
--------------------------------------------
NaszaSiec.net 15 Mbps + HaloNet

 #494641  autor: Marek2729
 05 sie 2011, 22:55
@Maniek99 - czy to jest pewne info z nowym cennikiem Netii?, moze podrzucilbys jakis link
pozdrawiam

 #494655  autor: Marek2729
 05 sie 2011, 23:28
wielkie dzieki za pomoc

 #494739  autor: Vieslav
 06 sie 2011, 12:38
kowcio pisze: Ja Netię mogę polecić wyłącznie osobie, która lubi się bawić, grzebać, dzwonić do BOK i czekać 40 minut za odebraniem przez konsultanta.
Ja zawsze dzwonie przez skype i czekam góra półtorej minuty.
Maniek99 pisze: Netia ma niedługo wprowadzić oficjalny cennik dla słabych linii, lub chętnych na niższe opcje (pewnie do 2Mb).
Ja już wspominałem wiele razy: 90% społeczeństwa weźmie 56kb/s za 1zł, bo przecież więcej nie potrzeba! Byleby taniej! Podzieli na 5 komputerów i na każdym puści torrenta a potem będą żale i jęki na forach jaki to operator zły bo im internet muli, przecież płaci to wymaga! Netia powinna dla opcji <2mb/s zaoferować indywidualne ceny i na tym poprzestać.
W większości na dobrych liniach polecam Netie i jeszcze nigdy nie widziałem aby ktokolwiek miał z nimi jakiekolwiek problemy.
Z własnego podwórka to tylko dodam, że nie chcą mi ACRa włączyć :P , a przed aktywacją (1 sierpnia) aż do 31 lipca konsultanci twierdzili, że w systemie mają tylko podpisaną umowę i czekają na skompletowanie reszty dokumentów (31 lipca nie wiadomo było, kiedy mnie przeniosą, a 1 sierpnia już miałem Netie). Jednak w porównaniu do Dialogu obecna cena rekompensuje mi wszystko.
Internetu sam bym do nich nie przeniósł, zwyczajnie mi się nie opłaca. W Orange płacę grosze za 6mb/s, dostaje dodatkowo 50zł na komórkę a moja linia więcej nie pociągnie. Ale nawet gdyby, to musiałbym się poważnie zastanowić, bo wszystko mam w Orange i mi się zwyczajnie opłaca.
Czy autor tematu ma komórkę w Orange albo T-mobile? Gdzie ma stacjonarny? Czy może nie chce stacjonarnego?

 #494748  autor: Maniek99
 06 sie 2011, 13:28
Vieslav pisze: Ja już wspominałem wiele razy: 90% społeczeństwa weźmie 56kb/s za 1zł, bo przecież więcej nie potrzeba! Byleby taniej!
@Vieslav
Nie weźmie, bo niema skąd.
Nikt dzisiaj nie odda samego adsl-a za mniej niż 40zł+utrzymanie łącza i nie ważne jak niska byłaby to prędkość.

 #494749  autor: Maniiiek
 06 sie 2011, 13:32
kowcio, przyjmuje wyrazy współczucia. Dń tego na tydzień przed terminem zapłaty faktury potrafią coś z łączem zrobić. Prędkość nie spada ale żeby stronę załapało to kilkakrotnie trzeba odświeżyć. Do tego raz faktury nie zapłaciłem w terminie. Po dwóch dniach co godzinę był telefon. Nie, nie z przypomnieniem o konieczności zapłaty ale straszenie windykacją.

B-brand - unikaj jeśli nie znasz prawdziwego producenta.

 #495056  autor: elkanguro
 08 sie 2011, 08:27
Maniiiek pisze:Do tego raz faktury nie zapłaciłem w terminie. Po dwóch dniach co godzinę był telefon. Nie, nie z przypomnieniem o konieczności zapłaty ale straszenie windykacją.
Brzmi wręcz nieprawdopodobnie. Ja raz tylko miałem telefon, ale gdzieś po tygodniu i ton wypowiedzi konsultanta był spokojny, raczej informacyjny.
Vieslav pisze: Ja zawsze dzwonie przez skype i czekam góra półtorej minuty.
Dzwonisz przez Skype na numer stacjonarny czy masz login skype Netii?

Virgin Mobile
--------------------------------------------
LTE Cyfrowy Polsat + HaloNet
--------------------------------------------
NaszaSiec.net 15 Mbps + HaloNet

 #495066  autor: Maniiiek
 08 sie 2011, 09:08
elkanguro pisze:
Maniiiek pisze:Do tego raz faktury nie zapłaciłem w terminie. Po dwóch dniach co godzinę był telefon. Nie, nie z przypomnieniem o konieczności zapłaty ale straszenie windykacją.
Brzmi wręcz nieprawdopodobnie. Ja raz tylko miałem telefon, ale gdzieś po tygodniu i ton wypowiedzi konsultanta był spokojny, raczej informacyjny.
Sam tego nie rozumiem. Ale znajomym odradzam netię więc stracili już kilku potencjalnych klientów. Ale kilku w te kilku we wte i tak pewnie nie ma znaczenia.

 #495072  autor: Vieslav
 08 sie 2011, 09:48
elkanguro pisze: Dzwonisz przez Skype na numer stacjonarny czy masz login skype Netii?
Ich login to infonetia, podane jest przecież na stronie.