• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #494183  autor: Maniek99
 04 sie 2011, 11:48
Już od kilku miesięcy jest zablokowany, tylko pracownicy maja dostęp.

 #494273  autor: Maniek99
 04 sie 2011, 18:22
@mkowalski
Ten co podałeś ma oddzielna bazę danych, wielu linii BSA wcale tam niema.
 #494304  autor: gory-szalenstwa
 04 sie 2011, 21:19
mantoch pisze:Witajcie.

Zawsze korzystałem ze strony: https://netiaonline.pl/skantarek/standard/checkForm.do , a dzisiaj wchodzę i żąda login i hasło. Może ktoś wie co należy wpisać w te pola?
skantarek, do którego link podałeś jest dla pracowników. Jeśli każdy mógł z niego korzystać to chyba ktoś zapomniał o zabezpieczeniach dla tej aplikacji akurat. Dostep raczej nie zostanie odblokowany, bo inne strony, na które mozna było się dostać bez logowania od jakiegoś czasu mają również pozakładane zabezpieczenia ;)

 #494314  autor: bed
 04 sie 2011, 21:56
Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kasę :) Za każde sprawdzenie co komu pójdzie, Netia musiała płacić TP. W końcu trzeba było zapłacić za dużo i netia powiedziała "stop" i dostęp zablokowała ;)