• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #493596  autor: Vieslav
 01 sie 2011, 18:58
Ok, tylko jak włączyć tego ACRa? CLIP już mam, w Dialogu pamiętam, że włączałem kodem - *15#. Kod wpisałem w południe, zaraz po aktywowaniu CLIPa i nic, wpisałem ponownie kilka godzin później i nadal zastrzeżone mogą dzwonić.

 #493604  autor: Maniek99
 01 sie 2011, 19:10
W netii chyba żadnych kodów niema, wszystko trzeba zgłaszać na infolinii.
Może dorobią taką funkcję w nowym NOL-u, lub IVR.

 #493617  autor: elkanguro
 01 sie 2011, 20:28
Kody jakieś są na pewno, bo mi konsultantka podała kod na przekierowanie, ale pewnie trzeba zadzwonić aby takowy otrzymać.

Virgin Mobile
--------------------------------------------
LTE Cyfrowy Polsat + HaloNet
--------------------------------------------
NaszaSiec.net 15 Mbps + HaloNet

 #493897  autor: gory-szalenstwa
 03 sie 2011, 08:27
Blokada połączeń anonimowych jest napewno bezpłatna tak więc na fakturze nie będziesz jej miał. Standardowo nie jest uruchamiana automatycznie więc jeśli chcesz ją mieć musisz zadzwonić na infolinie. Po dodaniu usługi przez konsultanta powinna zacząć działać w ciagu 24 godzin.

Przekierowania połączeń są akurat na kody. Niektóre inne usługi też, ale nie wszystkie

 #493947  autor: micaxa
 03 sie 2011, 12:34
@Vieslav- w dialogu ACR nie uruchamia się kodem, tylko przez TC/BOK. Netia zapewne ma podobne zasady. Dodatkowo, ACR tak jak i CLIR muszą byc darmowe, tego od operatora wymagają przepisy.

 #494141  autor: Vieslav
 04 sie 2011, 00:50
micaxa pisze: w dialogu ACR nie uruchamia się kodem, tylko przez TC/BOK.
Najpierw trzeba usługę aktywować w BOK, potem włączyć kodem *15#. Gdzieś kiedyś opisywałem moją historię ACR + Dialog.
ACR nadal nie działa. Zastrzeżone dzwonią normalnie. Jutro mija ten "magiczny" trzeci dzień roboczy. Zobaczymy co będzie.

 #494306  autor: gory-szalenstwa
 04 sie 2011, 21:22
Vieslav pisze:
micaxa pisze: w dialogu ACR nie uruchamia się kodem, tylko przez TC/BOK.
Najpierw trzeba usługę aktywować w BOK, potem włączyć kodem *15#. Gdzieś kiedyś opisywałem moją historię ACR + Dialog.
ACR nadal nie działa. Zastrzeżone dzwonią normalnie. Jutro mija ten "magiczny" trzeci dzień roboczy. Zobaczymy co będzie.
A Ty masz LLU, czy normalnego WLR'a? NA WLR aktywacja zawsze trwa 3 dni robocze (dla pozostałych dodatkówi odwieszenia usługi jeżeli takowa była zawieszona z tytułu niopłacenia faktury również). Przy LLu są to 24 godziny.

 #494316  autor: Vieslav
 04 sie 2011, 22:04
3 dni robocze minęły dzisiaj w południe, a zastrzeżone jak dzwoniły tak dzwonią... Mam WLRa.

 #494369  autor: gory-szalenstwa
 05 sie 2011, 08:18
Vieslav pisze:3 dni robocze minęły dzisiaj w południe, a zastrzeżone jak dzwoniły tak dzwonią... Mam WLRa.
ale to nie są 3 DR co do godziny. jak zgłosisz w poniedziałek rano to w sumie do czwartku do północy powinno zacząć działać więc prawie 4 DR wychodzą.

Aktywacja takich usług polega na wysłaniu zgłoszenia przez Netię do TP, która ma 3 DR na aktywację usługi.

Na wszelki wypadek jednak mozna zadzwnić i zapytac, czy zlecenie na aktywację zostało wogóle wystawione i wysłane do odpowiedniej "kolejki" ;) czasami zdarza się, że konsultanci dodają usługę ale bez wysłania zgłoszenia na aktywację. bez tego usługa napewno nie zadziała.