• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #492774  autor: heman
 28 lip 2011, 18:14
Witam, moze zly dzial albo cos innego, ale pilnie potrzebuje pomocy. kupilem starter t-mobile za 9zl, wsadzam karte do telefonu [oczywiscie beZ simlocka] wszystko dziala, ale gdy chce zadzwonic,m lub wyslac sms to nie moge, co sie dzieje? Prosze o szybka odpowiedz i z gory dziekuje :)
Ostatnio zmieniony 31 lip 2011, 13:14 przez heman, łącznie zmieniany 1 raz.
 #492776  autor: KC-KARLOS
 28 lip 2011, 18:19
heman pisze:Witam, moze zly dzial albo cos innego, ale pilnie potrzebuje pomocy. kupilem starter t-mobile za 9zl, wsadzam karte do telefonu [oczywiscie beZ simlocka] wszystko dziala, ale gdy chce zadzwonic,m lub wyslac sms to nie moge, co sie dzieje? Prosze o szybka odpowiedz i z gory dziekuje :)
Musisz aktywować kartę SIM - w tym celu zadzwoń na darmowy numer *9898 (informacja o stanie konta), a następnie spróbuj ponownie zadzwonić już na inny numer.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #492787  autor: mkowalski
 28 lip 2011, 19:05
Karlos20 pisze:Musisz aktywować kartę SIM - w tym celu zadzwoń na darmowy numer *9898
Karty T-Mobila aktywuje się poprzez dowolne połączenie wychodzące. Nie powinno mieć znaczenia, gdzie dzwonisz.

 #492791  autor: KC-KARLOS
 28 lip 2011, 19:10
mkowalski pisze:
Karlos20 pisze:Musisz aktywować kartę SIM - w tym celu zadzwoń na darmowy numer *9898
Karty T-Mobila aktywuje się poprzez dowolne połączenie wychodzące. Nie powinno mieć znaczenia, gdzie dzwonisz.
Podałem tylko jeden z przykładów - ten akurat jest bezpłatny - od pierwszej aktywacji karty do jej ostatniego dnia życia.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #492809  autor: DanielR
 28 lip 2011, 20:10
Karlos20 pisze:Podałem tylko jeden z przykładów - ten akurat jest bezpłatny
To ja zapodam jeszcze jeden - bezpłatny numer, tak dla urozmaicenia:

*9602 - Centrum Administracji Konta

PS Płatne jest jedynie połączenie z konsultantem, a tym samym BOK.
Sam IVR głosowy, jest bezpłatny. :wink:

 #492811  autor: KC-KARLOS
 28 lip 2011, 20:17
DanielR pisze:
Karlos20 pisze:Podałem tylko jeden z przykładów - ten akurat jest bezpłatny
To ja zapodam jeszcze jeden - bezpłatny numer, tak dla urozmaicenia:

*9602 - Centrum Administracji Konta

PS Płatne jest jedynie połączenie z konsultantem, a tym samym BOK.
Sam IVR głosowy, jest bezpłatny. :wink:
Nie trzeba mi tego tłumaczyć :mrgreen:
Niejedną kartę z Ery (T-Mobile) już miałem w ręku - poza tym konsultant jest płatny 2,44 zł i ten numer działa, dopóki nie zjedziesz na minus - wtedy działa tylko *9898

[ Dodano: 2011-07-28, 20:18 ]
Koniec przekomarzania się :)
heman, problem nadal występuje, czy wszystko jest już okej?

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #492815  autor: DanielR
 28 lip 2011, 20:27
Karlos20 pisze:Nie trzeba mi tego tłumaczyć :mrgreen:
Niejedną kartę z Ery (T-Mobile) już miałem w ręku - poza tym konsultant jest płatny 2,44 zł i ten numer działa, dopóki nie zjedziesz na minus - wtedy działa tylko *9898
Przecież nie pisałem tego postu, by coś Tobie tłumaczyć. Nie wątpię w to, że jesteś w pełni "uświadomiony" co do Tak Tak'a.
Mój post powstał z myślą o twórcy powyższego tematu.

PS
1) Przecież zauważyłem, że konsultant jest płatny, ale dopiero po wybraniu odpowiedniej opcji, samo połączenie z numerem (a tym samym skorzystanie przy okazji z licznych opcji konfiguracyjnych) jest bezpłatne.
2) Skoro autor tematu pisze o nowym starterze o wartości 9 zł, to chyba raczej na "minusie" nie jest.
To by było na tyle, co do wyjaśnień. :wink:

 #492885  autor: heman
 28 lip 2011, 23:43
Dzieki za te odpowiedzi, ale problem juz dawno zostal rozwiazany. Dzownilem do centrum oblsugi klienta i rozmawialem z jakas babka. Okazalo sie, ze mialem zastrzezony numer. Z tym byl problem. Wszystkim jeszcze raz dziekuje za zainteresowanie sie sprawa.