• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #489819  autor: BeCkS
 17 lip 2011, 00:34
tomektg, powiem Ci, że bardzo ciekawie wygląda ta cała sprawa i fajnie się to czyta. Niestety potwierdza to moją opinię o konsultantach sieci Orange, którzy są w 100% nastawieni na podpisywanie umów nie mając zielonego pojęcia o tym, co znajduje się w regulaminach i o czym one mówią. Jeden wielki bałagan. Mam takie wrażenie, że too my, klienci, mamy większą wiedzę na niektóre tematy w kwestii regulaminów i oferty. Nie pierwszy i nie drugi raz spotykam się z niekompetencją z ich strony. Sam przeżyłem kilkanaście razy śmieszne sytuacje podczas dzwonienia pod *100.
Trzeba walczyć o swoje! tylko to nam pozostaje.

 #490065  autor: elkanguro
 18 lip 2011, 08:52
BeCkS pisze:Niestety potwierdza to moją opinię o konsultantach sieci Orange, którzy są w 100% nastawieni na podpisywanie umów nie mając zielonego pojęcia o tym, co znajduje się w regulaminach i o czym one mówią. Jeden wielki bałagan. Mam takie wrażenie, że too my, klienci, mamy większą wiedzę na niektóre tematy w kwestii regulaminów i oferty.
Zgadzam się w 100%, z tym, że należy tu dodać, że taka sytuacja nie dotyczy wyłącznie Orange. Takie samo wrażenie odniosłem kilka razy rozmawiając z konsultantami Orange jak również Netii, T-mobile czy Cyfrowego Polsatu.

tomektg, gratuluję pozytywnego zakończenia sprawy.

Virgin Mobile
--------------------------------------------
LTE Cyfrowy Polsat + HaloNet
--------------------------------------------
NaszaSiec.net 15 Mbps + HaloNet

 #490189  autor: forum_tg
 18 lip 2011, 17:30
Otrzymałem odpowiedź z UKE (z 2-3 dni temu ale jakoś zawsze brakowało mi czasu żeby ją wkleić ), wiec jak obiecałem wklejam dla wiadomość do wiedzy dla wszystkich, trzeba przyznać że bardzo szybko zajęli się problemem i go rozwiązali.
odpowiedź z UKE pisze: Szanowny Panie,

w odpowiedzi na Pana wiadomość skierowaną do Urzędu Komunikacji Elektronicznej pragnę przedstawić następujące wyjaśnienia:

W wyniku podjętej przez Urząd interwencji PTK Centertel Sp. z o.o. przedstawiła wyjaśnienia, w których przyznała, że w wyniku wprowadzenia Pana w błąd w odpowiedziach na zgłaszane przez Pana reklamacje, numer XXXXXXXXX nie został przeniesiony do oferty bezabonamentowej w oczekiwanym terminie.

Operator poinformował Urząd, że zgodnie z Regulaminem świadczenia usług przez Spółkę, w szczególności zasadami „Przejścia na ofertę na kartę” migracja z oferty post-paid do pre-paid po upływie promocji następuje zawsze ostatniego dnia cyklu bilingowego. Dla nr XXXXXXXXX, dla którego termin promocji wygasł w dniu 19 czerwca 2011 r. zmiana mogła i zgodnie z Pana dyspozycją (złożona w dniu 11 kwietnia 2011 r.) powinna nastąpić w dniu 23 czerwca 2011 r., tj. ostatniego dnia cyklu następującego po okresie rozliczeniowym, w którym wypowiedział Pan umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych.



W związku z powyższym, w dniu 12 lipca 2011 r. oferta została zmieniona na żądaną przez Pana, o czym jak podaje operator, został Pan poinformowany. Dodatkowo PTK Centertel Sp. z o.o. anulowała naliczoną opłatę abonamentową oraz opłaty za połączenia z biurem obsługi klienta naliczone dla Pańskiego numeru w fakturze VAT z dnia 24 czerwca 2011 r. Operator zobowiązał się do przesłania Panu faktury korygującej potwierdzającej przyznany zwrot.


Dodatkowo Spółka poinformowała Urząd, że na Pana koncie abonenckim (po uwzględnieniu przytoczonych wyżej korekt) znajduje się nadpłata w wysokości XXXX zł. Zostanie ona Panu zwrócona zgodnie z Pana wolą, na wskazany numer konta, lub w formie pomniejszenia kolejnej płatności za fakturę VAT wystawioną za korzystanie z aktywnej usługi abonamentowej dla numeru 5XXXXXXXXX.

Licząc, iż sposób załatwienia sprawy okaże się dla Pana satysfakcjonujący.

W przypadku pytań bądź wątpliwości zapraszam do kontaktu z naszym Centrum Informacji Konsumenckiej UKE 801-900-853 (koszt połączenia zgodny z cennikiem operatora telekomunikacyjnego) lub (22) 53-49-174 od poniedziałku do piątku w godzinach 07:15 - 16:15 lub mailem [email protected]


Z poważaniem,

XXXXX XXXXX


Gabinet Prezesa

Urząd Komunikacji Elektronicznej
ul .Kasprzaka 18/20
01-211 Warszawa
Tel. 22-53-49-344



Odpowiedź przygotowana przez:

Departament Detalicznego Rynku Telekomunikacyjnego

_______________________________________

ja też sie bardzo cieszę ze cała sprawa zakonczyla sie pozytywnie dla mnie, ale przy okazji szkoda mi wielu osob, ktora nie potrafią powalczyć o swoje i przez takich niekompetentnych pracowników są oszukiwani.
Mam nadzieje że inne osoba też pisza skargi do UKE, która walczy z operatorami, a co zaowocuje w przyszłości dobrą obsługą klienta, niezależnie od sieci.
BTW, ja używam telefonu w Play i nie raz narzekałem na ich obsługę klienta, ale porównanie z obsługi w Play, a w Orange, to niebo a ziemia (na korzyść tego pierwszego, takiego czegoś to się niepodziewałem, ponadto niewiedza pracowników i przekazywane przez nich rozbieżne informacje były dla mnie wielkim zaskoczeniem, ale to już opisałem we wcześniejszych postach).