• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 32 z 241
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 241

 #490154  autor: play4you2
 18 lip 2011, 15:01
mkowalski pisze:Generalnie chodzi o zasadę - skoro nie wyraziłem zgody na marketing, to nie powinniście łamać tych postanowień
Zauważ proszę, że współpracujemy także z innymi firmami, które maja własne bazy. O ile u nas złożyłeś zastrzeżenie i konsultant z firmy Play nie zadzwoni do Ciebie, to konsultant z firmy współpracującej z nami, sprzedający nasze usługi, taki telefon już może wykonać.
Powinieneś się zapytać w takim przypadku, skąd ma Twój numer i w oparciu o jaka zgodę marketingową ten konsultant dzwoni i przedw wszystkim, kto jest administratorem bazy danych, z któerej on wykonuje połączenie.
Od razu odpowiadam, że w przypadku, gdy jest to firma wykonująca dla nas zlecenie i posiadająca własna bazę danych, my w ŻADEN sposób za to nie odpowiadamy i tym bardziej nie łamiemy postanowień ustawy, gdyz u nas (w Play) Twoje dane chronimy i nie są przetwrzane do celów marketingowych (skoro masz ten sprzeciw). Każda firma lub instytucja jest oddzielnie administratoerem danych, jeżeli je przetwarza, nawet jak współpracuje z innymi podmiotami w określoonym zakresie. Takie działania dopuszcza ustawa i dlatego my nie odpowiadamy za te kontakty, jak sa realizowane przez inne podmioty.
Niemniej jednak, zawsze masz prawo wystąpic do nas z zapytaniem, w jakim stopniu są przetwarzane Twoje dane i czy były wykorzystane do celów marketingowych. Jeżeli u nas otrzymamy potwierdzenie, że nie złamano zakazu, to niestety, ale więcej Ci nie będziemy mogli pomóc. Do danych innych firm nie mamy dostępu i tym bardziej nie możemy udzielać żadnych informacji na temta ich bazy lub jakichkolwiek innych danych. Te informacje możesz uzyskać tylko na Twój indywidualny wniosek.
My z kolei nie możemy za to pomóc Ci w ustaleniu takiego podmiotu, ze względów czysto prawnych.
Reasumując, na przyszłość zawsze warto pytać się osoby, na jakiej podstawie przetwarza Twoje dane i żeby podał Ci adres administratora tych danych. Do tego obliguje go prawo.

Pzdr.

[ Dodano: 2011-07-18, 15:04 ]
playonline pisze:Daloby rade im je jakos przekazac?
Heh, pozwól, że nie będę komentował tej informacji :P
playonline pisze:Wiem o co chodzi ale mialem na mysli mozliwosc aktywacji uslug Play (np. TelePlay).
Raczej też nie, ponieważ to musi byc wysłane bezpośrednio z ID karty, starającej się o daną aktywację. Poprzez komputer nie masz ID karty SIM, tylko IP komputera, przypisane do usługi w Play24 a to co innego. No ale nie wiem.. Być może i zostanie to wprowadzone.. Jak wporwadzą, z pewnością się o tym dowiecie :lol:.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #490156  autor: playonline
 18 lip 2011, 15:14
play4you2 pisze:Heh, pozwól, że nie będę komentował tej informacji :P
Hehe, no nic. Chcialem podziekowac. ;) Zatem sam wypije a pracownicy niestety niech sie smakiem obejda. ;)

[ Dodano: 2011-07-18, 15:19 ]
play4you2 pisze:Być może i zostanie to wprowadzone.. Jak wporwadzą, z pewnością się o tym dowiecie :lol: .
Mialem na mysli "przekonwertowanie" informacji w systemie Play bo i tak mozna byloby to zrobic. Nic, miejmy nadzieje, ze wszystko bedzie dobrze z roamingiem.

 #490164  autor: user_delete19
 18 lip 2011, 15:30
play4you2 pisze:Tak więc dlatego stwierdzam, że niewłaściwym jest uzycie właśnie takiego okreśelnia, jak było wspomniane.
Hmm... OIDP to był nawet art na telepolis dotyczacy powszechności tego...
niemniej EOT
play4you2 pisze:Już chyba wiem, co może być w twoim przypadku probleme. Sprawę przekażę znanemu już wam konsultantopwi i myślę, że jeszcze dziś zadzwoni do Ciebie i wszystko wyjaśni.
Super, dzięki :)
Jeżeli to nie tajemnica -- mógłbyś zdradzić jakie to podejrzenia? Frapuje mnie to :)
play4you2 pisze:Co do oceny, to wystarczy, że wyślesz tylko SMS na żądany numer i już. Nic nie wpisuj w wiadomość, tylko cyfrę i nic poza tym. Nie podawaj numeru zgłoszenia, my już to odpowiednio zweryfikujemy
Uhm... z numerem to troche nie wiem o co chodzi - teraz zauwazylem po prostu przycisk 'ocen' to kliknalem... z reszta - lubie tez dorzucic komentarz co mi sie nie podobalo ;)

 #490169  autor: mkowalski
 18 lip 2011, 16:11
play4you2 pisze:
mkowalski pisze:Generalnie chodzi o zasadę - skoro nie wyraziłem zgody na marketing, to nie powinniście łamać tych postanowień
Zauważ proszę, że współpracujemy także z innymi firmami, które maja własne bazy. O ile u nas złożyłeś zastrzeżenie i konsultant z firmy Play nie zadzwoni do Ciebie, to konsultant z firmy współpracującej z nami, sprzedający nasze usługi, taki telefon już może wykonać.
Powinieneś się zapytać w takim przypadku, skąd ma Twój numer i w oparciu o jaka zgodę marketingową ten konsultant dzwoni i przedw wszystkim, kto jest administratorem bazy danych, z któerej on wykonuje połączenie.
Od razu odpowiadam, że w przypadku, gdy jest to firma wykonująca dla nas zlecenie i posiadająca własna bazę danych, my w ŻADEN sposób za to nie odpowiadamy i tym bardziej nie łamiemy postanowień ustawy, gdyz u nas (w Play) Twoje dane chronimy i nie są przetwrzane do celów marketingowych (skoro masz ten sprzeciw). Każda firma lub instytucja jest oddzielnie administratoerem danych, jeżeli je przetwarza, nawet jak współpracuje z innymi podmiotami w określoonym zakresie. Takie działania dopuszcza ustawa i dlatego my nie odpowiadamy za te kontakty, jak sa realizowane przez inne podmioty.
Niestety, ale ktoś próbuje ze mnie zrobić głupa.

Na karcie rejestracyjnej nie wyraziłem zgody ani na przetwarzanie danych w celach marketingowych, ani na ich przekazywanie innym podmiotom.

Po pierwsze - konsultant który do mnie dzwonił nie był z żadnej zewnętrznej firmy, tylko właśnie z P4.

Po drugie - zewnętrzna firma może do mnie zadzwonić, to fakt. Ale skąd ma mieć moje dane? P4 nie ma prawa przekazywać moich danych osobowych podmiotom trzecim. Żeby firma zewnętrzna mogła mieć moje dane w swojej bazie, ktoś musi je do tej bazy wprowadzić - od razu uprzedzam, że nie byłem to ja.

Niestety, ale tą sytuacją zdenerwowaliście mnie nie na żarty. Ktoś tutaj ewidentnie zignorował niewyrażenie przeze mnie zgody na marketing, więc ktoś powinien za to odpowiedzieć.

Na tę chwilę zrobiłem jedynie zgłoszenie (32998855) w tej sprawie. W zależności od tego jak odpowiecie, zadecyduję co dalej. A pole manewru jest duże - na GIODO kończąc ;)

 #490173  autor: playonline
 18 lip 2011, 16:28
play4you2 pisze:Od razu odpowiadam, że w przypadku, gdy jest to firma wykonująca dla nas zlecenie i posiadająca własna bazę danych, my w ŻADEN sposób za to nie odpowiadamy i tym bardziej nie łamiemy postanowień ustawy, gdyz u nas (w Play) Twoje dane chronimy i nie są przetwrzane do celów marketingowych (skoro masz ten sprzeciw).
Ok a skad taki przecietny Kowalski czy Nowak ma wiedziec czy dzwoni do niego firma Play (P4) czy firma XYZ sprzedajaca uslugi Play? Jak Kowalski zapyta o to z jakiej firmy dzwoni pracownik to czy moze dostac wlasciwa odpowiedz? Np jestem pracownikiem Play czy pracownik moze powiedziec Kowalskiemu, ze dzwoni z firmy zewnetrznej w tym przypadku XYZ? Wtedy byloby to jasne.

 #490175  autor: mkowalski
 18 lip 2011, 16:30
playonline pisze:
play4you2 pisze:Od razu odpowiadam, że w przypadku, gdy jest to firma wykonująca dla nas zlecenie i posiadająca własna bazę danych, my w ŻADEN sposób za to nie odpowiadamy i tym bardziej nie łamiemy postanowień ustawy, gdyz u nas (w Play) Twoje dane chronimy i nie są przetwrzane do celów marketingowych (skoro masz ten sprzeciw).
Ok a skad taki przecietny Kowalski czy Nowak ma wiedziec czy dzwoni do niego firma Play (P4) czy firma XYZ sprzedajaca uslugi Play? Jak Kowalski zapyta o to z jakiej firmy dzwoni pracownik to czy moze dostac wlasciwa odpowiedz? Np jestem pracownikiem Play czy pracownik moze powiedziec Kowalskiemu, ze dzwoni z firmy zewnetrznej w tym przypadku XYZ? Wtedy byloby to jasne.
Tu nawet nie chodzi o to, kto dzwonił, tylko skąd ma te dane. Akurat w mojej sytuacji wszystko jest jasne i to ewidentnie P4 zawiniło - nie było innego sposobu na pozyskanie moich danych.

 #490178  autor: Robaas
 18 lip 2011, 16:49
tak czytam o tej notce sms i chyba mówicie o 2 różnych sytuacjach, play4you2 mówi o tym co miało miejsce niedawno, a wojciech o początkach usługi. Z tego co czytałem (nie mialem numeru w play) aktywowali ją z automatu :)

 #490183  autor: playonline
 18 lip 2011, 17:09
mkowalski pisze:u nawet nie chodzi o to, kto dzwonił, tylko skąd ma te dane.
No i widzisz... Skad mozesz wiedziec do kogo wyslac takie zapytanie skoro nie wiesz kto dzwoni? A wiec chodzi o to aby wiedziec do kogo sie zwrocic.

 #490185  autor: mkowalski
 18 lip 2011, 17:17
playonline pisze:
mkowalski pisze:u nawet nie chodzi o to, kto dzwonił, tylko skąd ma te dane.
No i widzisz... Skad mozesz wiedziec do kogo wyslac takie zapytanie skoro nie wiesz kto dzwoni? A wiec chodzi o to aby wiedziec do kogo sie zwrocic.
Jak to nie wiem, kto dzwoni? Wiem doskonale - "Dzień dobry, nazywam się xxx. Dzwonię z Biura Obsugi Play, czy mogę Panu zająć chwilę?"

 #490187  autor: play4you2
 18 lip 2011, 17:22
wojciech pisze:Jeżeli to nie tajemnica -- mógłbyś zdradzić jakie to podejrzenia? Frapuje mnie to
Dowiesz się pewnie od konsultanta, który zadzwoni do Ciebie. Takprzy okazji, zobacz, czy możesz korzystać juz z neta przez ten telefon ok?
mkowalski pisze:Po pierwsze - konsultant który do mnie dzwonił nie był z żadnej zewnętrznej firmy, tylko właśnie z P4.
Firmy współpracujące nie przedstawiają się swoja nazwą, ponieważ wykonują dla nas zlecenia, więc dlatego konsultant mówi że dzwoni w imieniu lub z P4. Co do danych, to zazwyczaj takie firmy mają własne bazy danych i z nich korzystają. Wsytarczy, że kiedykowliek zgodziłeś się gdziekolwiek na coś i te dane zostały przekazane do dalszego użytku (popularnie mówi się, że zostały "sprzedane"). My nie wnikamy, skąd te firmy maja te dane, ale z całą pewnością nie od nas.
mkowalski pisze:P4 nie ma prawa przekazywać moich danych osobowych podmiotom trzecim
Jeżeli to zastrzegłeś, to jak najbardziej masz rację i zapewniam Cię, że nie są one przekazywane. Odpowiedź masz powyżej.
mkowalski pisze:Akurat w mojej sytuacji wszystko jest jasne i to ewidentnie P4 zawiniło - nie było innego sposobu na pozyskanie moich danych.
Jak wspomniałem, masz prawo do informacji, w jakim zakresie są te dane przetwarzane, jednak mocno w to wątpię, aby to była nasza wina. Pomyśl przez chwilę, czy przypadkiem nie wyrażałeś jakichkolwiek zgód w internecie jak może kupowałeś coś w sieci lub gdziekolewiek indziej, w jakiś innych firmach? Często okazuje się tak, że właśnie wyrażamy zgodę gdziekolwiek i o tym zapominamy. Jednak jak juz mówiłem, możesz złożyć zgłoszenie ale listownie (nie przez Play24), jeżeli chcesz się dowiedzieć o formie przetwarzania tych danych w naszej sieci (wymóg listowny określa ustawa - tak dla wyjasnienia).
playonline pisze:Ok a skad taki przecietny Kowalski czy Nowak ma wiedziec czy dzwoni do niego firma Play (P4) czy firma XYZ sprzedajaca uslugi Play?
Jeżeli jesteśmy pewni, że nie dawaliśmy gdziekolwiek naszych danych, wystarczy spytać w trakcie rozmowy konsultanta, skąd ma nasze dane i w oparciu o co je przetwarza i podał adres ich administratora. Mamy do tego prawo jak już wspomniałem a konsultant powinien udzielić odpowiedzi zgodne z prawdą. Wóczas jak podaje adres xyz a nie adres Play, to wiadomo już, gdzie należy pisać wniosek o informację. Myslę, że to wytłumaczenie jest na tyle zrozumieałe, że pozwolicie, iż nie będę więcej wracał do tej sprawy.
Przypomnę, że macie prawo napisać do nas listownie prośbę o informację w jakim zakresie są przetwarzane dane i czy zostały one udostępnione z naszej strony podmiotom zewnętrznym a jak tak, to w oparciu o jaką podstawę prawną.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #490188  autor: mkowalski
 18 lip 2011, 17:27
play4you2 pisze: Wsytarczy, że kiedykowliek zgodziłeś się gdziekolwiek na coś i te dane zostały przekazane do dalszego użytku (popularnie mówi się, że zostały "sprzedane"). My nie wnikamy, skąd te firmy maja te dane, ale z całą pewnością nie od nas.
Akurat tutaj sprawa jest prosta, bo żadna inna firma nie posiada tych danych. Jestem tego pewien z jednej prostej przyczyny - numer na który dzwoniliście nie jest przeze mnie do niczego używany i nikt go nie ma. Po prostu jest, bo ma ważne konto.
play4you2 pisze:Pomyśl przez chwilę, czy przypadkiem nie wyrażałeś jakichkolwiek zgód w internecie jak może kupowałeś coś w sieci lub gdziekolewiek indziej, w jakiś innych firmach? Często okazuje się tak, że właśnie wyrażamy zgodę gdziekolwiek i o tym zapominamy. Jednak jak juz mówiłem, możesz złożyć zgłoszenie ale listownie (nie przez Play24), jeżeli chcesz się dowiedzieć o formie przetwarzania tych danych w naszej sieci (wymóg listowny określa ustawa - tak dla wyjasnienia).
Jak wyżej - numer posiada jedynie P4, więc sprawa jest prosta.

Na tę chwilę złożyłem zwykłe zgłoszenie przez Play24 z opisem sytuacji. Następna w kolejności będzie reklamacja, potem UKE i GIODO.

play4you2, proszę tylko, żebyś niczego nie traktował osobiście. Akurat Ty jesteś kompetentną osobą w tej firmie, ale jak wynika z zaistniałej sytuacji, sama firma nie zachowuje się zbyt poważnie.

 #490193  autor: play4you2
 18 lip 2011, 17:44
mkowalski pisze:Na tę chwilę złożyłem zwykłe zgłoszenie przez Play24 z opisem sytuacji. Następna w kolejności będzie reklamacja, potem UKE i GIODO.
Ok, w takim razie otrzymasz stosowną odpowiedź.
mkowalski pisze:play4you2, proszę tylko, żebyś niczego nie traktował osobiście. Akurat Ty jesteś kompetentną osobą w tej firmie, ale jak wynika z zaistniałej sytuacji, sama firma nie zachowuje się zbyt poważnie.
Ależ ja nigdy nie biorę nic osobiście :wink:. Jednak w tym przypadku, jestem przekonany na 99,99%, że tu akurat żadnej winy z naszej strony nie będzie, no ale o tym to już pewnie zostaniesz poinformowany w odpowiedni sposób.
mkowalski pisze:numer na który dzwoniliście nie jest przeze mnie do niczego używany i nikt go nie ma.
Wystarczy, że udostępniłeś swoje inne dane wraz z numerem PESEL gdziekolwiek indziej i nie zastrzegłeś numeru w bazie numerów i już. W ten sposób jest bardzo łatwo zdobyć informacje. Niestety, ale żeby całkowicie ustrzec się przed jakimikolwiek działaniami marketingowymi, należałoby całkowicie wykluczyć własne dane z wszelkich mozliwych systemów, nawet nie logować się na fora i tym podobne rzeczy. To chyba jedyny sposób na to, aby nikt sie z Tobą nie kontaktował.
Powiem Ci więcej, wystarczy, że korzystałeś choćby raz z tzw. numeru Premium i już ktoś ma Twój numer i dzieki temu dane. Regulaminy tych firm są zazwyczaj tak skonstruowane, że korzystanie z ich usług (nawet wysyłająć SMS charytatywnego), zgadzasz się dzięki temu automatycznie na przetwarzanie danych we wszelkim zakresie. Co prawda później możesz je zastrzec, ale w międzyczasie moga one być już przez tą firmę "sprzedane" innym podmiotom. Niestety, ale tak to działa.
No ale jak złożyłeś stosowne pisma, to zapewne dostaniesz odpowiednią odpowiedź, zgodną z prawdą.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #490194  autor: mkowalski
 18 lip 2011, 17:47
play4you2 pisze:Wystarczy, że udostępniłeś swoje inne dane wraz z numerem PESEL gdziekolwiek indziej i nie zastrzegłeś numeru w bazie numerów i już. W ten sposób jest bardzo łatwo zdobyć informacje.
Ale piszę jeszcze raz - tego numeru nigdy nigdzie nie używałem. I właśnie z tego powodu jestem przekonany, że tym razem wina jest ewidentnie po waszej stronie.

A odnośnie bazy numerów - na formularzu rejestracyjnym zgoda na umieszczenie numeru w książce telefonicznej nie jest wyrażona, także z tej strony nie ma problemu.
play4you2 pisze:Powiem Ci więcej, wystarczy, że korzystałeś choćby raz z tzw. numeru Premium i już ktoś ma Twój numer i dzieki temu dane. Regulaminy tych firm są zazwyczaj tak skonstruowane, że korzystanie z ich usług (nawet wysyłająć SMS charytatywnego), zgadzasz się dzięki temu automatycznie na przetwarzanie danych we wszelkim zakresie. Co prawda później możesz je zastrzec, ale w międzyczasie moga one być już przez tą firmę "sprzedane" innym podmiotom. Niestety, ale tak to działa.
Tego oczywiście jestem świadomy. Sam wiem, jak takie firmy działają - raz im się wyśle SMS-a i numer jest praktycznie "spalony".

 #490196  autor: sql
 18 lip 2011, 18:01
Mam małe pytanka:
1) Czy promocja „odKODowany PLAY” trwa nadal? : http://www.play.pl/resources/pdf/Regula ... 2_2011.pdf
2) Rozumiem że ten kupon mogę dostać wysyłając SMS-a choć rzecznik wspominał tylko o "All Inclusive": http://blogplay.pl/2011/04/all-inclusive-z-kuponem/ ?
3) Przyznam że 300 minut play/stacjonarne za 20 zł wygląda OK. Zrobiłbym więc przekierowanie numeru stacjonarnego na komórkę w sieci Play aby odbierać połączenia w całej Polsce. Rozumiem że jeżeli ktoś by dzwonił na komórkę to płacę za każdą minutę przekierowaną czyli idzie wszystko z pakietu 300 minut. Czy przy podpisaniu umowy weryfikujecie jakoś dostępność usługi? Brak u mnie zasięgu macierzystego ale przecież do przekierowania jest zbędny bo robi to się tylko raz.

 #490197  autor: mkowalski
 18 lip 2011, 18:04
sql pisze:Rozumiem że jeżeli ktoś by dzwonił na komórkę to płacę za każdą minutę przekierowaną czyli idzie wszystko z pakietu 300 minut.
Sprawdź w regulaminie - wiele pakietów ma zastrzeżenie, że nie dotyczy połączeń przekierowanych.

 #490200  autor: user_delete19
 18 lip 2011, 18:15
play4you2 pisze:Dowiesz się pewnie od konsultanta, który zadzwoni do Ciebie. Takprzy okazji, zobacz, czy możesz korzystać juz z neta przez ten telefon ok?
Tak, dowiedziałem się - net i mmsy już śmigają; niemniej sytuacja/powód to zasługuje na porzadny "facepalm" albo film Barei ;)

 #490210  autor: play4you2
 18 lip 2011, 18:32
sql pisze:Rozumiem że jeżeli ktoś by dzwonił na komórkę to płacę za każdą minutę przekierowaną czyli idzie wszystko z pakietu 300 minut.
Obawiam się, że jednak nie i wszystko by się roziczało z Twojego Planu Taryfikacyjnego. To akurat jest proste. Jeżeli przekierowujesz połączenia, zgadzasz się na rozliczanie ich z usługi, na którą przekierowujesz. Numer domyslny (ten, który oprzekierowujesz), nie ma w tym momencie nic wspólnego z rozliczeniem, tylko numer, na który przekierowałes rozmowę.
Reasumując, w ten sposób to nie działa, tak jak to opisałeś.

wojciech pisze:Tak, dowiedziałem się - net i mmsy już śmigają; niemniej sytuacja/powód to zasługuje na porzadny "facepalm" albo film Barei
No cóż, najważniejsze, że jednak działa. Właśnie dostałem raport z Twojej sprawy i otrzymałem informację, że podobno doszliście z konsultantem do porozumienia w tej kwestii.
Swoją drogą, sprawę zgłoszę w ramach naszej wewnętrznej weryfikacji jakości do odpowiednich osób.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #490211  autor: playonline
 18 lip 2011, 18:34
mkowalski pisze:Jak to nie wiem, kto dzwoni? Wiem doskonale - "Dzień dobry, nazywam się xxx. Dzwonię z Biura Obsugi Play, czy mogę Panu zająć chwilę?"
Mylisz sie... To tak jakbys powiedzial, ze kupiles telefon w Plusie a w rzeczywistosci w firmie mPunkt, ktora sprzedala ci telefon Plusa...
play4you2 pisze:Myslę, że to wytłumaczenie jest na tyle zrozumieałe, że pozwolicie, iż nie będę więcej wracał do tej sprawy.
Jest ok. ;)

 #490215  autor: user_delete19
 18 lip 2011, 18:50
play4you2 pisze:No cóż, najważniejsze, że jednak działa. Właśnie dostałem raport z Twojej sprawy i otrzymałem informację, że podobno doszliście z konsultantem do porozumienia w tej kwestii.
Swoją drogą, sprawę zgłoszę w ramach naszej wewnętrznej weryfikacji jakości do odpowiednich osób.
Tak, wszystko załatwione - bardzo sympatycznie dodam :)
Szkoda, że wszyscy konsultanci nie są tacy pomocni tylko wmawiają człowiekowi, że ma źle skonfigurowany telefon :roll:

 #490216  autor: mkowalski
 18 lip 2011, 18:55
playonline pisze:
mkowalski pisze:Jak to nie wiem, kto dzwoni? Wiem doskonale - "Dzień dobry, nazywam się xxx. Dzwonię z Biura Obsugi Play, czy mogę Panu zająć chwilę?"
Mylisz sie... To tak jakbys powiedzial, ze kupiles telefon w Plusie a w rzeczywistosci w firmie mPunkt, ktora sprzedala ci telefon Plusa...
W Twoim przykładzie - telefon (czyli aparat telefoniczny) kupiłem w mPunkcie, ale usługę telekomunikacyjną już w Plusie.

Z resztą, jaki to ma związek z moją sytuacją? U mnie jedynie P4 ma moje dane osobowe (bo doskonale wiem, komu je kiedykolwiek przekazałem). Jeśli nawet dzwoniłaby inna firma, to od razu wiem, że moje dane dostali od P4 - i w tym momencie nie interesuje mnie już kto dzwonił, tylko to że P4 sprzedało dane osobowe.
  • Strona 32 z 241
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 241
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 241