• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 31 z 241
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 241

 #489950  autor: Robaas
 17 lip 2011, 18:16
Pawelo300 pisze:Czyli jeżeli chcę być w Play Frash to muszę ponownie zmieniać numer i kupić nowy starter (...)
jak nie idzie zmienić, dla zachowania numeru możesz przenieść się na chwilę do innej sieci i wrócić do Play.

 #489986  autor: nav
 17 lip 2011, 21:16
Jak to jest w koncu z tym rozliczaniem nocnego transferu w play online? Mam wlaczona usluge, od poczatku umowy (zawarta 30.06) do 13.07, mniej wiecej o godzinie 00:00 (+ max 6 min) rozlaczalo mi polaczenie i od tego momentu po ponownym polaczeniu bylo naliczanie z nocnego transferu - czyli bez pomniejszania limitu ogolnego GB.
Po rozmowach z innymi uzytkownikami, min z tego forum dostalam inforamcje, ze u nich jest tak samo. Tymczasem od 14.07 nie ma automatycznego rozlaczania, rozlaczac musze recznie, napisalam w tej sprawie do play, ale dostalam tylko taka odpowiedz:
Uprzejmie informuję, że jeżeli chce Pani, aby dane połączenie internetowe było rozliczane w ramach Nocnego Nielimitowanego Transferu, to musi być nawiązane po 12 w nocy. Połączenia internetowe nie są automatycznie rozłączane między godzinami 23:59 a 00:00.
Czy faktycznie cos sie zmienilo i teraz trzeba samemu sie rozlaczac, a moze usluga dziala bez rozlaczania,bo na bilingu mam osobne podsumowanie za sesje po godzinie 24.

 #489992  autor: McCm
 17 lip 2011, 21:42
@up

Mi także przestało rozłączać o północy i o 9 rano. Jeśli Play liczy pobrane dane po godzinie 0:00 do limitu, to robi to wbrew własnemu regulaminowi usługi Nocny Transfer. Tam nie ma nic wspomnianego o tym, że trzeba się rozłączyć.

Szczegóły dotyczące usługi

3. W ramach Usługi, Abonenci, o których mowa w pkt 1 niniejszego regulaminu mogą korzystać z transmisji danych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i za pośrednictwem Sieci Telekomunikacyjnej P4 w godzinach 00:00-09:00 bez zmniejszania limitu transmisji danych określonego w Tabeli nr 2 Cennika Oferty Play Online II.
Jak ktoś ma możliwość, niech sprawdzi jak oni to rozliczają.

 #490002  autor: nav
 17 lip 2011, 22:00
Sciagam na razie zbyt malo danych w nocy zeby to sprawdzic na 100%, ale po moich podliczeniach wychodzi na to ze nie wliczaja tych danych, nawet bez rozlaczania. Jutro do nich jeszcze raz napisze, a do tego czasu moze odezwie sie wiecej osob, ktorzy maja to samo?

 #490070  autor: qper
 18 lip 2011, 09:04
hmmm :)

Obrazek

 #490074  autor: KC-KARLOS
 18 lip 2011, 09:20
qper - jakim prawem Tobie włączyli Pocztę Głosową, jeśli Ty nie prosiłeś o włączenie jej??? Coś tu jest nie tak...

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #490084  autor: qper
 18 lip 2011, 09:54
Karlos20 pisze:
qper - jakim prawem Tobie włączyli Pocztę Głosową, jeśli Ty nie prosiłeś o włączenie jej??? Coś tu jest nie tak...
Też mnie to dziwi. Sprawa dotyczy mojej kuzynki ale jak widać to nie ma znaczenia :)

 #490089  autor: KC-KARLOS
 18 lip 2011, 10:28
qper pisze:
Karlos20 pisze:
qper - jakim prawem Tobie włączyli Pocztę Głosową, jeśli Ty nie prosiłeś o włączenie jej??? Coś tu jest nie tak...
Też mnie to dziwi. Sprawa dotyczy mojej kuzynki ale jak widać to nie ma znaczenia :)
Dobrze, że ja nie mam takich problemów... - Notka nieaktywna, poczta glosowa nieaktywna, Już w Zasięgu i informacja o próbie połączenia - działają poprawnie, lektor u mnie też działa (a numer miałem prawie rok temu przeniesiony z Heyah) :) Nie wiem, może rzeczywiście zmiana telefonu i przebywanie w "4G" PLAY'a powoduje, że wszystko u mnie wzorcowo działa (za wyjątkiem Etykietki BETA - ale to juz opisywałem w innym temacie).

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #490091  autor: qper
 18 lip 2011, 10:46
Karlos20 pisze:(za wyjątkiem Etykietki BETA - ale to juz opisywałem w innym temacie).
Tak jak już pisałem - to problem mojej kuzynki.

Ja już mam wszystko naprawione :]

Mnie Etykietka działa ;) i powiem szczerze, że opcja wysłania pustego smsa na 8052 jest super. Wiem kiedy jestem na zasięgu Pulsa a kiedy Playa - Nokie tego nie wyświetlały.

Wymień sobie SIMke na nowszą i powinno zadziałać.

 #490096  autor: KC-KARLOS
 18 lip 2011, 11:25
qper pisze:
Karlos20 pisze:(za wyjątkiem Etykietki BETA - ale to juz opisywałem w innym temacie).
Tak jak już pisałem - to problem mojej kuzynki.

Ja już mam wszystko naprawione :]

Mnie Etykietka działa ;) i powiem szczerze, że opcja wysłania pustego smsa na 8052 jest super. Wiem kiedy jestem na zasięgu Pulsa a kiedy Playa - Nokie tego nie wyświetlały.

Wymień sobie SIMke na nowszą i powinno zadziałać.
W ubiegłą sobotę wymieniłem SIMkę i niestety problem nie ustąpił - pisałem o tym w tym temacie (podstrona 2 i 3) :arrow: http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php ... c&start=30

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #490109  autor: play4you2
 18 lip 2011, 12:10
mkowalski pisze:Tak, Pan Piotr przed chwilą właśnie dzwonił w sprawie mojego ponownego zgłoszenia. I faktycznie, wystarczyło poczekać i wszystko działa jak należy.
Ok, dostałęm róniez potwierdzenie rozwiązania zgłoszenia. Pewnie w systemie też będzie już ono zamknięte.
playonline pisze:Play4You - da sie cos z tym zrobic?
Nie obiecuję. Zobaczę, co da się zrobić.
Quetzal pisze:(przykład: gdy Play włączył wszystkim usługę "Notka sms" Bok w ogóle o tym nie wiedział).
No w tej kwestii pozowlę sobie na małą uwagę. Nie stwierdzono, że "wszystkim". Przypomnijcie sobie moją prośbę o zgłoszenie tego jak ktoś miał taki przypadek. Napisały raptem 2 osoby z tego forum. Więc stwierdzenie że "wszystkim" wyłączono uznaję za mocno przesadzone, gdyż nie zostało to potwierdzone.
To tyle tytułem wyjasnień.
Robaas pisze:jak nie idzie zmienić, dla zachowania numeru możesz przenieść się na chwilę do innej sieci i wrócić do Play.
Jeżeli jest to DATA, to nie da rady zrobić w ten sposób.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #490113  autor: user_delete19
 18 lip 2011, 12:14
play4you2 pisze:Więc stwierdzenie że "wszystkim" wyłączono uznaję za mocno przesadzone, gdyż nie zostało to potwierdzone.
Włączono to na 3 numerach którymi w tamtym czasie zarządzałem. Na dwóch były zwykłe komunikaty, na moim była PG - Play radośnie na wszystkich zmienił >: żeby jeszcze jakieś info było a nie, żebym się musiał organoleptycznie dowiadywać od dzwoniących, że coś jest nie tak :/

 #490123  autor: playonline
 18 lip 2011, 12:35
play4you2 pisze:Nie obiecuję. Zobaczę, co da się zrobić.
Po kontakcie telefonicznym widze zamkniete zgloszenie na Play24 (za szybkosc dla konsultanta przyjmujacego zgloszenie i realizujacego wielkie brawa jezeli roaming faktycznie zostal wlaczony!) z informacja, ze juz wlaczyli roaming.

Mozesz tylko to potwierdzic, czy juz jest aktywny? W chwili obecnej telefon lezy w mieszkaniu i nie mam go przy sobie.

Pozdro.

[ Dodano: 2011-07-18, 12:36 ]
A i konto doladowalem juz w inny sposob. Tak wiec tylko teleplay mnie juz interesuje i roaming.

 #490128  autor: DanielR
 18 lip 2011, 12:51
play4you2, pamiętasz może, jakiś czas temu, moje smęcenia o występowaniu tzw. "echa" podczas rozmów odebranych, gdy znajduję się w roamingu Polkomtela lub zasięgu macierzystym sieci Play, a odbieram połączenia z telefonów stacjonarnych...?
Właściwie to, spodziewałem się, że zostanę "olany" pomimo zgłoszeń. A jednak miło się rozczarowałem.
Jest zmiana, wreszcie nie ma echa! Obecnie jest tak, jak od zawsze było w T-Mobile. :P
I mam nadzieję, że już tak pozostanie!

Zatem chciałbym pochwalić Waszą "ekipę" (nie wiem do kogo bezpośrednio adresować podziękowania), za działania zmierzające w kierunku poprawy jakości świadczonych usług, za to, że mnie jednak zwyczajnie nie zbyliście.

Jeszcze raz dzięki! :wink:

PS No chyba, że to (też) nie Wasza zasługa... :twisted:

 #490131  autor: user_delete19
 18 lip 2011, 13:07
play4you2, możesz zerknać na 32950523 & 32907491?
Przecież człowieka krew może zalać! :/ Dwa razy wklejono mi formułkę jak skonfigurować telefon mimo explice stwierdzenia, że internet/mms na poprzedniej konfiguracji działały OK *ORAZ* podjęto próbę skonfigurowania telefonu ręcznie. Dodatkowo uraczono mnie ankietą, którą rozpatrujący zgłoszenie mógłby sam wypełnić w oparciu o dane, które podałem w obu zgłoszeniach (za wyjątkiem "• Czy po przełożeniu karty SIM do innego aparatu problem występuje (tak / nie / brak próby) ?", ale skoro tego nie padawałem to można załozyć, że nie próbowano... :roll: )

:evil:
Od prawie tygodnia jestem bez internetu/mms a BOK leci sobie w kulki :/

EDIT: a przy każdorazowej próbie wysłania ankiety na konsultanta dostaję radosne "Wystapił nieznany bład: ERR79408040"... :/

 #490134  autor: nav
 18 lip 2011, 13:19
play4you2, czy moglbys udzielic informacji, jesli masz taka mozliwosc, jak to jest z tym rozlaczaniem przy nocnym transferze w play online ? KIedys bylo, teraz nie ma, jak to jest liczone w koncu?

 #490139  autor: playonline
 18 lip 2011, 13:51
wojciech pisze:EDIT: a przy każdorazowej próbie wysłania ankiety na konsultanta dostaję radosne "Wystapił nieznany bład: ERR79408040"... :/
Ja tam moge ocenic konsultanta. :) Wiec bledy pewnie wybiorczo dzialaja.

[ Dodano: 2011-07-18, 14:21 ]
Play4You - czy masz moze info czy z bramki play bedzie mozna wysylac smsy specjalne? Aby chocby aktywowac jakas usluge w play?

 #490148  autor: mkowalski
 18 lip 2011, 14:34
play4you2, możesz wyjaśnić mi jedną kwestię? Mam numer we Freshu (oczywiście zarejestrowany) ze wszystkimi zgodami na NIE. Mimo to, przed chwilą miałem telefon od konsultanta w sprawie "super-hiper oferty".

Pomijam to, że zaproponował identyczną ofertę, jaką mam dostępną na stronie internetowej Playa. Generalnie chodzi o zasadę - skoro nie wyraziłem zgody na marketing, to nie powinniście łamać tych postanowień.

Rozumiem, że mam zrobić w tej sprawie zgłoszenie przez Play24, tak?

 #490150  autor: play4you2
 18 lip 2011, 14:38
wojciech pisze:Włączono to na 3 numerach którymi w tamtym czasie zarządzałem.
Chyba nie do końca zrozumiałeś moja wypowiedź. Chodziło o to, że stwierdzenie, iż "wszystkim" naszym Klientom tak się wydarzyło jest nieprawdą, gdyż jeżeli już, to była to ewentualnie mała grupa osób i nic poza tym (choć do tej pory nie otryzmałem potwierdzenia tej informacji, że błąd był po naszej stronie i czy w ogóle był jakis błąd). Nie zaprzeczam, że u Ciebie to miało miejsce, zresztą byłes jak chyba pamiętam obok qpera, jedną z tych 2 osób, które zgłosiło mi ten przypadek, jak o to poprosiłem.
Tak więc dlatego stwierdzam, że niewłaściwym jest uzycie właśnie takiego okreśelnia, jak było wspomniane.
playonline pisze:Mozesz tylko to potwierdzic, czy juz jest aktywny?
Z tego co widzę, wszystko powinno Ci już działać.
DanielR pisze:Jest zmiana, wreszcie nie ma echa! Obecnie jest tak, jak od zawsze było w T-Mobile.
I mam nadzieję, że już tak pozostanie!
Cieszę się w takim razie, że jesteś już zadowolony z naszych usług ;-).
DanielR pisze:Właściwie to, spodziewałem się, że zostanę "olany" pomimo zgłoszeń.
Nigdy nikogo "nie olewam" i jak mogę, to pomagam. W Twoim przypadku równiez tak było. Czasami tylko potrzeba trochę czasu, żeby sprawę wyjasnic i rozwiązać. Niestety, nie wszystko uda się rozwiązać "od razu".
DanielR pisze:Jeszcze raz dzięki!
Nie ma za co :wink:
wojciech pisze:Od prawie tygodnia jestem bez internetu/mms a BOK leci sobie w kulki :/
Już chyba wiem, co może być w twoim przypadku probleme. Sprawę przekażę znanemu już wam konsultantopwi i myślę, że jeszcze dziś zadzwoni do Ciebie i wszystko wyjaśni. Co do oceny, to wystarczy, że wyślesz tylko SMS na żądany numer i już. Nic nie wpisuj w wiadomość, tylko cyfrę i nic poza tym. Nie podawaj numeru zgłoszenia, my już to odpowiednio zweryfikujemy.
nav pisze:play4you2, czy moglbys udzielic informacji, jesli masz taka mozliwosc, jak to jest z tym rozlaczaniem przy nocnym transferze w play online ?
Niestety, ale żadne informacje dotyczące nieprawidłowości w tej usłudze do mnie nie dotarły. Osoby odpowiadające za tą usługę również nie mają żadnych wiadomości, że działa to nieprawidłowo. Według raportów usługa działa zgodnie z jej przeznaczeniem. To wiem i tyle mogę powiedzieć.
Jeżeli komuś z was działa coś nie tak (w/g waszej opinii), złóżcie reklamację. To wszystko co mogę ci poradzić w tej sprawie.
playonline pisze:Play4You - czy masz moze info czy z bramki play bedzie mozna wysylac smsy specjalne?
Raczej nie, ale nie mam takich informacji oficjalnych. Generalnie nie sądzę, aby umozliwić tego typu funkcjonalność w bramce SMS, aby można było wysyłac SMS Premium. Związane to jest z charakterystyką samej usługi i jej funkcjonalnością. Wybacz, ale więcej na ten temat nie mogę powiedzieć. Jak zapewne wiesz, obowiązuje mnie Tajemnica Telekomunikacyjna.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #490153  autor: playonline
 18 lip 2011, 14:58
play4you2 pisze:Z tego co widzę, wszystko powinno Ci już działać.
Oby. :) Jezeli bedzie dzialac to konsultantowi i osobie zajmujacej sie zgloszeniem postaram sie wyslac piwko. Na adres siedziby. ;) Daloby rade im je jakos przekazac? ;)
play4you2 pisze:Generalnie nie sądzę, aby umozliwić tego typu funkcjonalność w bramce SMS, aby można było wysyłac SMS Premium.
Wiem o co chodzi ale mialem na mysli mozliwosc aktywacji uslug Play (np. TelePlay).
play4you2 pisze:Jak zapewne wiesz, obowiązuje mnie Tajemnica Telekomunikacyjna.
Wiem.
  • Strona 31 z 241
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 241
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 241