Fakturę (papierową) dostałem 10-go, a więc 10 dni po zakończeniu okresu rozliczeniowego. Pierwsze informacje o e-fakturze (bez podglądu) powinnaś już mieć, ewentualnie jutro...
E-awizo z tego co czytałem może przyjść po e-fakturze ...
Co do ostatecznej e-faktury powinnaś ją dostać w przyszłym tygodniu (to też teoria, z tego co czytałem).
Co do SMSów w ramach opłaty. W ramach jednorazowej opłaty dostajesz w niepełnym okresie proporcjonalną ilość SMS (np. 100 zamiast 300), a w kolejnym już bez opłat, całość czyli 300 SMS. W sumie dostajesz zatem więcej niż jest napisane w ofercie

To, że schodzi ci podwójnie to pewnie błąd jakiś, bo już drugi raz dzisiaj o tym czytam. Sprawdź czy nie piszesz polskich znaków (mogą one skrócić wiadomość nawet 2-3krotnie) i napisz reklamację. Ja nie miałem żadnych problemów z SMSami.
Co do nie rozłączania sieci przed Nocnym Transferem to bądź ostrożna i zdecydowanie rozłączaj się sama (jeżeli nie rozłączy cię samo), bo inaczej będzie ci prawdopodobnie liczyło z dziennego transferu. Pamiętaj, że godzina na twoim zegarku nie odpowiada godzinie na serwerach Play. Mi automatycznie rozłącza o godzinie 00:01:34 wg mojego zegarka

.Upewnij się też, że aktywowałaś usługę Nocny Transfer.
Napisz także zgłoszenie, że nie rozłącza cię samo. To kolejny błąd :/
Tak z ciekawości. Ogólnie jesteś pechowa, czy tylko teraz masz takiego pecha
