lucash25 pisze:Niestety, prędkość jak dalej była 1mb tak i dalej jest. Test łącza sprawdzałem dziś kilkakrotnie o różnych porach dnia. ( praktycznie od 8 rano co godzinę, dwie). Za każdym razem było w miarę stabilnie ok. 1mb-1,3mb/s i wysyłanie 0,32mb/s. Pingi w granicach poniżej 100. ( dokładnie takie same wartości uzyskiwałem przy pomiarze na zwykłym pakiecie internetowym we Freshu).
Minęło już ponad dobę od smsa potwierdzającego aktywację "Wyższej Prędkości". Wave podłączony jako modem raczej nie powinien blokować transferu ( w specyfikacjach ma do 7,2mb/s), więc wina telefonu to nie powinna być.
Ktoś coś doradzi?
Idź do Play'a, zarejestruj kartę Play Online na Kartę, a następnie po jej rejestracji złóż reklamację.
Spróbuj również przełączyć się na UMTS 2100 Play'a - jeśli u Ciebie dostępny.
Pamiętaj, że prędkość jest uzależniona od obciążenia sieci w Twoim regionie.
Stare karty z Play Online które zostały zmigrowane do nowej oferty powinny swoje parametry unormować w ciągu kilku dni - jeśli tak się nie stanie - tak jak napisałem wyżej - zarejestruj kartę i reklamuj.

Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam
