• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 28 z 241
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 241

 #489362  autor: playonline
 15 lip 2011, 01:04
play4you2 pisze:W kwestii czysto formalnej.. Za infrastrukturę innych Operatorów, zwłaszcza zagranicznych, nie odpowiadamy. Zapis ten jest w Regulaminie. Oczywiście reklamację będziesz miał prawo złożyć, ale jeżeli chodzi o kłopoty z logowaniem i uzyskanie z tego powodu odszkodowania, będąc zagranicą, to raczej małe są szanse na to, aby sprawę uznano za zasadną. To tak w "wielkim" skrócie.
Porownanie Play Karty z Play Abonamentem...

LINK

Nadal obwinisz "innych Operatorow" a nie Play? ;)
 #489442  autor: psychofanplay
 15 lip 2011, 12:47
Witam posiadam abonament one play65 ze zniżką czyli płace 50zł migracja jest nieopłacalna dla mnie.

Chciałbym się dowiedzieć z jakiego pakietu internetowego mogę skorzystać z mojej taryfie podobnego w działaniu oraz kosztach do pakietów we fresh 7zł=100mb , 9zł=200mb.

Obecnie na play 24 widzę

Usługi rekomendowane dla Ciebie:

internet w telefonie 25mb za 5zł

poniżej normalne opcje

play online w telefonie 100mb za 5zł

internet w telefonie 100mb za 10zł

wlaczylem blokade transferu danych(poza siec p4?)

Jestem zupelnie zielony w pakietach abonamentowych....

kocham play bezgraniczną patologiczną miłością bez wzajemności...
 #489449  autor: KC-KARLOS
 15 lip 2011, 13:13
psychofanplay pisze:Witam posiadam abonament one play65 ze zniżką czyli płace 50zł migracja jest nieopłacalna dla mnie.

Chciałbym się dowiedzieć z jakiego pakietu internetowego mogę skorzystać z mojej taryfie podobnego w działaniu oraz kosztach do pakietów we fresh 7zł=100mb , 9zł=200mb.

Obecnie na play 24 widzę

Usługi rekomendowane dla Ciebie:

internet w telefonie 25mb za 5zł

poniżej normalne opcje

play online w telefonie 100mb za 5zł

internet w telefonie 100mb za 10zł

wlaczylem blokade transferu danych(poza siec p4?)

Jestem zupelnie zielony w pakietach abonamentowych....
Ja Tobie proponuję zmienić plan taryfowy na ofertę Stan Darmowy 69 - tam dostaniesz 350 minut do wszystkich sieci, Nieograniczone rozmowy w Play NA ZAWSZE oraz możliwość zakupienia specjalnych pakietów netowych na zasięgu Play i Plus z opcją Bezpieczny Internet (po wyczerpaniu pakietu NIE PŁACISZ za dalszą transmisję danych, ale ogranicza Ci prędkość. A do wyboru są takie pakiety: 100 MB za 7 zł, 200 MB za 9 zł (ten pakiet przez pierwszy miesiąc jest DARMOWY), 500 MB za 15 ZŁ, 1 GB za 25 zł.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #489467  autor: psychofanplay
 15 lip 2011, 14:38
Juz mowilem, ze migracja nie wchodzi w gre:)

prosze o wyjasnienie pakietow ktore podalem.

pytanie bonusowe czy play wreszscie dostosuje taryfe roamingowa do konkurencji czy napawde bede zmuszony do zakupu startera konkurencji i nabicia im kasy?

teleplay nie wchodzi w gre :)

kocham play bezgraniczną patologiczną miłością bez wzajemności...

 #489469  autor: mkowalski
 15 lip 2011, 14:48
play4you2, dziękuję za interwencję w sprawie przekierowań, ale jestem zmuszony jeszcze raz prosić o pomoc.

Kwestia komunikatów lektora wróciła do normy, ale w zamian straciłem usługę "Już jestem". Zrobiłem w tej sprawie kolejne zbiorcze zgłoszenie - 32927100. Jeśli możesz, prześlij je do techników.

 #489482  autor: KC-KARLOS
 15 lip 2011, 15:45
psychofanplay pisze:Juz mowilem, ze migracja nie wchodzi w gre:)

prosze o wyjasnienie pakietow ktore podalem.

pytanie bonusowe czy play wreszscie dostosuje taryfe roamingowa do konkurencji czy napawde bede zmuszony do zakupu startera konkurencji i nabicia im kasy?

teleplay nie wchodzi w gre :)
No to kiepsko, że migracja nie wchodzi w rachubę, bo tam są lepsze pakiety netowe i tansze rozmowy, ale cóż...

Dla Twojej taryfy są takie pakiety netowe:

INTERNET W TELEFONIE (korzystasz z zasięgu Plus i Play):
25 MB za 5 zł - kod: *111*88*1# - dezaktywacja: *111*88*2#
100 MB za 10 zł - kod: *111*89*1# - dezaktywacja: *111*89*2#
250 MB za 20 zł - kod: *111*90*1# - dezaktywacja: *111*90*2#
500 MB za 35 zł - kod: *111*91*1# - dezaktywacja: *111*91*2#

taryfikacja co 100 kB, po wyczerpaniu pakietu, za transfer ponosisz opłatę zgodnie z cennikiem taryfy One Play.


Jeśli chodzi o tańszy roaming, to jest opcja obniżenia cen rozmów w roamingu międzynarodowym w Play. Wystarczy uaktywnić opcję TANI ROAMING w menu PLAY na wyświetlaczu swojego telefonu. Dokładne szczegóły na tej stronie: http://www.play.pl/pl/obsluga-klienta/u ... i-roaming/

Cennik roamingu międzynarodowego masz tu - patrz uważnie opcję "Ceny połączeń przy użyciu usługi TANI ROAMING": http://www.play.pl/resources/pdf/Oplaty ... rodowe.pdf

Na przykład dzwoniąc do strefy 3 z kraju Unii Europejskiej na każdej minucie połączenia OSZCZĘDZAMY AŻ 3,75 zł - zamiast 15 zł, minuta kosztuje 11,25 zł :)
Ostatnio zmieniony 15 lip 2011, 17:00 przez KC-KARLOS, łącznie zmieniany 1 raz.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #489483  autor: psychofanplay
 15 lip 2011, 15:54
Bede miał pytanie odnosnie playonline w telefonie, działa tylko na zasiegu p4 ?

mimo, że jest zniżka w opcji tanszy roaming ceny polaczen pozostawiaja wiele do życzenia w porownaniu z konkurencja :)

chcialbym po prostu najtansza alternatywe w one play65 opcji internet , jestem bliski konca umowy a przedluzy w okresie tzw deadline bo obecnie nie ma dla mnie nic ciekawego:P:)

kocham play bezgraniczną patologiczną miłością bez wzajemności...

 #489485  autor: KC-KARLOS
 15 lip 2011, 16:01
psychofanplay pisze:Bede miał pytanie odnosnie playonline w telefonie, działa tylko na zasiegu p4 ?

mimo, że jest zniżka w opcji tanszy roaming ceny polaczen pozostawiaja wiele do życzenia w porownaniu z konkurencja :)

chcialbym po prostu najtansza alternatywe w one play65 opcji internet , jestem bliski konca umowy a przedluzy w okresie tzw deadline bo obecnie nie ma dla mnie nic ciekawego:P:)
Play Online w telefonie działa tylko na nadajnikach P4,
Pakiety Internet w telefonie - te droższe działają na Plusie i Play'u.
Nie ma tańszej alternatywy na neta w telefonie dla Twojej taryfy, zapoznaj się z nowymi taryfami ALL INCLUSIVE (w RePlay) - są atrakcyjne i nawet sam mógłbym się pokusić na skorzystanie z oferty... Ale na razie zostaje we Fresh'u.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #489500  autor: play4you2
 15 lip 2011, 16:50
joszua pisze:Numer zgłoszenia:32888148
Ok, powinien ktoś się tym zająć.
playonline pisze:Kurka, pomylilem sie co do numeru... Zgloszenie 32867130, czy moglbys je zamknac bo zglosilem je nie na tym numerze?.. :/
Dodałem komentarz z prośba o jego zamknięcie.
Karlos20 pisze:To nie problem techniczny, jeśli w SMSach przekraczasz 160 znaków (bez polskich znaków) - wtedy opłata jest podwójna.
Jeśli mieścisz się w tych 160 znakach, to również wchodzi w rachubę używanie w nich polskich znaków - wtedy kasują Cię za 80 znaków - czyli napiszesz 160 znaków, to 18 gr w plecy.
Potwierdzam.
Pajuch pisze:Co nie rozwiązuje problemu niestety
Prawdopodobnie tak jest skonstruowana usługa w systemie i raczej tego się jednak nie zmieni. Samo przerwanie sesji nie jest złamaniem regulaminu.
playonline pisze:Nadal obwinisz "innych Operatorow" a nie Play?
Przede wszystkim nikogo nie obwiniałem, tylko przytoczyłem zapis z Regulaminu. co do filmiku, no cóż, ukazuje on jedynie sposób logowania się telefonu z kartą do sieci a nie problemy samej sieci. Jak wspomniałem, masz prawo złożyc zgłoszenie lub reklamację i myślę, że nasza dalsza dyskusja w tym temacie nie ma wiekszego sensu.
psychofanplay pisze:prosze o wyjasnienie pakietow ktore podalem.
Generalnie w tej taryfie nie masz pakietów, które działaja poza zasięgiem sieci Play. Jak przekroczysz ich uzycie, to opłaty naliczają się poza abonamentem i czasami moga być dość kosztowne. Niemniej jednak, co byś chciał więcej się dowiedzieć? Masz podaną wysokość danych Pakietów (ilość MB) i cenę za nie. Wszystko jest tu określone. Ich szczegóły są zapisane w konkretnych regulaminach pakietów, znajdujących się na naszej stronie. Zapoznaj się z nimi, wówczas uzyskasz precyzyjne informacje.
mkowalski pisze:Kwestia komunikatów lektora wróciła do normy, ale w zamian straciłem usługę "Już jestem".
Hmm.. Z tego co sie orientuję, to jak masz lektora, to wszystko jest ok.. To nie jest ten sam problem co miał qper? No zreszta jeszcze nie dostałem maila w twoim przypadku, ale u qpera podobno wszystko juz działa (przynajmniej dostałem taka informację). Co dokładnie Ci nie działa? Tylko te wiadomości? Jak tak, to poczekaj 24 h i sprawdź raz jeszcze. To powinno sie uruchomić (te wiadomości) po 24h.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #489508  autor: playonline
 15 lip 2011, 17:26
play4you2 pisze:Przede wszystkim nikogo nie obwiniałem, tylko przytoczyłem zapis z Regulaminu
Wiem.
play4you2 pisze:ukazuje on jedynie sposób logowania się telefonu z kartą do sieci a nie problemy samej sieci
Mylisz sie. Ukazuje problem LOGOWANIA sie do sieci (wyglada to tak jakby roaming byl zabokowany) z karty postpaid przy czym prepaid loguje sie i dziala prawidlowo (co widac na foto).
play4you2 pisze:Jak wspomniałem, masz prawo złożyc zgłoszenie lub reklamację
Poszlo najpierw zgloszenie, reklamacja bedzie jak zgloszenie nic nie da.
play4you2 pisze:dalsza dyskusja w tym temacie nie ma wiekszego sensu
Dyskutowac nie zamierzam bo nic tutaj nie zdzialam (w koncu Telepolis nie jest oficjalnym kanalem P4). Tutaj juz musi popracowac znany dzial..
play4you2 pisze:Dodałem komentarz z prośba o jego zamknięcie.
Dziekuje.

Przy okazji: Nie zauwazyles, ze dziwnym jest, iz ciagle pojawiaja sie u mnie problemy tylko z tym jednym numerem? Przy czym drugi dziala dobrze (no z malymi bledami jakis czas temu ale teraz juz jest ok).

 #489511  autor: forum_tg
 15 lip 2011, 17:43
play4you2,
mógłbyś mi wytłumaczyć dlaczego punkt nr 8 regulaminu usługi nieograniczone rozmowy w Play jest nieprawdą?
http://www.play.pl/resources/pdf/Regula ... _Fresh.pdf


u mnie, a także u moich znajomych nie podaje okresu. może należy to komuś zgłosić zeby albo zmienił regulamin, albo ustawienia na Waszym serwerze

 #489513  autor: playonline
 15 lip 2011, 17:53
tomektg pisze:mógłbyś mi wytłumaczyć dlaczego punkt nr 8 regulaminu usługi nieograniczone rozmowy w Play jest nieprawdą?
To nie jest wprowadzenie w blad a raczej blad systemu. Tak czy owak Play powinien to poprawic.

 #489523  autor: Pajuch
 15 lip 2011, 18:43
play4you2 pisze: Pajuch napisał/a:
Co nie rozwiązuje problemu niestety


Prawdopodobnie tak jest skonstruowana usługa w systemie i raczej tego się jednak nie zmieni. Samo przerwanie sesji nie jest złamaniem regulaminu.
Bez przesady są ludzie co im rozlaczacie sesje co 40MB...

Dzis sesje trwały po 1,9GB i zrobiłem test połączyłem sie 8:45 nic nie rozłączyło sam rozlaczylem o 16-tej i jakos problemu z naliczeniem nie mieliscie by zakasowac "co wasze od 9:00" ale jesli sesje zestawie 23:30 i zaczne sciagac 00:15 to wyciagniecie za kazdy KB z konta za miast liczyc free od00:01 czyli brzydko ujmując okradniecie mnie :-D co również przetestowałem


Nie należyte wykonanie usług telekomunikacyjnych na pewno podlega pod jakiś regulamin a takowe rozłączanie jest w pewnym stopniu nie należytym wykonaniem uslugi


Mi to zwisa i az tak bardzo nie przezkadza bo sobie poradze a sa tacy co niestety nie...pokazuje bledy ktore jako siec sygnujaca sie magicznym 4G czyli jakims znakiem jakosci(inaczej 4G nazwac waszego nie mozna ze wzgledów na definicje ITU ktorej nawet szanowny rzecznik gruszka nie zna) powinna ekipa studentów zając się w trybie natychmiastowym rozwiązaniem problemu ktory dotyczy wiekszosci bo nie sprzedajecie uslug jak na bazarze



I taka mała rada dla kolegi co walczy o upload najlepszym dowodem na to ze play ogranicza uzytkownikowi upload jest profil QOS na ktory mozna sie powolac ;) 512 jest w opcji 4mega

QOS jest to negocjacja predkosci lacza miedzy stacja bazowa operatora a modemem powinni dawac na przykladzie ponka z dodatkowa usluga predkosci 4/4 hehe bo w regulaminie maja predkosc przesylu do 1mega a w regulaminie dodatkowej uslugi do 4 mega przesyl rozumie sie jako od i do uzytkownika a warunki techniczne maja jak wspominales ze dziala bez problemu szybciej w playfresh
nie ma w zmianki download upload ;) wiec to celowe dzialanie

I szumne DO 4mega nie ma racji bytu poniewaz profil QOS ogranicza możliwość szybszego przesyłu co ustanawil operator hehe DO jest tylko w jedna strone w druga jest do 386 lub 512 w zaleznosci od oferty internetowej
Ostatnio zmieniony 15 lip 2011, 21:52 przez Pajuch, łącznie zmieniany 8 razy.

 #489525  autor: mkowalski
 15 lip 2011, 18:55
play4you2 pisze:
mkowalski pisze:Kwestia komunikatów lektora wróciła do normy, ale w zamian straciłem usługę "Już jestem".
Hmm.. Z tego co sie orientuję, to jak masz lektora, to wszystko jest ok.. To nie jest ten sam problem co miał qper? No zreszta jeszcze nie dostałem maila w twoim przypadku, ale u qpera podobno wszystko juz działa (przynajmniej dostałem taka informację). Co dokładnie Ci nie działa? Tylko te wiadomości? Jak tak, to poczekaj 24 h i sprawdź raz jeszcze. To powinno sie uruchomić (te wiadomości) po 24h.
Już wyjaśniam - przed rozwiązaniem zgłoszenia działała usługa "Już jestem", ale nie działały komunikaty lektora. Teraz, po rozwiązaniu sprawy, usługi zostały zamienione - nie działa "Już jestem", ale w zamian działa lektor.

Masz rację, qper miał podobny problem (o ile nie identyczny). Chodzi jednak o to, że działać powinny zarówno komunikaty lektora, jak i usługa "Już jestem" (czyli SMS-y z informacją o tym, że ktoś dzwonił gdy miałem wyłączony telefon).

EDIT:
play4you2, sprawa już jest wyjaśniona - po kilku godzinach "Już jestem" zostało aktywowane. Także na tę chwilę wszystko działa tak jak powinno ;)
Ostatnio zmieniony 15 lip 2011, 21:16 przez mkowalski, łącznie zmieniany 2 razy.

 #489531  autor: pakierhakierxd
 15 lip 2011, 19:12
A co powiesz na to że mi stacjonarny dostawca daję prędkość do 6 mb/s pobierania a uploadu do 512 kb/s czy to jest uczciwe wg mnie nie ale co na to poradzisz,w najwyższej opcji ma się 1 mb/s w playu jak testuje to za każdym razem taki mam na karcie play fresh/play abonament all inclusive szybkość mniejsza 2,4 mb/s najczęściej a upload wyższy :D

Pozdrawiam :)

 #489532  autor: Pajuch
 15 lip 2011, 19:15
pakierhakierxd pisze:A co powiesz na to że mi stacjonarny dostawca daję prędkość do 6 mb/s pobierania a uploadu do 512 kb/s
zobacz umowe i regulamin na 99,99% masz okreslone warunki co do uploadu i downloadu w p[lay jet tylko prędkość przesyłu ;) No tak i jeli operator zaprzecza temu by limitowal upload a to robi profilem QOS chyba jest cos nie tak hehe to byla tylko wkazówka do kolegi co walczy o ten upload ;) mi tam starcza 512

 #489534  autor: pakierhakierxd
 15 lip 2011, 19:26
Nie mam w umowie sprecyzowanych warunków co do uploadu ale wiem że przy łączach 1-2 mb/s jest to 256kb/s,6mb/s -512,20 mb-1024 kb/s piszą tylko szybkości do ilu za jaką cenę ,czasem się upload przydaje jak chce się komuś coś wysłać i jak coś jest duże to długo się strasznie wysyła.

Pozdrawiam :)

 #489545  autor: Blank
 15 lip 2011, 20:58
Pajuch, dzięki, ale już sprawa przekazana do UKE. W razie kontaktu poinformuję ich o tym :D

Dzisiaj złożyłem ostatnie zgłoszenie/reklamację w tej sprawie (za namową pracownika UKE). Ostatnia odpowiedź, jeżeli ktoś zdążył przeczytać była kompletnie nie na temat.
Najwyraźniej pani Małgorzata Z., Konsultant ds. obsługi jest jednym z tych konsultantów, których należy uważać za analfabetów.

PS. Play4You2, mam prośbę. Dopisz do zgłoszenia 32924729 iż jest to odwołanie od reklamacji w zgłoszeniu 32632356.

Dla wyjaśnienia. Wysyłam średnio 30 plików o wadze 50 MB dziennie. W przeciągu miesiąca oznacza to stratę około 7h z powodu niezgodnego z regulaminem ograniczenia prędkości wysyłania.

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament

 #489571  autor: qper
 15 lip 2011, 22:45
aster pisze:No właśnie, tylko jak to jest w iPhonach? Czy trzymają sesję, czy za każdym razem jest to łączenie+rozłączenie?
iPhone trzyma sesje, jeżeli nie następuje przerwanie - czyli np przelogowanie na EDGE, lub zmiana na PLUSA
pakierhakierxd pisze:Wg mnie najlepiej aktywować na zmianę wpierw 10 za 5 a jak się skończy to 30 za 10 dzięki temu będzie się ważność przedłużać
Według mnie najlepiej jednak włączyć 30 zł za 10 zł a przedłużać doładowanie 5 zł przez FB. Dostajemy darmowe 50 gr które przedłuża ważność o 30 dni ;)
mkowalski pisze:Masz rację, qper miał podobny problem (o ile nie identyczny). Chodzi jednak o to, że działać powinny zarówno komunikaty lektora, jak i usługa "Już jestem" (czyli SMS-y z informacją o tym, że ktoś dzwonił gdy miałem wyłączony telefon).
Mnie już wszystko doprowadzili do porządku łącznie z przekierowaniami na właściwy numer z końcówką 725, który jest ustawiony automatycznie a nie ręcznie. jestem zadowolony, że się to udało zrobić.


PS Chyba został ujawniony koszt usługi TelePlay w play24 - 3,66 ;)

Obrazek

a to w celu poprawienia humoru - czytanie ze zrozumieniem konsultantki ;)

Obrazek

 #489580  autor: user_delete19
 15 lip 2011, 23:01
Tia... konsultanci play.. zgłoszenie: od godzin popołudniowych 13 lipca nie mogę połączyć się z internetem/wysłać mms...

konsultant czuwa, konsultant radzi, konsultant nigdy cie nie zdradzi:
proszę skonfigurować połączenie internetowe/mms :roll:
  • Strona 28 z 241
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 241
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 241