• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 6 z 7
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

 #489380  autor: playonline
 15 lip 2011, 09:17
divhashmorex pisze:Polskie (nie tylko, ale szczególnie) społeczeństwo jest bardzo głupie
Tu sie zgodze. Polacy nie czytaja Regulaminow i potem sa jazdy z innymi pracownikami firmy (ktorzy w zasadzie nie sa niczemu winni).

Tutaj wiec wina jest po stronie Klientow. Jedyne co mnie wkurza w zamawianiu telefonow przez telefon to brak podbitej karty gwarancyjnej... W Salonie sie jej nie podbije. Zwiazek ma to niestety z tym, ze telefon taki mozna zwrocic w ciagu tych 10 dni.

PS Chociaz firmom mogliby podbijac KG.

 #489382  autor: mkowalski
 15 lip 2011, 09:23
playonline pisze:Jedyne co mnie wkurza w zamawianiu telefonow przez telefon to brak podbitej karty gwarancyjnej... W Salonie sie jej nie podbije. Zwiazek ma to niestety z tym, ze telefon taki mozna zwrocic w ciagu tych 10 dni.
A spotkałeś się kiedykolwiek z problemem z przyjęciem takiej karty w zestawie z fakturą lub umową (z datą i numerem IMEI)?

 #489386  autor: playonline
 15 lip 2011, 09:39
mkowalski pisze:A spotkałeś się kiedykolwiek z problemem z przyjęciem takiej karty w zestawie z fakturą lub umową (z datą i numerem IMEI)?
Tak. I w zasadzie sie nie dziwie gdyz KG maja taki zapis, ze jest wymagana uzupelniona.

 #489388  autor: mkowalski
 15 lip 2011, 09:42
playonline pisze:
mkowalski pisze:A spotkałeś się kiedykolwiek z problemem z przyjęciem takiej karty w zestawie z fakturą lub umową (z datą i numerem IMEI)?
Tak. I w zasadzie sie nie dziwie gdyz KG maja taki zapis, ze jest wymagana uzupelniona.
W którym serwisie? Pytam, bo w każdym który znam zestaw pusta KG i faktura z IMEI jest bez problemu akceptowany.

 #489389  autor: rain86
 15 lip 2011, 09:45
Tak.
Mówiąc dosadnie miałeś pecha. Generalnie ja jeszcze jak pracowałem w salonie, nigdy ale to nigdy przez ten czas serwis nie odmówił naprawy telefonu bez wypełnionej KG (zawsze wtedy była załączana kserokopia umowy z nr IMEI telefonu)

Było: Mitsubishi Trium, Alcatel OT 311,511,Sony CMD-J5, Siemens SL45i,Nokia N-Gage, SE T610, SE J200, Motorola E398, Samsung E900, Nokia N73, Samsung F480, Nokia N82, N86, 5800, Omnia HD, SE C901, Wave 8500, 6303, N8, SGS II, Lumia 800, HTC 1S
Jest:ip4s

 #489394  autor: playonline
 15 lip 2011, 10:03
mkowalski pisze:W którym serwisie? Pytam, bo w każdym który znam zestaw pusta KG i faktura z IMEI jest bez problemu akceptowany.
Regenersis, CCS.? Pkt 4 KG w Samsungu.?

Zapoznaj sie.

 #489409  autor: playonline
 15 lip 2011, 10:51
kuwejt pisze:Punkty punktami ale to faktycznie dziwne. Ja oddawałem nokie do serwisu z pustą KG i do tego tylko paragon na którym nawet nie było IMEI. Bez problemu.
Czy na KG Nokii jest zapis, ze musi byc wypelniona KG? Niestety nie mam do takiej teraz dostepu wiec nie wiem.
 #489436  autor: vh
 15 lip 2011, 12:30
mkowalski pisze:Play ma dostać z powrotem telefon, kartę SIM i umowę, oraz oświadczenie o odstąpieniu.
Nie trzeba odsyłać umowy. Nie wprowadzaj ludzi w błąd.

 #489518  autor: kuwejt
 15 lip 2011, 18:11
kuwejt pisze:Nie wiem. Sprawdze jak będę w domu. Pamiętam że raz w NokiaCare przy przyjmowaniu telefonu obsługujący przepisywał mi date zakupu z paragonu właśnie do KG.
"W celu złożenia reklamacji należy przedtsawić:
a) produkt
b) oryginał dowodu zakupu, który wyraźnie określa nazwę i adres sprzedającego, date i miejsce zakupu, rodzaj produktu oraz numer IMEI lub inny numer seryjny
c) ważna kartę gwarancyjną"

Tyle jest napisane, ale tak jak mówie na paragon bez IMEI też przyjmowali.

pzdr

Audyt UX, www i SM
Szukasz pomysłu na prezent?
Satysfakcja użytkownika na FB

 #489529  autor: mkowalski
 15 lip 2011, 19:06
playonline pisze:
mkowalski pisze:W którym serwisie? Pytam, bo w każdym który znam zestaw pusta KG i faktura z IMEI jest bez problemu akceptowany.
Regenersis, CCS.? Pkt 4 KG w Samsungu.?

Zapoznaj sie.
Regenersis widać bardzo Cię nie lubi ;)

Systematycznie wysyłam im telefon właśnie w zestawie pusta KG + faktura i ani razu nie odrzucili zgłoszenia.

 #489606  autor: playonline
 16 lip 2011, 00:05
mkowalski pisze:Regenersis widać bardzo Cię nie lubi
Kto powiedzial, ze ja wysylam telefon? Nigdy nie wyslalem telefonu do serwisu. :) Jak sie psul to kupilem nowy (w sumie tylko 2x mi tel padl z czego jak ten 1 padl to kupilem nastepny a jak ten 2 to go sam naprawilem). Mowie tylko jak jest w KG Samsa i jak powinien zareagowac serwis. I w sumie jak reaguja. Swoja droga czy to tel Samsunga? Bo jesli inny to moze stad przyjeli (inne warunki KG).

 #489645  autor: mkowalski
 16 lip 2011, 10:28
playonline pisze:
mkowalski pisze:Regenersis widać bardzo Cię nie lubi
Kto powiedzial, ze ja wysylam telefon? Nigdy nie wyslalem telefonu do serwisu. :) Jak sie psul to kupilem nowy (w sumie tylko 2x mi tel padl z czego jak ten 1 padl to kupilem nastepny a jak ten 2 to go sam naprawilem). Mowie tylko jak jest w KG Samsa i jak powinien zareagowac serwis. I w sumie jak reaguja. Swoja droga czy to tel Samsunga? Bo jesli inny to moze stad przyjeli (inne warunki KG).
Pytałem przecież, czy "spotkałeś się kiedykolwiek z problemem z przyjęciem takiej karty", a teraz mi piszesz, że opierasz się tylko na tym, co jest w KG Samsunga ;)

Telefon był innej firmy, ale w KG jest ten sam zapis - musi być wypełniona karta gwarancyjna i dowód zakupu. Mimo to Regenersis ani razu nie odmówił mi naprawy telefonu z pustą kartą gwarancyjną i fakturą z numerem IMEI.

 #489815  autor: playonline
 17 lip 2011, 00:04
mkowalski pisze:Pytałem przecież, czy "spotkałeś się kiedykolwiek z problemem z przyjęciem takiej karty", a teraz mi piszesz, że opierasz się tylko na tym, co jest w KG Samsunga ;)
Czy to oznaczac musi, że JA wysylalem telefon? Nie. Uczestniczylem tylko w takich sprawach.

[ Dodano: 2011-07-17, 00:07 ]
mkowalski pisze:Mimo to Regenersis ani razu nie odmówił mi naprawy telefonu z pustą kartą gwarancyjną i fakturą z numerem IMEI.
"Mialem" tez przypadek, ze telefon jakis rok temu przyjety byl bez KG a niedawno odmowiono przyjecia (ten sam serwis) z powodu braku KG. Widac cos sie pozmienialo w mentalnosci niektorych serwisow.

 #489818  autor: mkowalski
 17 lip 2011, 00:33
playonline pisze:
mkowalski pisze:Mimo to Regenersis ani razu nie odmówił mi naprawy telefonu z pustą kartą gwarancyjną i fakturą z numerem IMEI.
"Mialem" tez przypadek, ze telefon jakis rok temu przyjety byl bez KG a niedawno odmowiono przyjecia (ten sam serwis) z powodu braku KG. Widac cos sie pozmienialo w mentalnosci niektorych serwisow.
Ale to już jest całkiem inna sprawa - chociaż moim zdaniem skoro jest faktura z numerem IMEI i datą zakupu, to KG nie powinna być bezwzględnie wymagana.

 #489826  autor: playonline
 17 lip 2011, 01:56
mkowalski pisze:Ale to już jest całkiem inna sprawa
Nie inna. Podobna.
mkowalski pisze:chociaż moim zdaniem
Jak ktos kupuje sprzet jakiegos producenta to zgadza sie na jego warunki zapisane w KG. Tak wiec i na to aby dostarczyc uzupelniona KG + dowod zakupu. Nie zgadzasz sie z warunkami to nie kupujesz - proste.

 #489872  autor: nav
 17 lip 2011, 13:54
Wtedy to cala sprzedaz przez internet nie mialaby sensu. Ja kupilam jakies pol roku temu telefon Samsunga w sklepie internetowym, tez nie mam podstemplowanej KG, bo niby jak, telefon przyszedl w zamknietym, zalakowanym pudelku, mam tylko fakture z numerem imei z pudelka. Poza tym jak ktos kupuje np przez internet pierwszy raz sprzet danego producenta, to skad moze wiedziec jaki zapis jest na karcie gwarancyjnej, skoro to wszystko jest zapakowane, dopiero nabywca po odbiorze moze przeczytac. Trzeba by bylo najpierw czytac wszystkie warunki, ktore sa udostepniane w necie, a czasami sie tak po prostu nie da i dopiero wtedy kupowac. Moim zdaniem to jest po prostu zla wola serwisu czy przyjma czy nie.
Pamietam ze kupowalam w MM Nokie kilka lat temu i siadlo mi oprogramowanie, facet w sklepie tylko zszyl mi Kg z paragonem i tyle. Poszlam do serwisu oddalam za tydzien dostalam naprawiony telefon i tyle. Nie wiem nie wglebialam sie jak to jest w przypadku nokii, ale nie wyobrazam sobie teraz ze kupujac cokolwiek przez internet czy przez telefon, przychodzi mi cos w rozwalonym pudelku, bo trzeba bylo wypisac karte.

 #489905  autor: playonline
 17 lip 2011, 15:34
nav pisze:bo niby jak
Odeslac do sprzedawcy z informacja, ze MUSI podbic.
nav pisze:Wtedy to cala sprzedaz przez internet nie mialaby sensu.
Nie podbija odrazu bo klient (konsument) zamawiajac sprzet na odleglosc ma prawo zwrocic go w ciagu 10 dni. Gdyby KG byla podbita to po ptakach. KG wydawana jest TYLKO i WYLACZNIE w ilosci sztuk 1 wiec wiesz...
nav pisze:skad moze wiedziec jaki zapis jest na karcie gwarancyjnej, skoro to wszystko jest zapakowane
rejestrujac sie na str Samsa masz dostep do tresci KG.

 #489908  autor: nav
 17 lip 2011, 15:51
Napisalam, ze nie we wszystkich wypadkach sie da. Jasne mozna odeslac na swoj koszt, chociaz powinno byc to inaczej robione, no ale trudno.
  • Strona 6 z 7
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7