• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 27 z 241
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 241

 #489195  autor: play4you2
 14 lip 2011, 14:06
joszua pisze:Będę wdzięczny gdyby udało Ci się coś "zadziałać" nim promocja się skończy
Ok, to zróbmy tak:

Stwórz zgłoszenie (nawet wyślij mailem), opisz na spokojnie o co chodzi, podaj wszystjkie niezbędne dane osobowe w mailu a na koniec podaj mi numer zgłoszenia. Zobaczymy, co da się zrobić.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #489214  autor: joszua
 14 lip 2011, 14:57
play4you2 pisze: Ok, to zróbmy tak:

Stwórz zgłoszenie ...a na koniec podaj mi numer zgłoszenia. Zobaczymy, co da się zrobić.
Wielkie dzięki za szybką odpowiedź.
Poprzez Play24 wysłałem takie zgłoszenie.
Numer zgłoszenia:32888148

A.

 #489222  autor: playonline
 14 lip 2011, 15:12
play4you2 pisze:Dodałem stosowny komentarz do sprawy.
Dzieki.
play4you2 pisze:W kwestii czysto formalnej.. Za infrastrukturę innych Operatorów, zwłaszcza zagranicznych, nie odpowiadamy. Zapis ten jest w Regulaminie. Oczywiście reklamację będziesz miał prawo złożyć, ale jeżeli chodzi o kłopoty z logowaniem i uzyskanie z tego powodu odszkodowania, będąc zagranicą, to raczej małe są szanse na to, aby sprawę uznano za zasadną. To tak w "wielkim" skrócie.
Wiem, pamietam. ;) Jednak nie zapominaj, ze druga karta SIM Play dziala perfekcyjnie... :) Poza tym wszystkie moje ostatnie reklamacje dotycza TYLKO tego numeru 790xxxxxx...

Kurka, pomylilem sie co do numeru... Zgloszenie 32867130, czy moglbys je zamknac bo zglosilem je nie na tym numerze?.. :/

Dzieki za pomoc.

 #489223  autor: Robaas
 14 lip 2011, 15:20
playonline pisze:Czy u Was takze zablokowali mozliwosc kopiowania tekstu z Play24? Mam na mysli np numer zgloszenia... Wczoraj normalnie skopiowalem a dzis juz nie...
teraz sprawdziłem na FF 5.0 mogę kopiować tekst bez problemów.

 #489227  autor: playonline
 14 lip 2011, 15:51
Robaas pisze:teraz sprawdziłem na FF 5.0 mogę kopiować tekst bez problemów.
Teraz sprawdzilem i juz jest ok. Na czas kiedy pisalem posta nie bylo takiej mozliwosci.

 #489229  autor: aster
 14 lip 2011, 16:30
Karlos20 pisze: Jeśli sesja internetowa trwa cały czas, wtedy z danych jesteś rozliczany po zakończeniu połączenia internetowego.

Stan pozostałego pakietu netowego we Fresh'u sprawdzasz kodem *108# [zadzwoń].
Każdy pakiet można odpalić tylko raz w ciągu 30 dni, od momentu aktywacji pakietu, więc maksymalna liczba danych, którą można uzbierać to 1825 MB (ok. 1,8 GB). Należy pamietać, że zmiana taryfy powoduje kasację niezużytych danych i aktywację tych pakietów, więc podczas zmian na 2 pozostałe profile, w których są dostępne pakiety netowe, można zgromadzić max. po 1,8 GB danych.
No właśnie, tylko jak to jest w iPhonach? Czy trzymają sesję, czy za każdym razem jest to łączenie+rozłączenie?

Dzięki za kod, o to chodziło. :)

Jeśli chodzi o pakiety to wystarczy jakikolwiek kupić by wydłużyć ważność transferu na koncie. Stąd moje pytanie czy jest jakiś maks. limit, który można uzbierać, jeśli np. będzie kupować 1 w miesiącu 1GB a prawie w ogóle go nie używał.

 #489233  autor: mkowalski
 14 lip 2011, 16:41
Jeśli chodzi o pakiety to wystarczy jakikolwiek kupić by wydłużyć ważność transferu na koncie. Stąd moje pytanie czy jest jakiś maks. limit, który można uzbierać, jeśli np. będzie kupować 1 w miesiącu 1GB a prawie w ogóle go nie używał.
Tak nie uzbiera - trzeba na zmianę różnymi pakietami. Pakiet o danej wielkości możesz aktywować tylko raz w miesiącu, czyli dokładnie tyle ile wynosi ważność promocyjnych megabajtów.

 #489240  autor: greenrs
 14 lip 2011, 16:59
Jestem w play fresh. Wczoraj dostałem sms-a zachęcającego do promocji "weź 10 zł za 5 zł" polegającej na zakupie 10 złotowego pakietu za 5 zł. Pakiet aktywowałem bez problemu, lecz zauważyłem że za każdego wysłanego sms-a ściąga mi z pakietu 18 gr czyli podwójnie! Na czym więc polega ten bonus? Na szczęście za rozmowy ściąga normalnie czyli 29gr za minutę. Jednak ktoś kto pisze tylko sms-y na pewno nic nie zyska a może jedynie stracić jeśli nie wykorzysta pakietu do 30 dni.

 #489241  autor: mkowalski
 14 lip 2011, 17:01
greenrs pisze:Pakiet aktywowałem bez problemu, lecz zauważyłem że za każdego wysłanego sms-a ściąga mi z pakietu 18 gr czyli podwójnie! Na czym więc polega ten bonus?
To zwykły problem techniczny - zrób zgłoszenie przez Play24 i zaznacz w nim, że prosisz o korektę błędnie naliczonych opłat.

 #489242  autor: KC-KARLOS
 14 lip 2011, 17:02
mkowalski pisze:
Jeśli chodzi o pakiety to wystarczy jakikolwiek kupić by wydłużyć ważność transferu na koncie. Stąd moje pytanie czy jest jakiś maks. limit, który można uzbierać, jeśli np. będzie kupować 1 w miesiącu 1GB a prawie w ogóle go nie używał.
Tak nie uzbiera - trzeba na zmianę różnymi pakietami. Pakiet o danej wielkości możesz aktywować tylko raz w miesiącu, czyli dokładnie tyle ile wynosi ważność promocyjnych megabajtów.
Play nie podaje maksymalnej ilości środków zebranych z pakietów netowych. Trzeba pamiętać, że przedłuża się pakiet innym, który jest aktualnie wolny dla Ciebie - oczywiście ten poprzednio wykupiony jest "zajęty" na 30 dni.

Trzeba też pamiętać, że w profilu "Play Fresh Internet bez limitu danych" jest ustalona maksymalna paczka danych, którą można otrzymać w ramach doładowania konta - 2 GB na szybką transmisję danych.

Jeśli chodzi o naliczanie danych to w Play są one łącznie za wysyłane i odebrane dane - co 100 kB.

[ Dodano: 2011-07-14, 17:07 ]
greenrs pisze:Jestem w play fresh. Wczoraj dostałem sms-a zachęcającego do promocji "weź 10 zł za 5 zł" polegającej na zakupie 10 złotowego pakietu za 5 zł. Pakiet aktywowałem bez problemu, lecz zauważyłem że za każdego wysłanego sms-a ściąga mi z pakietu 18 gr czyli podwójnie! Na czym więc polega ten bonus? Na szczęście za rozmowy ściąga normalnie czyli 29gr za minutę. Jednak ktoś kto pisze tylko sms-y na pewno nic nie zyska a może jedynie stracić jeśli nie wykorzysta pakietu do 30 dni.
Promocja jest prosta - zamieniasz 5 zł z konta głównego na 10 zł na rozmowy, SMSy i MMSy do wszystkich sieci, dzięki temu relatywnie obniżasz koszty podstawowego użytwowania telefonu.
Jeśli chodzi o SMS-y: To nie problem techniczny, jeśli w SMSach przekraczasz 160 znaków (bez polskich znaków) - wtedy opłata jest podwójna.
Jeśli mieścisz się w tych 160 znakach, to również wchodzi w rachubę używanie w nich polskich znaków - wtedy kasują Cię za 80 znaków - czyli napiszesz 160 znaków, to 18 gr w plecy.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #489249  autor: Robaas
 14 lip 2011, 17:26
greenrs pisze:zauważyłem że za każdego wysłanego sms-a ściąga mi z pakietu 18 gr czyli podwójnie!
sprawdź czy to nie jest opisany problem z kodowaniem znaków, wyślij smsa z 1 literką na swój nr i zobacz ile skasuje.

 #489276  autor: aster
 14 lip 2011, 18:58
greenrs pisze:Jestem w play fresh. Wczoraj dostałem sms-a zachęcającego do promocji "weź 10 zł za 5 zł" polegającej na zakupie 10 złotowego pakietu za 5 zł.
Być może nie wiedziałeś o tym wcześniej, ale jest także inny pakiet dostępny: 30zł za 10zł. Tak więc tylko sam musisz obliczyć który Ci się bardziej opłaca...

 #489283  autor: pakierhakierxd
 14 lip 2011, 19:25
Wg mnie najlepiej aktywować na zmianę wpierw 10 za 5 a jak się skończy to 30 za 10 dzięki temu będzie się ważność przedłużać

Pozdrawiam :)

 #489286  autor: Blank
 14 lip 2011, 19:39
Byle przedłużać w ciągu 30h przed utratą ważności (czyli do 18:00 w dniu poprzedzającym dzień utraty ważności). Tak samo w przypadku doładowania przez Face'a lub play.pl
Pakiety są aktywowane w ciągu pierwszej godziny, max 90 minut, ale w regulaminie jest zapis o 24h i rzeczywiście, czasami play (podobno) się nie wyrabia. Lepiej nie kusić zatem losu i nie próbować przedłużać o np. 23:00 w dniu utraty ważności :twisted:

Jeżeli się nie mylę, to jeżeli nie zdążą aktywować pakietu w ciągu 24h (a w tym wypadku 30h, bo tyle czasu przed utratą ważności aktywujesz kolejny), a ty stracisz środki, to reklamacja powinna załatwić sprawę (zwrot utraconych środków). Chyba się nie mylę, nie?
Ostatnio zmieniony 14 lip 2011, 19:40 przez Blank, łącznie zmieniany 1 raz.

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament

 #489287  autor: Pajuch
 14 lip 2011, 19:40
play4you2 pisze: Pajuch napisał/a:
Wiecej uwag nie mam, w waszym interesie leży poprawienie tego by nie zalała was fala reklamacji


Ok, podeślę Twoje uwagi komu trzeba.
No ja mysle bo taki stan jest nie do pomyślenia, dopiero zobaczyłem biling i jak idealnie rozłączacie- pełna perfekcja i synchronizacja jak u rosyjskich pływaczek.

przyklad Obrazek

 #489298  autor: Blank
 14 lip 2011, 20:25
Pajuch, phi mi w PO69 zrywa po niecałych 2 GB (teraz nie pamiętam dokładnie po ilu. Sprawdzę później :P).

Trzeba po prostu użyć odpowiedniej części ciała... :D

i ustawić, aby system automatycznie łączył się po zerwaniu sesji ;)
Jak idziesz spać w nocy, zamiast normalnego połączenia przez program, wybierasz połączenie do nocnego transferu. Po przerwaniu, system automatycznie połączy się ponownie.
Po co siedzieć w nocy przy kompie?

http://www.youtube.com/watch?v=9lVV18YDWwg
Oczywiście, żeby połączyć się z siecią, używając alternatywnego połączenia, to normalne musi zostać zakończone...

OK, sprawdziłem. U mnie rozłączają dokładnie co 1631424 kB.

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament

 #489309  autor: Pajuch
 14 lip 2011, 21:03
divhashmorex pisze:trzeba po prostu użyć odpowiedniej części ciała...

i ustawić, aby system automatycznie łączył się po zerwaniu sesji
Nie ma mowy o tym w regulaminie ;) jak byś ruszył ta odpowiednia częścią to byś zauważył, ze sesje sa po sobie co oznacza ze zestawiają się z automatu

Co nie rozwiązuje problemu niestety :-D

 #489311  autor: Blank
 14 lip 2011, 21:25
No, ale czego chcesz w regulaminie, bo ciebie nie zrozumiałem?
Pisałeś, że siedziałeś w nocy i co chwilę się łączyłeś? Po co się łączyć ręcznie jak Windows może się łączyć ponownie z automatu?

A na poprawę zbyt szybko nie licz. Pewnie powiedzą, że to, że rozłącza się idealnie co taką paczkę danych, to przypadek i wina leży po twojej stronie. ;)

EDIT: Odpowiedzi na zgłoszenia są coraz bardziej zabawne.

EDIT2:
Sprawa nieaktualna. Zgłoszono do Urzędu Kontroli Elektronicznej fakt limitowania przez was prędkości uploadu, bez odpowiednich zapisów w regulaminach. Złożona reklamacja została uznana za zasadną, ale odpowiedź była nie na temat. Nie naprawiono problemu, ani nie przyznano oczekiwanej rekompensaty. Co oznacza (według pracownika UKE), iż mozna ją uznać za negatywną.
Ostatnio zmieniony 15 lip 2011, 13:58 przez Blank, łącznie zmieniany 1 raz.

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament

 #489349  autor: mkowalski
 14 lip 2011, 22:56
divhashmorex pisze:Z tego co widzę, nie ma co się bawić i walić prosto do UKE. Bo od was nie dostanę odpowiedzi, na jakiej podstawie limitujecie prędkość wysyłania w ofercie Play Online (zadałem je już dwukrotnie na blogu, przez email do rzecznika i na P24 - jedna odpowiedź nie na temat, reszta zignorowana)...
Pamiętaj, że najpierw potrzebna jest reklamacja i negatywna odpowiedź operatora. Dopiero potem UKE może interweniować w Twojej sprawie.
  • Strona 27 z 241
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 241
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 241