• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 26 z 241
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 241

 #488892  autor: avt31
 13 lip 2011, 14:59
qper pisze:Jest tylko pik pik pik i rozłączenie.
U mnie telefon wyłączony. Ustawiony jest na roaming Plusa.
Próba dodzwonienia się i efekt ... żaden. Momentalnie rozłącza.
Miałem też inny komunikat w stylu "Brak takiego numeru".
Nie wiem co Play ciągle psuje w systemie, ale czasami to jest poniżej jakiegokolwiek poziomu.
Play to inna telefonia komórkowa. :smt010

 #488923  autor: Robaas
 13 lip 2011, 17:14
qper pisze:Już to zgłaszałem 2 miesiące temu ale nadal tego nie poprawili
może opiekun strony ma wakacje i nie ma kto poprawić? tylko czemu jawnie łamią swój regulamin?

 #488925  autor: politykier
 13 lip 2011, 17:20
Witam p4y
w zgłoszeniu 32781489 opisałem problem z połączeniami w 3g w łebie, tzn szumy i zakłócenia, co prawda na razie się nie powtarzają te klopoty, ale w odpowiedzi na zgłoszenie dowiedzialem się że w łebie nie ma zasięgu 3g... może niech kto inny się zajmie tym zgłoszeniem i sprawdzi skad były te zakłócenia...
pozdrawiam

 #488985  autor: qper
 13 lip 2011, 21:50
Dla zainteresowanych włączyli teleplay beta 2 ;)

 #488999  autor: playonline
 13 lip 2011, 23:27
qper pisze:Dla zainteresowanych włączyli teleplay beta 2 ;)
Dzieki za info! :) Dzis rano to przetestuje. :)

PS. Podoba mi sie pelna synchronizacja z kontem Play24. :)

Nie podoba mi sie to, ze aby skorzystac z uslugi to numer z ktorego chcemy dzwonic MUSI byc glownym w Play24... To z lekka ograniczenie np dla osob, ktore posiadaja wiecej niz jeden telefon i akurat ten "nie-glowny" jest za granica Polski... Bez sensu.

No ale musze przyznac, ze usluga dziala lepiej niz poprzednia wersja.

PS 2 Ciekawe jak polaczenia beda widoczne w historii polaczen... Czy podobnie jak smsy z bramki Play, ze tylko data i godzina oraz czas polaczenia bez informacji do kogo sie dzwoni czy bedzie juz widac numer do kogos sie dzwonila. Rano sprawdze. :)

 #489002  autor: qper
 13 lip 2011, 23:36
playonline pisze:Dzieki za info!
Wiedziałem, że na to czekasz :)
playonline pisze:Podoba mi sie pelna synchronizacja z kontem Play24
No fajna sprawa, w końcu posłuchali użytkowników.
playonline pisze:Nie podoba mi sie to, ze aby skorzystac z uslugi to numer z ktorego chcemy dzwonic MUSI byc glownym w Play24...
Też mi się to nie podoba, bo jeżeli ktoś np w pracy zarządza numerami to z automatu jest pozbawiony możliwości korzystania z tej usługi. Powinni coś wymyślić, żeby tak nie było.
playonline pisze:No ale musze przyznac, ze usluga dziala lepiej niz poprzednia wersja.
Ogólnie ok, co prawda u mnie na Macach na wszystkich przeglądarkach się zawiesza przy akceptacji Flasha, ale na Windows działa ok.

Napisałem już im nawet kilka uwag. Jak dla mnie na pierwszy rzut oka to okno jest aplikacji jest za wąskie i ucinają się nazwy kontaktów. Ale to taki detal.

Zauważyłem też, że nie mogą sobie wypracować jednolitej nazwy bo w jednym miejscu piszą "TelePlay" a w innych Tele Play. Powinni przyjąć jeden schemat nazewnictwa.

Podsumowując fajna usługa i mam nadzieję, że w wersji finalnej będzie tania ;)

Jutro czas testów ;)

 #489008  autor: playonline
 14 lip 2011, 00:12
To sobie potestowalem na SIMce postpaid... Prepaid mam ustawiona jako glowny numer na Play24 a smsy na maila do postpaida przychodza mi srednio po 3 dniach (jezeli dochodza)... Specjalnie wlaczylem telefon i okazalo sie, ze nie lapie sieci.. Na 3 telefonach (SE, Nokia, Samsung).

Play4You - mozesz przepchnac (zgl 32867130) aby sprawdzic co jest grane? Cykl rozliczeniowy mam do 19ego a 30zl w ramach abonamentu chcialbym jakos wykorzystac... Jak nie to pojdzie reklamacja..., ze nie moge skorzystac z uslugi.

PS Czy u Was takze zablokowali mozliwosc kopiowania tekstu z Play24? Mam na mysli np numer zgloszenia... Wczoraj normalnie skopiowalem a dzis juz nie... :/

[ Dodano: 2011-07-14, 00:14 ]
qper pisze:Jutro czas testów
U mnie jest godzina +1 wiec od 13 minut w Polsce jest "dzis" a u mnie od 1h i 13 minut jest "dzis". ;)

 #489021  autor: user_delete19
 14 lip 2011, 08:14
qper pisze:Dla zainteresowanych włączyli teleplay beta 2
dziala jakby lepiej, ale... wyglada ochydnie :/ Cala strona play.pl ma dosyc prosty 'design' a tutaj jakies gradienty, zaokraglenia i 'bog wie co jeszcze' -- "le fuj" :/

 #489030  autor: playonline
 14 lip 2011, 09:14
Przetestowane na prepaidzie i dziala choc druga strona slyszala mnie ciszej przy max podglosnionym mikrofonie. Plus dla Play za to rozwiazanie, ze mozna taniej dzwonic. :) Choc ciekawe ile bedzie kosztowac wersja nie-beta.
A co do historii polaczen. Kilka sekund po rozmowie juz w historii jest widoczne polaczenie. :) Oby tak dalej. :) I co lepsze widac gdzie sie dzwonilo. :)

 #489062  autor: kaczuszka793
 14 lip 2011, 10:19
to była sytuacja taka że telefon jest na mame , a ja jestem użytkownikiem... i mama podpisala umowe bo mnie nie było w tym czasie ...

 #489072  autor: playonline
 14 lip 2011, 10:31
kaczuszka793 pisze:to była sytuacja taka że telefon jest na mame , a ja jestem użytkownikiem... i mama podpisala umowe bo mnie nie było w tym czasie ...
Ty bys nie podpisala umowy a TYLKO wlasciciel...

 #489074  autor: kaczuszka793
 14 lip 2011, 10:32
wiem, ale bym ją przeczytała!!

 #489075  autor: joszua
 14 lip 2011, 10:34
Witam,
Play4You2, mam pytanie. Jak często aktualizowana jest baza dokumentów zastrzeżonych w Playu? Mam niestety wrażenie, że niezbyt aktualne są tam dane.

 #489095  autor: playonline
 14 lip 2011, 11:19
kaczuszka793 pisze:wiem, ale bym ją przeczytała
I po co sie unosisz? Rozumiem twoje nerwy ale to nic nie zmieni teraz... Oddaj telefon jezeli nie uzywalas i tak samo karta SIM jezeli nie byla w uzytku.

 #489100  autor: aster
 14 lip 2011, 11:50
Mam pytanie o te liczenie transferu w 100kb blokach, jak używam iPhone'a i Safari do przeglądania netu to jestem cały czas połączony z netem, czy każde ładowanie strony czy kliknięcie na link to oddzielne połączenie i min. 100kb transferu?

Druga sprawa to transfer w pakietach internetowych, czy jakimś kodem mogę to sprawdzić w telefonie czy tylko logując się na stronie Play 24?

I jaki jest maks. transfer, który mogę "uzbierać" na koncie włączając kolejne pakiety?

 #489106  autor: KC-KARLOS
 14 lip 2011, 12:00
aster pisze:Mam pytanie o te liczenie transferu w 100kb blokach, jak używam iPhone'a i Safari do przeglądania netu to jestem cały czas połączony z netem, czy każde ładowanie strony czy kliknięcie na link to oddzielne połączenie i min. 100kb transferu?

Druga sprawa to transfer w pakietach internetowych, czy jakimś kodem mogę to sprawdzić w telefonie czy tylko logując się na stronie Play 24?

I jaki jest maks. transfer, który mogę "uzbierać" na koncie włączając kolejne pakiety?
Jeśli sesja internetowa trwa cały czas, wtedy z danych jesteś rozliczany po zakończeniu połączenia internetowego.

Stan pozostałego pakietu netowego we Fresh'u sprawdzasz kodem *108# [zadzwoń].
Każdy pakiet można odpalić tylko raz w ciągu 30 dni, od momentu aktywacji pakietu, więc maksymalna liczba danych, którą można uzbierać to 1825 MB (ok. 1,8 GB). Należy pamietać, że zmiana taryfy powoduje kasację niezużytych danych i aktywację tych pakietów, więc podczas zmian na 2 pozostałe profile, w których są dostępne pakiety netowe, można zgromadzić max. po 1,8 GB danych.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #489133  autor: play4you2
 14 lip 2011, 12:48
mkowalski pisze:Jeśli mam aparat kupiony w salonie Play i chcę skorzystać z niezgodności towaru z umową, muszę go oddać do tego samego salonu, czy do któregokolwiek z salonów Play?
Do tego konkretnego.

qper pisze:Problemy mogą się pojawić przy załączaniu zdjęć itp materiałów, żebyście mogli wszystko sobie dokładnie przypisać.
W zasadzie nie musisz nic załączać. Genealnie chodzi tylko o samo zgłoszenie problemu i co konkretnie nie działa.
qper pisze:a czy to odwołanie 32793745 udało Ci się popchnąć w odpowiednie ręce?
Z tego co widzę, sprawa jest zamknięta. Masz nadal jakieś kłopoty z tym?
Robaas pisze:Play 24, zakładka usługi:
Ok, przekazałem.
tomektg pisze:play4you2, takie pytanko, w temacie:
Nie wiem, czy dobrze zrozumiałem pytanie, ale czy chodzi Ci dokładnie o to, czy można w naszej sieci przekroczyć limit kwotowy w MIXIE czy tak? Jeżeli takie jest pytanie, to odpowiem Ci, że nie, ponieważ przynajmniej nasz system bilingowy (odpowiedzialny za rozliczenia i wszlekiego rodzaju użycia), rozlicza aktywności "na bieżąco". Tak więc, szansa na przekroczenie lub wyjście "poza limit" jest równa prraktycznie "zeru". Jeżeli tak by się stało, to musiałby chyba nastąpić jakiś błąd.
W kwestii rozpatrzenia sprawy w Orange, wybacz, ale nie będę wypowiadał się na ten temat. Osobiście mogę odpowiedzieć Ci tylko na tematy związane z Play.
PWK pisze:Mam pytanie do play4you: czy odbierasz wiadomości PW? Wysłałem taką 2 dni temu i cisza...
Oczywiście że odbieram. Widzę, że jesteś stosunkowo "nowym" forumowidczem, więc tylko dla indformacji, zawsze odpowiadam na "najstarsze" PW i po kolei przechodzę do "najnowszych". Jeżeli wysłałeś, to z pewnością dostaniesz odpowiedź. Poczekaj cierpliwie na swoją kolej :wink:.
ukefake pisze:jakiś czas temu parę osób się skarżyło, że play "zapomina" o dyspozycji klienta i numer nadal funkcjonował w abonamencie. Obawiam się, że taka funkcjonalność systemu jest nadal obowiązująca.
No tak, ale jeżeli zdarzą się takie przypadki i zostaną potwierdzone, to wówczas reklamacja jest jak nabardziej zasadna i jest rozwiązywana albo w oparciu o wzajemne porozumienie z Klientem lub robione są stosowne korekty za okres, od kiedy usługa nie powinna być już aktywna. W tym temacie nie odnotowałem żadnych większych uchybień. Generalnie takie przypadki nie powinny miec miejsca, ale na szczęście nie zdarzają się często. Wszystkich, których to spotkało, pragnę serdecznie przeprosić. Przypominam tym samym, że te osoby maja w pełni prawo do złożenia reklamacji.
mkowalski pisze:Chwilę temu zrobiłem ponowne zgłoszenie, tym razem zbiorcze dla obu numerów - 32841047. Proszę o przekazanie ich do kompetentnych osób.
Ok, postaram Ci się jakoś w tym pomóc.
Pajuch pisze:Wiecej uwag nie mam, w waszym interesie leży poprawienie tego by nie zalała was fala reklamacji
Ok, podeślę Twoje uwagi komu trzeba.
ztomasz pisze:no i... formularz rejestracji u Was w biurach nie dziala.
Widocznie to była jakaś chwilowa usterka. Nie otrzymałem informacji, żeby coś sie popsuło na całą Polskę. Jakby co, to sptróbuj w innym punkcie.
politykier pisze:w zgłoszeniu 32781489 opisałem problem z połączeniami w 3g w łebie,
Ok, co do jakości zasięgu przekazałem juz odpowiednie informacje do Działu Sieci. W kwestii otrzyanej odpowiedzi, sprawę tez przekazałem... Do przełozonego tej osoby..
playonline pisze:Play4You - mozesz przepchnac (zgl 32867130) aby sprawdzic co jest grane?
Dodałem stosowny komentarz do sprawy.
playonline pisze:Jak nie to pojdzie reklamacja..., ze nie moge skorzystac z uslugi.
W kwestii czysto formalnej.. Za infrastrukturę innych Operatorów, zwłaszcza zagranicznych, nie odpowiadamy. Zapis ten jest w Regulaminie. Oczywiście reklamację będziesz miał prawo złożyć, ale jeżeli chodzi o kłopoty z logowaniem i uzyskanie z tego powodu odszkodowania, będąc zagranicą, to raczej małe są szanse na to, aby sprawę uznano za zasadną. To tak w "wielkim" skrócie.
Cóż... W tym temacie mogę powiedziec tylko jedno.. Należy złożyć stosowną reklamację. To nie jest sprawa do "rozpatrzenia" w jeden dzień, na forum. Trzeba zweryfikować wiele czynników, przesłuchać taśmy z nagraniami i inne kwestie. Niestety, bez reklamacji tego nie ruszymy.

Pzdr.

[ Dodano: 2011-07-14, 13:28 ]
joszua pisze:Mam niestety wrażenie, że niezbyt aktualne są tam dane.
A co dokładnie masz na myśli? Przyznam szczerze, że twoje pytanie jest bardzo ogólne.
kaczuszka793 pisze:wiem, ale bym ją przeczytała!!
Udzieliłem ci juz informacji w twoim wątku. tak na przyszłość, rzeczywiście zawsze sugeruję Ci zapoznac się z warunkami Umowy i przede wszystkim z Regulaminem Promocji. Dzięki temu unikniesz wielu nieporozumień, które mogłyby wystąpić. Pamiętaj, że jeżeli paczkę dostajesz kurierem, to zawsze możesz skorzystać z tzw. "dziesięciodniówki", na zasadach opisanych w ustawie.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #489183  autor: joszua
 14 lip 2011, 13:43
joszua napisał/a:
Mam niestety wrażenie, że niezbyt aktualne są tam dane.

A co dokładnie masz na myśli? Przyznam szczerze, że twoje pytanie jest bardzo ogólne.
Spoko, już śpieszę z wyjaśnieniem.
Problem w tym, iż mam wrażewnie że ta baza zastrzeżonych dokumentów nie jest aktualiziowana u Was na bieżąco...
Mój dokument został “odblokowany” 12 lipca i informacja o zdjęciu blokady z tą datą figuruje w odpowiednim rejestrze dokumentów zastrzeżonych. Z tego co zdążyłem się już dowiedzieć, informacja taka umieszczana jest w bazie “Dokumenty Zastrzeżone” do której dostęp mają banki zrzeszone w Związku Banków Polskich a także między innymi operatorzy telefonii komórkowej, np. Play.
Administratorem tej bazy jest Centrum Prawa Bankowego i Informacji, gdzie uzyskałem dziś informację, iż informacje w tej bazie uaktualniane są praktycznie natychmiast, oraz że operatorzy komórkowi też mają do niej dostęp i powinni aktualizować ją na bieżąco, nawet kilka razy dziennie, niestety praktyka często jest inna...
Będę więc niezmiernie wdzięczny za jakiś... mały update :D

Na razie czekam cierpliwie i pokornie (oby tylko promocja HTC days, nie skończyła się zanim się tu u Was zaktualizuje :lol: )

A generalnie chcę przenieść swój abonamentowy, wysłużony już numer z T-Mobile i póki co zderzam się ze ścianą. Będę wdzięczny gdyby udało Ci się coś "zadziałać" nim promocja się skończy :)
  • Strona 26 z 241
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 241
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 241