Użytkownik
Ranga
Zapalony dyskutant
Posty
323
Rejestracja
04 gru 2010, 19:07
Lokalizacja
z Szuflandii
U mnie telefon wyłączony. Ustawiony jest na roaming Plusa.qper pisze:Jest tylko pik pik pik i rozłączenie.
Dzieki za info!qper pisze:Dla zainteresowanych włączyli teleplay beta 2
Wiedziałem, że na to czekaszplayonline pisze:Dzieki za info!
No fajna sprawa, w końcu posłuchali użytkowników.playonline pisze:Podoba mi sie pelna synchronizacja z kontem Play24
Też mi się to nie podoba, bo jeżeli ktoś np w pracy zarządza numerami to z automatu jest pozbawiony możliwości korzystania z tej usługi. Powinni coś wymyślić, żeby tak nie było.playonline pisze:Nie podoba mi sie to, ze aby skorzystac z uslugi to numer z ktorego chcemy dzwonic MUSI byc glownym w Play24...
Ogólnie ok, co prawda u mnie na Macach na wszystkich przeglądarkach się zawiesza przy akceptacji Flasha, ale na Windows działa ok.playonline pisze:No ale musze przyznac, ze usluga dziala lepiej niz poprzednia wersja.
U mnie jest godzina +1 wiec od 13 minut w Polsce jest "dzis" a u mnie od 1h i 13 minut jest "dzis".qper pisze:Jutro czas testów
dziala jakby lepiej, ale... wyglada ochydnie :/ Cala strona play.pl ma dosyc prosty 'design' a tutaj jakies gradienty, zaokraglenia i 'bog wie co jeszcze' -- "le fuj" :/qper pisze:Dla zainteresowanych włączyli teleplay beta 2
A co tu komentować? Powinno się czytać umowę przed podpisaniem, to by potem takie kwiatki nie wychodziły.sql pisze:Play4You http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?p=489045
Ty bys nie podpisala umowy a TYLKO wlasciciel...kaczuszka793 pisze:to była sytuacja taka że telefon jest na mame , a ja jestem użytkownikiem... i mama podpisala umowe bo mnie nie było w tym czasie ...
I po co sie unosisz? Rozumiem twoje nerwy ale to nic nie zmieni teraz... Oddaj telefon jezeli nie uzywalas i tak samo karta SIM jezeli nie byla w uzytku.kaczuszka793 pisze:wiem, ale bym ją przeczytała
Jeśli sesja internetowa trwa cały czas, wtedy z danych jesteś rozliczany po zakończeniu połączenia internetowego.aster pisze:Mam pytanie o te liczenie transferu w 100kb blokach, jak używam iPhone'a i Safari do przeglądania netu to jestem cały czas połączony z netem, czy każde ładowanie strony czy kliknięcie na link to oddzielne połączenie i min. 100kb transferu?
Druga sprawa to transfer w pakietach internetowych, czy jakimś kodem mogę to sprawdzić w telefonie czy tylko logując się na stronie Play 24?
I jaki jest maks. transfer, który mogę "uzbierać" na koncie włączając kolejne pakiety?
Do tego konkretnego.mkowalski pisze:Jeśli mam aparat kupiony w salonie Play i chcę skorzystać z niezgodności towaru z umową, muszę go oddać do tego samego salonu, czy do któregokolwiek z salonów Play?
W zasadzie nie musisz nic załączać. Genealnie chodzi tylko o samo zgłoszenie problemu i co konkretnie nie działa.qper pisze:Problemy mogą się pojawić przy załączaniu zdjęć itp materiałów, żebyście mogli wszystko sobie dokładnie przypisać.
Z tego co widzę, sprawa jest zamknięta. Masz nadal jakieś kłopoty z tym?qper pisze:a czy to odwołanie 32793745 udało Ci się popchnąć w odpowiednie ręce?
Ok, przekazałem.Robaas pisze:Play 24, zakładka usługi:
Nie wiem, czy dobrze zrozumiałem pytanie, ale czy chodzi Ci dokładnie o to, czy można w naszej sieci przekroczyć limit kwotowy w MIXIE czy tak? Jeżeli takie jest pytanie, to odpowiem Ci, że nie, ponieważ przynajmniej nasz system bilingowy (odpowiedzialny za rozliczenia i wszlekiego rodzaju użycia), rozlicza aktywności "na bieżąco". Tak więc, szansa na przekroczenie lub wyjście "poza limit" jest równa prraktycznie "zeru". Jeżeli tak by się stało, to musiałby chyba nastąpić jakiś błąd.tomektg pisze:play4you2, takie pytanko, w temacie:
Oczywiście że odbieram. Widzę, że jesteś stosunkowo "nowym" forumowidczem, więc tylko dla indformacji, zawsze odpowiadam na "najstarsze" PW i po kolei przechodzę do "najnowszych". Jeżeli wysłałeś, to z pewnością dostaniesz odpowiedź. Poczekaj cierpliwie na swoją kolejPWK pisze:Mam pytanie do play4you: czy odbierasz wiadomości PW? Wysłałem taką 2 dni temu i cisza...
No tak, ale jeżeli zdarzą się takie przypadki i zostaną potwierdzone, to wówczas reklamacja jest jak nabardziej zasadna i jest rozwiązywana albo w oparciu o wzajemne porozumienie z Klientem lub robione są stosowne korekty za okres, od kiedy usługa nie powinna być już aktywna. W tym temacie nie odnotowałem żadnych większych uchybień. Generalnie takie przypadki nie powinny miec miejsca, ale na szczęście nie zdarzają się często. Wszystkich, których to spotkało, pragnę serdecznie przeprosić. Przypominam tym samym, że te osoby maja w pełni prawo do złożenia reklamacji.ukefake pisze:jakiś czas temu parę osób się skarżyło, że play "zapomina" o dyspozycji klienta i numer nadal funkcjonował w abonamencie. Obawiam się, że taka funkcjonalność systemu jest nadal obowiązująca.
Ok, postaram Ci się jakoś w tym pomóc.mkowalski pisze:Chwilę temu zrobiłem ponowne zgłoszenie, tym razem zbiorcze dla obu numerów - 32841047. Proszę o przekazanie ich do kompetentnych osób.
Ok, podeślę Twoje uwagi komu trzeba.Pajuch pisze:Wiecej uwag nie mam, w waszym interesie leży poprawienie tego by nie zalała was fala reklamacji
Widocznie to była jakaś chwilowa usterka. Nie otrzymałem informacji, żeby coś sie popsuło na całą Polskę. Jakby co, to sptróbuj w innym punkcie.ztomasz pisze:no i... formularz rejestracji u Was w biurach nie dziala.
Ok, co do jakości zasięgu przekazałem juz odpowiednie informacje do Działu Sieci. W kwestii otrzyanej odpowiedzi, sprawę tez przekazałem... Do przełozonego tej osoby..politykier pisze:w zgłoszeniu 32781489 opisałem problem z połączeniami w 3g w łebie,
Dodałem stosowny komentarz do sprawy.playonline pisze:Play4You - mozesz przepchnac (zgl 32867130) aby sprawdzic co jest grane?
W kwestii czysto formalnej.. Za infrastrukturę innych Operatorów, zwłaszcza zagranicznych, nie odpowiadamy. Zapis ten jest w Regulaminie. Oczywiście reklamację będziesz miał prawo złożyć, ale jeżeli chodzi o kłopoty z logowaniem i uzyskanie z tego powodu odszkodowania, będąc zagranicą, to raczej małe są szanse na to, aby sprawę uznano za zasadną. To tak w "wielkim" skrócie.playonline pisze:Jak nie to pojdzie reklamacja..., ze nie moge skorzystac z uslugi.
Cóż... W tym temacie mogę powiedziec tylko jedno.. Należy złożyć stosowną reklamację. To nie jest sprawa do "rozpatrzenia" w jeden dzień, na forum. Trzeba zweryfikować wiele czynników, przesłuchać taśmy z nagraniami i inne kwestie. Niestety, bez reklamacji tego nie ruszymy.sql pisze:Play4You http://www.telepolis.pl/f...ic.php?p=489045
A co dokładnie masz na myśli? Przyznam szczerze, że twoje pytanie jest bardzo ogólne.joszua pisze:Mam niestety wrażenie, że niezbyt aktualne są tam dane.
Udzieliłem ci juz informacji w twoim wątku. tak na przyszłość, rzeczywiście zawsze sugeruję Ci zapoznac się z warunkami Umowy i przede wszystkim z Regulaminem Promocji. Dzięki temu unikniesz wielu nieporozumień, które mogłyby wystąpić. Pamiętaj, że jeżeli paczkę dostajesz kurierem, to zawsze możesz skorzystać z tzw. "dziesięciodniówki", na zasadach opisanych w ustawie.kaczuszka793 pisze:wiem, ale bym ją przeczytała!!
Spoko, już śpieszę z wyjaśnieniem.joszua napisał/a:
Mam niestety wrażenie, że niezbyt aktualne są tam dane.
A co dokładnie masz na myśli? Przyznam szczerze, że twoje pytanie jest bardzo ogólne.