• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 25 z 241
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 241

 #488689  autor: mkowalski
 12 lip 2011, 19:36
play4you2, możesz odpowiedzieć na jedno pytanie dot. reklamacji telefonów?

Jeśli mam aparat kupiony w salonie Play i chcę skorzystać z niezgodności towaru z umową, muszę go oddać do tego samego salonu, czy do któregokolwiek z salonów Play?

Podejrzewam że trzeba do tego samego, ale nie jestem pewien.

 #488692  autor: Quetzal
 12 lip 2011, 19:41
Karlos20 pisze: Jak karta z Ery - to znaczy z T-Mobile się zdezaktywuje, o godzinie 0:00, wtedy można włożyć bez kłopotów kartę z Play (należy pamiętać, że karta abonamentowa Play dopiero po godzinie 1:00 w nocy będzie już w pełni aktywna i korzyści z abonamentu będą już dostępne).
12 i 1 w nocy to może i widnieje w regulaminie. W praktyce ten czas może się wydłużyć o dobrych kilka godzin.

 #488726  autor: banderas
 12 lip 2011, 20:41
Ghq pisze:@play4you2 i @mkowalski: Dzięki. Już numer mam aktywny.

Założyłem konto na play24.
W linijce /Promocyjne MB (nielimitowane)/ mam 957 MB.
a w /Promocyjne MB w ramach taniego internetu/ 1436 MB.

Nielimitowane MB to rozumiem ten 1 GB z abonamentu? Jeśli tak, to dlaczego jest 957 MB? Nie łączyłem się z internetem. Wcześniej tylko i wyłącznie wifi.
A co to jest /Promocyjne MB w ramach taniego internetu/ 1436 MB?

Pytania może i proste, ale w Playu jestem nowy. Wcześnie całe życie Era.

P.S: Aktywacja kosztuje 29 zł?
1. Aktywacja nastapiło w niepełnym okresie rozliczeniowym dlatego masz proporcjonalną ilosc MB do konca okresu (ten pakiet działa na nadajnikach play i plusa )
2. w tym punkcie masz zawarta aktywacja ktora jest w postaci pakietu 1,5 GB do wykorzystania na aktualny i 1 pelny okres rozliczeniowy (koszt wynosi 28zł za w/w pakiet + 1zł za aktywacje ), jedna wada ten jednorazowy pakiet działa tylko na wlasnych nadajnikach play )

mam pytanie jaki telefon wybrales sobie ?

banderassso

 #488749  autor: qper
 12 lip 2011, 21:43
play4you2 pisze:No tak, ale już teraz poczekaj z tym chwilę, aż dostaniesz odpowiedź na wszystke zgłoszenia i jak nie będzie Ci coś nadal działać, to zrób już jedno zbiorcze zgłoszenie ze wszystkimi numerami, podaj ich hasła abonenckie i napisz co jest nie tak. Dla przykłady:

Numer 790xxxxxx - hasło abcde - problem z .......
Numer 792xxxxxx - hasło fghij- problem z .......
itd.

Dzięki temu w jednym zgłoszeniu załatwisz wszystkie sprawy. Jak sa na inne firmy, to podaj przy tym numerze nazwę firmy i hasło. Uwierz mi, że to wówczas bardzo ułatwi rozwiązanie tych spraw a Ty nie będziesz "pilnował" kilkunastu zgłoszeń, tylko będzie jedno główne.
Najważniejsze żeby wam nie sprawić problemu. Ty tak radzisz i postaram się tak robić ale jestem pewien, że gdyby poszło takie zgłoszenie normalnym kanałem to mnie odeślą z kwitkiem.

Problemy mogą się pojawić przy załączaniu zdjęć itp materiałów, żebyście mogli wszystko sobie dokładnie przypisać.

Pożyjemy i zobaczymy jak będzie ;)


a czy to odwołanie 32793745 udało Ci się popchnąć w odpowiednie ręce?
Quetzal pisze:qper wyłączałem notkę sms całej rodzinie i to kilkukrotnie (bo niedawno nie dawno ni stąd ni zowąd znów ją aktywowano).
Wg mojej wiedzy najszybciej i najsprawniej notkę sms można wyłączyć trzema kodami:
Ja zawsze wyłączałem SMS bo jednak to mniej pamiętania tych numerów.
W tym przypadku może i faktycznie masz rację ale chcę to naprawić bo coś ewidentnie jest nie tak.

Skoro SMS się nie da, konsultant poległ to coś w tym jest. Na tym numerze notka się sama reaktywowała i tak pozostało ;)
Quetzal pisze:Nawiasem mówiąc komunikat lektorów ("Wybrany abonent wyłączył telefon") jest z reguły bardzo złej jakości,
nie zauważyłem złej jakości, myślę że to też jest zależne od jakości głośnika w telefonie. Mam różne telefony i jakość ogólnie dźwięku jest bardzo różna.

 #488764  autor: Quetzal
 12 lip 2011, 22:30
qper pisze: Ja zawsze wyłączałem SMS bo jednak to mniej pamiętania tych numerów.
W tym przypadku może i faktycznie masz rację ale chcę to naprawić bo coś ewidentnie jest nie tak.
Na nadmiar kodów Ussd mam taki sposób, że trzymam je wpisane do książki telefonicznej. Wg mnie to b. wygodne rozwiązanie.
qper pisze: nie zauważyłem złej jakości, myślę że to też jest zależne od jakości głośnika w telefonie. Mam różne telefony i jakość ogólnie dźwięku jest bardzo różna.
To nie to.
Na moim telefonie jakość rozmów jest jaka jest - dla mnie wystarczająca, nigdy się na to nie uskarżałem. Natomiast komunikaty lektorów brzmią jak radio Wolna Europa, z czasów gdy było zagłuszane.
Ale jak mówiłem - to mi akurat kompletnie nie przeszkadza, piszę tylko jako ciekawostkę.

 #488775  autor: DanielR
 12 lip 2011, 22:47
Quetzal pisze:To nie to.
Na moim telefonie jakość rozmów jest jaka jest - dla mnie wystarczająca, nigdy się na to nie uskarżałem. Natomiast komunikaty lektorów brzmią jak radio Wolna Europa, z czasów gdy było zagłuszane.
Ale jak mówiłem - to mi akurat kompletnie nie przeszkadza, piszę tylko jako ciekawostkę.
To też zależy...
Różnice występują także pomiędzy sieciami. Ja np. zauważyłem, że jakość nagrania z lektorem, w przypadku aktywnej usługi połączenie oczekujące, informującego o zajętej linii, też jest różna w przypadku np. Play i T-Mobile. Tu akurat zdecydowane na korzyść tej pierwszej sieci.
Ale generalnie, według mojej oceny (dzwoniąc pod np. bezpłatne numery - informacji roamingowej w Play, czy Centrum Administracji w T-Mobile), automatyczne serwisy IVR i w ogóle automatyczne komunikaty w sieciach komórkowych, są dość niskiej jakości - w porównaniu do normalnego połączenia (oczywiście przy założeniu dobrej jego jakości).

Dobra, koniec OT z mojej strony. :wink:

 #488779  autor: Robaas
 12 lip 2011, 23:06
Play 24, zakładka usługi:

Obrazek
link więcej o ofercie promocyjnej prowadzi do błądu 404: http://www.playmobile.pl/pl/uslugi/nieo ... index.html


poleć znajomemu:
Obrazek
2 linki przenoszą mnie na górę strony https://24.play.pl/Play24/mainServices. ... inServices#
a regulamin twierdzi, że da się przez Play 24 polecić i zaakceptować polecenie.

 #488785  autor: forum_tg
 12 lip 2011, 23:45
play4you2, takie pytanko, w temacie:
http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php ... 2&start=15
opisałem problem w sieci Orange, tak jak tam napisałem zakończyło się to pozytywem, ale jak byś miał chwile zobacz na niego i tak z czystej ciekawości napisz, czy jest coś takiego możliwe w Play, zeby robić problemy z przeniesieniem numeru z abonamentu to systemu pre-paid.
Jak coś to może być PW, ale to na spokojnie w wolnej chwili, bo to dla mnie ciekawość.

Innym w wolnej chwili tez polecam do zapoznania, ciekawy przypadek.

 #488787  autor: PWK
 12 lip 2011, 23:48
Mam pytanie do play4you: czy odbierasz wiadomości PW? Wysłałem taką 2 dni temu i cisza...

 #488817  autor: playonline
 13 lip 2011, 08:02
Karlos20 pisze:Jak karta z Ery - to znaczy z T-Mobile się zdezaktywuje, o godzinie 0:00, wtedy można włożyć bez kłopotów kartę z Play (należy pamiętać, że karta abonamentowa Play dopiero po godzinie 1:00 w nocy będzie już w pełni aktywna i korzyści z abonamentu będą już dostępne).
Karta moze byc w pelni aktywna po 1:00 jednak i znacznie pozniej od kilku godzin do... a co tam... Z tego co pamietam to qper moze sie wypowiedziec ile.. ;) U mnie na szczescie nie bylo problemow.

[ Dodano: 2011-07-13, 08:02 ]
wojciech pisze:To kiedy ustawa zdefiniowała to pole? W formularzu przeniesienia numeru z sierpnia 2009 mam tak:
Na to zapytanie (twierdzenie) chyba nie dostaniesz odpowiedz... ;)

 #488825  autor: qper
 13 lip 2011, 09:11
Robaas pisze:Play 24, zakładka usługi:


link więcej o ofercie promocyjnej prowadzi do błądu 404: http://www.playmobile.pl/...resh/index.html
Już to zgłaszałem 2 miesiące temu ale nadal tego nie poprawili

[ Dodano: 2011-07-13, 09:13 ]
Quetzal pisze:Na nadmiar kodów Ussd mam taki sposób, że trzymam je wpisane do książki telefonicznej. Wg mnie to b. wygodne rozwiązanie.
Też tak robię ale dla pakietów. Takie przekierowania są generalnie z automatu ustawiane przez operatora więc nie zapisywałem :)

poczekam aż to naprawią

 #488855  autor: ukefake
 13 lip 2011, 12:25
tomektg pisze:opisałem problem w sieci Orange, tak jak tam napisałem zakończyło się to pozytywem, ale jak byś miał chwile zobacz na niego i tak z czystej ciekawości napisz, czy jest coś takiego możliwe w Play, zeby robić problemy z przeniesieniem numeru z abonamentu to systemu pre-paid.
jakiś czas temu parę osób się skarżyło, że play "zapomina" o dyspozycji klienta i numer nadal funkcjonował w abonamencie. Obawiam się, że taka funkcjonalność systemu jest nadal obowiązująca.

 #488859  autor: mkowalski
 13 lip 2011, 12:54
play4you2, jednak muszę znów prosić o interwencję. Nadal chodzi o sprawę przekierowań i komunikatów lektora o niedostępności numeru. Sprawa była zgłoszona osobno dla dwóch numerów jako zgłoszenia 32537447 i 32537411. Otrzymałem odpowiedź jakoby problem został naprawiony, lecz w rzeczywistości nic nie zostało zrobione. Przekierowania nadal wskazują na 790998729 zamiast 790998725, a komunikaty lektora nie działają.

Chwilę temu zrobiłem ponowne zgłoszenie, tym razem zbiorcze dla obu numerów - 32841047. Proszę o przekazanie ich do kompetentnych osób.

 #488866  autor: KC-KARLOS
 13 lip 2011, 13:13
Wg mojej wiedzy najszybciej i najsprawniej notkę sms można wyłączyć trzema kodami:
*67*790998725#
*61*790998725#
*62*790998725#
[/quote]

mkowalski : a tymi kodami nadal nie można wyłączyć tej Notki?

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #488869  autor: mkowalski
 13 lip 2011, 13:32
Karlos20 pisze:Wg mojej wiedzy najszybciej i najsprawniej notkę sms można wyłączyć trzema kodami:
*67*790998725#
*61*790998725#
*62*790998725#

mkowalski : a tymi kodami nadal nie można wyłączyć tej Notki?
Notka jest wyłączona. Problem dotyczy przekierowań, ale była już o tym dyskusja w innym temacie.

 #488870  autor: Pajuch
 13 lip 2011, 13:35
Play4you2 uwagi co do nocnego transferu PONK

1.Usługa włącza się około 00:06 czas wzięty z sms-ow play dla porównania godziny z moim komputerem i jest bardzo podobny


2.Aby usługa była włączona trzeba ręcznie rozłączyć i połączyć połaczenie bo wsysa wszelkie środki z konta, jeśli play nie potrafi sam przeskoczyć taryfikacji powinien sam rozłączać by nie narażać klientów na stratę i nerwy, takie infa już można znaleźć na paru forach tematycznych


3. Prędkość transferu jest dobra (czyli pełna prędkość)lecz notorycznie przerywacie połączenie i trzeba łączyć ponownie czas 15-40min blad związany z PPP modem zwraca błąd protokołu sieci i rozlacza się, również podobne doniesienia można znaleźć na forach "ze przerywa"

cała noc dziś siedziałem i łączyłem ponownie, pierwszego dnia tak nie było wczoraj w dzień testowałem i nic nie rozłącza tak samo dziś w dzień, problem wystepuje w usłudze nocny transfer

Wiecej uwag nie mam, w waszym interesie leży poprawienie tego by nie zalała was fala reklamacji jak wcześniej pisałem do taboretów przez p24 nie będę pisał uwagi sa tutaj i można je przekazać by poprawić jakość usług.

modem oraz reszta sprzetu sprawna i pelna predkosc PONK z pingiem 50ms :-D z czego jestem bardzo zadowolony gdyby w nocy tak nie rozlaczalo dal bym 6+

Zeby nie bylo zapas mocy transferowej jest nadmiarowy stestowane na frejszu na ponku mam 4mega na 0,5mega Obrazek
Ostatnio zmieniony 13 lip 2011, 13:52 przez Pajuch, łącznie zmieniany 2 razy.

 #488873  autor: KC-KARLOS
 13 lip 2011, 13:42
Pajuch pisze:Play4you2 uwagi co do nocnego transferu PONK

1.Usługa włącza się około 00:06
2.Aby była włączona trzeba ręcznie rozłączyć i połączyć bo wsysa wszelkie środki z konta, jeśli play nie potrafi sam przeskoczyć taryfikacji powinien sam rozłączać
3. Prędkość transferu jest dobra (czyli pełna prędkość)lecz notorycznie przerywacie połączenie i trzeba łączyć ponownie czas 15-40min blad związany z PPP

cała noc dziś siedziałem i łączyłem ponownie, pierwszego dnia tak nie było wczoraj w dzień testowałem i nic nie rozłącza tak samo dziś problem wystepuje w sludze nocny transfer

Wiecej uwag nie mam, w waszym interesie leży poprawienie tego by nie zalała was fala reklamacji jak wcześniej pisałem do taboretów przez p24 nie będę pisał uwagi sa tutaj i można je przekazać by poprawić jakość usług.

modem oraz reszta sprzetu sprawna i pelna predkosc PONK z pingiem 50ms :-D
U mnie jest tak, przy połączeniu internetowym - tym płatnym z transferu jak wybije godzina 00:00, Play przerywa automatycznie połączenie i po ponownym połączeniu z netem rozliczają z NT; a jak wybije godzina 9:00, net rozłącza się automatycznie i po ponownym połączeniu, rozliczają już standardowo. Tak więc tak to powinno działać.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #488874  autor: Pajuch
 13 lip 2011, 13:46
Karlos20 pisze:a jak wybije godzina 9:00, net rozłącza się automatycznie
u mnie pierwszego dnia godzina 17-ta rozlaczylo dopiero i caly dzien praktycznie free
drugiego dnia 9:40 bo i tak rozłączało się cała noc wiec nieuniknione
dzis 9:03 :-D

 #488879  autor: qper
 13 lip 2011, 14:07
dostałem odpowiedź odnośnie notki
Kod: Zaznacz cały
Szanowny Panie,

W odpowiedzi na zgłoszenie pragnę poinformować, że z powodu błędu systemu usługa „Notka SMS” została niepoprawnie dezaktywowana, w związku z czym mogła pojawiać się podczas połączeń. Bardzo przepraszam za zaistniałą sytuację. Informuję również, że w chwili obecnej została ona całkowicie dezaktywowana.

W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty 
elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową 
www.24.play.pl.
sprawdziłem i notka dalej działa. Co mam zrobić bo już ręce rozkładam.


[ Dodano: 2011-07-13, 14:22 ]
nie wiem co Play znowu zrobił ale na roamingu plusa na część numerów nie da się dodzwonić.

Jest tylko pik pik pik i rozłączenie.

Można dzwonić i pisać nie można odbierać.

? co teraz

Update.

Już działa

 #488887  autor: ztomasz
 13 lip 2011, 14:33
"Ciesze sie", ze nie tylko ja mam problem. Play4you2 chcialem zarejestrowac sie w biurze play wczoraj jako nowy uzytkownik, zeby pozniej zlozyc ponownie reklamacje na utrate 700Mb, no i... formularz rejestracji u Was w biurach nie dziala. Przeciez tak to nie mozna cokolwiek u Was zalatwic. Bede miec drugie podejscie jutro, ale mam coraz gorsze zdanie o firmie Play.
  • Strona 25 z 241
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 241
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 241