Użytkownik
Ranga
Młody wyjadacz
Posty
940
Rejestracja
08 mar 2011, 22:14
Lokalizacja
Wrocław
12 i 1 w nocy to może i widnieje w regulaminie. W praktyce ten czas może się wydłużyć o dobrych kilka godzin.Karlos20 pisze: Jak karta z Ery - to znaczy z T-Mobile się zdezaktywuje, o godzinie 0:00, wtedy można włożyć bez kłopotów kartę z Play (należy pamiętać, że karta abonamentowa Play dopiero po godzinie 1:00 w nocy będzie już w pełni aktywna i korzyści z abonamentu będą już dostępne).
1. Aktywacja nastapiło w niepełnym okresie rozliczeniowym dlatego masz proporcjonalną ilosc MB do konca okresu (ten pakiet działa na nadajnikach play i plusa )Ghq pisze:@play4you2 i @mkowalski: Dzięki. Już numer mam aktywny.
Założyłem konto na play24.
W linijce /Promocyjne MB (nielimitowane)/ mam 957 MB.
a w /Promocyjne MB w ramach taniego internetu/ 1436 MB.
Nielimitowane MB to rozumiem ten 1 GB z abonamentu? Jeśli tak, to dlaczego jest 957 MB? Nie łączyłem się z internetem. Wcześniej tylko i wyłącznie wifi.
A co to jest /Promocyjne MB w ramach taniego internetu/ 1436 MB?
Pytania może i proste, ale w Playu jestem nowy. Wcześnie całe życie Era.
P.S: Aktywacja kosztuje 29 zł?
Najważniejsze żeby wam nie sprawić problemu. Ty tak radzisz i postaram się tak robić ale jestem pewien, że gdyby poszło takie zgłoszenie normalnym kanałem to mnie odeślą z kwitkiem.play4you2 pisze:No tak, ale już teraz poczekaj z tym chwilę, aż dostaniesz odpowiedź na wszystke zgłoszenia i jak nie będzie Ci coś nadal działać, to zrób już jedno zbiorcze zgłoszenie ze wszystkimi numerami, podaj ich hasła abonenckie i napisz co jest nie tak. Dla przykłady:
Numer 790xxxxxx - hasło abcde - problem z .......
Numer 792xxxxxx - hasło fghij- problem z .......
itd.
Dzięki temu w jednym zgłoszeniu załatwisz wszystkie sprawy. Jak sa na inne firmy, to podaj przy tym numerze nazwę firmy i hasło. Uwierz mi, że to wówczas bardzo ułatwi rozwiązanie tych spraw a Ty nie będziesz "pilnował" kilkunastu zgłoszeń, tylko będzie jedno główne.
Ja zawsze wyłączałem SMS bo jednak to mniej pamiętania tych numerów.Quetzal pisze:qper wyłączałem notkę sms całej rodzinie i to kilkukrotnie (bo niedawno nie dawno ni stąd ni zowąd znów ją aktywowano).
Wg mojej wiedzy najszybciej i najsprawniej notkę sms można wyłączyć trzema kodami:
nie zauważyłem złej jakości, myślę że to też jest zależne od jakości głośnika w telefonie. Mam różne telefony i jakość ogólnie dźwięku jest bardzo różna.Quetzal pisze:Nawiasem mówiąc komunikat lektorów ("Wybrany abonent wyłączył telefon") jest z reguły bardzo złej jakości,
Na nadmiar kodów Ussd mam taki sposób, że trzymam je wpisane do książki telefonicznej. Wg mnie to b. wygodne rozwiązanie.qper pisze: Ja zawsze wyłączałem SMS bo jednak to mniej pamiętania tych numerów.
W tym przypadku może i faktycznie masz rację ale chcę to naprawić bo coś ewidentnie jest nie tak.
To nie to.qper pisze: nie zauważyłem złej jakości, myślę że to też jest zależne od jakości głośnika w telefonie. Mam różne telefony i jakość ogólnie dźwięku jest bardzo różna.
To też zależy...Quetzal pisze:To nie to.
Na moim telefonie jakość rozmów jest jaka jest - dla mnie wystarczająca, nigdy się na to nie uskarżałem. Natomiast komunikaty lektorów brzmią jak radio Wolna Europa, z czasów gdy było zagłuszane.
Ale jak mówiłem - to mi akurat kompletnie nie przeszkadza, piszę tylko jako ciekawostkę.
Karta moze byc w pelni aktywna po 1:00 jednak i znacznie pozniej od kilku godzin do... a co tam... Z tego co pamietam to qper moze sie wypowiedziec ile..Karlos20 pisze:Jak karta z Ery - to znaczy z T-Mobile się zdezaktywuje, o godzinie 0:00, wtedy można włożyć bez kłopotów kartę z Play (należy pamiętać, że karta abonamentowa Play dopiero po godzinie 1:00 w nocy będzie już w pełni aktywna i korzyści z abonamentu będą już dostępne).
Na to zapytanie (twierdzenie) chyba nie dostaniesz odpowiedz...wojciech pisze:To kiedy ustawa zdefiniowała to pole? W formularzu przeniesienia numeru z sierpnia 2009 mam tak:
Już to zgłaszałem 2 miesiące temu ale nadal tego nie poprawiliRobaas pisze:Play 24, zakładka usługi:
link więcej o ofercie promocyjnej prowadzi do błądu 404: http://www.playmobile.pl/...resh/index.html
Też tak robię ale dla pakietów. Takie przekierowania są generalnie z automatu ustawiane przez operatora więc nie zapisywałemQuetzal pisze:Na nadmiar kodów Ussd mam taki sposób, że trzymam je wpisane do książki telefonicznej. Wg mnie to b. wygodne rozwiązanie.
jakiś czas temu parę osób się skarżyło, że play "zapomina" o dyspozycji klienta i numer nadal funkcjonował w abonamencie. Obawiam się, że taka funkcjonalność systemu jest nadal obowiązująca.tomektg pisze:opisałem problem w sieci Orange, tak jak tam napisałem zakończyło się to pozytywem, ale jak byś miał chwile zobacz na niego i tak z czystej ciekawości napisz, czy jest coś takiego możliwe w Play, zeby robić problemy z przeniesieniem numeru z abonamentu to systemu pre-paid.
Notka jest wyłączona. Problem dotyczy przekierowań, ale była już o tym dyskusja w innym temacie.Karlos20 pisze:Wg mojej wiedzy najszybciej i najsprawniej notkę sms można wyłączyć trzema kodami:
*67*790998725#
*61*790998725#
*62*790998725#
mkowalski : a tymi kodami nadal nie można wyłączyć tej Notki?
U mnie jest tak, przy połączeniu internetowym - tym płatnym z transferu jak wybije godzina 00:00, Play przerywa automatycznie połączenie i po ponownym połączeniu z netem rozliczają z NT; a jak wybije godzina 9:00, net rozłącza się automatycznie i po ponownym połączeniu, rozliczają już standardowo. Tak więc tak to powinno działać.Pajuch pisze:Play4you2 uwagi co do nocnego transferu PONK
1.Usługa włącza się około 00:06
2.Aby była włączona trzeba ręcznie rozłączyć i połączyć bo wsysa wszelkie środki z konta, jeśli play nie potrafi sam przeskoczyć taryfikacji powinien sam rozłączać
3. Prędkość transferu jest dobra (czyli pełna prędkość)lecz notorycznie przerywacie połączenie i trzeba łączyć ponownie czas 15-40min blad związany z PPP
cała noc dziś siedziałem i łączyłem ponownie, pierwszego dnia tak nie było wczoraj w dzień testowałem i nic nie rozłącza tak samo dziś problem wystepuje w sludze nocny transfer
Wiecej uwag nie mam, w waszym interesie leży poprawienie tego by nie zalała was fala reklamacji jak wcześniej pisałem do taboretów przez p24 nie będę pisał uwagi sa tutaj i można je przekazać by poprawić jakość usług.
modem oraz reszta sprzetu sprawna i pelna predkosc PONK z pingiem 50ms
Szanowny Panie,
W odpowiedzi na zgłoszenie pragnę poinformować, że z powodu błędu systemu usługa „Notka SMS” została niepoprawnie dezaktywowana, w związku z czym mogła pojawiać się podczas połączeń. Bardzo przepraszam za zaistniałą sytuację. Informuję również, że w chwili obecnej została ona całkowicie dezaktywowana.
W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty
elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową
www.24.play.pl.