• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #488608  autor: gollman
 12 lip 2011, 14:42
Witam,

Zmieniłem miejsce zamieszaknia i złożyłem wniosek o przeniesienie usługi telefonu i neostrady. Mija miesiąc i nikt do mnie nawet nie raczył zadzwonić na jakim to jest już etapie. Czy mogę zerwać umowę bez żadnych konsekwencji? jeśli tak czy ktoś ma jakieś punkty regulaminu, żeby im przytoczyć?

 #488815  autor: dario321
 13 lip 2011, 07:43
skontaktuj sie z UKE

 #488818  autor: noak
 13 lip 2011, 08:08
kiedyś można było przenieść tylko telefon neostrady nie przenosili na nowy adres umowę zrywało się bez ponoszenia kosztów ja tak miałem nie całe 2 lata temu jak się przeprowadzałem co prawda telefon miałem na czas nieokreślony więc nie wiem jak by to wyglądało gdybym miał umowę, a teraz podobno coś się pozmieniało i trzeba zapłacić jakąś kare najlepiej zadzwoń na BL i dopytaj się szczegółów

 #488826  autor: Arturos
 13 lip 2011, 09:21
Gdzie składałes to zamówienie ? Zapytaj na BL co się dzieje z zamówieniem. Mozesz też sprawdzic na stronie tp, ale to mało pewne.
Jesli jest brak mozliwości to neo zostaje na starym adresie, nie mozesz zerwać umowy bez kary. Chyba ze proces reklamacyjny na brak odpowiedzi na przeniesienie o ile minęło 21 dni.

Pozdrawiam Arturos

 #496003  autor: Linttia
 11 sie 2011, 23:10
W umowie masz regulamin i jego się trzymaj. Z tego co mi wiadomo to bez konsekwencji możesz zerwać umowę z TP SA tylko kiedy oni nie wywiązują się z umowy dłużej niż 30 dni.