• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 24 z 241
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 241

 #488383  autor: pakierhakierxd
 11 lip 2011, 15:39
Napisać zgłoszenie na play 24 lub dzwonić na *500

Pozdrawiam :)

 #488411  autor: play4you2
 11 lip 2011, 17:32
radaa pisze:Czy w związku z przejściem jednego z dwóch numerów firmowych na inną sieć mogą wystąpić jakieś problemy z formalnościami?
Sprawa wygląda tak: Numery musi przenieść Twoja mama. Przy przenoszeniu numeru, może wybrać juz konkretna taryfę, dla Klientów indywidualnych (chyba że Ty też masz firmę), taką jak Ciebie interesuje. Jeżeli wybierze taryfę "dla firm", to ty jak nie masz działalności, nie bedziesz mógł jej zachować. Dlatego sugeruję, aby wybrała od razu taki Abonament, jaki ty byś chciał, dla Klientów indywidualnych. Nie będzie potem problemów ze zmianą przy cesji. Jak numery sie przeniosą, udajesz się z Twoją mamą do Punktu Play i robicie bezpłatną cesje i od nowego Okresu Rozliczeniowego, usługa będzie juz na Tobie. Ważne, aby cesji dokonać po 1 wystawionej i opłaconej fv.
Pietrucha170 pisze:gdy dzis kolo kolo 4 rano sciagnałem plik o wielkosci 700Mb to zauwazylem ze te 700MB zostalo mi zabrane z limitu głownego
pakierhakierxd pisze:Napisać zgłoszenie na play 24 lub dzwonić na *500
Potwierdzam.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #488439  autor: aster
 11 lip 2011, 20:04
Doradźcie mi proszę czy mam dobrze ustawione te wszystkie pakiety + taryfę w Play Fresh.

Generalnie dzwonię najwięcej do Play, ale sporo mam odebranych rozmów z innych sieci. Z tego powodu mam te zbieranie minut, a żeby je nie tracić na rozmowach do Play (których mam najwięcej) to wziąłem taryfę "Darmowe Rozmowy i SMSy do Play" i wtedy doładowując 50zł co 50 dni rozmowy w sieci nie wyczyszczają mi salda uzbieranych minut ani mnie nic nie kosztują.

Na stacjonarne mam te 100 minut miesięcznie wykupione, choć wiadomo że schodzą mi w ten sposób także uzbierane minuty.

Do innych sieci mam ten pakiet za 10zł (10zł = 30zł bonusowych), który co miesiąc sobie będę odnawiał.

Internet to akurat jasna sprawa, 1GB wziąłem i będę przedłużał najmniejszym pakietem aż zajdzie ponowna potrzeba doładowania kolejnego 1GB.

Czy jakoś jeszcze można "zoptymalizować" ten układ taryfy+dodatki? Rozumiem, że nie da się utrzymać te uzbierane minuty by tylko schodziły na rozmowy do innych sieci komórkowych bo zawsze będą także używane na stacjonarne w pierwszej kolejności (zamiast z tego pakieto 100 minut)?

 #488441  autor: play4you2
 11 lip 2011, 20:10
aster pisze:Czy jakoś jeszcze można "zoptymalizować" ten układ taryfy+dodatki? Rozumiem, że nie da się utrzymać te uzbierane minuty by tylko schodziły na rozmowy do innych sieci komórkowych bo zawsze będą także używane na stacjonarne w pierwszej kolejności (zamiast z tego pakieto 100 minut)?
Tak "na szybko" z tego co tu zamieściłeś, to chyba już więcej nie można zrobić. Zasada w przypadku "Zbieraj Minuty" jest taka, że zazwyczaj (chyba że regulaminy stanowią inaczej), one zawsze schodzą jako pierwsze.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #488483  autor: qper
 11 lip 2011, 22:10
Poprawcie sobie w końcu to brakujące logo ;)

Obrazek

 #488542  autor: play4you2
 12 lip 2011, 09:01
qper pisze:Poprawcie sobie w końcu to brakujące logo
Przekazałem :wink:

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #488544  autor: playonline
 12 lip 2011, 09:15
Play4You - i powiedz mi czy Wasi eksperci potrafia czytac?! Czy niektore osoby odpowiadajace na zgloszenia potrafia czytac ze zrozumieniem?! Ja pisze, ze mam problemy z usluga "Kopia sms na email" a ktos mi odpowiada, ze sprawa rozpatrywana jest w innym zgloszeniu... Jak zajrzysz do zgloszenia do ktorego odnosi sie ten konsultant to zauwazysz, ze dotyczy ono zupelnie innej sprawy... Zglaszam to pod numerem zgloszenia 32598192 i co dostaje za odpowiedz? Przeprosiny, ze ktos sie pomylil ale odpowiedzi na pytanie "dlaczego smsy nie sa kopiowane na email?" brak! Podobnie jest ze zgloszeniem dotyczacyc smsow, ktore wedlug roznych telefonow nie wychodzily a jednak dochodzily do konkretntch osob... Ciesze sie, ze umowa wygasa mi z Play 19.08.2011... Olewanie Klienta i tyle... Widac jak wiele wniosla nowa osoba, ktora zabrala sie za jakosc obslugi... Play za czasow Chrisa byl zupelnie inny... Nie mowie, ze on mial jakis wplyw na to ale chodzi mi o ten odcinek czasu.

[ Dodano: 2011-07-12, 09:26 ]
PS Jezeli mozesz dodac do zgloszenia nr 32788036 komentarz, ze chodzi oczywiscie o zgloszenia :32598192 i 32524262. Dziekuje.

 #488545  autor: play4you2
 12 lip 2011, 09:42
playonline pisze:PS Jezeli mozesz dodac do zgloszenia nr 32788036 komentarz, ze chodzi oczywiscie o zgloszenia :32598192 i 32524262. Dziekuje.
Komentarz zamieszczony. Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #488566  autor: qper
 12 lip 2011, 11:37
play4you

zgłoszenie 32687902 dotyczące niedającej się wyłączyć notki SMS zostało zakończone.
Konsultant twierdzi, że wyłączył usługę.

Mimo tego, że minęły 2 dni usługa w dalszym ciągu działa.

Reasumując usługi nie da się wyłączyć:
- za pomocą SMSa
- jak również za pośrednictwem BOK.

Zrobiłem odwołanie 32793745 - możesz je podesłać do kompetentnych techników?

Dzięki

 #488569  autor: play4you2
 12 lip 2011, 11:54
qper pisze:Zrobiłem odwołanie 32793745 - możesz je podesłać do kompetentnych techników?
Wiesz co, ja to mam dla ciebie taka propozycję. Zrób jedno zbiorcze zgłoszenie dla wszystkich Twoich numerów, gdzie to Cinie działa, bo w ten sposób co chwilę powstaje jakieś zgłoszenie oddzielnie dla numeru, Jak w jednym zgłoszeniu zamieścisz numery i hasła do nich, będzie łatwiej, bo w ten sposób tymi sprawami zajmuje się kilka różnych osób na raz i niestety, jedni zrobią jedno, inni drugie i powstaje niezły galimatias.
Z tego co kojarzę, jest juz jakieś zgłoszenie z większą ilościa Twopich numerów, które poprosiłem, aby zrobił znany Ci konsultant. Nie wiem, czy się tym zajął, ale chyba tak. Jak skończy, pewnie dostanę stosowną informację. Jak oprócz tamtych numerów są jeszcze jakies inne, to po prostu wypisz je wszystkie albo poczekaj aż wszystkie zgłoszenia zostaną zamknięte, zweryfikuj co jeszcze nie działa i gdzie (na jakich numerach) i dopiero zrób jedno ostateczne zgłoszenie. Co Ty na to? Myślę, że to dobre rozwiązanie.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #488570  autor: user_delete19
 12 lip 2011, 11:55
play4you2 pisze:wojciech napisał/a:
Coś się w systemie pomerdało?



Hmm.. Nic mi nie wiadomo, żeby coś się "pomerdało". Napisz najwyżej pismo z prośbą, aby przedstawiono Ci stan twoich zgód marketinfgowych dla konkretnego numeru telefonu.
Napisałem, dostałem odpowiedź...
Potwierdzam, że według danych zawartych w naszym systemie, w miejscu "Zgoda na komunikację marketingową przez telefon" wpisana jest informacja "nieznane". W związku z tym mieliśmy możliwość skontaktowania się z Panem w celach marketingowych, ponieważ zgodnie z Regulaminem świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 Sp. z o.o. dla Abonentów (§ 17, pkt. 10) Abonent lub użytkownik końcowy ma możliwość wpływu na zakres przetwarzania danych jego dotyczących poprzez określenie zakresu Usług Telekomunikacyjnych świadczonych zgodnie z jego żądaniem lub zakresu jego uprawnień. W Pana przypadku nie odnotowaliśmy braku zgody, zatem reklamację uznałam za niezasadną.
lekki LOL, ciesze sie, ze tam bylo "nieznane" a nie na przykład NULL, to by było dopiero zabawnie ;-)

Niemniej na poważnie - jak przenosiłem numer nie przypominam sobie takiego pola (z reszta we wszystkich z gory na dol bylo "nie). Wynikałoby z tego, ze wprowadziliście radośnie kolejne pole i także radośnie daliście tam "nieznane" więc tym radośniej dzwoniliście.
Idąc tym tokiem rozumowania (bo "Zgoda na komunikację marketingową przez telefon" została już poprawiona na "nie") zaraz się okaże, że jest nowe pole "zgoda na komunikację przez telefon przez kobiety" które jest zupełnie innym polem i znowu będzie nieznane i znowu radośnie będziecie truć?! Zróbcie jedno pole i nie kombinujcie :/

 #488571  autor: play4you2
 12 lip 2011, 11:59
wojciech pisze:Zróbcie jedno pole i nie kombinujcie :/
Te pola są określone zapisami ustawy, więc nie ma mozliwości, abysmy sami sobie "coś" tworzyli.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #488582  autor: user_delete19
 12 lip 2011, 12:37
play4you2 pisze:Te pola są określone zapisami ustawy, więc nie ma mozliwości, abysmy sami sobie "coś" tworzyli.
To kiedy ustawa zdefiniowała to pole? W formularzu przeniesienia numeru z sierpnia 2009 mam tak:


Obrazek więc skąd "nieznane"?

 #488621  autor: Ghq
 12 lip 2011, 15:34
Wczoraj kupiłem starter w Erze, aktywowałem, zarejestrowałem numer w salonie. Z dokumentem o zarejestrowaniu numeru poszedłem do Play. Podpisałem umowę /abonament/ około godziny 15.00. Kiedy będę miał aktywowany numer?
P.S.1: Kartę aktywowałem w telefonie z simlockiem Ery. Wczoraj działała, dostawałem smsy z Play. Dzisiaj wyświetla mi się komunikat: /Karta niezarejestrowana/, więc przerzuciłem kartę do telefonu z Playa i komunikat: /Ograniczone usługi/.

 #488622  autor: qper
 12 lip 2011, 15:40
play4you2 pisze:Wiesz co, ja to mam dla ciebie taka propozycję. Zrób jedno zbiorcze zgłoszenie dla wszystkich Twoich numerów, gdzie to Cinie działa, bo w ten sposób co chwilę powstaje jakieś zgłoszenie oddzielnie dla numeru, Jak w jednym zgłoszeniu zamieścisz numery i hasła do nich, będzie łatwiej, bo w ten sposób tymi sprawami zajmuje się kilka różnych osób na raz i niestety, jedni zrobią jedno, inni drugie i powstaje niezły galimatias.
Tak robię cały czas :) jeżeli zerkasz na zgłoszenia to pewnie to zauważyłeś.

Niektórych rzeczy nie mogę wrzucić "do jednego wora" bo numery są zarejestrowane na różne firmy i osoby.

Nie moje wina, że trzeba je tworzyć i ponownie się odwoływać :)

[ Dodano: 2011-07-12, 16:02 ]
play4you2 pisze:Co Ty na to? Myślę, że to dobre rozwiązanie.
W miarę możliwość tak robię :)

 #488624  autor: play4you2
 12 lip 2011, 16:03
Ghq pisze:Kiedy będę miał aktywowany numer?
Generalnie trochę niejasno to opisałeś. Zasada jest taka:

Udałeś się do Ery, zarejestrowałeś numer, potem poszedłeś do nas, i utworzyłeś wniosek o przeniesienie tego numeru a zarazem podpisałeś stosowna Umowę tak? Jak tak, to powinieneś otrzymac w Punkcie Play jeszcze naszą Kartę SIM i dodatkwo, na wniosku ustaliłeś termin migracji (przeniesienia) numeru. powiedzmy że był on ustawiony na dziś, to ten numer będzie aktywny na tej karcie SIM co dostałeś ją od nas dopiero jutro (dziś po północy). Oczywiście, zakładając, że Era odda go nam na czas. Generalnie ta karta SIM z Ery po przeniesieniu numeru nie będzie działać. Musisz włożyć do naszego telefonu (lub takiego który nie ma blokady SIM lock), kartę SIM od nas i wtedy sprawdzić, czy masz juz usługi. Ale uważaj, bo jak nie aktywowały Ci się wszystkie Pakeity, to połączenia i całe użycie jakie wykonasz, rozliczy Ci się poza abonamentem.
qper pisze:Tak robię cały czas jeżeli zerkasz na zgłoszenia to pewnie to zauważyłeś.
No tak, ale już teraz poczekaj z tym chwilę, aż dostaniesz odpowiedź na wszystke zgłoszenia i jak nie będzie Ci coś nadal działać, to zrób już jedno zbiorcze zgłoszenie ze wszystkimi numerami, podaj ich hasła abonenckie i napisz co jest nie tak. Dla przykłady:

Numer 790xxxxxx - hasło abcde - problem z .......
Numer 792xxxxxx - hasło fghij- problem z .......
itd.

Dzięki temu w jednym zgłoszeniu załatwisz wszystkie sprawy. Jak sa na inne firmy, to podaj przy tym numerze nazwę firmy i hasło. Uwierz mi, że to wówczas bardzo ułatwi rozwiązanie tych spraw a Ty nie będziesz "pilnował" kilkunastu zgłoszeń, tylko będzie jedno główne.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #488645  autor: Quetzal
 12 lip 2011, 18:05
qper pisze: Reasumując usługi nie da się wyłączyć:
- za pomocą SMSa
- jak również za pośrednictwem BOK.
qper wyłączałem notkę sms całej rodzinie i to kilkukrotnie (bo niedawno nie dawno ni stąd ni zowąd znów ją aktywowano).
Wg mojej wiedzy najszybciej i najsprawniej notkę sms można wyłączyć trzema kodami:
*67*790998725#
*61*790998725#
*62*790998725#

Nawiasem mówiąc komunikat lektorów ("Wybrany abonent wyłączył telefon") jest z reguły bardzo złej jakości, czasami dosłownie trudno zrozumieć. Jakoś mi to zbytnio nie przeszkadza, bo nawet jeśli ktoś nie rozumie, to i tak łatwo się domyśleć o co chodzi ale samo zjawisko co ciekawe, bo na jakość samych połączeń nigdy nie narzekałem.
Ostatnio zmieniony 12 lip 2011, 18:40 przez Quetzal, łącznie zmieniany 1 raz.

 #488651  autor: mkowalski
 12 lip 2011, 18:31
Ghq pisze:Kartę aktywowałem w telefonie z simlockiem Ery. Wczoraj działała, dostawałem smsy z Play. Dzisiaj wyświetla mi się komunikat: /Karta niezarejestrowana/, więc przerzuciłem kartę do telefonu z Playa i komunikat: /Ograniczone usługi/.
Te komunikaty to nie kwestia SIM-Locka. Jeśli takie Ci się pojawiają, to nie masz blokady i możesz używać kart dowolnego operatora.

Komunikaty o których piszesz pojawiają się dlatego, że numer nie jest jeszcze przeniesiony do Playa.

 #488667  autor: Ghq
 12 lip 2011, 18:58
@play4you2 i @mkowalski: Dzięki. Już numer mam aktywny.

Założyłem konto na play24.
W linijce /Promocyjne MB (nielimitowane)/ mam 957 MB.
a w /Promocyjne MB w ramach taniego internetu/ 1436 MB.

Nielimitowane MB to rozumiem ten 1 GB z abonamentu? Jeśli tak, to dlaczego jest 957 MB? Nie łączyłem się z internetem. Wcześniej tylko i wyłącznie wifi.
A co to jest /Promocyjne MB w ramach taniego internetu/ 1436 MB?

Pytania może i proste, ale w Playu jestem nowy. Wcześnie całe życie Era.

P.S: Aktywacja kosztuje 29 zł?

 #488668  autor: KC-KARLOS
 12 lip 2011, 19:00
mkowalski pisze:
Ghq pisze:Kartę aktywowałem w telefonie z simlockiem Ery. Wczoraj działała, dostawałem smsy z Play. Dzisiaj wyświetla mi się komunikat: /Karta niezarejestrowana/, więc przerzuciłem kartę do telefonu z Playa i komunikat: /Ograniczone usługi/.
Te komunikaty to nie kwestia SIM-Locka. Jeśli takie Ci się pojawiają, to nie masz blokady i możesz używać kart dowolnego operatora.

Komunikaty o których piszesz pojawiają się dlatego, że numer nie jest jeszcze przeniesiony do Playa.
Jak karta z Ery - to znaczy z T-Mobile się zdezaktywuje, o godzinie 0:00, wtedy można włożyć bez kłopotów kartę z Play (należy pamiętać, że karta abonamentowa Play dopiero po godzinie 1:00 w nocy będzie już w pełni aktywna i korzyści z abonamentu będą już dostępne).

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
  • Strona 24 z 241
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 241
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 241