Ghq pisze:Kiedy będę miał aktywowany numer?
Generalnie trochę niejasno to opisałeś. Zasada jest taka:
Udałeś się do Ery, zarejestrowałeś numer, potem poszedłeś do nas, i utworzyłeś wniosek o przeniesienie tego numeru a zarazem podpisałeś stosowna Umowę tak? Jak tak, to powinieneś otrzymac w Punkcie Play jeszcze naszą Kartę SIM i dodatkwo, na wniosku ustaliłeś termin migracji (przeniesienia) numeru. powiedzmy że był on ustawiony na dziś, to ten numer będzie aktywny na tej karcie SIM co dostałeś ją od nas dopiero jutro (dziś po północy). Oczywiście, zakładając, że Era odda go nam na czas. Generalnie ta karta SIM z Ery po przeniesieniu numeru nie będzie działać. Musisz włożyć do naszego telefonu (lub takiego który nie ma blokady SIM lock), kartę SIM od nas i wtedy sprawdzić, czy masz juz usługi. Ale uważaj, bo jak nie aktywowały Ci się wszystkie Pakeity, to połączenia i całe użycie jakie wykonasz, rozliczy Ci się poza abonamentem.
qper pisze:Tak robię cały czas jeżeli zerkasz na zgłoszenia to pewnie to zauważyłeś.
No tak, ale już teraz poczekaj z tym chwilę, aż dostaniesz odpowiedź na wszystke zgłoszenia i jak nie będzie Ci coś nadal działać, to zrób już jedno zbiorcze zgłoszenie ze wszystkimi numerami, podaj ich hasła abonenckie i napisz co jest nie tak. Dla przykłady:
Numer 790xxxxxx - hasło abcde - problem z .......
Numer 792xxxxxx - hasło fghij- problem z .......
itd.
Dzięki temu w jednym zgłoszeniu załatwisz wszystkie sprawy. Jak sa na inne firmy, to podaj przy tym numerze nazwę firmy i hasło. Uwierz mi, że to wówczas bardzo ułatwi rozwiązanie tych spraw a Ty nie będziesz "pilnował" kilkunastu zgłoszeń, tylko będzie jedno główne.
Pzdr.
Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.