• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 21 z 241
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 241

 #487897  autor: KC-KARLOS
 09 lip 2011, 11:59
Agencik pisze:Super, czyli rozumię że na koncie mam i pakiet złotówek i bonusowy mb, starter na wykonywanie połączeń/transmisje danych jest ważny 14 dni, po tym czasie mam 90 dni na doładowanie pieniązki nie przepadają a jedynie bonusowe mb jeżeli takowe pozostaną ;-) Po doładowaniu np. kwotą 50 zł otrzymuję bonus w wysokości 3,61 GB który jest ważny 60 dni???? Czy jedynie ważność konta się wydłuża o 60 dni????? Mam również pytanie jak jest z doładowaniami, czy można go dokonać poprzez program Play Online do łaczenia z internetem i wysyłania smsów???? Np. mając zdrapkę lub kod z terminala???????? Jak wygląda sprawa z roamingiem czy jest on domyślnie właczony dla transmisji danych???? Poprostu często przebywam w strefie przygranicznej i nie chcę płacić za transmisje w roamingu????????? Jeszcze raz wielkie dzięki Karlos 20!!!!
Ważność doładowania w Nowym Play Online na Kartę dotyczy środków z doładowań, jak i otrzymanego bonusu. Jest liczona od dnia w którym dokonano doładowania.
Jeśli chodzi o zasilenia z aplikacji PO, wysyłasz SMS-em 14-cyfrowy kod ze zdrapki/terminala na darmowy numer 100 i konto zostaje doładowane :)
Roaming jest domyślnie włączony w tej ofercie. Aby uniknąć wyższej opłaty za roaming, USTAW RĘCZNY WYBÓR sieci PLAY 3G.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #487907  autor: mkowalski
 09 lip 2011, 12:53
tomektg pisze:mam takie pytanie, czy jest gdzies na stronie głównej, ew w innym łatwo dostępnym miejscu dla nowych użytkowników dostępny link do sprawdzenia statusu przenoszenia numeru, tj.:
http://przeniesnumer.play.pl/
ja adres znam, ale jak znajomy który w przenosił numer do Play w ostatnich dniach nie mógł znaleźć tego linku (bo poinformowałem go że na stronie Play jest możliwośc sprawdzenia) to sam sprawdziłem czy gdzieś jest dostępny i tez nie mogłem znaleźć.
Na wniosku o przeniesienie numeru jest podany ten adres powiększoną i pogrubioną czcionką. Ale na stronie faktycznie jest problem ze znalezieniem tego adresu.

 #487918  autor: playonline
 09 lip 2011, 13:38
ztomasz pisze: ja zawsze mialem problem z tymi przelicznikami
Przelicznik jak przelicznik... ;) Raczej owe 700MB oznacza tylko jedno.. ;)

 #487923  autor: play4you2
 09 lip 2011, 14:27
wojciech pisze:Hm, zgłoszenie via play24 nie wchodzi w rachubę?
Jasne, mozesz utworzyć zgłoszenie przez Play24 nie ma żadnego kłopotu :D.
dreapheus pisze:Proszę o sprawdzenie zgłoszenia z 21.06.2011 numer: 32133047
Witam, sprawdziłem twoje zgłoszenie, faktycznie jest nadal rozpatrywane. Postaram sie jakoś to przyśpieszyć, choć nie obiecuję.
rogmaniek pisze:play4you2, będzie to pewnie pytanie retoryczne, bo spodziewam się odpowiedzi
Witam. Generalnie w tym temacie wypowiedział się już Jacek Niewęgłowski (nawet na Telepolis masz filmik z jego wywiadem). Ja w tym temacie nie mam więc nic więcej do powiedzenia. Jeżeli masz jakieś dodatkowe pytania, napisz proszę mail do naszego rzecznika.
playonline pisze:Play4You - czy bylby to dla was problem gdybym zlozyl zgloszenie przez Play24 o przeslanie w formie papierowej tresci zgloszenia i odpowiedzi do niego?
Z tego co ja rozumiem chodzi CI o to, żeby odpowiedzi na twoje zgłoszenia były wysyłane listownie a nie na Play24, czy tak? Jeżeli o to chodzi to nie ma problemu, zrób tylko odpowiedni komentarz w zgłoszeniu, że chcesz otrzymać odpowiedź na zgłoszenie listem na adres korespondencyjny i będzie ok.
ztomasz pisze:Ze znikniecia srodkow nie jestem zadowolony ale z predkosci w nocy na poziomie rownym 4Mb jak najbardziej
ztomasz pisze:Napisalem do nic zobaczymy jaka bedzie odpowiedz.
Ciekawy przypadek, jak zrobiłeś to zgłoszenie to poczekajmy na rozpatrzenie sprawy. Sadzę, ze sprawa zostanie wyjaśniona.
tomektg pisze:Jeżeli na prawdę w widocznym miejscu nie ma (chyba ze ja nie widzę go) może warto gdzieś go umieścić? dla nowych osób może być przydatne.
Dzięki za uwagę, przekażę tą informacje do odpowiednich osób.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #487927  autor: radoslawz
 09 lip 2011, 14:37
Na innych forach też zniknęła kasa i promocyjne GB transferu, czyli Nocny Transfer nie dzialal.

 #487928  autor: forum_tg
 09 lip 2011, 14:40
mkowalski pisze:Na wniosku o przeniesienie numeru jest podany ten adres powiększoną i pogrubioną czcionką. Ale na stronie faktycznie jest problem ze znalezieniem tego adresu.
możliwe, nie mam wniosku, wiec się nie wypowiem ;)
ale co ważniejsze, większość Polaków, nie czyta umów, regulaminów, czy tym bardziej wniosków o przenoszenie numeru.

Ale play4you2 już napisał że poinformuję odpowiednie osoby, więc może coś się zmieni.
Ponadto łatwiej jest mieć coś "pod ręką" i w łatwy sposób dostępny na stronie www, niż szukać w jakiś papierach.

 #487948  autor: Pajuch
 09 lip 2011, 15:37
play4you2 pisze:ztomasz napisał/a:
Ze znikniecia srodkow nie jestem zadowolony ale z predkosci w nocy na poziomie rownym 4Mb jak najbardziej

ztomasz napisał/a:
Napisalem do nic zobaczymy jaka bedzie odpowiedz.


Ciekawy przypadek, jak zrobiłeś to zgłoszenie to poczekajmy na rozpatrzenie sprawy. Sadzę, ze sprawa zostanie wyjaśniona.
U mmnie rowniez zniknął cały bonus do 0 :-D tylko ja miałem 200MB i zanim włączyłem ściąganie to sprawdziłem co i jak oraz czy aby na pewno nie pobiera środków z konta, wcięło go około 00:00 a rano o 9 zamiast zaczac liczyć ze złotówek to cisneło dalej tylko prędkość zwolniła do równych 100KB/s
Ja nie zgłaszam bo mi się nie chce pisać, jesli i tak to da jak grochem o ścianę a 200mega mi lata...

co do samej usługi daje rade, i jakość internetu podskoczyła, ping zmniejszył się i yt można nareszcie oglądać ;) a nawet strony www wciąga znacznie szybciej ;o

jak na razie predkosc w 95% czasu jest własnie taka i jak tak pozostanie będę bardzo zadowolony a nawet jeli bedzie 50% tego to nie ma porownania do tego co bylo wczesniej ;)Obrazek

 #487956  autor: playonline
 09 lip 2011, 15:54
Z tego co ja rozumiem chodzi CI o to, żeby odpowiedzi na twoje zgłoszenia były wysyłane listownie a nie na Play24, czy tak? Jeżeli o to chodzi to nie ma problemu, zrób tylko odpowiedni komentarz w zgłoszeniu, że chcesz otrzymać odpowiedź na zgłoszenie listem na adres korespondencyjny i będzie ok.
Zle zrozumiales. Napisalem, ze chcialbym papierowa wersje (lub PDF) tresci i odpowiedzi (wraz z numerem zgloszenia) do istniejacego zgloszenia na Play24. Przeciez wiesz, ze jak moj postpaid zamieni sie w prepaid to nie bede widziec ani zgloszen, ani numerow zgloszen, ani nawet historii polaczen czy FV (mam eFV od samego poczatku).

Czy daloby rade wiec wyslac listownie badz via email (PDF)?

I druga rzecz. Rachunek szczegolowy, czy jezeli ktos ma eFV i chcialby rachunek szczegolowy (platny oczywiscie) to przyjdzie on w wersji papierowej czy bedzie dostepny na Play24 z eFV?

 #487958  autor: play4you2
 09 lip 2011, 16:08
playonline pisze:Czy daloby rade wiec wyslac listownie badz via email (PDF)?
Treść rozwiązania zgłoszenia możemy przesłać w formie listu, natomist co do treści zgłoszeń niestety nie ma takiej możłiwości. Jeśli chcesz otrzymać odpowiedzi n ajuz zamknięte sprawy, to podaj numery zgłoszeń wówczas przesśemy je na adres korespondencyjny.
playonline pisze:I druga rzecz
Rachunek szczegółowy (płatny) jest wysyłany w formie papierowej na adres korespondencyjny.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #487968  autor: playonline
 09 lip 2011, 16:34
play4you2 pisze:Rachunek szczegółowy (płatny) jest wysyłany w formie papierowej na adres korespondencyjny.
Mam wrazenie, ze wczesniej byl dolaczany do eFV (PDF w ZIPie a nie na Play24) no ale moze cos sie zmienilo. Poczekam zatem.
play4you2 pisze:podaj numery zgłoszeń wówczas przesśemy je na adres korespondencyjny
W swoim czasie podam. :)

Dzieki za odpowiedz! :)

 #487982  autor: radoslawz
 09 lip 2011, 18:06
Możecie zobaczyć taki numer reklamacji: 32705866 ?
Nie wiem, czy Play już sam ustalił jak postępować z tym niedziałającym Nocnym Transferem na kartę ;/

 #487985  autor: rogmaniek
 09 lip 2011, 18:34
play4you2 pisze:Witam. Generalnie w tym temacie wypowiedział się już Jacek Niewęgłowski (nawet na Telepolis masz filmik z jego wywiadem). Ja w tym temacie nie mam więc nic więcej do powiedzenia. Jeżeli masz jakieś dodatkowe pytania, napisz proszę mail do naszego rzecznika.
Cóż, spodziewałem się takiej odpowiedzi :smt047 Wiem, jaka jest oficjalna informacja P4 o roaming'u krajowym z PTK Centertel. Ale dzięki za info.

POZdrawiam*

O2 - We're better, connected!
O2 - See what you can do!
O2 - Together is better!

 #487994  autor: Agencik
 09 lip 2011, 19:00
Karlos 20
[quote]Roaming jest domyślnie włączony w tej ofercie. Aby uniknąć wyższej opłaty za roaming, USTAW RĘCZNY WYBÓR sieci PLAY 3G.[/scroll]

Zaciekawił mnie ten roaming i pogrzebałem trochę na stronie play i znalazłem coś takiego, ponieważ na koncie w play24 nie można dokonać np. wyłączenia roamingu. I przyznam się nie wiem co o tym sądzić??????

http://www.play.pl/pl/obsluga-klienta/u ... ay-online/ ;-)
Pozdrawiam i dzięki Karlos 20 za odpowiedzi i pomoc!!!!!

 #487996  autor: KC-KARLOS
 09 lip 2011, 19:25
Agencik pisze:Karlos 20
Roaming jest domyślnie włączony w tej ofercie. Aby uniknąć wyższej opłaty za roaming, USTAW RĘCZNY WYBÓR sieci PLAY 3G.[/scroll]

Zaciekawił mnie ten roaming i pogrzebałem trochę na stronie play i znalazłem coś takiego, ponieważ na koncie w play24 nie można dokonać np. wyłączenia roamingu. I przyznam się nie wiem co o tym sądzić??????
No niestety, nie można dezaktywować roamingu - ta usługa jest już wszyta w kartę SIM (działa już po jej aktywacji - pierwszym jej włożeniu do aparatu / modemu), to samo jest z transmisją danych (Internet).
Agencik pisze:Pozdrawiam i dzięki Karlos 20 za odpowiedzi i pomoc!!!!!
Ja też pozdrawiam :)

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #488003  autor: mkowalski
 09 lip 2011, 19:44
Karlos20 pisze:No niestety, nie można dezaktywować roamingu - ta usługa jest już wszyta w kartę SIM (działa już po jej aktywacji - pierwszym jej włożeniu do aparatu / modemu), to samo jest z transmisją danych (Internet).
Czy aby na pewno? O ile dobrze pamiętam, to ktoś kiedyś robił przez Play24 zgłoszenie o wyłączenie roamingu międzynarodowego, jednocześnie nie blokując roamingu krajowego. Wydaje mi się, że jeśli jest to możliwe, to oferta nie powinna mieć znaczenia.

 #488005  autor: KC-KARLOS
 09 lip 2011, 19:49
mkowalski pisze:
Karlos20 pisze:No niestety, nie można dezaktywować roamingu - ta usługa jest już wszyta w kartę SIM (działa już po jej aktywacji - pierwszym jej włożeniu do aparatu / modemu), to samo jest z transmisją danych (Internet).
Czy aby na pewno? O ile dobrze pamiętam, to ktoś kiedyś robił przez Play24 zgłoszenie o wyłączenie roamingu międzynarodowego, jednocześnie nie blokując roamingu krajowego. Wydaje mi się, że jeśli jest to możliwe, to oferta nie powinna mieć znaczenia.
Ja podejrzewam, że technicznie usługi roamingu nie można wyłączyć - co by było, jeśli bym roamingu nie mial? Mogłbym być w takiej sytuacji praktycznie odcięty od świata - nawet w zasięgu własnej sieci macierzystej.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #488007  autor: mkowalski
 09 lip 2011, 19:55
Karlos20 pisze:Ja podejrzewam, że technicznie usługi roamingu nie można wyłączyć - co by było, jeśli bym roamingu nie mial? Mogłbym być w takiej sytuacji praktycznie odcięty od świata - nawet w zasięgu własnej sieci macierzystej.
No właśnie technicznie jest to możliwe. Teraz możesz się zalogować do każdej sieci zagranicznej, a w kraju do 260-06 i 260-01. Po zablokowaniu roamingu międzynarodowego jesteś po prostu ograniczony do 260-06 i 260-01. Jednak rzecz w tym, żeby nie zablokować całkowicie roamingu, bo wtedy zostaniemy jedynie z 260-06 bez 260-01.

Niech play4you2 wypowie się na ten temat. Nie wiem z jakiego powodu, ale cały czas chodzi mi po głowie właśnie ten przypadek, gdzie komuś udało się zablokować roaming w opisany przeze mnie sposób - dostęp jedynie do 260-06 i 260-01.

 #488009  autor: KC-KARLOS
 09 lip 2011, 20:00
mkowalski pisze:
Karlos20 pisze:Ja podejrzewam, że technicznie usługi roamingu nie można wyłączyć - co by było, jeśli bym roamingu nie mial? Mogłbym być w takiej sytuacji praktycznie odcięty od świata - nawet w zasięgu własnej sieci macierzystej.
No właśnie technicznie jest to możliwe. Teraz możesz się zalogować do każdej sieci zagranicznej, a w kraju do 260-06 i 260-01. Po zablokowaniu roamingu międzynarodowego jesteś po prostu ograniczony do 260-06 i 260-01. Jednak rzecz w tym, żeby nie zablokować całkowicie roamingu, bo wtedy zostaniemy jedynie z 260-06 bez 260-01.

Niech play4you2 wypowie się na ten temat. Nie wiem z jakiego powodu, ale cały czas chodzi mi po głowie właśnie ten przypadek, gdzie komuś udało się zablokować roaming w opisany przeze mnie sposób - dostęp jedynie do 260-06 i 260-01.
W innych sieciach infrastrukturalnych, jest możliwość samodzielnego wyłączenia roamingu międzynarodowego, bez kłopotów na własnym zasięgu macierzystym.
W sumie, to w Play też tak powinno być... ale nie w opcji opisanej przez Ciebie, tylko np. kodem, czy na Play24 - niedawno udostępnili wyłączenie całkowite przekierowań na Pocztę Głosową Standard.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #488013  autor: mkowalski
 09 lip 2011, 20:08
Karlos20 pisze:W innych sieciach infrastrukturalnych, jest możliwość samodzielnego wyłączenia roamingu międzynarodowego, bez kłopotów na własnym zasięgu macierzystym.
Z tego powodu, że nie korzystają z roamingu krajowego. Weźmy przykład T-Mobile (z kodem 260-02). Karta SIM "wie", że 260-02 to sieć macierzysta, a każda inna jest obca. Telefon może logować się na terenie kraju jedynie do 260-02 (czyli sieci własnej), a poza granicą do każdej sieci. Po wyłączeniu roamingu karta ma dostęp jedynie do sieci macierzystej - czyli tak jak chcemy.

W Playu jest ten problem, że 260-06 to sieć macierzysta, ale na terenie kraju działa też 260-01, który przez kartę SIM jest traktowany jako operator roamingowy. Jeśli wyłączymy roaming (czyli damy karcie SIM dostęp tylko do sieci własnej), to karta nie zaloguje się do 260-01 - bo dla niej jest to sieć obca, nie rozróżnia roamingu międzynarodowego od krajowego.

 #488014  autor: KC-KARLOS
 09 lip 2011, 20:14
mkowalski pisze:
Karlos20 pisze:W innych sieciach infrastrukturalnych, jest możliwość samodzielnego wyłączenia roamingu międzynarodowego, bez kłopotów na własnym zasięgu macierzystym.
Z tego powodu, że nie korzystają z roamingu krajowego. Weźmy przykład T-Mobile (z kodem 260-02). Karta SIM "wie", że 260-02 to sieć macierzysta, a każda inna jest obca. Telefon może logować się na terenie kraju jedynie do 260-02 (czyli sieci własnej), a poza granicą do każdej sieci. Po wyłączeniu roamingu karta ma dostęp jedynie do sieci macierzystej - czyli tak jak chcemy.

W Playu jest ten problem, że 260-06 to sieć macierzysta, ale na terenie kraju działa też 260-01, który przez kartę SIM jest traktowany jako operator roamingowy. Jeśli wyłączymy roaming (czyli damy karcie SIM dostęp tylko do sieci własnej), to karta nie zaloguje się do 260-01 - bo dla niej jest to sieć obca, nie rozróżnia roamingu międzynarodowego od krajowego.
No dokładnie, w tym jest problem, bo jakbyśmy wyłączyli ten roaming, moglibyśmy stracić łączność z partnerem roamingowym w Polsce. Ja podejrzewam, że wszystkie karty SIM z Play'a tak zostały zaprogramowane, aby domyślnie miały włączony trwale roaming. Mnie to nie przeszkadza, ale gdybym pojechał do rodziny na weekend na wieś, a byłbym pozbawiony roamingu jakiegokolwiek, mój telefon byłby bezużyteczny...

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
  • Strona 21 z 241
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 241
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 241